2,235 +2877 -642
Kudos
#23943 (Top 7.4920%)
| Kudos/dag | 0.6 |
| Kudos/reaguursel | 9.55 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 788 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -157 |
2,235 +2877 -642
Kudos
#23943 (Top 7.4920%)
| Kudos/dag | 0.6 |
| Kudos/reaguursel | 9.55 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 788 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -157 |
234
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.06 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 10.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.38 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 12 |
| Geregistreerd op | 01-04-2016 |
| Eerste reactie op | 01-04-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-23 14:14:04 door Aarsveer op Heethoofd op de weg
Dank allen, duidelijk! Dacht ten onrechte dat datum inschrijving in NL bepalend was, maar is dus leeftijd auto. Speciale dank aan Kim voor het pikken van haar brein.
1 kudos 2026-06-23 13:31:41 door ESP-32 op Heethoofd op de weg
Oldtimers: Auto's tussen de 30 en 50 jaar oud krijgen een keuring die 1 keer in de 2 jaar verplicht is.
1 kudos 2026-06-23 13:02:30 door Stumpert42 op Heethoofd op de weg
Ouder dan 30 jaar en jonger dan 50 jaar wordt eens per twee jaar gekeurd
1 kudos 2026-06-23 12:38:15 door jan1000001 op Heethoofd op de weg
@stan43nl | 23-06-26 | 14:36: Jhajho, een inschattingsfout..?
-2 kudos 2026-06-23 12:36:28 door stan43nl op Heethoofd op de weg
@jan1000001 | 23-06-26 | 14:04:
Verrek, je hebt helemaal gelijk. Liever een tegenligger de dood in jagen dan de inschattingsfout van een ander oplossen!
-2 kudos 2026-06-23 12:04:44 door jan1000001 op Heethoofd op de weg
@stan43nl | 23-06-26 | 13:47: *t. Ik heb dan inderdaad een laffe beperking in jou ogen, maar gasten zoals jij zorgen ervoor dat dit soort gedrag meer voor gaat komen. Je beloont dit soort idioten door ze ertussen te laten waardoor ze het de volgende keer weer doen.
1 kudos 2026-06-23 11:56:16 door Kim Tuik op Heethoofd op de weg
Het betreft hier een oldtimer (volgens de regelgeving)
Auto's dit tussen de 30 en 50 jaar oud zijn hebben elke 2 jaar een APK plicht.
2 kudos 2026-06-23 11:47:40 door stan43nl op Heethoofd op de weg
@jan1000001 | 23-06-26 | 13:31:
Hij kiest er inderdaad voor om in te halen. Hij kiest er niet voor dat de Toyota rijder doelbewust een gat dichtrijd.
Het feit dat jij je af vraagt waarom je zo'n idioot er tussen zou laten geeft heel goed je eigen achterlijke beperkingen aan, en meteen wat er mis is in het Nederlandse verkeer.
4 kudos 2026-06-23 11:42:56 door afgelopen op Heethoofd op de weg
@Aarsveer | 23-06-26 | 13:38: Als een auto 30 jaar is hoeft de APK maar eens in de 2 jaar.
-2 kudos 2026-06-23 11:38:01 door Aarsveer op Heethoofd op de weg
Zat n.a.v. dit reaguursel ff in OVI te kijken. Zie ik daar een APK-vervaldatum van 13-11-2027 staan. Kan iemand hier me dat uitleggen? Dacht altijd dat je max 2 maanden van tevoren kon keuren en dan de vervaldatum niet versprong, dus max 14 maanden geldige APK kon hebben voor een bak van deze leeftijd? En dus niet bijna 17 maanden.
16 kudos 2026-06-23 11:36:08 door flame_me op Heethoofd op de weg
Denk niet dat 99-XH-BZ geschikt is als politie.
-4 kudos 2026-06-23 11:31:40 door jan1000001 op Heethoofd op de weg
Hoezo van beiden? Meneer moet er gewoon achter blijven rijden. Waarom zou je zo´n idioot er tussen laten? Hij rijdt prima achter meneer en kan ten aller tijden gewoon weer aansluiten achter meneer. Hij KIEST ervoor om dit soort acties uit te halen.
-2 kudos 2026-05-25 07:20:54 door Wakemeister op Dan blijkt je Mexicaanse vriend gewoon Engels te spreken
Eten?
3 kudos 2026-05-25 07:17:08 door Hetlievemeisje op Dan blijkt je Mexicaanse vriend gewoon Engels te spreken
Amateur.
-1 kudos 2026-05-23 20:00:26 door ShakespeareanTragedy op Mooie lippen
Gaat je geen flikker aan.
12 kudos 2026-05-21 09:42:53 door redthehaghue op Laswerk uit China
Ah, de minderjarige reaguurder....
0 kudos 2026-04-17 13:10:23 door Total_confusion op Vervelend kuchje
@Zack Hooi | 16-04-26 | 19:48: maar zelfs als, ALS je de moeite zou nemen om hier een zak overheen te trekken....dit is lelijk door de zak heen. Ik krijg instant een negatieve stijve bij de gedachte.
4 kudos 2026-04-16 17:48:04 door Zack Hooi op Vervelend kuchje
Ze kan een "Plork" zijn. Je ziet alleen haar gezicht.
2 kudos 2026-04-16 17:31:51 door DiePanzerVorwaerts3 op Vervelend kuchje
50 jaar en evenzoveel kilo's geleden was ze misschien ontzettend lekker, je weet het niet.
-1 kudos 2026-04-15 22:04:20 door Uhoortnogvanons op Billen!
*wormpje
-1 kudos 2026-04-15 20:03:03 door ikdenkwat op Billen!
Gatverredamme!
0 kudos 2026-02-24 17:41:37 door Nerbreg op Van links naar rechts
Schrödingers kut
1 kudos 2026-02-24 16:53:52 door Nicht rijder op Van links naar rechts
Het gaat natuurlijk wel om diepgang.
3 kudos 2026-02-24 16:52:12 door Bullshitski op Van links naar rechts
beter een rare kudt, dan geen kudt
-1 kudos 2026-02-24 15:51:44 door PPeterrr op Van links naar rechts
Dit zijn wel de leukste hoor.
21 kudos 2026-02-24 14:45:50 door ikdenkwat op Van links naar rechts
Geen een kudt is hetzelfde.
-1 kudos 2026-02-24 14:04:58 door smurfmopper op Van links naar rechts
Helemaal met je eens. Kan maar zo dat de dokter een slechte dag had.
5 kudos 2026-02-24 10:11:12 door Majinjin op Jagen maar dan anders
Die kunnen toch helemaal geen helikopter besturen joh.
4 kudos 2026-02-09 21:02:16 door LutraLutra op Is het al jurkjestijd?
Bluffert
3 kudos 2025-12-26 12:38:34 door Braakselplek op Toch nog een kerstcadeau
Nu ik ouder ben is die van mij ook net een poederblussertje. Net genoeg om een Bonsai boompje onder te sneeuwen.
-1 kudos 2025-12-23 18:24:32 door permaban19alweer op Kerstmis in een megakerk in Murica
Oh de ironie.
Je hebt het over "alle wereldbewoners herenigen om dit tyfusvolk van de wereld af te trappen".. maar je mist het punt dat de VS exact dit is... de wereld herenigd in 1 land.
God wat moet jij je dom voelen zeg..
0 kudos 2025-12-23 14:45:41 door Wateenaccountnaamzeg op Kerstmis in een megakerk in Murica
@DohnJoe1 | 23-12-25 | 14:39: Mwah er word geopperd om alle volken ter wereld te verenigen met 1 kleine uitzondering. Das toch niet helemaal hetzelfde als weer een extremistisch splintergroepje van welk geloof dan ook (er zijn ook christelijke clubjes met diezelfde wanen).
-2 kudos 2025-12-23 13:49:27 door MiesNootAap op Kerstmis in een megakerk in Murica
Je klinkt als een te overtuigde moslim extremist. Eng.
8 kudos 2025-12-23 13:39:59 door DohnJoe1 op Kerstmis in een megakerk in Murica
Ik heb het er zelf ook niet op maar jouw mening neigt naar extremisme, zou menig Moslimextremist niet misstaan.
0 kudos 2025-12-23 13:34:00 door Kingcoder op Kerstmis in een megakerk in Murica
Hear, hear!
0 kudos 2025-12-15 18:07:57 door DominiqueWeesie op De gemiddelde penipaalmaat
Hoezo die ]?
3 kudos 2025-11-10 09:17:26 door Schraalhans op Regionale variant van billenbrand: ballenbrand
Een papzak is toch echt iets anders!
0 kudos 2025-11-05 11:23:13 door Hadena op Rioolzuigwagen zegt biem
Heb jij die dan alsnog in het riool geschoven?
18 kudos 2025-10-12 10:21:32 door Jan bagger op Ik weet niet of het mag
Moet je die wel hebben.
-2 kudos 2025-10-08 17:11:23 door Nozemans op De zweefbrug van Vizcaya in Baskenland
Zijwind of rugwind?
0 kudos 2025-10-08 12:15:37 door Dewindowser op De zweefbrug van Vizcaya in Baskenland
-weggejorist en opgerot-
-16 kudos 2025-10-05 11:30:49 door Opmerkzaambijdehandj op De Bougondische Baywatch
Probeer je grappig te zijn of ben je gewoon een zielig mannetje
0 kudos 2025-10-03 14:04:59 door Aaaapie op Kiss or slap??
Chicks with dicks is een psy-op van dudes with tits, word wakker mensen! Het klopt niet!
2 kudos 2025-10-03 11:46:48 door be-neb op Kiss or slap??
@Olliesnieuweacc | 03-10-25 | 12:11: Raven is OOK een man. Een van de hoge uitzondering die echt alle 2 is. Maar gelukkig doet ze daar niet moeilijk over. (Ik zie haar toch meer als vrouw)
3 kudos 2025-10-03 10:33:33 door Pimmetjes op Kiss or slap??
@Olliesnieuweacc | 03-10-25 | 12:11: jij hebt niks aan hans anders, jij bent blind
-2 kudos 2025-10-03 10:11:47 door Olliesnieuweacc op Kiss or slap??
Ga jij dat onze onze Raven even vertellen, van Dorst een vrouw die zo heerlijk mannelijk kan zijn.
8 kudos 2025-09-23 16:28:04 door 99problems op Goedenavond
Bibrozalo
4 kudos 2025-09-23 08:53:21 door foutegrappennaker op Familieportret
Fappen laat een leegte achter.
36 kudos 2025-09-22 21:27:54 door mikkelokkio op Goedenavond
Oké Forrest.
5 kudos 2025-08-04 12:36:52 door Duffe op Jimmy Carr doet ass waxing op tv
Ik kom door alle reaguurders die het over amy de vuurtoren hebben niet aan de reaguursels toe.
Ik heb nog nooit van haar gehoord maar blijkbaar is ze heel populair.