DumpStats voor Zoepvogel

54,612 +69059 -14447

Kudos

#974 (Top 0.3048%)

Kudos/dag 26.26
Kudos/reaguursel 12.21
Meeste kudos op 1 reaguursel 2520
Minste kudos op 1 reaguursel -191

4,471

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.15
Topreaguursels 8
Woorden per reaguursel 41.4
Reacties per reaguursel 0.8
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 26
Geregistreerd op 14-10-2020
Eerste reactie op 14-10-2020

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-23 10:00:57 door PeterPandemie op Geld maakt niet gelukkig?
*Bewaart. Als het goed is, kreeg je er iets leuks of nuttigs voor terug. Het kan een erotische massage zijn, een doos vrije-uitloopeieren of een tweedehands singeltje van Frans Bauer. Ieder zijn ding.

2 kudos 2026-06-20 16:11:17 door xel01 op Bliksem bijt Man bijt hond-toren
Alles wordt vergoed tegen aanschafwaarde in de eerste 5 jaar. Daarna is het ook 2de hands geen reet meer waard. Misschien moet je naast het repaircafe te bezoeken ook gewoon eens je verzekeringspolis na lezen. Dit soort dom gelul is om moe van te worden.

Heb je de rabobank al de schuld gegeven?

12 kudos 2026-06-20 09:31:43 door ViezeFreddieeee op Zlatan en Henry kunnen het nog
Ron inmiddels niet meer:
.
"Jeremy was accused of sexual assault more than a dozen times between 2017 and 2020, for incidents stretching back to 2004. Upon further investigation, in August 2021, he was indicted on 30 sexual-assault counts involving 21 victims including 12 counts of forcible rape.[5][6] He was initially jailed awaiting trial, but in January 2023, a judge found him mentally unfit to stand trial due to "incurable neurocognitive decline";[7] he was released to a private residence in November 2023."

0 kudos 2026-06-19 15:44:39 door BilMereej op Zie je nou wel
Als hij er niets van had gezegd, was het niet viraal gegaan en was het niet nog een miljoen keer meer gedeeld. Nu gaat iedereen die vader en die zoon opzoeken. Loepzuiver Streisand-effect. Ik praat het niet goed, maar je moet weten waar je aan begint in 2026.

4 kudos 2026-06-17 15:49:43 door Britt_Dekkers_Zadel op Kosso niet goed begrijpen
Inderdaad, vroeger waren we niet verdeeld in bubbels maar deed je gewoon het meest verstandige. Zo hebben we samen de ozonlaag gered doordat we collectief daar actie op ondernamen. Was de laatste keer denk ik dat zowat de gehele mensheid iets gezamelijk deed om de wereld beter te maken.

2 kudos 2026-06-17 10:13:44 door GansHanders op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
Zijn gewoon lekkere goaltjes en er wordt een record verbroken. Daar mag best enthousiast over gedaan worden. Als je graag neutraal monotoon commentaar wilt horen moet je het misschien aan Claude of Chatgpt vragen die willen dat wel doen voor je.

5 kudos 2026-06-16 13:03:26 door Klerkberk op Kind en hond
Er is een groot verschil tussen het karakter van een hond of goed afgericht zijn.
Ik zou liever alleen zijn met een hond met een stabiel en vredig karakter dan met een afgerichte hond.

-1 kudos 2026-06-14 20:54:40 door Magikeenteiltje op Agent lift ff 185 kg
Ik moest destijds met een broedroedel mokkels voor nieuwe arbeiders zorgen, dat was flink aanpoten want de meeste werden niet oud.

-2 kudos 2026-06-14 16:18:58 door stubbie op Agent lift ff 185 kg
mijn opa deed met zijn kruiwagen het zand uit de sahara halen om het beton te maken en stopt in italy voor nog wat kalk, 25kg per keer, 6 dagen in de week 10 uur per dag.

3 kudos 2026-06-14 15:35:20 door Stumpert1001 op Agent lift ff 185 kg
Je weet wat VVD-ers zeggen, had je maar een vak moeten leren. Of rijke ouders moeten hebben. Allemaal eigen schuld.

0 kudos 2026-06-14 15:25:12 door Loerejan op Agent lift ff 185 kg
Wij gingen de hele dag zitten zuipen en als je dan dronken was, bracht de politie je thuis. Die hadden helemaal geen tijd om betonblokken te sjouwen.

0 kudos 2026-06-14 14:49:28 door curryworstspecial op Agent lift ff 185 kg
wij produceerden de zakken, veel te veel per uur, ook 20 uur per dag, 7 dagen in de week, we moesten pampers aan om tijd te sparen, de meeste haalden hun diploma niet.

10 kudos 2026-06-14 14:40:47 door Aleksandr op Agent lift ff 185 kg
@John McClane | 14-06-26 | 16:34: Wij voerden de zakken cement aan, 50 kg per zak, 20 uur per dag, 7 dagen in de week, de meesten werden niet ouder dan 25.

7 kudos 2026-06-14 14:34:35 door John McClane op Agent lift ff 185 kg
Wij werkten in de fabriek om die blokken te maken, 16 uur per dag. 6 dagen per week. De meesten van ons werden niet ouder dan 45.

15 kudos 2026-06-13 10:09:07 door Jesdetsmie2 op Kinderbrommer op je auto
Dat interesseert ze echt helemaal niets. Die denken alleen maar…mooi, die komt weer een nieuwe fatbike kopen bij ons. Zijn dezelfde soort klootzakken die vapes maken/verkopen

3 kudos 2026-06-11 14:31:06 door pascal_04 op Econoom legt uit waarom we WERELDKAMPIOEN worden
@fappeningalot | 11-06-26 | 15:27:
je bedoelt verloren en alsnog gekregen door een rechterlijke dwaling, en zelfs toen eigenlijk niet gekregen want senegal liep ze erna te trollen met de beker in de hand.

wat ze wel hebben gekregen zijn een boel handdoeken, ofnee ook die zijn gejat..

0 kudos 2026-06-10 06:17:13 door Loosecanon op De rijdende rukker
Orichinals: dat heeft weinig met het reaguursel van Zoepvogel te maken toch?

0 kudos 2026-06-09 14:30:18 door Orichinals op De rijdende rukker
Precies dat, net wat ik dacht. Van beroepschauffeurs die tijdens hun werk ongeoorloofd rijdend filmen mogen zij van mijn part het rijbewijs afpakken en 6 maanden in beslag houden. Moet je je maar aan de wettelijke en beroepsregels houden. Bij gewone automobilisten mag de straf 3 maanden je rijbewijs in beslag zijn, misschien dat het een beetje gaat helpen. Het overige verkeer op hun telefoon, daar mag de straf ook wel naar 200 euro voor de eerste keer en voor elke keer daarna, 100 euro er bovenop, als de 1000 euro is bereikt, dan mag je je voor de rechter verdedigen, waarbij je de gerechtelijke kosten als extra straf krijgt. Alleen nu het handhaven nog, alleen originele beelden zijn bruikbaar bij strafvervolging, of een staande houding te plekken werkt, helaas. Voor de verkeersveiligheid en het vullen van de gaten in de komende begrotingen, zou het wel een uitkomst zijn.

5 kudos 2026-06-04 17:11:27 door SjokoSjaak op Zielige brakechecker
Wat een reactie hier.. De snelweg is geen speeltuin,. Dit in een tunnel doen kan een kettingbotsing veroorzaken met zware gevolgen..

15 kudos 2026-06-04 14:30:53 door Flipflapflopzak op Zielige brakechecker
@Nordic_Stalker | 04-06-26 | 14:13:
Degelijk gevolg? Hier is niets degelijk aan. Als jij met die logica achter het stuur zit kan je wat mij betreft je rijbewijs ook wel doorknippen. Flapdrol

-59 kudos 2026-06-04 12:13:18 door Rest in privacy op Zielige brakechecker
Actie is reactie.
Niemand vindt het leuk om door anderen de les te worden gelezen, zeker niet wanneer ze op je bumper gaan hangen en irritant gaan lopen seinen.
Kom op zeg.
Brakechecken is geen goede oplossing maar wel degelijk een gevolg.

11 kudos 2026-06-02 07:45:15 door zup op Nieuwe Ferrari
Gast, het boeit echt niemand op welke manier dit filmpje is gemaakt. De boodschap van het filmpje is namelijk wel echt.