1,864 +6217 -4353
Kudos
#26539 (Top 8.3043%)
| Kudos/dag | 2.9 |
| Kudos/reaguursel | 2.04 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 432 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -102 |
1,864 +6217 -4353
Kudos
#26539 (Top 8.3043%)
| Kudos/dag | 2.9 |
| Kudos/reaguursel | 2.04 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 432 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -102 |
915
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.42 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 16.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.6 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 21 |
| Geregistreerd op | 19-09-2024 |
| Eerste reactie op | 19-09-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
5 kudos 2026-06-19 05:42:10 door Couscousmetappelmoes op Wat heb je aan een garage
Dit hadden we in de jaren 70-80 ook hoor, alleen had toen niemand een telefoontje waar je mee kon filmen, toen hing de telefoon nog in de gang bij de voordeur.
-1 kudos 2026-06-19 05:30:29 door Nietstemelden op Wat heb je aan een garage
Het klimaat veranderd zoals de aarde bestaat. Gevolgen van een natuurlijk verschijnsel misschien.
0 kudos 2026-06-18 21:36:41 door Balhijger op Wat heb je aan een garage
Ja, het zou toch wat zijn, dat als we ons allemaal niet hadden laten vaccineren dat dit nooit had kunnen gebeuren.
0 kudos 2026-06-18 21:07:14 door hobbys11 op Wat heb je aan een garage
@pasta_fagioli | 18-06-26 | 22:48: U gaat morgen weer met paard en wagen naar het werk?
-4 kudos 2026-06-18 20:48:07 door pasta_fagioli op Wat heb je aan een garage
kan zo zijn, maar je blijft een jankmuil.
-1 kudos 2026-06-18 20:44:49 door Eerste-Dennoe op Wat heb je aan een garage
hij is links hahaha
-7 kudos 2026-06-18 20:44:25 door hobbys11 op Wat heb je aan een garage
@pasta_fagioli | 18-06-26 | 22:33: En daar was jij natuurlijk ook al bij aanwezig: "oude zielen" zijn meestal tegen verandering en blijven helaas vasthouden aan ontkenning.
20 kudos 2026-06-18 20:33:17 door pasta_fagioli op Wat heb je aan een garage
wat lul je nou, dit soort hagel had je bijv. 600 jaar geleden ook al jankmuil.
15 kudos 2026-06-07 20:04:00 door bud1 op Burenruzie gaat verkeerd
En Herman Finkers had het over Twente.
16 kudos 2026-06-07 20:03:31 door bud1 op Burenruzie gaat verkeerd
Dit is Noord-Nederland. Achterhoeks klinkt heel anders.
5 kudos 2026-06-07 12:56:11 door Kim Tuik op Pride Utrecht 2026
Ik vind mezelf best tolerant.
Maar als ik dit als blanke hetero-man zou doen ben ik de meest ranzige kerel van het internet.
Maar omdat het de Pride is mag je je gedragen als een mafklapper eersteklas
5 kudos 2026-06-07 12:55:53 door jajas op Pride Utrecht 2026
gelukkig ben jij neutraal.
-1 kudos 2026-06-07 06:54:14 door Hunebedbouwer op Proefballonnetje: meer subsidies voor de grote vervuilers om zich te verbeteren
@aequum est aequum | 06-06-26 | 22:07: Die lul van een De Groot waarschijnlijk.
-5 kudos 2026-06-06 20:07:43 door aequum est aequum op Proefballonnetje: meer subsidies voor de grote vervuilers om zich te verbeteren
Ik hoor een vervelend D'66: "het benne weer die boeren"-ondertoontje.
3 kudos 2026-06-06 20:00:44 door Jan_Gewoon op Zeg baas
Duidelijk een teefje
1 kudos 2026-06-05 20:57:19 door nieuwsgierige pelg op We hebben geen huisdieren nodig
Een vol busje contactspray per week.
-2 kudos 2026-06-05 18:30:42 door duuveseboer op We hebben geen huisdieren nodig
Alleen af en toe een nieuwe batterij
-4 kudos 2026-06-05 16:29:38 door Flexibessie op 3PM Oval Office announcement
is het ook, maar de CCN zal zeggen dat het echt is.
9 kudos 2026-06-05 07:57:08 door NiCeY op 3PM Oval Office announcement
Nee...
6 kudos 2026-06-04 00:44:05 door thebeast4000 op Haha mis
nee, een rondje rennen van punt a naar punt a zet zoden aan de dijk, dan ben je pas slim hé?
12 kudos 2026-06-03 22:11:18 door GraafSteno op Haha mis
Het is niet eens sport. Zwakbegaafdenvermaak is het.
3 kudos 2026-06-03 07:14:26 door Kameleon4 op Wel zijn achternaam afschermen als verdachte
plausibel, ik zeg gewoon heel eerlijk, plausibel
0 kudos 2026-06-03 06:07:36 door Pilsner op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
Ja inderdaad, werken bij de grootste vervuiler van Nederland ipv werken bij Milieudefensie
-2 kudos 2026-06-01 21:20:00 door TheBug op Tijd voor mode!
Naar = maar. Gvd.
2 kudos 2026-06-01 21:19:29 door TheBug op Tijd voor mode!
Daar kun je naar op één manier achterkomen.
5 kudos 2026-06-01 21:18:33 door slushycarpet op Tijd voor mode!
dat hoef jij je niet af te vragen, dat IS lekker. Heel erg lekker
1 kudos 2026-06-01 08:57:45 door Horstink op Uitzwaaitraining Oranje
Het enige wat helpt, is massaal niet kijken.
-1 kudos 2026-06-01 04:47:08 door Tochmaardan op Zondagavond Erotiek #2
Chantal heeft niet zulke grote jetsers.
1 kudos 2026-05-31 23:08:27 door Hammertime-2.0 op Uitzwaaitraining Oranje
@Skyline | 31-05-26 | 18:08: Hopi bon!
9 kudos 2026-05-31 22:08:23 door Skyline op Uitzwaaitraining Oranje
Gewoon zorgen dat de landen waar het meest aan te verdienen valt er als eerste uit liggen en dan hopen dat de finale curacao tegen congo wordt ofzo.
22 kudos 2026-05-28 12:58:04 door Xien op Dronken toerist wil geen ladyboy
Bij een vrouw kan je geen stront aan je lul krijgen. Vrouwen poepen namelijk niet!
24 kudos 2026-05-28 12:57:36 door Balloze binnenkater op Dronken toerist wil geen ladyboy
Het verschil is dat een vrouw een voorbindpik moet gebruiken.
0 kudos 2026-05-26 13:19:58 door Forza_Ruud_Krol op We worden WERELDKAMPIOEN!!
Ik vind ze juist hoogst betrouwbaar. Zeer voorspelbaar, daardoor. Football is a simple game where 22 men kick a ball about for 90 minutes and at the end, the Germans win.
7 kudos 2026-05-25 13:30:40 door Kroegtijgert op Het is bloedheet weer.
Nep of echt, dichterbij dan je beeldscherm komen ze toch niet.
0 kudos 2026-05-18 23:47:25 door Routine op Loosdrechtenaar vertelt hoe het zit
@SpaceVogel | 18-05-26 | 12:44: Verder heb je wel naar je eigen advies geluisterd?
1 kudos 2026-05-18 14:51:09 door helpgek op Loosdrechtenaar vertelt hoe het zit
Jij niet?
-60 kudos 2026-05-18 10:44:13 door SpaceVogel op Loosdrechtenaar vertelt hoe het zit
Want jij hebt respect voor homofielen aan je reactie te lezen. Misschien eerst even nadenken?
1 kudos 2026-05-14 10:24:37 door yustme op Starter op de huizenmarkt
En toch zitten er weleens hoogleraren aan tafel die goed weten wat er in een andere uitzending besproken is. Denk je echt dat het plekje daar aan tafel ze genoeg zou interesseren om ineens 12 uur uitzendingen te gaan bekijken? Niet erg waarschijnlijk. Nou, dan betekent dat maar 1 ding, die hoogleraren hebben maar 2 hersencellen. Einstein was ook hoogleraar bij de universiteit van Leiden. Had natuurlijk ook maar 2 hersencellen.
Ja, zo dom klink jij dus.
0 kudos 2026-05-14 10:19:32 door gheiurgerfbkebvii op Starter op de huizenmarkt
ik kijk wel eens en dan valt mij op dat vd Gijp van te voren ingestudeerde/ingefluisterde opmerkingen maakt over onderwerpen, behalve als t over voetbal gaat
1 kudos 2026-05-11 19:32:17 door Schuurm op Voor wie het zich afvroeg
@Liegebeest | 11-05-26 | 20:03: Door rood rijden kan een fout zijn, kan ook dat het groen was en de motor door rood rijd.
Veel te hard rijden is altijd bewust.
-3 kudos 2026-05-11 18:03:41 door Liegebeest op Voor wie het zich afvroeg
@Brainy | 11-05-26 | 19:06: Blijkbaar was het rood voor automeneer, dus wat je nou loopt te bazelen dat-ie niet kon anticiperen op een aanstormende motor is klinkklare onzin. Met door rood rijden neem je bewust de keuze om andere weggebruikers te verwonden.
Dat gezegd hebbende, motormeneer reed wel te hard lijkt mij. Niet al te snugger.
11 kudos 2026-05-11 17:06:17 door Brainy op Voor wie het zich afvroeg
Serieus? Die vliegende motormuis komt met een rotgang aan. Daar valt nauwelijks op te anticiperen als autobestuurder op een drukke kruising. Ben blij dat je nu oud-motorrijder bent en met jouw verkeersinzicht.
-1 kudos 2026-05-06 15:49:50 door jeroenpoepaanmijnsch op Toerist in China komt om nadat schommelattractie fout gaat
Ja, zeker als je aandacht vraagt voor de onderdrukking van de Oeigoeren of de Tibetanen!
4 kudos 2026-05-04 15:25:12 door NotAPotatoCube op Monstertruck rijdt in op menigte
Verbieden, hoeft van mij niet perse. Maar er mogen wel serieuze veiligheidseisen aangesteld worden. Dat de kans dat het publiek ook maar een beetje gevaar loopt minimaal is. Dus niet van die dwanghekjes die een kind van 6 nog kan omduwen.
2 kudos 2026-05-04 14:44:16 door Nijntje_Buikpluis op Monstertruck rijdt in op menigte
Ga jij lekker met een infuus met alle noodzakelijke voedingstoffen ergens diep onder de grond in een bomvrije bunker met constante luchtverfrissing zitten. 100% veiligheid 0% deelname aan het leven
-1 kudos 2026-05-04 14:28:33 door Gaat het niet dan? op Hagelstormpje in Texas
@Y.A.V.I.S | 03-05-26 | 20:46: Ja door geo-engineering en cloud-seeding. Man made "klimaatverandering".
-4 kudos 2026-05-04 14:04:14 door hobbys11 op Monstertruck rijdt in op menigte
@BOOMbox | 04-05-26 | 15:15: U vergeet de belangrijkste nog: nutteloze, stompzinnige, en vervuilende formule 1 races.
-6 kudos 2026-05-04 13:15:34 door BOOMbox op Monstertruck rijdt in op menigte
Nee natuurlijk niet.
Obv jouw redenatie zouden er dan ook geen speeltuinen, pretparken, kermissen, dierentuinen, Olympische spelen, bioscopen en andere zaken zijn waar ooit een ongeluk is gebeurd. wordt maar een saai leven dan vind je ook niet?
0 kudos 2026-05-04 11:17:33 door mr.Cam op Hagelstormpje in Texas
@Y.A.V.I.S | 03-05-26 | 20:46: Onderzoek wijst erop dat er precies evenveel stormen zijn als vroeger. Alleen op ander plekken, waardoor ze 'nieuw' of 'uitzonderlijk' lijken. Wat is iedereen toch manipuleerbaar door angst.
-1 kudos 2026-05-03 21:30:39 door wittedraak op Hagelstormpje in Texas
aaaaaaa