135,678 +145423 -9745
Kudos
#310 (Top 0.0970%)
| Kudos/dag | 18.8 |
| Kudos/reaguursel | 21.1 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1968 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -186 |
135,678 +145423 -9745
Kudos
#310 (Top 0.0970%)
| Kudos/dag | 18.8 |
| Kudos/reaguursel | 21.1 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1968 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -186 |
6,429
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.89 |
| Topreaguursels | 24 |
| Woorden per reaguursel | 11.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.4 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 29 |
| Aantal x weggejorist | 108 |
| Geregistreerd op | 16-05-2006 |
| Eerste reactie op | 21-09-2006 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-23 08:55:36 door HalperNL op Donkere dagen voor HalperNL
halperhub.nl voor meer roescontent!
24 kudos 2026-06-23 07:29:44 door Knalluh8497 op Hoe rijk ben je?
"Yo dawg, I heard you like bowling so we put a bowling alley in your trunk so you can bowl while you drive."
1 kudos 2026-06-22 15:46:58 door JammerJoh op Donkere dagen voor HalperNL
Dit is in Nederland ook gewoon strafbaar dus als hij daar de dans ontspringt komt ie hier wel aan de beurt.
2 kudos 2026-06-20 14:43:30 door Inkoppert op Nederlanders doen Magalenha
Reageerde hij kijkend op zijn zolderkamer
0 kudos 2026-06-20 09:53:50 door Zoepvogel op Beste muziek voor hardlopen
En blaffende honden.
3 kudos 2026-06-20 09:43:20 door OttO1916 op Beste muziek voor hardlopen
Die agenten met overgewicht pletten iemand in stilte. Geen geluid nodig.
-1 kudos 2026-06-19 18:16:25 door Joop_Goedkoop op De advertentie zingen
En nu de vraag aller vragen:
Is een blote kano ook een kale kano?
0 kudos 2026-06-19 17:04:10 door sarabada op Verdrietig
Aan de vorm te zien is dit filmpje is geplukt van mobiele social media. Die hebben meestal van dit soort ondertitels zodat ze ook bekeken kunnen worden in feeds of met het geluid op je mobiel uit (wat in sommige omgevingen gewenst is).
1 kudos 2026-06-19 16:57:59 door altijd-guus op Verdrietig
Wellicht is dit voor de mensen die in een trein zitten en niet de rest van de coupé willen vervelen met hun media?
-1 kudos 2026-06-19 12:28:30 door Badd Pritt op Kampen hij komt eraan!!
Iets met blaffende honden...
-8 kudos 2026-06-19 12:16:20 door FreddyboyK op Kampen hij komt eraan!!
Jij doet het al terwijl er nog niks aan de hand is.
10 kudos 2026-06-17 17:48:46 door Johanvb op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
Rechters zouden standaard een clausule moeten opnemen in een veroordeling dat een dader geen geld mag verdienen door de verkoop van of medewerking aan of enig ander geldelijk gewin dat voortkomt uit het verhaal in aanloop naar, ondergaan van of over de afloop van de daden van een veroordeelde.
Dat hij het toneel op gaat om zijn verhaal te vertellen, prima, maar dan wel met de toestemming van het slachtoffer (die hoeft immers niet alles nog een keer in het gezicht geduwd te krijgen) en een verdeling van de opbrengsten, het verhaal is immers tot stand gekomen (helaas) dankzij het slachtoffer dus ook diens verhaal.
1 kudos 2026-06-16 10:20:00 door Bertus_Butsers op Agent, heeft u een duwtje nodig?
Verstandige keuze. In dit geval zou zelfs een Renault betrouwbaarder zijn dan die andere 2 sterren.
3 kudos 2026-06-16 07:21:22 door abul klapstoel op Kijk links, kijk rechts en afsteken die happ!
Ze zullen je feedback noteren in het opschrijfboekje. Ben benieuwd wat ermee gebeurd
-9 kudos 2026-06-16 06:57:24 door humpty_dumpty op Kijk links, kijk rechts en afsteken die happ!
Bestaat er in Nederland nog legaal vuurwerk?
0 kudos 2026-06-14 14:50:32 door AmraniPlatje op Als je nummertje erop komt
Ik denk zelfs dat het beter is dat zij rijdt.
6 kudos 2026-06-14 11:45:05 door nieuwsgierige pelg op Je hebt gezoend he?
Dat is ook zoenen.
-1 kudos 2026-06-13 21:38:06 door upbeat op IJscoman overleden
@Loosecanon | 13-06-26 | 21:21: Ice-T deed de grafrede.
3 kudos 2026-06-13 19:21:20 door Loosecanon op IJscoman overleden
En bij het uitdragen van de kist werd Cold as Ice van Foreigner gedraaid.
-1 kudos 2026-06-13 18:56:04 door 24qv op Kinderbrommer op je auto
En die ouders zijn al zo zielig als slachtoffer van het toeslagenschandaal.
-1 kudos 2026-06-12 20:15:07 door Parabolicus op Zo ziet verslagenheid eruit
@ochtendkoffie | 12-06-26 | 20:35: Insidersgrapje, mijn plusje heb je.
0 kudos 2026-06-12 18:35:02 door ochtendkoffie op Zo ziet verslagenheid eruit
Barry? ik vind Humphrey toepasselijker
-1 kudos 2026-06-12 18:01:21 door dikkejenkie op Zo ziet verslagenheid eruit
Deze blaffende viervoeters luisteren altijd de Top hond-erd.
11 kudos 2026-06-12 17:34:15 door duuveseboer op Zo ziet verslagenheid eruit
Vertel dat maar tegen Gordon
0 kudos 2026-06-12 09:20:41 door nummer13 op Al me dierbare persoonen
Uw publiek heeft precies wel een brilletje nodig!
4 kudos 2026-06-11 12:47:19 door Cesare Lombroso op Dries heeft een vergelijking
Jimmy Carr.
0 kudos 2026-06-11 12:39:58 door BertAndErnie op Dries heeft een vergelijking
Och. Iemand heeft Saturday NIght gekeken.
0 kudos 2026-06-10 09:37:14 door Bout-it-bout op De buurman is er klaar mee
schaamt zich dood
2 kudos 2026-06-10 09:06:22 door wat_nou_nickname op Waterbed
oogluiken
6 kudos 2026-06-10 08:29:44 door persic op Waterbed
Of als ze met die verfroller voor de spiegel staat.
-2 kudos 2026-06-09 20:09:41 door Celsius63 op De buurman is er klaar mee
Of in de kofferbak.
6 kudos 2026-06-09 19:34:33 door Wakemeister op De buurman is er klaar mee
Lullen is lullen, verdomd scherpe foto.
30 kudos 2026-06-09 19:14:17 door JorisDePoris op De buurman is er klaar mee
Dan was hij nog steeds bijna een jaar te laat met het regelen van zn apk
304 kudos 2026-06-09 19:06:28 door Zolderkamerheldje op De buurman is er klaar mee
Dat is nog egoïstischer tijdens deze woningcrisis.
2 kudos 2026-06-09 16:09:21 door Peerke16 op De Stelvio opjakkeren
Sorry, maar de grootste etterbakken op een motor rijden doorgaans zo'n 15 jaar oude Japanse supersport en niet op een bmw.
0 kudos 2026-06-09 12:40:36 door geenspam op De Stelvio opjakkeren
BMW motorrijders zijn 10x zo erg als BMW autorijders al is het wel een ander soort volk iha.
-1 kudos 2026-06-09 09:43:44 door derooievanleeuwen op De Stelvio opjakkeren
Je bent jaloers he in je Skoda
-4 kudos 2026-06-08 15:23:50 door Schuurm op Deelnemers Verboden liefde verdacht van kindermisbruik
Te aardig en te duur, levenslang strafwerkkamp.
21 kudos 2026-06-08 10:51:35 door BobdeBauer op Privéjet crasht in Texas
Daar ga je ook niks over horen. Dat is prive
-2 kudos 2026-06-07 19:55:19 door Creatieloos op Tuglife draait
Die Blechtrommel .
0 kudos 2026-06-07 19:12:54 door LaidBack op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
@buurmanbaasje | 07-06-26 | 21:08: Hagenezen zijn mijn vrienden!
2 kudos 2026-06-07 19:08:27 door buurmanbaasje op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
@LaidBack | 07-06-26 | 20:19: Ik heb geen idee, heb mavo gedaan.. En in Den Haag praten we zeau.
1 kudos 2026-06-07 19:03:48 door Jacob-Dubbel op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
@666Paulito | 07-06-26 | 19:36: kind van m'n buurman loopt er ook bij als een halve marokkaan. Hij zegt dat het kind zelf z'n kleding bepaald, anders wordt ie krankjorum. Hij is pas 7.
2 kudos 2026-06-07 19:03:00 door PatrickHatrick op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
@Timw12345 | 07-06-26 | 19:37: Geef zelf les, er is inderdaad een onterecht stigma rond het VMBO, maar daar komen wel de meeste van mijn leerlingen vandaan die dit soort gedrag vertonen.
0 kudos 2026-06-07 18:33:02 door VanUitDeZolderkamer op Tuglife draait
Club bizar
-2 kudos 2026-06-07 18:21:25 door Blabberpoepert op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
Het kunnen net zo goed basisschoolkinderen zijn
7 kudos 2026-06-07 18:19:50 door LaidBack op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
@buurmanbaasje | 07-06-26 | 19:58: Ik heb alleen mavo, maar volgens mij wordt ook op het vmbo uitgelegd wanneer je "is" en "eens" gebruikt.
Voor de rest ben ik het met je eens.
4 kudos 2026-06-07 18:03:53 door Kinkykoots op Tuglife draait
U96
0 kudos 2026-06-07 17:58:07 door buurmanbaasje op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
-weggejorist-
-8 kudos 2026-06-07 17:44:54 door Stummy op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
@Timw12345 | 07-06-26 | 19:37: Ik denk het niet Tim.