DumpStats voor ikken11

25,949 +29783 -3834

Kudos

#2591 (Top 0.8107%)

Kudos/dag 11.98
Kudos/reaguursel 9.48
Meeste kudos op 1 reaguursel 1113
Minste kudos op 1 reaguursel -142

2,736

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.26
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 12.4
Reacties per reaguursel 0.2
Meeste reaguursels op 1 dag 22
Aantal x weggejorist 38
Geregistreerd op 19-07-2020
Eerste reactie op 19-07-2020

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-19 12:37:22 door GabrielBatistuta op Oprotten met die camera!!!1!
Niet waar. Als je goed kijkt heeft ze allemaal verfresten op haar arm. Waarschijnlijk net nog zo'n protestactie met een rugby tackle weten te voorkomen. Daar is ze ook voor aangenomen.

1 kudos 2026-06-19 05:54:29 door Andy007 op Prima reclame
@WhoppaDumpertStyle | 19-06-26 | 01:51: en wel razend snel via de lucht post

2 kudos 2026-06-18 22:05:40 door Dr Pepper op Oekraïne slaat weer toe
@GingerJ | 18-06-26 | 20:46: Als je de filmpjes bekijkt waarin dit gebeurd zie je dat ze eerst geraakt worden door afweergeschut

-24 kudos 2026-06-18 18:46:56 door GingerJ op Oekraïne slaat weer toe
Als je het nieuws een beetje volgt dan weet je dat Oekraïense drones ook op flatgebouwen terecht komen

-5 kudos 2026-06-17 11:27:58 door voorgekauwde-banaan op Waarom deze boodschap?
Nee hoor, ACAB is al LAAAAANG een begrip onder onze witte medemensen. Er zijn gewoon zo weinig rechtszaken en muzieknummers over foute brandweermensen...

5 kudos 2026-06-14 15:23:45 door Meneer_Tim op Ambtenaren haten vlaggetjes
Als de container geleegd wordt, grijpt een arm die container om hem boven de vrachtwagen leeg te gooien. Maar blijkbaar is dat allemaal ingewikkeld om te begrijpen...

4 kudos 2026-04-10 10:17:48 door ikdenkwat op Beroofd van Rolex, nu zelf verdachte
@Reaguurder1001 | 10-04-26 | 12:10:
Zoals ik het lees is hij gewoon gevlucht. Maar goed wat je zegt klopt ook natuurlijk. Maar met een Rolex van 15.000 euro gaan leuren en afspreken met twee figuren. Tja, op een of andere manier klopt er van het verhaal geen reet.

5 kudos 2026-04-10 10:10:17 door Reaguurder1001 op Beroofd van Rolex, nu zelf verdachte
@ikdenkwat | 10-04-26 | 12:01: Zeg nou eerlijk als je 3 min geleden een vuurwapen van diezelfde twee tegen je harses hebt gehad, zou jij dan vrolijk hen gaan helpen en er naast blijven staan? Sure 112 bellen maar ik ga echt niet naast 2 mensen staan die me net met een vuurwapen hebben bedreigd.

-3 kudos 2026-04-08 19:20:13 door DiePanzerVorwaerts3 op Opsporing verzocht: Nog één slecht paasei niet gevonden
@68crat68 | 08-04-26 | 13:38:
Al sinds 2002 is rechts ongegeneerd aan de macht en alom aanwezig, zo ook op Dumpert. En elke keer weer huilen: "je mag niks meer zeggen", de "linkse pers", "linkse politiek"... En maar klagen, en maar janken. Ja, rechts hangt het slachtoffer uit, zo legitimeer je het etaleren van je ongefundeerde mening.