66,849 +68159 -1310
Kudos
#750 (Top 0.2347%)
| Kudos/dag | 38.96 |
| Kudos/reaguursel | 30.59 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2995 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -114 |
66,849 +68159 -1310
Kudos
#750 (Top 0.2347%)
| Kudos/dag | 38.96 |
| Kudos/reaguursel | 30.59 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2995 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -114 |
2,185
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.27 |
| Topreaguursels | 11 |
| Woorden per reaguursel | 20.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.5 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 25 |
| Geregistreerd op | 12-10-2021 |
| Eerste reactie op | 12-10-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-21 13:34:56 door Orichinals op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Maar jij bent degene die de vergelijking maakt, niemand anders was er ooit over begonnen. Dus wat is nu de bedoeling? Twee soort gelijke acties, met twee verschillende intenties, dan is de uitkomst altijd anders.
2 kudos 2026-06-03 12:18:34 door Nummer 14 speciaal op Nieuwe beelden aanval op Kiev
@Inbelarussinds2004 | 03-06-26 | 10:11: het is heel simpel. Een land dat graanschepen bombardeert / bombardeerde, havens en stedelijke gebieden onder vuur neemt, energiecentrales in de winter aanvalt, dat zijn geen vrienden. Dat zijn totaal verdwaasde middeleeuwse dictators met een groot psychologisch probleem en minderwaardigheidscomplex.
-1 kudos 2026-06-03 12:13:56 door Ultrafox op Nieuwe beelden aanval op Kiev
Graag iets anders zeggen dan 'smerig tuig'.
Onze fatbikers voelen zich beledigd om met die Russen vergeleken te worden.
-7 kudos 2026-06-03 10:41:04 door Flupmeister op Nieuwe beelden aanval op Kiev
Ik neem het voor beide niet op. Mag dat ook?
-9 kudos 2026-06-03 09:54:03 door Wimpulzz op Nieuwe beelden aanval op Kiev
@geenmanoverboordtoch | 03-06-26 | 10:14: GAP, als het westen de verdragen had nageleefd, en de diplomatieke weg met putin had gezocht toen deze een handreiking deed in 2004 in munchen, had hij oekraine ook niet hoeven binnen vallen.
het mes snijdt aan 2 kanten, niet?! je hoeft geen putin lover te zijn om in het spiegeltje te kijken en te zien dat wij als westen helemaal niets gedaan hebben om het op een diplomatieke manier te beklinken.
6 kudos 2026-06-03 09:42:06 door redthehaghue op Nieuwe beelden aanval op Kiev
@Inbelarussinds2004 | 03-06-26 | 10:11:
Lekker via een VPN aan het reaguuren? Kan zomaar voorbij zijn hè, met dat schoothondje van poetin aan het roer... Ik denk dat de autochtone bevolking van wit rusland niet heel blij met jouw poetinliefde zullen zijn.
0 kudos 2026-06-03 08:43:21 door Inbelarussinds2004 op Nieuwe beelden aanval op Kiev
-weggejorist-
2 kudos 2026-06-03 08:30:47 door qreaguurder op Nieuwe beelden aanval op Kiev
@Inbelarussinds2004 | 03-06-26 | 10:27: Het land is prachtig, maar de daden van iemand die naar onsterfelijkheid streeft, worden niet gewaardeerd.
3 kudos 2026-06-03 08:29:19 door YojG op Nieuwe beelden aanval op Kiev
@Inbelarussinds2004 | 03-06-26 | 10:11: Hij geeft toch inhoudelijk argument? "Smerig tuig is het!" De rest van je reaguursel vond ik te lang om te lezen.
0 kudos 2026-06-03 08:27:41 door Inbelarussinds2004 op Nieuwe beelden aanval op Kiev
-weggejorist-
19 kudos 2026-06-03 08:14:14 door geenmanoverboordtoch op Nieuwe beelden aanval op Kiev
@Inbelarussinds2004 | 03-06-26 | 10:11: gap, als Putin zich buiten Oekraine had gehouden was al dit gezever niet nodig en had je rustig door kunnen gaan met je Ruslandliefde.
0 kudos 2026-06-03 08:11:22 door Inbelarussinds2004 op Nieuwe beelden aanval op Kiev
-weggejorist-
3 kudos 2026-06-02 16:50:00 door Ben-nie-gek op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
Voor jullie? Denk je dat de politici van, pak hem beet, de afgelopen 20 jaar ook maar iets gaan merken van het beleid dat zij hebben gevoerd?
Helemaal niks met hun bovenmodaal inkomen in hun villawijk of penthouse of hun villa aan de Franse kust.
5 kudos 2026-06-02 16:35:35 door Jacob-Dubbel op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
Haha goeie. De gevolgen zijn gewoon voor ons.
8 kudos 2026-06-02 15:40:33 door Dagelijks_pils op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
Ja die blijven liever zogenaamd fatsoenlijk, en houden zich met problemen bezig wat helemaal geen problemen zijn zoals de WW duur en de AOW verhoging
0 kudos 2026-06-01 09:53:27 door promiscu op Dumpert schatkamer: Sylvia Simons
-weggejorist-
16 kudos 2026-06-01 09:39:45 door ikdenkwat op Dumpert schatkamer: Sylvia Simons
Een ouwe verzuurde huppelkudt.
5 kudos 2026-05-26 16:46:34 door Meeroever op Zoek je ruzie?!
Het probleem is alleen dat op het schoolplein de meester of juf nog rondliep om de kleine kinderen aan te pakken. Een deel van de bevolking is helaas ook na hun 18de verstandelijk nog een klein kind, maar denkt wel volwassen te zijn.
-1 kudos 2026-05-18 14:47:12 door WieWilWat op Nationalisten vs. antifascisten
Goed idee. Deze lui gaan dan sowieso geweld gebruiken en zullen worden gearresteerd, minder van dit doorgesnoven volk op straat +1
0 kudos 2026-05-14 22:09:05 door Routine op Voetgangkaren is boos
@de_tegenpartij | 14-05-26 | 22:48: Of dat nu wel of niet zo is, is irrelevant hier. Zij stapt zonder kijken het fietspad op en begint te tetteren. Dan kan je ook tegengas verwachten.
1 kudos 2026-05-14 20:48:34 door de_tegenpartij op Voetgangkaren is boos
jup die autist zonder zelfreflectie
1 kudos 2026-05-13 08:39:19 door Bosse1976 op Alpha Karen op het buurtfeest
wil je nu beweren dat er vrouwen bestaan die rationeel kunnen denken?
1 kudos 2026-05-13 08:19:19 door Sandvinky op Alpha Karen op het buurtfeest
Ik geloof niet dat dit overgang is want die symptomen beginnen al bij de geboorte van een vrouw.
2 kudos 2026-05-09 03:23:49 door harmjobse op Oorlog is begonnen
Je moet wel wachten op je 2e pov.
7 kudos 2026-05-08 18:11:55 door Spuit17 op Was de wereld anders voor 1958?
en in de middeleeuwen was de brandstapel vaak het eindpunt
7 kudos 2026-05-08 00:33:19 door Bonzi_Buddy op Steeldief pakken is volgens omstander iets Nederlands
@giggity | 07-05-26 | 21:27: Echter in sommige culturen (lees: noord-afrika) heb je er absurd veel meer van. Maar wegens jouw cognitieve beperking zul je dat nooit gaan inzien.
-14 kudos 2026-05-07 19:27:13 door giggity op Steeldief pakken is volgens omstander iets Nederlands
Dat soort mensen heb je echt in alle culturen ook de Nederlandse. Of je het nu wilt weten of niet.
16 kudos 2026-05-07 19:01:27 door deadrabbits op Steeldief pakken is volgens omstander iets Nederlands
Word tijd dat de Nederlander ook saamhoriger word.
-14 kudos 2026-05-07 18:07:27 door altijdhaatvol op Steeldief pakken is volgens omstander iets Nederlands
heb ooit een aflevering gezien van de boevenval ofzo. toen was een witte man gepakt. was er een vrouw die zei dat ze hem vrij moesten laten, hij had alleen een pilsje op ofzo
10 kudos 2026-05-07 16:37:53 door Loerejan op Steeldief pakken is volgens omstander iets Nederlands
@comentator | 07-05-26 | 17:43: In heel Amsterdam denk ik
63 kudos 2026-05-07 16:26:30 door JanHuyghen op Steeldief pakken is volgens omstander iets Nederlands
Dat noemen we een racist.
72 kudos 2026-05-07 15:43:52 door comentator op Steeldief pakken is volgens omstander iets Nederlands
Deze malloten lopen dus in de Scheldestraat, Rivierenbuurt in Amsterdam
67 kudos 2026-05-02 07:42:00 door Athene_Noctua op Troep uit het raam in Rotterdam
Als ik een dochter had, zou ik liever zien dat ze alleen ventilatoren online verkoopt dan dat ze hiernaast zou zitten. Al helemaal dat filmen… wat een verdriet.
2 kudos 2026-04-26 14:17:26 door Leegzwembad op Mevrouw is boos op de plisie
T is ook zo zinloos, alsof je gaat demonstreren voor meer legale wiet. Ze zijn ermee bezig kut dus gewoon even geduld en dan zijn we zo groen als het maar kan. Deze mensen hebben gewoon niks beters te doen, ze verwachtte helemaal niet dat hun demonstraties iets uitmaakt aangezien ze al weten wat de koers van NL en EU is en die gaat hand in hand met hun koers dus doen ze dit puur uit verveling of om Petra weer te zien en Ronald.
5 kudos 2026-04-24 19:08:12 door KenJijDeSwaffelman op Appjes van je boze ex tot een hitsong maken
"leer manieren"? Dat is een gepasseerd station, dit lijkt me zo'n type die een hele flat opblaast. Tarwekamp-vibes.
5 kudos 2026-04-12 19:17:34 door brie-de-penis op Beetje ruzie voor de deur op zondag
Om te laten zien hoe het niet werkt in een maatschappij. Zelf het slechte voorbeeld spelen.
2 kudos 2026-04-12 09:54:24 door Corsair-Gamer op Rotterdamse buschauffeur mishandeld
Met die stats krijg je tegenwoordig meerdere hits..
8 kudos 2026-04-12 09:18:38 door Ik spreek Nederlands op Rotterdamse buschauffeur mishandeld
Jij denkt dat deze schuinsmarcheerder hier geregistreerd staat?!
1 kudos 2026-04-11 11:09:15 door persic op Muricaanse agenten
Zo werden Daffy Duck en Tom die altijd achter Jerry aanzat ook regelmatig uitgeschakeld, maar op wonderbaarlijke wijze wisten zij toch steeds weer overeind te krabbelen.
3 kudos 2026-04-11 06:29:43 door vlasteler op Muricaanse agenten
in België heeft de politie pickups gekocht om de piano mee te nemen.
-3 kudos 2026-04-11 04:36:04 door Loosecanon op Muricaanse agenten
Ik krijg meteen trek in bami. Ik ga kijken of de Chinees al open is.
13 kudos 2026-04-10 23:20:28 door VetPotje op Muricaanse agenten
Desnoods een pan bami
0 kudos 2026-03-30 22:07:51 door ikvindhelemaalmooi op Re: LUMC neemt klachten serieus
In werkelijkheid zijn het Shaniqua en Priscilla met een platinum abonnement bij de Weightwatchers...
2 kudos 2026-03-30 21:19:50 door blackphilip op Re: LUMC neemt klachten serieus
Het is gewoon Hans van de kantine.
8 kudos 2026-03-30 20:14:54 door Liegebeest op Re: LUMC neemt klachten serieus
Ik gok zo dat dat alleen voor het filmpje was.
25 kudos 2026-03-29 21:12:41 door MoetVerplichtAccount op Miljonair worden in Dubai
Hij zegt het andersom. "Creeer een basketbal veld, en zet daar een restaurant in."
Logisch...
0 kudos 2026-03-25 21:47:59 door gebruikerB100 op Make Iran great again.
Zie liever Iran verdwijnen en Perzië een herintrede maken.
-1 kudos 2026-03-23 11:07:57 door Dee Miller op Waarom de hele wereld naar dit eilandje kijkt.
Je bedoelt afhankelijk van de VS.
Met Balance of Power is er in ieder geval een evenwicht en stabiliteit maar Trump denkt alleen aan zichzelf en heeft zich geopenbaard als een zeer onbetrouwbare bondgenoot en een bedreiging voor de wereldvrede.
1 kudos 2026-03-23 09:56:41 door ikdenkwat op Waarom de hele wereld naar dit eilandje kijkt.
Nou afhankelijk van Iran,? Afhankelijk van een watertje.
8 kudos 2026-03-23 09:54:54 door lamskabouter op Waarom de hele wereld naar dit eilandje kijkt.
Hadden al die klimaatdrammers toch wel een punt.