DumpStats voor be-neb

29,536 +34337 -4801

Kudos

#2166 (Top 0.6778%)

Kudos/dag 5.24
Kudos/reaguursel 20.26
Meeste kudos op 1 reaguursel 4370
Minste kudos op 1 reaguursel -754

1,458

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.26
Topreaguursels 6
Woorden per reaguursel 23.4
Reacties per reaguursel 0.32
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 16-01-2011
Eerste reactie op 16-01-2011

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-08 09:10:18 door A.tractie op Petitie: Free Katja's Ollie en Bollie
Ik vind het een goede opmerking. 'Zowel beslist als besloten is correct Nederlands en ze betekenen in veel gevallen hetzelfde. Het belangrijkste verschil zit in het werkwoord waar ze bij horen. Beslist hoort bij het werkwoord beslissen. De nadruk ligt op de knoop doorhakken en onzekerheid wegnemen. Besloten hoort bij het werkwoord besluiten. Dit benadrukt meer het proces van rijp beraad en het kiezen tussen alternatieven.' Bron: Onze Taal.

-1 kudos 2026-05-26 08:08:59 door be-neb op Naam bij je geaardheid
@weethetooknietmeer | 25-05-26 | 23:35:
Goed voorbeeld inderdaad. Ik heb alleen begrepen dat hij weer man is geworden.(nee geen weerman!) Zelf is hij nu wel wat kritischer tegen dat hele woke gebeuren.

9 kudos 2026-05-25 21:35:18 door weethetooknietmeer op Naam bij je geaardheid
Ook Keith Caputo van Life of Agony die in transitie ging van man naar vrouw (en nu weer terug overigens) werd door de hele metalscene geaccepteerd. Metalliefhebbers zijn ruimdenkender dan de anderen vermoeden.

5 kudos 2026-05-25 20:41:46 door Tokkiemagneet op Naam bij je geaardheid
Ik vind het zelf ook nogal aanstelleritus. Ik ken overigens de hele band niet. Ik ken ook niemand (in de metalscene) die problemen heeft met homo's of wat dan ook.

0 kudos 2026-05-05 12:50:47 door NatteKiwi op Vers kapseltje
@CE_REAL | 05-05-26 | 13:10: Haha, je bent al gehecht vriend. Jij gaat nergens heen. En bovendien weet zij nu hoe ze een nieuwe auto bij je kan aftroggelen.

4 kudos 2026-05-05 11:10:25 door CE_REAL op Vers kapseltje
Dat is precies de reden dat ik mijn vrouw, toen ik haar leerde kennen, gelijk duidelijk heb gemaakt, dat ik weg ben zodra ik bij haar een kort pittig kapsel zie.

7 kudos 2026-05-05 10:59:20 door ikdenkwat op Vers kapseltje
"ik dacht ik doe het een keer kort en pittig. Hier is je koffer en dit is Samanta."

3 kudos 2026-02-09 13:03:53 door markstar1963 op Vrouwen en leeftijd..
@owikzegmaarwat | 09-02-26 | 13:38: Natuurlijk wens ik haar alle goeds en is ze een geweldige sportvrouw, maar dat aanstellerige gedoe wekt nu eenmaal ergernis. Kijk bijvoorbeeld hoe ze op het podium staat. Op het moment dat de camera's op haar gericht worden gaat ze gelijk in een aanstellerige pose met haar lipjes tuiten. Waarom niet gewoon normaal spontaan genieten?

-3 kudos 2026-02-09 12:47:16 door Capt. Iglo op Vrouwen en leeftijd..
Mijn oma zei vroeger, wie vragen worden overgeslagen. Deze aandachtshoer vraag te veel om aandacht en dat is een negatieve eigenschap. Hoe meer iemand ergens om vraagt hoe meer ik me er aan erger en hoe minder diegene krijgt wat ie wil.

1 kudos 2026-02-09 12:38:49 door owikzegmaarwat op Vrouwen en leeftijd..
idd, je kan alles vinden van haar en/of Jake maar we zouden allemaal wel een rijk iemand aan de haak willen slaan. Daarbij vonden we Jutta allemaal een prima wijf, maar toen ze aan de social media ging vonden we het ineens allemaal een aandachtshoer. Hier op Dumpert roepen we maar wat graag leven en laten leven. Maar voor Jutta geld dat opeens niet meer.... Vooroordelen en stigmatisering doen hier de ronde, dat is zeker.
Ik wens Jutta en Jake nog vele jaren samen.

9 kudos 2026-02-09 12:25:09 door Sensei op Vrouwen en leeftijd..
Chad Kreuger was ook wel de lelijkste gast op aarde met ook nog eens kutmuziek. Maar nog steeds niet kutter dan Jake Paul...

1 kudos 2026-01-21 16:14:17 door Bakkertje1903 op Volksopstand in Zeeland
Wat maakt het nog uit op die leeftijd? Je wilt toch nog gewoon van de kleine dingen kunnen genieten? Als ze je dat zelfs al gaan afpakken...

-4 kudos 2025-11-12 13:25:33 door be-neb op Wie durft?
@Hola | 12-11-25 | 12:55: heel goed van je! Dat is inderdaad een synoniem voor zelfwaarde.

1 kudos 2025-09-04 06:00:14 door be-neb op 4 broodjes voor €65
@Kniptang | 03-09-25 | 20:00: ja lekker heel je leven thuis zitten zeuren dat alles zo duur is geworden. Neehoor, ik blijf gewoon leuke dingen doen, en probeer de tranen tegen te houden bij het afrekenen.

0 kudos 2025-09-03 20:28:22 door HeroPositive op 4 broodjes voor €65
Ik doe het zelden maar snap dat je soms elders wil gaan lunchen. Maar dan wil je toch de hoeveelheid eten van de 4 broodjes voor de prijs van 1. Zo 1 broodje is een tussendoortje.