DumpStats voor dezakloper

75,933 +80835 -4902

Kudos

#653 (Top 0.2043%)

Kudos/dag 25.06
Kudos/reaguursel 25.42
Meeste kudos op 1 reaguursel 3726
Minste kudos op 1 reaguursel -265

2,987

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.99
Topreaguursels 19
Woorden per reaguursel 16.8
Reacties per reaguursel 0.48
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 38
Geregistreerd op 12-01-2018
Eerste reactie op 09-03-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-24 16:09:54 door Kameleon4 op Picobello zwembadbouw
Denk dat je het een beetje overschat, als je dan ook nog gaat vermenigvuldigen dan gaat het snel.
Ik gok eerder 4,2x1,70 met 50 cm water is dat 3,6 ton.
In jouw vergelijk staat iedere centimeter water die je afwijkt in verhouding met 120 kg.

-20 kudos 2026-06-24 15:51:20 door Trigger001 op Picobello zwembadbouw
maar verdeeld over de hele oppervlakte dus de druk per vierkante centimeter valt best mee

0 kudos 2026-06-07 16:11:27 door Willy1988 op Als je een probleem hebt...
@Liegebeest | 07-06-26 | 18:08: In zijn verdediging, misschien wist hij Rocky wel maar niet welk nummertje.

1 kudos 2026-06-06 08:32:20 door Aleksandr op De Vikingen komen op het WK
Aaaaah, bananen gooien naar Stanley Menzo, de goeie ouwe tijd.
Niks wedstrijd stil leggen, hij raapte ze op en vrat ze zo op, zonder te verblikken of verblozen.
Dat waren kerels.

1 kudos 2026-05-30 19:00:18 door De_wijze_jongeman op Bus vs rijinstructeur
Een buschauffeur is iemand die een bus bestuurt. Hij moet zich aan de verkeersregels houden net als alle andere verkeersdeelnemers. Soms maken mensen fouten, zo ook buschauffeurs. Buschauffeur zijn ook mensen.

1 kudos 2026-05-30 14:55:53 door EftelingDefenseForce op Bus vs rijinstructeur
Daarbij mag een bus niet zomaar de manoeuvre uitvoeren als er al een voertuig naast hem rijdt, want men moet tijdig de kans krijgen om te kunnen anticiperen...

4 kudos 2026-05-30 14:51:42 door Pimmetjes op Bus vs rijinstructeur
En dat geld alleen binnen de bebouwde kom. Buiten de bebouwde kom moet hij gewoon wachten.

7 kudos 2026-05-07 17:03:36 door TommySound op Eerste beelden Ali B in de bak
Niet te vergeten dat uitgerekend hijzelf juist de media opzocht en notabene hijzelf ook toestemming gaf bij zijn eerste rechtszaak om te filmen, juist voor de media! Domme gast..

3 kudos 2026-04-25 12:53:14 door vaginale douche op Oprotten kudtwielrenners!!!
zelf rij ik om mijn afgedankt stadfiets soms ook wat meer midden op de weg (drukke weg zonder fietspad, Zaagmolenstraat Rotterdam). En dat doe ik om te voorkomen dat iemand mij op een paar centimeter afstand probeert in te halen als er een tegenligger aankomt. Dus zo dwing in veilige ruimte af. Ik kan mij zo voorstellen dat je op dit soort wegen bij voorkeur ook iets breder rijdt zodat je zorgt de sneller verkeer volledig naar de andere rijstrook moet.

0 kudos 2026-04-25 09:37:41 door Mr.Reance op Oprotten kudtwielrenners!!!
Als het Nederland was wel. In andere landen (zoals de VS) is de algemene regel dat je een fietser inhaalt zoals iedere andere weggebruiker oftewel via volledig gebruik van een andere rijbaan.
"Single file" (oftewel achter elkaar in het Nederlands) fietsen verandert dus niks aan de manier waarop fietsers ingehaald dienen te worden.

6 kudos 2026-04-25 09:34:19 door OkReception op Oprotten kudtwielrenners!!!
Ik snap dat mensen dit zeggen, maar door achter elkaar te gaan rijden wordt de inhaalactie langer voor de auto. Het lijken ~10 wielrenners te zijn. Nu is het alsof de auto ~10m aan mensen moet inhalen, een kleine vrachtwagen zullen we maar zeggen. Als ze achter elkaar gaan rijden, moet hij ineens ~20m gaan inhalen, een flinke vrachtwagen. Op het moment dat er nu onverwachts een tegenligger komt, is het eenvoudiger om even gas bij te geven of de inhaalactie te annuleren, dan wanneer hij ~20m aan wielrenners moet inhalen. Snel er voorbij wordt moeilijker, annuleren wordt moeilijker en tussen de wielrenners gaan rijden is gevaarlijk(er). Mand

6 kudos 2026-04-25 09:22:43 door Pimmetjes op Oprotten kudtwielrenners!!!
Stel je even voor dat je een meter verder naar links gaat rijden met je auto en je frustratie voor jezelf houdt. Eigen rechter spelen kun je niet afdoen door te wijzen naar de fout van een ander.