DumpStats voor Santtulainen

54,784 +63203 -8419

Kudos

#970 (Top 0.3035%)

Kudos/dag 10.2
Kudos/reaguursel 12.25
Meeste kudos op 1 reaguursel 1667
Minste kudos op 1 reaguursel -209

4,472

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.83
Topreaguursels 9
Woorden per reaguursel 11.2
Reacties per reaguursel 0.31
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 38
Geregistreerd op 07-06-2010
Eerste reactie op 10-10-2011

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

7 kudos 2026-06-24 17:11:34 door JamesLont op Lekker potje BBQ'en jongens?
zeker niet nee. maar nogsteeds een grappige manier om bewustwording te kweken voor onbedoelde brandstichting

1 kudos 2026-06-12 19:09:42 door De_GBS op Lift nodig?
@prachtigmachtigmooi | 12-06-26 | 19:08: Nou vallen is veel eenvoudiger dan opstijgen hoor.

2 kudos 2026-06-12 17:08:15 door prachtigmachtigmooi op Lift nodig?
En wat voor voordeel haal je daar dan uit achterstevoren afspelen? moet je nog steeds dezelfde handelingen verrichten om daar te komen en weer weg te vliegen

1 kudos 2026-06-01 08:04:56 door Cedric_Cus op Uitbater doet huilie bij PowNed
Verassinseffect? Dan geef ik die mensen niet ongelijk dat ze over gaan op eigen consumptie. Van een verbrand taartje wordt niemand vrolijk.

7 kudos 2026-05-25 10:31:55 door De_GBS op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Dit is geen geval van bochtje fout ingeschat, dit is een rechte straat. Gewoon een geval van aandacht niet bij de weg, lees: telefoon is weer belangrijker.

14 kudos 2026-05-09 19:55:59 door Hetlievemeisje op Onkruid in de tuin
Oordelen, oordelen, oordelen. Soms hebben mensen een schoonmaker of een lieve buur die komt helpen of is dit misschien wel wat ze zelf kunnen. Fijn dat deze man een mooie gestructureerde keuken heeft.

0 kudos 2026-05-08 23:02:48 door WhySoSeriousss op Extra service bij het tanken
@AmbtenaarJ | 08-05-26 | 16:52: Ik denk dat men in de jaren '80 de benzine ook schreeuwend duur vond. En toen met weemoed terugkeek naar de prijs in 1970

5 kudos 2026-05-08 14:52:49 door AmbtenaarJ op Extra service bij het tanken
Ik denk dat men rond de eeuwwisseling de benzine ook schreeuwend duur vond. En toen met weemoed terugkeek naar de prijs in 1980

3 kudos 2026-05-08 13:14:03 door ikdenkwat op Telefoontje kwijt
Jep, zo kan hij de positie bepalen van de magneet anders lukt dat niet natuurlijk.

1 kudos 2026-04-10 13:10:08 door toppiesaus op Vrijdagochtend op pad met de Amerikaanse Zulu
Dan is er een kans dat ie een bos in gaat en niet makkelijk gezien meer kan worden door de helicopter. En de auto is er dan te laat bij. Of misschien denk ik wel te ingewikkeld en heb jij gewoon gelijk.