23,999 +26206 -2207
Kudos
#2843 (Top 0.8896%)
| Kudos/dag | 3.94 |
| Kudos/reaguursel | 34.83 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1643 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -139 |
23,999 +26206 -2207
Kudos
#2843 (Top 0.8896%)
| Kudos/dag | 3.94 |
| Kudos/reaguursel | 34.83 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1643 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -139 |
689
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.11 |
| Topreaguursels | 14 |
| Woorden per reaguursel | 12.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.54 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 21 |
| Geregistreerd op | 22-10-2009 |
| Eerste reactie op | 22-10-2009 |
Shop via onze link โ jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
12 kudos 2026-06-07 18:02:09 door simvastatien op Caravanongeluk
@detantrakoning | 07-06-26 | 19:33: Als je remt, gaat de oplooprem ook remmen, en die remt harder dan de auto. Gevolg is dat de sleurhut aan de auto trekt en vanzelf weer in het spoor zit.
Hebben ze goed bedacht, hรจ?
-13 kudos 2026-06-07 17:33:55 door detantrakoning op Caravanongeluk
Koppeling en uitrollen. Absoluut niet remmen
6 kudos 2026-06-07 17:32:51 door LonelyWanker op Caravanongeluk
Nee, dat is fout, zoek maar op
2 kudos 2026-06-07 12:44:03 door ikvindhelemaalmooi op Pride Utrecht 2026
Ja, maar dat was het punt niet.
10 kudos 2026-06-07 12:34:30 door Voorwaarden op Pride Utrecht 2026
Ja.
-2 kudos 2026-05-29 20:42:04 door kwebbet op Strandhuisjes Egmond doen biem
@CtrlAltDepeche | 29-05-26 | 21:51: Bedtijd chef!
6 kudos 2026-05-29 19:51:17 door CtrlAltDepeche op Strandhuisjes Egmond doen biem
Heel gek, hier is het 21:51
-7 kudos 2026-05-29 19:23:00 door Badd Pritt op Strandhuisjes Egmond doen biem
Die gast met groene shirt wist het gewoon. Superverdacht. Kijkt de hele tijd richting de camera, maar net op tijd achterom voor de explosie.
-3 kudos 2026-05-29 18:50:35 door Captain Pervert op Strandhuisjes Egmond doen biem
merci
4 kudos 2026-05-15 19:33:17 door Kaagweg op Waarschuwing in Engeland
hij is een feest???
0 kudos 2026-05-07 08:01:06 door Grumperd op Avondprogrammering: Breek de Week
Tip ! Bij Hans Anders heb je regelmatig aanbiedingen.
5 kudos 2026-05-06 20:40:18 door Stickerbeer op Avondprogrammering: Breek de Week
Gokje: je weegt zo'n 160 kilo, bent 35+, woont nog bij je moeder thuis en geen vrouw (of man) wil je hebben
0 kudos 2026-05-06 20:38:57 door DraeckEnkelpick op Avondprogrammering: Breek de Week
Beter kunnen is uploaden.
7 kudos 2026-05-06 20:35:51 door De_GBS op Avondprogrammering: Breek de Week
Nummer รฉรฉn zou mij wel hรฉรฉl veel troost brengen hoor.
1 kudos 2026-05-06 20:34:58 door PapaMamaPietjeNick op Avondprogrammering: Breek de Week
die tweede mag me anders best komen troosten.
-3 kudos 2026-05-06 06:51:23 door Niffio op GTA is vermaak voor alle leeftijden
Op het moment dat je dit postte was het hoog tijd om je tandjes te gaan poetsen en je pyjama aan te trekken, kwebbet.
13 kudos 2026-05-02 01:40:09 door Poerlepapvanbaatje op Wat is jullie beste move?
@Grandma-with-wheels | 01-05-26 | 23:44: Daar vind jij wel wat van?
-7 kudos 2026-05-01 21:44:02 door Grandma-with-wheels op Wat is jullie beste move?
Gadver, mensen die 'daar vind ik wat van' of 'daar heb ik een mening over' zeggen.
11 kudos 2026-05-01 20:27:13 door AzzKickah op Wat is jullie beste move?
Ik ben dat met jou eens.
5 kudos 2026-04-12 19:31:58 door Metuzalem op Dikke wheelie!
Crossmotor, geen kenteken, openbareweg. Foei niet meer doen?
6 kudos 2026-04-12 19:31:13 door rawa op Dikke wheelie!
Nee, want is openbare weg.
Invordering rijbewijs.
20 kudos 2026-04-12 19:30:40 door WhySoSeriousss op Dikke wheelie!
Openbare weg, geluidsoverlast, onnodig = wmb boete!
-1 kudos 2026-04-04 19:16:47 door Gaat het niet dan? op Sneller dan het licht
fast.com
0 kudos 2026-03-30 05:34:59 door dadenkikookja op Agent in Rotterdam neemt crosser in beslag
am6 heeft tegenwoordig helemaal geen prop. Ze worden begrensd met de cdi. Mijn uitlaat had wel een buis van de luchtfilter naar de uitlaat, om letterlijk de uitlaatgassen te verdunnen zodat ie wel euro5 is.
0 kudos 2026-03-29 15:16:18 door morsen op Agent in Rotterdam neemt crosser in beslag
Nee dit is duidelijk een Pauperoni 2000 met curry en uitjes
3 kudos 2026-03-29 15:12:20 door grasmat1 op Agent in Rotterdam neemt crosser in beslag
Klinkt als een lawaaipapegaai!
-4 kudos 2026-03-14 23:43:12 door Waldo.Anker op Het beste wat ik ooit met mn zaad gedaan heb
@Dirk-teur | 14-03-26 | 22:15: Als Beatrix met d'r bebloede kontje maar waar blijft!
12 kudos 2026-03-14 21:15:36 door Dirk-teur op Het beste wat ik ooit met mn zaad gedaan heb
Ooooooooh en ik maar denken dat alle verhalen van cabaretiers altijd waar zijn. Ik blijf maar dingen leren hier op open deurmpert
Heeft Hans dan ook geen zout geschild met een samurai zwaard? Godverdomme...
9 kudos 2026-03-12 21:41:49 door rawa op Bumperklevers aan het knuffelen
Dat is toch niet zo moeilijk?
De een heeft zwart haar en de ander donkerblond.
-1 kudos 2026-03-07 19:58:22 door noemphatie op Maatje heeft honger
@Lerack | 07-03-26 | 20:02: Dat heet tegenwoordig een Robje Jetten
2 kudos 2026-03-07 19:02:30 door Lerack op Maatje heeft honger
Voor een Jos Brinkie
23 kudos 2026-02-26 21:36:01 door DrachtigeBosbaviaan op Politie komt er ff voor
moet het wel eerst een audi zijn, en geen vw golf.
-5 kudos 2026-02-20 13:04:16 door Joop1980 op Trommelmeisje in Ecuador
Haha :)
0 kudos 2026-02-16 07:45:55 door FurbyFarting op Sla me dan!
Altijd Guus: altijd als extreem links persoon iets bedenken om je haat richting trump tentoon te stellen. Best sneu eigenlijk
-3 kudos 2026-02-15 19:13:23 door altijd-guus op Sla me dan!
Met de buitenkant van zijn hand. Nu weten we dus waarom trump van die blauwe plekken heeft op hand hand.
15 kudos 2026-02-15 18:08:33 door dikkejenkie op Kater na zware nacht
Klinkklare onzin, dan krijg je Seop.
2 kudos 2026-02-07 09:03:18 door Dizsaidup op Het weiland leeft
@NLmichiej | 07-02-26 | 08:56: Zeer zeker wel!
Ze worden vooral gespot in de bossen van Oost-Nederland (zoals de Veluwe en het Rijk van Nijmegen) en in de heuvels van Zuid-Limburg.
0 kudos 2026-02-07 07:56:51 door NLmichiej op Het weiland leeft
We hebben in Nederland niet eens vuurvliegjes.
0 kudos 2026-02-07 07:43:31 door Master-Bator op Het weiland leeft
3 Vergaderingen. Poah wat zwaar zo de hele dag op kantoor met je broodtrommel op je bureau en elke pauze even de beentjes strekken door een rondje te lopen. Wat heb je het zwaar hรจ?
2 kudos 2026-02-07 07:04:54 door LiberoHeinzKessler op Het weiland leeft
Wat een oninteressant verhaal joh.
1 kudos 2026-02-06 22:28:12 door Nicht rijder op Het weiland leeft
Ah de strijd die elke man herkent.
12 kudos 2026-02-06 21:08:12 door Bernisselande op Het weiland leeft
alles goed?
8 kudos 2026-02-06 21:07:50 door Knalluh8497 op Roda - Ado stilgeleegd
Mooi verhaal alleen jammer dat je het bij het verkeerde filmpje post.
1 kudos 2026-01-28 09:30:20 door pietpvv op Fun in the snow
@PSHH | 27-01-26 | 22:24: Plausibel.
61 kudos 2026-01-28 07:20:06 door drs.Schnitzel op Toch op pad gaan wanneer je liever was blijven bankhangen
Of die kerel heeft 20 uur achter elkaar zitten zuipen en had eigenlijk op het werk moeten zijn.
10 kudos 2026-01-27 21:24:17 door PSHH op Fun in the snow
@pietpvv | 27-01-26 | 22:10: Dat hij ervan droomt om met twee maten een Poolse grootmoeder de tijd van haar leven te bezorgen.
-3 kudos 2026-01-27 21:10:55 door pietpvv op Fun in the snow
Wat bedoel je precies met afraggen met vrienden ?
1 kudos 2026-01-24 19:14:29 door GansHanders op Relluhhh
Al Gore?
5 kudos 2026-01-09 20:18:15 door Befbabe op Twee broodjes met alles
Als je alleen maar naar kut plekken in het uitgaanscentrum gaat wel ja.
1 kudos 2026-01-04 12:20:48 door dekleinerakker op Zijdropje
Dit is een beetje freakyyy!!!!!