7,779 +9787 -2008
Kudos
#9724 (Top 3.0427%)
| Kudos/dag | 2.78 |
| Kudos/reaguursel | 5.12 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 501 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -332 |
7,779 +9787 -2008
Kudos
#9724 (Top 3.0427%)
| Kudos/dag | 2.78 |
| Kudos/reaguursel | 5.12 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 501 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -332 |
1,519
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.54 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 7.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.2 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 51 |
| Aantal x weggejorist | 53 |
| Geregistreerd op | 26-10-2018 |
| Eerste reactie op | 26-10-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 17:21:06 door BennieDeKok op Ultieme tip voor de hitte
Ziet er inderdaad niet uit.
Wees gewoon puur natuur met kleine tieten. Die zijn ook mooi. Toch? Gina? Niks mis mee, meid.
-1 kudos 2026-06-25 15:38:43 door Het Vragevuur op Trump wenst Mark Rutte een fijne wandeling met zijn vrouw
Europa is geen politieke structuur.
Echt hoe kun je zo weinig weten, en dan toch het idee hebben dat anderen op jouw teksten zitten te wachten?
3 kudos 2026-06-25 14:45:30 door Internetriddert op Ultieme tip voor de hitte
De rechter vond ook dat dat schending van de openbare orde was.
0 kudos 2026-06-25 14:39:56 door ShoarmaSjaak op Trump wenst Mark Rutte een fijne wandeling met zijn vrouw
@Hornoks | 25-06-26 | 16:17: en toch heeft hij heel veel te zeggen internationaal. In gebrekkig Engels, dat wel.
-3 kudos 2026-06-25 14:17:08 door Hornoks op Trump wenst Mark Rutte een fijne wandeling met zijn vrouw
De NAVO heeft geen onderdanen.
0 kudos 2026-06-25 13:52:13 door ShoarmaSjaak op Mensenvlees in je McWappie
@Raketijsje | 25-06-26 | 15:40: mooie oplossing voor huidig Europa. Ook geen kleurstoffen meer nodig.
2 kudos 2026-06-25 13:40:49 door Raketijsje op Mensenvlees in je McWappie
Als al die koeien worden vervangen door mensen dat ben je wel gekijk binnen een jaar van de overbevolking af
3 kudos 2026-06-25 13:39:28 door Schuurm op Aardbeving Venezuela
Hij zal vast aangeboden hebben extra olie te kopen.
-5 kudos 2026-06-25 13:22:02 door Ruben Landzigt op Uurtje in de zon gelegen
Standje Spaanse strandverkoper
2 kudos 2026-06-21 13:40:01 door Internetriddert op Onkruid vergaat niet!
@mmaster2 | 21-06-26 | 15:07: Heerlijk hè?!
Jammer dat het maar 8 afleveringen zijn, kan er elke dag wel naar kijken!
Kaleb is ook top!
0 kudos 2026-06-21 13:07:15 door mmaster2 op Onkruid vergaat niet!
@Internetriddert | 21-06-26 | 14:23: Nee James Boar
0 kudos 2026-06-21 12:23:37 door Internetriddert op Onkruid vergaat niet!
Wat? Richard Ham?
2 kudos 2026-06-13 15:23:34 door PeterPandemie op U had één werk
Echt wel, dik worden, daar zijn ze vaak best goed in.
2 kudos 2026-06-13 14:56:23 door Uhoortnogvanons op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
@Sjaakie, die motor zit klem door de gevallen motor. Wanneer mag jij naar de peuterklas?
-3 kudos 2026-06-13 14:44:59 door ShoarmaSjaak op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
@Uhoortnogvanons | 13-06-26 | 15:57: dan rij je die eerst eventjes opzij... denkniveau groep 2 jij
-2 kudos 2026-06-13 13:57:15 door Uhoortnogvanons op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
Nog zo'n betweter. Til de gevallen motor op en die andere motor valt. Denkniveau groep 4 mensen!
-4 kudos 2026-06-13 13:30:43 door BennieDeKok op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
Die bakfietsmeneer zit waarschijnlijk de hele dag op internet maar logica of natuurkunde hoe je iets over een kantelpunt moet tillen verschijnt niet in zijn algoritme.
0 kudos 2026-06-12 16:26:54 door Stummy op Zijn ze nou helemaal betoeterd daar bij NASA?!?!
@JanHuyghen | 12-06-26 | 18:15: Vrouwen zijn theatraal maar nou niet bepaald goed in acteren.
6 kudos 2026-06-12 16:15:39 door JanHuyghen op Zijn ze nou helemaal betoeterd daar bij NASA?!?!
Jij hebt niet veel ervaring met vrouwen he
-1 kudos 2026-05-25 19:15:27 door Brainy op Korte route
*Bikeje
0 kudos 2026-05-23 17:50:17 door Plankveurdekop op Tijd om te kokkerellen!
En de laatste heeft twee nette kapsels.
-2 kudos 2026-05-23 12:37:01 door Taalfout op Tijd om te kokkerellen!
Ze klopt ook hangop.
0 kudos 2026-05-23 12:35:55 door limpNoodles op Tijd om te kokkerellen!
dat is voor extra smaak
8 kudos 2026-05-23 12:00:57 door Schapenwol op Tijd om te kokkerellen!
Dat doet ze om eventueel nog wat melk toe te voegen.
-3 kudos 2026-05-20 15:53:34 door SnotYoung op Goedkope eieren
@Nerbreg | 20-05-26 | 15:29:
Wat moet dat heerlijk zijn na een vers kopje azijn om achter het toetsenbord te kruipen en iemand op een spelfout te wijzen.
Misschien is voor de klas staan iets voor je?
Kun je toetsen nakijken met een rooie pen en een rol stickertjes...
0 kudos 2026-05-20 13:29:39 door Nerbreg op Goedkope eieren
@speed50 | 20-05-26 | 13:28: verdiend
7 kudos 2026-05-20 11:28:04 door speed50 op Goedkope eieren
dat geld is verdient met zakkenrollen
1 kudos 2026-05-16 07:47:54 door Bernard von O. op Feesboek = waarheid
@Toeenaf | 15-05-26 | 22:25: Woningnood na 15 jaar VVD-woonbeleid dat bouwen systematisch heeft tegengewerkt, corporaties heeft uitgeknepen en de vrije markt de ruimte gaf, maar ja, het zijn de asielzoekers. De zorg kraakt omdat er jarenlang is bezuinigd, marktwerking is ingevoerd en salarissen structureel te laag zijn om personeel te behouden, maar ja, de asielzoekers. We krijgen later kinderen omdat huizen onbetaalbaar zijn, studies duur en de arbeidsmarkt flexibilisering heeft omarmd, maar ja, asielzoekers. De GGZ heeft wachtlijsten van twee jaar voor gewone Nederlanders met gewone problemen, maar ja, oorlogstrauma's.
De asielinstroom daalt ondertussen al twee jaar op rij naar een historisch dieptepunt. Maar het narratief staat, en dat is makkelijker dan uitleggen waarom een VVD-minister jarenlang huurprijzen liet exploderen terwijl arbeidsmigranten door diezelfde VVD massaal werden binnengehaald en voorrang kregen op de woningmarkt.
3 kudos 2026-05-15 23:15:14 door grotgraver op Band dist Joling
Voor de gezelligheid wellicht?
Probleem hier is trouwens dat deze knul zichzelf niet kan horen. Geluidsinstallatie heeft geen monitor voor zijn voeten staan, en hij heeft ook geen 'oortjes' in.
1 kudos 2026-05-15 22:55:50 door Danseedansee op Feesboek = waarheid
nja en dat is ook een probleem de medelanders fabriceren ongeveer 2 tot 7 kinderen per gezin. dus over 25 a 30 jaar ongeveer lopen zij hier in Nederland helemaal over.
0 kudos 2026-05-15 21:28:47 door ShoarmaSjaak op Hier spreekt de dronopolitie
@Pipo der Clown | 15-05-26 | 22:31: ja joh? heb jij er ook gewoond? Vast niet, jij vormt jouw mening door wat je op socials leest.. Clown
-2 kudos 2026-05-15 21:27:46 door ShoarmaSjaak op Hier spreekt de dronopolitie
@Zeelandiaan | 15-05-26 | 22:36: grappig dat een eencellig iemand dit tegen iemand zegt die daar een aantal maanden heeft gewoond en er dus meer vanaf weet dat menig ander. Maar ach, ik had ook niet anders verwacht van een eencel.
-2 kudos 2026-05-15 20:36:29 door Zeelandiaan op Hier spreekt de dronopolitie
Je ziet wel één hele straat met een drone en een stoplicht. En dat eencellige hoofd van jou maakt dan de conclusie op dat het daar netjes op orde is?
Het gene wat je nu hier zegt, doe dat daar ook even op social media. Mag je gelijk een paar jaar naar werkkamp.
-1 kudos 2026-05-15 20:32:42 door WigaDan op Hier spreekt de dronopolitie
En dit is precies wat ze willen dat de mensen gaan roepen. Zo willen we zogenaamd ´zelf´ meer controle..... Wees bewust van wat je wenst, roept en stemt (Alhoewel dat stemmen ook al doorgestoken kaart is. Ik bedoel,,, Een agenda die al zo ver is zal zich niet laten tegenhouden door mensen die tegen stemmen).
3 kudos 2026-05-15 20:31:43 door Pipo der Clown op Hier spreekt de dronopolitie
Ik kan altijd zeggen wat ik wil. Het is daar overigens een veel grotere teringzooi dan jij denkt.
5 kudos 2026-05-15 20:27:20 door WhySoSeriousss op Buurkat laat even weten wat hij van mij vindt
*ervan afhangt
Maar das een lastige, dat geef ik toe.
0 kudos 2026-05-15 20:25:04 door Toeenaf op Feesboek = waarheid
@Bernard von O. | 15-05-26 | 21:59: probleem woningnood bijvoorbeeld. Wachttijden van 15-18:jaar voor sociale huur. Maar je kunt pas inschrijven vanaf je 18e. Dus op 33e samen met je vriendin/ vrouw beginnen aan een gezin. Tegelijk we mopperen dat we steeds later kinderen krijgen.
Zorg: als ik in het ziekenhuis kijk zie ik voornamelijk blanke Nederlandse medewerkers, geen afspiegeling. Dus de druk op zorg neemt toe. Daarbij is de ggz nog buiten beschouwing gelaten met alle oorlogstrauma.
Normen en waarden verschil, ach ik hou maar eens op.
Mand!
-2 kudos 2026-05-15 19:59:32 door Bernard von O. op Feesboek = waarheid
Niemand beweert dat er geen probleem is, maar welk probleem precies? Elke week wordt in Nederland gemiddeld één vrouw vermoord door een (ex-)partner, vrijwel altijd een Nederlander. Arbeidsmigranten, grotendeels wit en Europees, binnengehaald onder VVD-beleid, veroorzaken structurele druk op woningmarkt, zorg en infrastructuur. Nederland telt inmiddels ruim 100.000 expats in Amsterdam alleen. De asielinstroom daalt al twee jaar op rij. Als je "het probleem" bent, mag je best specifiek zijn over welk probleem je bedoelt, want de data wijst nogal alle kanten op.
-3 kudos 2026-05-15 19:43:33 door Bernard von O. op Feesboek = waarheid
Wat is het probleem dan?
5 kudos 2026-05-15 19:29:09 door Zerohero op Band dist Joling
Gewoon omdat het kan.
11 kudos 2026-05-14 16:55:24 door McGuyer op Droeftoeter op de rotonde
en een potje 'vriendenzalf'
4 kudos 2026-05-14 16:45:45 door Wiccalicious op Prince Hansu Kloku is terug
@banjo, ik vind pedo's en kinderlokkkers best eng.
-9 kudos 2026-05-14 16:40:21 door banjo-kazooie op Prince Hansu Kloku is terug
Mensen "eng" vinden is zo fucking kinderlijk.
6 kudos 2026-05-14 15:40:01 door mikkelokkio op Mol komt hallo zeggen
Momfer.
7 kudos 2026-05-04 16:36:44 door ShoarmaSjaak op Gekkie gooit bijl door voorruit
@TommeltjeHorlepiep | 04-05-26 | 18:23: Dat klopt helemaal.
29 kudos 2026-05-04 16:23:50 door TommeltjeHorlepiep op Gekkie gooit bijl door voorruit
Jij hebt niet eens aan auto.
2 kudos 2026-05-01 12:22:41 door larsp1982 op Hondjes spelen lekker in de tuin
Geen hond die het gemerkt heeft.
5 kudos 2026-04-29 21:28:23 door scroob op Stoelengevecht in de kroeg
Niet helemaal waar, hij gooit diverse dingen kapot.
4 kudos 2026-04-27 20:32:53 door ShoarmaSjaak op Feestje op het dak van auto tijdens Koningsdag.
@Naamzonderspaties | 27-04-26 | 20:42: dan bel je over een paar jaar..
3 kudos 2026-04-27 18:42:58 door Naamzonderspaties op Feestje op het dak van auto tijdens Koningsdag.
@AudiA7 | 27-04-26 | 20:31: Ja, 15 à 16 lijken ze.