29,536 +34337 -4801
Kudos
#2166 (Top 0.6778%)
| Kudos/dag | 5.24 |
| Kudos/reaguursel | 20.26 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4370 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -754 |
29,536 +34337 -4801
Kudos
#2166 (Top 0.6778%)
| Kudos/dag | 5.24 |
| Kudos/reaguursel | 20.26 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4370 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -754 |
1,458
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.26 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 23.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.32 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 6 |
| Geregistreerd op | 16-01-2011 |
| Eerste reactie op | 16-01-2011 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-08 09:45:10 door A.tractie op Petitie: Free Katja's Ollie en Bollie
Zeker weten.
1 kudos 2026-06-08 09:15:34 door altijd-guus op Petitie: Free Katja's Ollie en Bollie
Dat is net zoiets als "ze hebben gepraat" of "ze hebben gesproken" dat laatste klinkt gewoon beter...
2 kudos 2026-06-08 09:10:18 door A.tractie op Petitie: Free Katja's Ollie en Bollie
Ik vind het een goede opmerking. 'Zowel beslist als besloten is correct Nederlands en ze betekenen in veel gevallen hetzelfde. Het belangrijkste verschil zit in het werkwoord waar ze bij horen. Beslist hoort bij het werkwoord beslissen. De nadruk ligt op de knoop doorhakken en onzekerheid wegnemen. Besloten hoort bij het werkwoord besluiten. Dit benadrukt meer het proces van rijp beraad en het kiezen tussen alternatieven.' Bron: Onze Taal.
3 kudos 2026-06-08 08:58:32 door blaatreiger op Petitie: Free Katja's Ollie en Bollie
Het voelt niet Nederlands inderdaad, maar het is het wel schijnbaar...doe mij maar gewoon "besloten".
0 kudos 2026-05-26 16:05:13 door Hornoks op Naam bij je geaardheid
@be-neb | 26-05-26 | 10:08:
Hij zegt toch ook "en nu weer terug overigens"?
-1 kudos 2026-05-26 08:08:59 door be-neb op Naam bij je geaardheid
@weethetooknietmeer | 25-05-26 | 23:35:
Goed voorbeeld inderdaad. Ik heb alleen begrepen dat hij weer man is geworden.(nee geen weerman!) Zelf is hij nu wel wat kritischer tegen dat hele woke gebeuren.
9 kudos 2026-05-25 21:35:18 door weethetooknietmeer op Naam bij je geaardheid
Ook Keith Caputo van Life of Agony die in transitie ging van man naar vrouw (en nu weer terug overigens) werd door de hele metalscene geaccepteerd. Metalliefhebbers zijn ruimdenkender dan de anderen vermoeden.
5 kudos 2026-05-25 20:41:46 door Tokkiemagneet op Naam bij je geaardheid
Ik vind het zelf ook nogal aanstelleritus. Ik ken overigens de hele band niet. Ik ken ook niemand (in de metalscene) die problemen heeft met homo's of wat dan ook.
4 kudos 2026-05-25 20:25:12 door insane op Naam bij je geaardheid
En de zanger van Tallah.
8 kudos 2026-05-24 23:12:14 door Buhaa op Pas op voor de hittegolf!
Welke ogen?
12 kudos 2026-05-24 14:40:34 door baldiebla1 op Lubach over Islamkritiek
Heeft soortgelijke dingen gezegd toen ie nog bij de publieke omroep zat.
0 kudos 2026-05-23 14:59:23 door Sandvinky op Ik wil iedereen helpen
En Regina Hall.
0 kudos 2026-05-05 12:50:47 door NatteKiwi op Vers kapseltje
@CE_REAL | 05-05-26 | 13:10: Haha, je bent al gehecht vriend. Jij gaat nergens heen. En bovendien weet zij nu hoe ze een nieuwe auto bij je kan aftroggelen.
4 kudos 2026-05-05 11:10:25 door CE_REAL op Vers kapseltje
Dat is precies de reden dat ik mijn vrouw, toen ik haar leerde kennen, gelijk duidelijk heb gemaakt, dat ik weg ben zodra ik bij haar een kort pittig kapsel zie.
7 kudos 2026-05-05 10:59:20 door ikdenkwat op Vers kapseltje
"ik dacht ik doe het een keer kort en pittig. Hier is je koffer en dit is Samanta."
0 kudos 2026-04-28 12:20:32 door be-neb op Mensenmassa vs ambu
@be-neb
Haha, wat was daar nou erg aan.
0 kudos 2026-04-28 11:15:22 door Saekerhett op Mensenmassa vs ambu
Of dat je überhaupt in de pot schijt en niet ernaast.
1 kudos 2026-03-25 16:47:34 door Het Vragevuur op Arie neemt je mee in een experiment
Jij moet eerder van *allerlei woorden leren hoe je ze schrijft.
3 kudos 2026-02-09 13:03:53 door markstar1963 op Vrouwen en leeftijd..
@owikzegmaarwat | 09-02-26 | 13:38: Natuurlijk wens ik haar alle goeds en is ze een geweldige sportvrouw, maar dat aanstellerige gedoe wekt nu eenmaal ergernis. Kijk bijvoorbeeld hoe ze op het podium staat. Op het moment dat de camera's op haar gericht worden gaat ze gelijk in een aanstellerige pose met haar lipjes tuiten. Waarom niet gewoon normaal spontaan genieten?
-3 kudos 2026-02-09 12:47:16 door Capt. Iglo op Vrouwen en leeftijd..
Mijn oma zei vroeger, wie vragen worden overgeslagen. Deze aandachtshoer vraag te veel om aandacht en dat is een negatieve eigenschap. Hoe meer iemand ergens om vraagt hoe meer ik me er aan erger en hoe minder diegene krijgt wat ie wil.
1 kudos 2026-02-09 12:38:49 door owikzegmaarwat op Vrouwen en leeftijd..
idd, je kan alles vinden van haar en/of Jake maar we zouden allemaal wel een rijk iemand aan de haak willen slaan. Daarbij vonden we Jutta allemaal een prima wijf, maar toen ze aan de social media ging vonden we het ineens allemaal een aandachtshoer. Hier op Dumpert roepen we maar wat graag leven en laten leven. Maar voor Jutta geld dat opeens niet meer.... Vooroordelen en stigmatisering doen hier de ronde, dat is zeker.
Ik wens Jutta en Jake nog vele jaren samen.
9 kudos 2026-02-09 12:25:09 door Sensei op Vrouwen en leeftijd..
Chad Kreuger was ook wel de lelijkste gast op aarde met ook nog eens kutmuziek. Maar nog steeds niet kutter dan Jake Paul...
4 kudos 2026-02-06 13:41:13 door Kreezielepiet op Boze beller is geen fan van Valentijn
@Geheelnaarwaarheid | 06-02-26 | 14:30: 'Kink distortion'.
6 kudos 2026-02-06 13:30:59 door Geheelnaarwaarheid op Boze beller is geen fan van Valentijn
Ik kan je 'Kink 80's ' aanraden, heerlijke jaren tachtig muziek.
-6 kudos 2026-02-05 16:41:31 door Von Rutch op Carina Molema (JA21) benoemt een feit
Rechts zou zeggen 'vuilnisbakkenras'
6 kudos 2026-01-30 14:09:43 door Sjaakh00fd77 op Redding van de dag
Ja, wel raar om je auto sneeuwvrij te maken met een bladblazer.
4 kudos 2026-01-30 14:08:31 door ikdenkwat op Redding van de dag
Zit je lekker op het verkeerde topic te reaguuren.
0 kudos 2026-01-28 12:53:38 door Heavy op ICE agent doet demonstraten de groeten
Amerika is inmiddels het hoofkwartier van de gekkies.
1 kudos 2026-01-21 16:14:17 door Bakkertje1903 op Volksopstand in Zeeland
Wat maakt het nog uit op die leeftijd? Je wilt toch nog gewoon van de kleine dingen kunnen genieten? Als ze je dat zelfs al gaan afpakken...
8 kudos 2026-01-21 08:09:45 door Dashividania op Volksopstand in Zeeland
Invloedt? Een bejaarden?
-4 kudos 2025-11-12 13:25:33 door be-neb op Wie durft?
@Hola | 12-11-25 | 12:55: heel goed van je! Dat is inderdaad een synoniem voor zelfwaarde.
10 kudos 2025-11-12 11:55:33 door Hola op Wie durft?
eigenwaarde
2 kudos 2025-10-23 21:57:19 door lekkerwijf21 op Donderdag rokjesdag
https://www.reddit.com/u/Flirt...
-2 kudos 2025-10-23 15:01:22 door Paymaster op Donderdag rokjesdag
Dan neem ik die met het rokje wel.
9 kudos 2025-10-23 14:59:45 door snoepbanaan op Donderdag rokjesdag
doe mij die maar ?
https://reddxxx.com/u/Twilight...
3 kudos 2025-10-05 19:53:37 door Cesare Lombroso op Waarom A4 de mooiste uitvinding ter wereld is
Adri, Hedde gij da gedaan?
11 kudos 2025-10-05 18:34:38 door mr de Draak op Waarom A4 de mooiste uitvinding ter wereld is
A2 is mijn favorieten papier, omdat het ook een snelgew is.
2 kudos 2025-10-05 17:33:46 door Yott@ op Waarom A4 de mooiste uitvinding ter wereld is
Voormaan?
11 kudos 2025-10-03 15:39:06 door VerbodenStoelgang op Kiss or slap??
ik zou het gewoon doen
0 kudos 2025-09-24 15:03:32 door Andersdenkend op Aardbeien en hartjes op woensdag
@Dick_K | 24-09-25 | 11:14: precies er tussen in.
1 kudos 2025-09-24 13:55:28 door Morgenster op Aardbeien en hartjes op woensdag
Eerst lekker voor haar koken en daarna het eten even lekker aanstampen.
2 kudos 2025-09-24 12:30:55 door Benaankakketoe op Aardbeien en hartjes op woensdag
@Batavier52 | 24-09-25 | 11:48: moeimaker
1 kudos 2025-09-24 09:48:14 door Batavier52 op Aardbeien en hartjes op woensdag
*het deel ........ dat *hetgeen (gewoon aan elkaar schrijven, hetgene of hetgeene zijn fout)
35 kudos 2025-09-24 09:14:23 door Dick_K op Aardbeien en hartjes op woensdag
De enkels?
1 kudos 2025-09-04 06:00:14 door be-neb op 4 broodjes voor €65
@Kniptang | 03-09-25 | 20:00: ja lekker heel je leven thuis zitten zeuren dat alles zo duur is geworden. Neehoor, ik blijf gewoon leuke dingen doen, en probeer de tranen tegen te houden bij het afrekenen.
0 kudos 2025-09-03 20:28:22 door HeroPositive op 4 broodjes voor €65
Ik doe het zelden maar snap dat je soms elders wil gaan lunchen. Maar dan wil je toch de hoeveelheid eten van de 4 broodjes voor de prijs van 1. Zo 1 broodje is een tussendoortje.
4 kudos 2025-09-03 18:00:23 door Kniptang op 4 broodjes voor €65
eet thuis stommerik
-2 kudos 2025-08-28 18:32:09 door em001 op Palli demonstrant even netjes op plaats zetten
Ze heeft wel een punt, maar een ander punt dan hij bedoelt.
1 kudos 2025-08-28 10:00:24 door TellMeWhy op Eifeltoren in je achtertuin
Beter kunnen is uploaden!
18 kudos 2025-08-28 09:58:39 door RandyBiel op Palli demonstrant even netjes op plaats zetten
@Boytoy | 28-08-25 | 09:42:
Zij moet als blanke demonstreren omdat ze denkt dat mensen met kleur dat zelf niet kunnen.