25,943 +29777 -3834
Kudos
#2591 (Top 0.8107%)
| Kudos/dag | 11.98 |
| Kudos/reaguursel | 9.48 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1113 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -142 |
25,943 +29777 -3834
Kudos
#2591 (Top 0.8107%)
| Kudos/dag | 11.98 |
| Kudos/reaguursel | 9.48 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1113 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -142 |
2,736
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.26 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 12.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.2 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 22 |
| Aantal x weggejorist | 38 |
| Geregistreerd op | 19-07-2020 |
| Eerste reactie op | 19-07-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 05:29:15 door Dutchlander op Misión imposible in de winkel
Ik heb alles gezien
2 kudos 2026-06-24 13:12:03 door eieiee op Instructeur voor aandachtsklas gezocht
Die eerste damen heb de lush verstopt maar het lampje nier
0 kudos 2026-06-23 07:48:53 door jan1000001 op Wie durft
Wurth it.
-3 kudos 2026-06-21 12:25:19 door ShoarmaSjaak op Wat vinden ze er op straat van?
Zeg dat je oud bent, zonder te zeggen dat je oud bent.
-1 kudos 2026-06-21 12:22:19 door Het Vragevuur op Wat vinden ze er op straat van?
Ik denk niet dat we daar nog mee gaan winnen, opa.
0 kudos 2026-06-21 12:20:34 door Internetriddert op Wat vinden ze er op straat van?
Piet Schrijvers niet vergeten anders vallen er geheid doelpunten.
0 kudos 2026-06-19 12:37:22 door GabrielBatistuta op Oprotten met die camera!!!1!
Niet waar. Als je goed kijkt heeft ze allemaal verfresten op haar arm. Waarschijnlijk net nog zo'n protestactie met een rugby tackle weten te voorkomen. Daar is ze ook voor aangenomen.
0 kudos 2026-06-19 11:15:51 door ikken11 op Last minute naar Egypte, first minute naar de voedselbank
@Daarom.. | 19-06-26 | 09:06: dreugneuker.
32 kudos 2026-06-19 08:06:02 door Daarom.. op Last minute naar Egypte, first minute naar de voedselbank
Fijn dat je een mooie tijd hebt gehad en bedankt voor de waarschuwing.
0 kudos 2026-06-19 06:05:12 door kneuterzak op Prima reclame
Ja, maar het blijkt dat ze niet kredietwaardig zijn
1 kudos 2026-06-19 05:54:29 door Andy007 op Prima reclame
@WhoppaDumpertStyle | 19-06-26 | 01:51: en wel razend snel via de lucht post
20 kudos 2026-06-18 23:51:04 door WhoppaDumpertStyle op Prima reclame
Volgens mij wel, er worden best veel aan ze uitgeleverd elke dag
2 kudos 2026-06-18 22:05:40 door Dr Pepper op Oekraïne slaat weer toe
@GingerJ | 18-06-26 | 20:46: Als je de filmpjes bekijkt waarin dit gebeurd zie je dat ze eerst geraakt worden door afweergeschut
-24 kudos 2026-06-18 18:46:56 door GingerJ op Oekraïne slaat weer toe
Als je het nieuws een beetje volgt dan weet je dat Oekraïense drones ook op flatgebouwen terecht komen
1 kudos 2026-06-18 11:34:33 door 68crat68 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
@LulloXL | 18-06-26 | 12:08: Hoe dat?
0 kudos 2026-06-18 10:48:50 door vansuyle.com op Kosso niet goed begrijpen
Beetje lastig zwemmen wanneer je verlamd bent
2 kudos 2026-06-18 10:08:51 door LulloXL op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
die zijn druk met asielzoekers.
6 kudos 2026-06-17 11:50:03 door Uhoortnogvanons op Waarom deze boodschap?
@banan, blanke medemensen. Waarom die Amerikaanse poep overnemen? Gewoon blank dus.
-5 kudos 2026-06-17 11:27:58 door voorgekauwde-banaan op Waarom deze boodschap?
Nee hoor, ACAB is al LAAAAANG een begrip onder onze witte medemensen. Er zijn gewoon zo weinig rechtszaken en muzieknummers over foute brandweermensen...
4 kudos 2026-06-17 05:31:25 door Whoopsy op Opa heeft de skills nog
@dipswitch | 17-06-26 | 01:10: hij is jaloers
44 kudos 2026-06-16 23:10:18 door dipswitch op Opa heeft de skills nog
extragratis je snikkel laten inzepen. waar zie jij een probleem?
-2 kudos 2026-06-14 16:40:52 door nlnoob op Ambtenaren haten vlaggetjes
Huh, hoe kan een torenkraan dan in godsnaam over de weg vervoert worden? !!1!!
5 kudos 2026-06-14 15:23:45 door Meneer_Tim op Ambtenaren haten vlaggetjes
Als de container geleegd wordt, grijpt een arm die container om hem boven de vrachtwagen leeg te gooien. Maar blijkbaar is dat allemaal ingewikkeld om te begrijpen...
-2 kudos 2026-05-26 10:20:20 door jopkes op Pikkeboef hacked vanmoof met telefoon
hahahahaha
12 kudos 2026-05-26 09:18:43 door --Geurkaars-- op Pikkeboef hacked vanmoof met telefoon
Dit was zijn werk....
25 kudos 2026-05-25 09:24:35 door ohneetochniet op Domme Gans
Ik zou ook eerst weer vaart maken.
0 kudos 2026-05-17 22:00:40 door john68 op Man overreden door trekker
gelukkig niet
4 kudos 2026-05-16 09:00:54 door qreaguurder op Lege Waymo-auto's verschijnen in wijken van Atlanta
of ze rijden door (na special firmware update))
14 kudos 2026-05-13 20:36:39 door NatteKiwi op Audi aso geeft mij geen voorrang
We hebben de Audi-bestuurder.
0 kudos 2026-05-13 05:01:41 door vrolijkenoot op Tiguanrijdert heeft poep in zijn ogen
Waarom wordt dit gemind, het klopt als een bus
-8 kudos 2026-05-09 09:48:00 door safrane op Fietser wil discussie
Dader?
4 kudos 2026-05-09 09:27:54 door vlasteler op Ik wil ook zo'n fluitje
ja natuurlijk, die kleine wil niet stil zijn.
5 kudos 2026-05-07 16:58:17 door Mr.Nuance op Staan ze wéér de snelweg te blokkeren
Het is al verboden om zomaar de snelweg op te lopen voor een protest. Gewoon een kwestie van handhaven en ook daadwerkelijk boetes te schrijven..
1 kudos 2026-05-07 10:04:57 door Streamertje op Ochtendkoffie
Nou, dat sla ik niet af Wanda!
0 kudos 2026-05-06 02:09:00 door johnny_ace op Vuurwerkfabriek in China doet BIEMM
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-05 21:19:00 door Stopuit op Vuurwerkfabriek in China doet BIEMM
-weggejorist-
7 kudos 2026-05-04 11:54:47 door AlphaRocko op Hans Teeuwen is pratende mensen zat
Ik snap dat ook nooit. Moet dit uitstralen dat je geld hebt ofzo... Ziet er voor mij alleen uit dat je niet weet hoe je jezelf moet kleden
28 kudos 2026-05-04 09:05:23 door Cesare Lombroso op Hans Teeuwen is pratende mensen zat
Witteboordenfinnen.
0 kudos 2026-04-16 04:25:22 door threeheadedmonkey op Idee -1
I don't smoke Lucky Strike, I smoke Kent.
1 kudos 2026-04-13 22:14:28 door WhySoSeriousss op Rood is... toch doorrijden
Want die filmt als hij door rood rijdt? Begrijpbare reden, slechte oplossing.
-1 kudos 2026-04-12 11:55:37 door Superjeap op Wappie ruziet met voorbijganger
Zoiets als jouw kommagebruik?
-2 kudos 2026-04-10 16:39:57 door ijstijger2 op BREAK: Michael J. Fox overleden!
Wat is dat, Parkingson? Een parkeerziekte?
1 kudos 2026-04-10 11:45:03 door Wintermute op Beroofd van Rolex, nu zelf verdachte
@ikdenkwat | 10-04-26 | 12:01: omdat ze een vuurwapen hebben.
4 kudos 2026-04-10 10:17:48 door ikdenkwat op Beroofd van Rolex, nu zelf verdachte
@Reaguurder1001 | 10-04-26 | 12:10:
Zoals ik het lees is hij gewoon gevlucht. Maar goed wat je zegt klopt ook natuurlijk. Maar met een Rolex van 15.000 euro gaan leuren en afspreken met twee figuren. Tja, op een of andere manier klopt er van het verhaal geen reet.
5 kudos 2026-04-10 10:10:17 door Reaguurder1001 op Beroofd van Rolex, nu zelf verdachte
@ikdenkwat | 10-04-26 | 12:01: Zeg nou eerlijk als je 3 min geleden een vuurwapen van diezelfde twee tegen je harses hebt gehad, zou jij dan vrolijk hen gaan helpen en er naast blijven staan? Sure 112 bellen maar ik ga echt niet naast 2 mensen staan die me net met een vuurwapen hebben bedreigd.
0 kudos 2026-04-10 10:01:35 door ikdenkwat op Beroofd van Rolex, nu zelf verdachte
Waarom je wegrijdt terwijl de twee overvallers zwaargewond op de grond liggen is mij toch wel een raadsel.
2 kudos 2026-04-09 10:34:49 door SpaceVogel op Ballonlurkers worden ingeboxt
Eerst een studie rechten doen, ander val je onder een "bepaalde" categorie.
-3 kudos 2026-04-08 19:20:13 door DiePanzerVorwaerts3 op Opsporing verzocht: Nog één slecht paasei niet gevonden
@68crat68 | 08-04-26 | 13:38:
Al sinds 2002 is rechts ongegeneerd aan de macht en alom aanwezig, zo ook op Dumpert. En elke keer weer huilen: "je mag niks meer zeggen", de "linkse pers", "linkse politiek"... En maar klagen, en maar janken. Ja, rechts hangt het slachtoffer uit, zo legitimeer je het etaleren van je ongefundeerde mening.
5 kudos 2026-04-08 15:33:38 door Stummy op Hoogleraar technologie van TU/e blijkt digibetische boomer
Die grap ga ik van u lenen. Dank.
5 kudos 2026-04-08 11:38:00 door 68crat68 op Opsporing verzocht: Nog één slecht paasei niet gevonden
@Wateenaccountnaamzeg | 08-04-26 | 13:20: Dat is ook een mening maar ik denk niet dat veel mensen het met je eens zijn. Rechts komt hier het slachtoffer uithangen? En je hebt even na kunnen denken voor je wat reageerde?