DumpStats voor ShoarmaSjaak

7,737 +9747 -2010

Kudos

#9724 (Top 3.0427%)

Kudos/dag 2.76
Kudos/reaguursel 5.09
Meeste kudos op 1 reaguursel 501
Minste kudos op 1 reaguursel -332

1,519

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.54
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 7.7
Reacties per reaguursel 0.2
Meeste reaguursels op 1 dag 51
Aantal x weggejorist 53
Geregistreerd op 26-10-2018
Eerste reactie op 26-10-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-25 13:40:49 door Raketijsje op Mensenvlees in je McWappie
Als al die koeien worden vervangen door mensen dat ben je wel gekijk binnen een jaar van de overbevolking af

2 kudos 2026-06-21 13:40:01 door Internetriddert op Onkruid vergaat niet!
@mmaster2 | 21-06-26 | 15:07: Heerlijk hè?!
Jammer dat het maar 8 afleveringen zijn, kan er elke dag wel naar kijken!
Kaleb is ook top!

-3 kudos 2026-05-20 15:53:34 door SnotYoung op Goedkope eieren
@Nerbreg | 20-05-26 | 15:29:
Wat moet dat heerlijk zijn na een vers kopje azijn om achter het toetsenbord te kruipen en iemand op een spelfout te wijzen.
Misschien is voor de klas staan iets voor je?
Kun je toetsen nakijken met een rooie pen en een rol stickertjes...

1 kudos 2026-05-16 07:47:54 door Bernard von O. op Feesboek = waarheid
@Toeenaf | 15-05-26 | 22:25: Woningnood na 15 jaar VVD-woonbeleid dat bouwen systematisch heeft tegengewerkt, corporaties heeft uitgeknepen en de vrije markt de ruimte gaf, maar ja, het zijn de asielzoekers. De zorg kraakt omdat er jarenlang is bezuinigd, marktwerking is ingevoerd en salarissen structureel te laag zijn om personeel te behouden, maar ja, de asielzoekers. We krijgen later kinderen omdat huizen onbetaalbaar zijn, studies duur en de arbeidsmarkt flexibilisering heeft omarmd, maar ja, asielzoekers. De GGZ heeft wachtlijsten van twee jaar voor gewone Nederlanders met gewone problemen, maar ja, oorlogstrauma's.

De asielinstroom daalt ondertussen al twee jaar op rij naar een historisch dieptepunt. Maar het narratief staat, en dat is makkelijker dan uitleggen waarom een VVD-minister jarenlang huurprijzen liet exploderen terwijl arbeidsmigranten door diezelfde VVD massaal werden binnengehaald en voorrang kregen op de woningmarkt.

3 kudos 2026-05-15 23:15:14 door grotgraver op Band dist Joling
Voor de gezelligheid wellicht?
Probleem hier is trouwens dat deze knul zichzelf niet kan horen. Geluidsinstallatie heeft geen monitor voor zijn voeten staan, en hij heeft ook geen 'oortjes' in.

1 kudos 2026-05-15 22:55:50 door Danseedansee op Feesboek = waarheid
nja en dat is ook een probleem de medelanders fabriceren ongeveer 2 tot 7 kinderen per gezin. dus over 25 a 30 jaar ongeveer lopen zij hier in Nederland helemaal over.

0 kudos 2026-05-15 21:28:47 door ShoarmaSjaak op Hier spreekt de dronopolitie
@Pipo der Clown | 15-05-26 | 22:31: ja joh? heb jij er ook gewoond? Vast niet, jij vormt jouw mening door wat je op socials leest.. Clown

-2 kudos 2026-05-15 21:27:46 door ShoarmaSjaak op Hier spreekt de dronopolitie
@Zeelandiaan | 15-05-26 | 22:36: grappig dat een eencellig iemand dit tegen iemand zegt die daar een aantal maanden heeft gewoond en er dus meer vanaf weet dat menig ander. Maar ach, ik had ook niet anders verwacht van een eencel.

-2 kudos 2026-05-15 20:36:29 door Zeelandiaan op Hier spreekt de dronopolitie
Je ziet wel één hele straat met een drone en een stoplicht. En dat eencellige hoofd van jou maakt dan de conclusie op dat het daar netjes op orde is?

Het gene wat je nu hier zegt, doe dat daar ook even op social media. Mag je gelijk een paar jaar naar werkkamp.

-1 kudos 2026-05-15 20:32:42 door WigaDan op Hier spreekt de dronopolitie
En dit is precies wat ze willen dat de mensen gaan roepen. Zo willen we zogenaamd ´zelf´ meer controle..... Wees bewust van wat je wenst, roept en stemt (Alhoewel dat stemmen ook al doorgestoken kaart is. Ik bedoel,,, Een agenda die al zo ver is zal zich niet laten tegenhouden door mensen die tegen stemmen).

0 kudos 2026-05-15 20:25:04 door Toeenaf op Feesboek = waarheid
@Bernard von O. | 15-05-26 | 21:59: probleem woningnood bijvoorbeeld. Wachttijden van 15-18:jaar voor sociale huur. Maar je kunt pas inschrijven vanaf je 18e. Dus op 33e samen met je vriendin/ vrouw beginnen aan een gezin. Tegelijk we mopperen dat we steeds later kinderen krijgen.
Zorg: als ik in het ziekenhuis kijk zie ik voornamelijk blanke Nederlandse medewerkers, geen afspiegeling. Dus de druk op zorg neemt toe. Daarbij is de ggz nog buiten beschouwing gelaten met alle oorlogstrauma.
Normen en waarden verschil, ach ik hou maar eens op.
Mand!

-2 kudos 2026-05-15 19:59:32 door Bernard von O. op Feesboek = waarheid
Niemand beweert dat er geen probleem is, maar welk probleem precies? Elke week wordt in Nederland gemiddeld één vrouw vermoord door een (ex-)partner, vrijwel altijd een Nederlander. Arbeidsmigranten, grotendeels wit en Europees, binnengehaald onder VVD-beleid, veroorzaken structurele druk op woningmarkt, zorg en infrastructuur. Nederland telt inmiddels ruim 100.000 expats in Amsterdam alleen. De asielinstroom daalt al twee jaar op rij. Als je "het probleem" bent, mag je best specifiek zijn over welk probleem je bedoelt, want de data wijst nogal alle kanten op.