DumpStats voor bartdvrs

9,090 +9572 -482

Kudos

#8198 (Top 2.5652%)

Kudos/dag 5.44
Kudos/reaguursel 19.68
Meeste kudos op 1 reaguursel 1313
Minste kudos op 1 reaguursel -66

462

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.28
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 23.2
Reacties per reaguursel 0.57
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 24-11-2021
Eerste reactie op 26-11-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

14 kudos 2026-06-23 20:47:16 op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
Na het scoren spreid hij z'n benen en armen en maakt een oergeluid terwijl andere mannen hem bespringen.
Allemachtig wat een trekpop.

1 kudos 2026-06-22 19:21:52 op Wat vind jij hier nou van, Koos?
@RollendeBob | 22-06-26 | 15:11: Mijn vouwwagen met 1 as heeft gewoon een losbreek reminrichting. Net als vrijwel alle boottrailers, caravans, aanhangers voor motoren, bakwagentjes voor 750 kg of meer.

7 kudos 2026-06-21 20:19:23 op 4-0 Oranje met vertraging bij bar
@rickjjje | 21-06-26 | 20:15: Voor de bedragen die Ziggo rekent wil ik best een paar tellen wachten.
Wat een afzetters zijn dat zeg.

-12 kudos 2026-06-21 19:06:55 op Bezzecchi geeft marchal bitchslap
Mag niet natuurlijk.
Maar snap hem wel.
Als dat ding op z'n zij ligt draai je het hele blok naar de getver als je zo gas geeft.
Zal vast een geavanceerd olie systeem hebben. Maar motorblokken in het algemeen kunnen daar echt niet tegen.
En ook in de motoGP is volgens mij een limiet voor het aantal verbrandingsmotoren.

4 kudos 2026-06-08 17:15:24 op Jonge Amsterdammers...
Ik ga alleen naar de sauna als het Zweedse nationale dameselftal volleybal ook komt.

1 kudos 2026-06-07 22:41:20 op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
Ik weet niet of je het filmpje echt hebt gekeken maar was het je opgevallen dat de uitstekende agent in dit verhaal OOK een donker huidskleur heeft.
En dat de beste man zijn vak verstaat. Zeer rustig blijft. En vriendelijk. Zonder stem verheffen, met een vriendelijke lach op z'n gezicht.

12 kudos 2026-06-02 20:27:16 op 130 op de vluchtstrook
Ik weet niet hoor,… maar hebben wij naar hetzelfde filmpje gekeken.
Cammer hou rechts, oetlul blijft hangen en zet niet door. Dan gaat cammer maar inhalen. En als er duidelijk zichtbaar met een redelijk snelheidsverschil, meerdere auto's worden ingehaald gaat oetlul drukken.
Vrij snel en op veilig afstand schuift cammer netjes naar rechts en dan besluit oetlul dat hij 2 nano seconden sneller thuis wil zijn en haalt rechts in over de vluchtstrook als er links gewoon ruimte ligt.
En is de haast om thuis te komen ook ineens verdwenen.
Want brakecheck.
Wat een triest en kansloos kutvolk is dit.

5 kudos 2026-05-25 14:44:06 op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
@Grote Superknurft | 25-05-26 | 11:29:
Omdat je alleen als je lam bent op deze wijze tegen een andere auto aan rijd, de auto meermaals laat afslaan, niet in z'n achteruit krijgt en door rijd na een schade van 10K plus en niet meer rationeel kunt denken.

16 kudos 2026-05-23 14:55:23 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Gaat de krentenbol meneer op zijn terras zitten dan heeft horeca jojo een punt.
Maar in dit geval. Pleur toch op.
Het is, zelfs als het direct naast jou tent is, gewoon een openbare parkeerplaats.

0 kudos 2026-05-11 22:54:08 op Kogelvrij masker
@hmaapje | 11-05-26 | 20:04: Ja kleuterschool

5 kudos 2026-05-11 22:53:41 op Kogelvrij masker
Ik ga maar weer 15 jaar oude afleveringen van Mithbusters kijken. Leuker dan deze troep

29 kudos 2026-05-11 19:11:02 op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
Actie geeft reactie! Ja natuurlijk!! "Mevrouw/meneer, u mag er nu niet langs"
"Oké! Dan probeer ik je dood te rijden"
Ja natuurlijk.
Dat zal vast stand houden bij de rechter.
Achterlijke kut

1 kudos 2026-05-04 20:02:30 op Gestrande dolfijn wordt onderzocht
Dat kost veel geld.
Heel veel.
Maar gelukkig voor jou gemoedsrust is SOS Dolfijn een stichting die inkomsten uit sponsoring en donatie verwerft. Dus niet van belastinggeld. Stelt het jou zure ziel hiermee gerust of heb je meer nodig.
Achterlijke terpentijn zeiker.

0 kudos 2026-05-03 20:50:31 op Hoera!
No shit Sherlock…

343 kudos 2026-04-29 19:14:24 op Aso treitert Duitse rijschool
Startend bedrijfje uit Enschede. uitzendwerk, busje vorige week van belettering voorzien, website nog niet klaar. En nu al zo'n achterlijke pisvlek die de naam van het bedrijf "hoog" wegzet.

25 kudos 2026-04-20 20:46:40 op Meisje houdt van sporten
Als ze heel recht tegen de wind in loopt gaat ze fluiten, maar met het minste beetje zijwind klappert ze.

30 kudos 2026-04-15 18:52:51 op Politieblogger reageert op melding van een man met tas vol messen
Ga nou niet doen alsof je er verstand van heb.
Ik ben ook chef kok en mijn messenset is ook een collectie van oude en nieuwe messen, vele met emotionele waarde en enkele al tientallen jaren oud die al jaren dagelijks met veel liefde worden behandeld en gebruikt.
De messenset van een goede kok is een persoonlijke afschildering van zichzelf en jaren hard weken, sparen en lief hebben.
De meeste koks zijn zeer beschermend over hun messen en als een collega een mes uit je set haalt word dat meestal niet op prijs gesteld.

7 kudos 2026-04-03 16:41:02 op Rattenplaag Amsterdam
Dit is wat je krijgt als je de bestrijding aan banden legt en gif in veel gevallen verboden word.
Verdelgen is het enige dat helpt.
Situaties als deze zijn een gevaar voor de volksgezondheid.

-1 kudos 2026-03-22 10:58:34 op Boomer neemt koter mee
@altijd-guus | 22-03-26 | 10:04:
In je eigen woorden. "Het is niet zo erg" dus wat de "meneer" hier doet is dus buitenproportioneel

-26 kudos 2026-03-22 10:22:32 op Boomer neemt koter mee
Ik vind het echt bizar om te lezen dat een flink deel van de reageerders het volkomen oke lijkt te vinden dat een wildvreemde debiel de opvoeding van HUN kinderen mag overnemen omdat "meneer" een paar druppeltjes water op zijn kale kanis heeft gekregen.
Het enige wat het kind hier van leert is dat het volkomen prima is om eigen rechter te spelen bij het kleinste onbenullige akkefietje.
Als je als buurman zo op je pik getrept bent over een waterpistool dan ga je de ouders daar op aanspreken. Zodat zij hun maatregelen kunnen nemen.

-12 kudos 2026-03-22 09:42:06 op Boomer neemt koter mee
@PisFinger | 22-03-26 | 09:38:
Mooie kut jeugd heb jij gehad dan.
Je mocht zeker ook niet belletje trekken. Of portemonneetje trek.
Kattenkwaad.
Een waterpistooltje is kattenkwaad.
Daar zeg je als ouders iets van en dan laat je het met rust. Daar hoeft de buurman je niet voor aan je hoofd mee te slepen.

-4 kudos 2026-03-22 09:38:08 op Boomer neemt koter mee
Kinderen halen kattenkwaad uit. Dat hoort zo, heb jij ook gedaan.
Maar als een of andere debiel jou vroeger aan je hoofd had meegesleept naar jou ouderlijk huis dan hoop ik dat jou vader deze kale debiel ook had aangesproken op zijn gedrag.
Want dit is buitensporig.
Waterpisooltje is kattenkwaad. Niet meer, niet minder.

-18 kudos 2026-03-22 09:28:44 op Boomer neemt koter mee
Dat deze meneer de jongeman op deze manier straft zorgt ervoor dat zijn ouders alle redenen om te straffen word ontnomen. Hij word gestraft door een vreemde op een buitensporige manier door hem aan zijn hoofd mee te slepen.
Waar in een gezonde situatie de jongeman van zijn ouders wellicht op z'n kop zou hebben gekregen moet hij nu getroost worden. De gezaghebbende bereiken dus niets en de opvoedkundige oplossing van het probleem gaat verloren.

10 kudos 2026-03-20 20:04:23 op Buitenspelen anno 2026
Verboden voor balspelen….
Godsallejezus, wat een droevenis.

8 kudos 2026-03-17 10:42:44 op De maandag XL
Als ze er zo mee om gaat kan ze ze binnen niet afzienbare tijd kruislings over haar schouders klappen.

18 kudos 2026-03-09 20:21:51 op De pijlen wijst naar rechts dus ik mot wel
Ik weet het niet hoor.
Maar hij wil invoegen op de snelweg.
Is gas bij geven dan niet iets heel normaals.
Of sukkel jij met 60 de snelweg op

16 kudos 2026-03-09 17:01:49 op Verdachte GO-045
Het werkt! De eerste kansparels hebben zich al gemeld.

1 kudos 2026-03-03 22:23:07 op Bill Clinton heeft nostalgiemomentje
En terecht.
De vragen die ze aan haar stelde sloegen echt als een lul op een drumstel.
En toen deelde een van de commissie leden vertrouwelijke info over het verhoor op social media nog voor het was afgelopen

110 kudos 2026-03-03 18:00:17 op Range Rover met haast op de A5
Dat zig zag gedrag ook.
Je ziet aan alles dat er een ongelofelijke achterlijke pauper sukkel achter het stuur zit.

1 kudos 2026-02-26 16:37:56 op Bankdrukken!
Reanimeren kun je leren

33 kudos 2026-02-23 21:27:05 op Monexit Keijzer is uitgeboerd
Het probleem van de Nederlandse politiek blootgelegd.
Ze denken al jaren allen aan zichzelf.
"Ik heb het niet naar mn zin"
"Ik voel me gepasseerd"
"Ik ben het er niet mee eens"

Nee KUT. je zit er niet voor jezelf.
Je zit er voor het land!

Topcomment 485 kudos 2026-02-20 18:18:43 op Goud!
Deze winnares heeft ook een eigen foundation om pesten op school tegen te gaan.
Een prachtig mens met niet alleen een gouden plak. Maar ook een hard van goud!!

-10 kudos 2026-02-16 19:03:15 op Krater in Arizona
In 1908 sloeg een vergelijkbare asteroïde in op aarde in het Siberisch poolgebied.
In een straal van ca 2000km werden alle bomen omgeblazen door de schokgolf.
Zo'n ding wil je dus niet in de buurt hebben.