DumpStats voor kwebbet

23,999 +26206 -2207

Kudos

#2843 (Top 0.8896%)

Kudos/dag 3.94
Kudos/reaguursel 34.83
Meeste kudos op 1 reaguursel 1643
Minste kudos op 1 reaguursel -139

689

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.11
Topreaguursels 14
Woorden per reaguursel 12.1
Reacties per reaguursel 0.54
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 21
Geregistreerd op 22-10-2009
Eerste reactie op 22-10-2009

Scherpe Amazon Deals โšก

Shop via onze link โ€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐Ÿ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

12 kudos 2026-06-07 18:02:09 door simvastatien op Caravanongeluk
@detantrakoning | 07-06-26 | 19:33: Als je remt, gaat de oplooprem ook remmen, en die remt harder dan de auto. Gevolg is dat de sleurhut aan de auto trekt en vanzelf weer in het spoor zit.
Hebben ze goed bedacht, hรจ?

-7 kudos 2026-05-29 19:23:00 door Badd Pritt op Strandhuisjes Egmond doen biem
Die gast met groene shirt wist het gewoon. Superverdacht. Kijkt de hele tijd richting de camera, maar net op tijd achterom voor de explosie.

5 kudos 2026-04-12 19:31:58 door Metuzalem op Dikke wheelie!
Crossmotor, geen kenteken, openbareweg. Foei niet meer doen?

6 kudos 2026-04-12 19:31:13 door rawa op Dikke wheelie!
Nee, want is openbare weg.
Invordering rijbewijs.

0 kudos 2026-03-30 05:34:59 door dadenkikookja op Agent in Rotterdam neemt crosser in beslag
am6 heeft tegenwoordig helemaal geen prop. Ze worden begrensd met de cdi. Mijn uitlaat had wel een buis van de luchtfilter naar de uitlaat, om letterlijk de uitlaatgassen te verdunnen zodat ie wel euro5 is.

12 kudos 2026-03-14 21:15:36 door Dirk-teur op Het beste wat ik ooit met mn zaad gedaan heb
Ooooooooh en ik maar denken dat alle verhalen van cabaretiers altijd waar zijn. Ik blijf maar dingen leren hier op open deurmpert
Heeft Hans dan ook geen zout geschild met een samurai zwaard? Godverdomme...

0 kudos 2026-02-16 07:45:55 door FurbyFarting op Sla me dan!
Altijd Guus: altijd als extreem links persoon iets bedenken om je haat richting trump tentoon te stellen. Best sneu eigenlijk

-3 kudos 2026-02-15 19:13:23 door altijd-guus op Sla me dan!
Met de buitenkant van zijn hand. Nu weten we dus waarom trump van die blauwe plekken heeft op hand hand.

2 kudos 2026-02-07 09:03:18 door Dizsaidup op Het weiland leeft
@NLmichiej | 07-02-26 | 08:56: Zeer zeker wel!
Ze worden vooral gespot in de bossen van Oost-Nederland (zoals de Veluwe en het Rijk van Nijmegen) en in de heuvels van Zuid-Limburg.

0 kudos 2026-02-07 07:43:31 door Master-Bator op Het weiland leeft
3 Vergaderingen. Poah wat zwaar zo de hele dag op kantoor met je broodtrommel op je bureau en elke pauze even de beentjes strekken door een rondje te lopen. Wat heb je het zwaar hรจ?

10 kudos 2026-01-27 21:24:17 door PSHH op Fun in the snow
@pietpvv | 27-01-26 | 22:10: Dat hij ervan droomt om met twee maten een Poolse grootmoeder de tijd van haar leven te bezorgen.

-3 kudos 2026-01-27 21:10:55 door pietpvv op Fun in the snow
Wat bedoel je precies met afraggen met vrienden ?