9,753 +12798 -3045
Kudos
#7648 (Top 2.3931%)
| Kudos/dag | 6.84 |
| Kudos/reaguursel | 9.94 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 520 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -93 |
9,753 +12798 -3045
Kudos
#7648 (Top 2.3931%)
| Kudos/dag | 6.84 |
| Kudos/reaguursel | 9.94 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 520 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -93 |
981
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.69 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 21.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.33 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 15 |
| Geregistreerd op | 30-07-2022 |
| Eerste reactie op | 30-07-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 11:00:32 door Destille op Kids moeten toch op tijd naar school?
Ja laten we een hub maken zoals in Amsterdam.
0 kudos 2026-06-24 09:31:06 door RiKoMaWi op Kids moeten toch op tijd naar school?
@vermoeiendhoor | 24-06-26 | 09:54: Nee, consumenten willen veel regels voor boeren maar goedkoop eten. Dat gaat niet samen dus importeren we goedkoop voedsel en met minder controles uit het buitenland.
0 kudos 2026-06-24 07:54:39 door vermoeiendhoor op Kids moeten toch op tijd naar school?
@Apriliaracer | 24-06-26 | 08:17: Ik denk import want onze boeren exporteren liever
7 kudos 2026-06-24 07:09:59 door Ginootje1976 op Kids moeten toch op tijd naar school?
@Apriliaracer | 24-06-26 | 08:17: Jou eten?
19 kudos 2026-06-24 07:08:00 door Supafly op Kids moeten toch op tijd naar school?
Ken je het verschil tussen een tractor en een grasmaaier?
-2 kudos 2026-06-24 06:30:48 door mez-g op Kids moeten toch op tijd naar school?
pleur jou en maar onder
7 kudos 2026-06-24 06:17:57 door Apriliaracer op Kids moeten toch op tijd naar school?
Jou eten komt allemaal uit een fabriek zeker
3 kudos 2026-06-20 23:50:36 door Hendrik-2112 op Binnenkort 5G in de hele buurt
Douchekraan?
2 kudos 2026-06-06 08:05:44 door shootme83 op Bromfietser is levensmoe
Als jij denkt dat dit een snelweg is, mag je terug naar de basisschool
-1 kudos 2026-06-05 15:05:39 door Verrottevis op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@SpaceVogel | 05-06-26 | 09:42: Maar jij kan gewoon weggaan als het niveau te laag is voor je, hoor...
-4 kudos 2026-06-05 07:42:49 door SpaceVogel op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Dat dacht ik net van deze comments
-1 kudos 2026-05-29 18:54:37 door IetsMetFiets op Lekker rondje rennen, heerlijk de wind door mijn haren
Omdat ze nooit jogt/hardloopt. Alles voor de likes in dit filmpje, want sporten doe je niet in latex kleding of wat het ook precies is. En die Vans schoenen? Daar krijg je al bijna last van bij normaal lopen door die platte zolen, pak gewoon een paar outlet Asics, Adidas of Nikes afhankelijk van welk continent je wilt steunen en je bent 10x beter voorbereid. Maar dat doet het niet leuk op "de socials" natuurlijk.
2 kudos 2026-05-29 14:42:48 door bulletje1960 op Lekker rondje rennen, heerlijk de wind door mijn haren
Intro van een purnfilm lijkt me.
45 kudos 2026-04-26 13:24:17 door dikkejenkie op Menneke wil niet lopen en niet nadenken
Gefilmd door een astmatische stier.
64 kudos 2026-04-26 08:43:28 door henkslaaf op Menneke wil niet lopen en niet nadenken
make-uptasje
8 kudos 2025-11-22 16:14:37 door GansHanders op ADO hooligan met grootheidswaanzin
Levenslang stadionverbod en het liefste in heel Europa, zodat ze nooit meer bij een wedstrijd kunnen zijn.
0 kudos 2025-11-22 12:36:50 door Titatovenaarmannetje op Waggies zijn gecrasht
En jij dan, je hebt jaren gratis onderwijs gehad en schrijft ze wilt......het is WIL!
1 kudos 2025-11-21 15:17:20 door Miel98 op De kampioenen!
@NiezeVeger | 21-11-25 | 16:12: Ik sport regelmatig geen sponsor nodig.
4 kudos 2025-11-21 15:12:50 door NiezeVeger op De kampioenen!
Zonder sponsoren geen sport.
0 kudos 2025-11-20 15:28:28 door clitlikker op Hevige windvlaag sloopt straat in Cambodja
Ze hebben daar zelfs een vuurtornado
-3 kudos 2025-11-20 15:24:38 door STD-C309 op Hevige windvlaag sloopt straat in Cambodja
Standaard gehuil om die weercodes.
-1 kudos 2025-11-08 12:29:08 door rummeltje op Auto gaat ervoor
@denaamisKatkut | 08-11-25 | 08:41: Ja, je hebt helemaal gelijk. Voortaan moet iedereen direct stoppen om op google maps te kijken of ze de fietser wel of geen voorrang moeten verlenen. Dat zal de verkeersveiligheid en doorstroming zeker ten goede komen.
2 kudos 2025-11-08 07:41:08 door Rest in privacy op Auto gaat ervoor
@Dennoe | Is hier slecht te zien, maar het fietspad langs de weg loopt niet door. Vlak voor deze oversteek verspringt het fietspad waardoor deze niet meer doorgaand is. Kijk anders even op maps, hoek Biesbosch Schutlandenweg in Hoogeveen.
4 kudos 2025-11-08 05:38:30 door BronstigPaard op Auto gaat ervoor
Heel veel incompetente mensen met een rijbewijs zo te zien. En allemaal zo zeker van hun gelijk, net als de chagrijnige vrouw in dit filmpje.
-3 kudos 2025-11-08 03:19:09 door Dennoe op Auto gaat ervoor
Omdat de fietser hier wel degelijk voorrang hebben. Mensen denken dat het niet dezelfde weg is als er een berm tussenzit, maar het RVV is hier best duidelijk in. Berm (en fietspad) zijn onderdeel van de weg. De fietser rijdt dus op dezelfde weg als de afslaande automobilist en dus heeft de fietser voorrang. https://lokaleregelgeving.over...
-9 kudos 2025-11-08 00:03:10 door Orichinals op Auto gaat ervoor
Het is helemaal geen onvoorspelbare situatie, de oprijdende automobilist is op tijd zichtbaar er is voldoende ruimte om op tijd te stoppen, hoewel het ongewenst is en eigenlijk niet de bedoeling is, maar hoe vervelend ook, je zit warm en droog in de auto en ziet alles ruim van te voren gebeuren, geen paniek, hooguit wat ergenis, die nog even uitgesproken wordt, helaas pindakaas en weer door met de leuke dingen in het leven.
10 kudos 2025-11-07 23:57:29 door Rest in privacy op Auto gaat ervoor
Wat is dat toch, dat iedereen maar denkt dat die fietser voorrang heeft. Dat heeft ie niet. Staat hier dus voor Jan met de korte achternaam te wachten voor een paar haaientanden. Dat getrut ook van die o zo vriendelijke automobilisten.
-9 kudos 2025-11-07 23:33:47 door Comitatus op Auto gaat ervoor
Fietser heeft hier gewoon voorgang op de afslaande auto. De auto van rechts heeft hem/haar waarschijnlijk niet gezien en maakt daardoor een foute inschatting.
-9 kudos 2025-11-07 23:31:37 door HonderedOiro op Auto gaat ervoor
Maar jij bent dan ook wel een hele speciale fietser hè
4 kudos 2025-11-01 08:35:09 door altijd-guus op Van Roosmalen doet zegje over peilingen
Je moet een rondje van 5 mm inkleuren op een lijst waarvan je weken van te voren al een voorbeeld van thuisgestuurd kijgt....hoeveel tijd heb je er voor nodig?
3 kudos 2025-10-31 22:06:35 door Dr.Prof.Cannabis op Van Roosmalen doet zegje over peilingen
Geen peil op trekken op die pijlingen
3 kudos 2025-10-31 20:33:17 door ByteRider op Van Roosmalen doet zegje over peilingen
pijlingen??
0 kudos 2025-10-31 10:50:03 door redthehaghue op Re: Nieuwe jurk Sydney Sweeney
@redthehaghue | 31-10-25 | 07:50:
Oké, dus volgens jullie is "inclusief misschien wel kinderen bij is." prima Nederlands?
Gaat slechter met de reaguurders ontwikkeling dan ik dacht.
0 kudos 2025-10-31 09:28:33 door Poopulist op Re: Nieuwe jurk Sydney Sweeney
Sensueel, provocatief, en jij noemt dat meteen hoerig. Door het hoerig te noemen suggereer je meteen dat vrouwen die zich zo laten zien, tot een lagere, afkeurenswaardige, groep behoren.
Bovendien verraad je hier ook nog even dat je het afkeurt dat kinderen dit zien. Preutsheid noemen we dat.
Je bent een anachronisme, en onderdeel van tegen-emancipatie. Misschien moet je eens gaan nadenken over of het allemaal wel klopt wat meneer pastoor zegt en wat er in die bijbel van je staat. Probeer eens na te gaan of je wel bijdraagt aan een betere wereld met wat je doet en zegt.
-3 kudos 2025-10-31 06:50:45 door redthehaghue op Re: Nieuwe jurk Sydney Sweeney
* zijn.
-3 kudos 2025-10-31 02:18:28 door Hierisjemoederjongen op Re: Nieuwe jurk Sydney Sweeney
@Forza_Ruud_Krol | 30-10-25 | 23:49: Nee, goed lezen... Zijn tepels.
-13 kudos 2025-10-30 23:19:05 door gvr144 op Re: Nieuwe jurk Sydney Sweeney
@Forza_Ruud_Krol | 30-10-25 | 23:49: Het is gewoon ordinair.. Ze zou aantrekkelijker zijn als ze gewoon bescheiden blijft.
19 kudos 2025-10-30 22:49:31 door Forza_Ruud_Krol op Re: Nieuwe jurk Sydney Sweeney
Je dacht dat kinderen bang zijn voor tepels?
-6 kudos 2025-10-29 17:45:33 door Wathebbie op Lokale CDA-mafklapper haalt PVV posters weg
Ja, maar laten we vooral die frauderende PVV'ers zitten. O, oeps, dat is natuurlijk tegen het zere been voor velen.
0 kudos 2025-10-29 16:56:58 door Sjaaaakie op Lokale CDA-mafklapper haalt PVV posters weg
Hij kan altijd nog solliciteren bij RBR om tape van McLaren van de pitmuur te verwijderen.
14 kudos 2025-10-29 16:07:26 door LieverSudoDanZwitsal op Lokale CDA-mafklapper haalt PVV posters weg
Zou me verbazen als het CDA niet ingrijpt. Dit gaat natuurlijk tegen al hun normen en waarden in.
-6 kudos 2025-10-29 15:21:08 door gvr144 op Lokale CDA-mafklapper haalt PVV posters weg
@Dwingend_Gordijn | 29-10-25 | 16:04: Heb dat inderdaad al een aantal keer gezien hier in de buurt.
-23 kudos 2025-10-29 15:04:48 door Dwingend_Gordijn op Lokale CDA-mafklapper haalt PVV posters weg
Bij de posters van lidewij staat vaak een vlassig snorrerje getekend. Veel creatiever.
21 kudos 2025-10-07 14:25:47 door Sanjuro op Auto fabrieksnieuw maken
Hey, we hebben hier een fan!
3 kudos 2025-10-02 08:31:30 door BertHoeMeinWille op Scooterrijder ten val na achtervolging
*stomatasje - deze jongeren lijden namelijk vaak aan insufficiëntie van de musculus-sphincter, ontstaan door te veel verkeer.
0 kudos 2025-09-29 11:46:19 door bumphuz op De gemiddelde voetbalfan
Geschreven door een vent met een "IQ standje" vriezer.
0 kudos 2025-09-28 23:33:40 door Forza_Ruud_Krol op De gemiddelde voetbalfan
Goed verhaal.
Lekker kort.
Doen we niks mee.
77 kudos 2025-09-28 18:08:34 door Ouwe_meuk op Fijne huwelijkshijs
Meestal een familielid, vriend of kennis die in de hijsbusiness zit, dus kosten zullen wel meevallen. Verder blijft het gewoon kut.
6 kudos 2025-09-28 17:36:45 door Umlaut op De gemiddelde voetbalfan
"Ga niet onderscheid proberen te maken." Dankuwel, gvr. Verhelderend. We zullen het meenemen.
2 kudos 2025-09-28 17:35:42 door Dwingend_Gordijn op De gemiddelde voetbalfan
Stommert. Ik hoop dat je degradeert.