8,076 +8569 -493
Kudos
#9268 (Top 2.9000%)
| Kudos/dag | 13.24 |
| Kudos/reaguursel | 24.77 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 551 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -55 |
8,076 +8569 -493
Kudos
#9268 (Top 2.9000%)
| Kudos/dag | 13.24 |
| Kudos/reaguursel | 24.77 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 551 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -55 |
326
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.53 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 22.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.81 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 23-10-2024 |
| Eerste reactie op | 23-10-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
10 kudos 2026-05-28 11:33:24 door Pipo der Clown op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
Laat mij hier even buiten.
37 kudos 2026-05-27 18:35:48 door Ellemenno Pee op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
De uploadert staat ook te filmen
1 kudos 2026-05-27 09:29:13 door henkslaaf op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
@AccVoor... We willen toch de grenzen dicht? Of is dat alleen lusten en niet de lasten? Wat had je zelf gedacht toen je meeliep in het roeptoeteren?
2 kudos 2026-05-27 09:24:38 door Vogelnest op Dat is pech, Fatbike weg
Toelaten van een elektrische fiets was een grote fout in dit land. De wetgeving die ze plannen voor kinderbrommers is ook om te janken. Die gaat nooit stand houden, want fabrikanten zullen direct het product aanpassen om de wet te vermijden.
-
Enige wat ik kan concluderen is dat er duidelijk een krachtige lobby actief is die wetgeving dwarszit.
7 kudos 2026-05-26 21:07:47 door Godjeminaz op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
@AccVoorNSFWGemaakt | 26-05-26 | 22:23:
Veel Nederlanders willen toch ook de grenzen dicht, of nu niet meer?
12 kudos 2026-05-26 20:24:18 door Infantilo op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
is dat niet veel grensverkeer die daar dagelijks in een nutteloze file staan voor een symbolische grenscontrole van de duitsers?
-10 kudos 2026-05-26 20:23:19 door AccVoorNSFWGemaakt op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
Omdat die kut Duitsers de weg afsluiten voor de sier. Daar is dus gewoon niks aan de hand behalve dat ze denken dat al die apothekers en artsen via NL binnen komen.
3 kudos 2026-05-23 10:07:44 door Eierbal de lekkerste op ‘Privé’ publieke parkeerplek
Ja Lebensraum. Maar dat was vroeger
-4 kudos 2026-05-17 11:25:25 door Halfweg op Prachtige dag in de achterbuurt
Ja, maar je bent geen 20er meer. Wél een egoïstische boomer die het waarschijnlijk prima voor elkaar heeft en daarom makkelijk kan afgeven op van alles.
3 kudos 2026-05-14 14:01:35 door hoppateewegermee op Starter op de huizenmarkt
@Onzinnn | 14-05-26 | 13:38: Dan is het geboortecijfer weer te laag en gaan we failliet aan vergrijzing. Denk dat je dan toch beter meer kinderen kan hebben.
2 kudos 2026-05-14 12:55:47 door Pumpin Iron op Starter op de huizenmarkt
@Flapperpoep | 14-05-26 | 14:31: u koopt appartementjes alsof het niets is? Dat is geen Jan modaal inkomen in huize Flapperpoep?
-2 kudos 2026-05-14 12:31:53 door Flapperpoep op Starter op de huizenmarkt
@ZeesterP | 14-05-26 | 13:35: Het makkelijkste is om nu alvast een klein appartamentje te kopen voor ze en deze gewoon te verhuren. Ik heb er twee en zo hou je het toch aardig bij, dan wonen ze maar een tijdje klein als ze ouder zijn
4 kudos 2026-05-14 11:38:45 door Onzinnn op Starter op de huizenmarkt
@ZeesterP | 14-05-26 | 13:35: als je het bij 2 had gehouden had je het probleem niet groter gemaakt
4 kudos 2026-05-14 11:35:45 door ZeesterP op Starter op de huizenmarkt
Jup, ik heb 3 koters en maak mij er ook wel erg zorgen over.
8 kudos 2026-05-11 15:16:51 door Herrem op Knoopdiefstal
Of masturberen
-1 kudos 2026-05-02 08:40:39 door A-nagel op Doe maar een Pornstar Martini
Gelul natuurlijk
40 kudos 2026-05-02 05:47:40 door Caddy op Doe maar een Pornstar Martini
Die zijn slim genoeg om het niet te doen.
-2 kudos 2026-05-02 05:10:18 door Okikidoki op Doe maar een Pornstar Martini
Nee hoor.
21 kudos 2026-04-28 06:37:05 door Greatmans op Feestje op het dak van auto tijdens Koningsdag.
@Spido | 27-04-26 | 23:18: Ja
43 kudos 2026-04-27 21:18:13 door Spido op Feestje op het dak van auto tijdens Koningsdag.
"Zich van geen kwaad bewust". Is de jeugd van tegenwoordig dan echt achterlijk?
2 kudos 2026-04-17 22:04:53 door sharkooon op Blijf je ff hangen?
Dikke prima om door te rijden
4 kudos 2026-04-17 19:03:06 door Zolderkamerheldje op Pauperzak breekt in om fatbike te stelen
Dit moet je niet verheerlijken, ik las vanochtend nog "Van touwtje door de brievenbus naar een knuppel naast het bed"
5 kudos 2026-04-17 18:26:16 door standjehopeloos op Blijf je ff hangen?
Echt niet!.. dit was zo een soort XR idioot die denken iedereen te kunnen hinderen.. Stomme spelletjes? Stomme prijzen .
11 kudos 2026-04-17 16:32:21 door Doorsneeburger op Blijf je ff hangen?
Als ze er zo vaak on vraagt......
46 kudos 2026-04-17 16:01:41 door Depunt op Blijf je ff hangen?
Maar wij hebben er een leuk Dumpert filmpje aan overgehouden, dat is ook belangrijk!
3 kudos 2026-04-17 10:06:28 door Batavus_Droogstoppel op Droeftoeters van handhaving Eindhoven pakken oude man met hond hard aan om het wildplassen
@Reaguurdeluxe | 17-04-26 | 10:43: Deze BOA's kunnen protocol niet spellen, laat staan lezen.
Ze zouden deëscalerend moeten optreden i.p.v. een oudere de lucht uit zijn longen duwen tegen een muur.
Normaal gesproken sta ik wel achter de BOA ik de verhufterende samenleving maar hier heeft de BOA coordinator toch echt gefaald door deze kneuzen met elkaar op pad te sturen. Het is al eerder opgemerkt: Het lijkt meer op sharia-politie en daarvan kun je dit ontoelaatbare gedrag verwachten.
Je kunt niet zomaar een hond aan een ander geven die deze niet kent en met een oudere kun je ook gewoon in gesprek, ook wanneer deze geïrriteerd is. Met je 'protocol'.
2 kudos 2026-04-17 09:55:24 door altijd-guus op Meisje letterlijk oprecht teleurgesteld in Dumpert
nou nou nou.....Rene is gewoon een jongetje....
-3 kudos 2026-04-17 08:43:54 door Reaguurdeluxe op Droeftoeters van handhaving Eindhoven pakken oude man met hond hard aan om het wildplassen
@straatkat | 17-04-26 | 10:42:
leer lezen: Het gaat om het protocol.
Ongeacht wat voor hond dan ook.
1 kudos 2026-04-17 08:42:46 door straatkat op Droeftoeters van handhaving Eindhoven pakken oude man met hond hard aan om het wildplassen
lul niet zo dom die hond is lief dat zie je gelijk
15 kudos 2026-04-16 08:18:13 door Fogol op Inhalen heeft voorrang!
Ik neem aan dat je het over die witte auto hebt of niet?
1 kudos 2026-03-03 11:34:38 door WhySoSeriousss op Lulletje in bedrijfsauto doet brakecheck
@albe_r | 03-03-26 | 12:13: Maar ze leren precies evenveel van een kort piepje als van een lange piep., dus je beantwoord geen vraag.
10 kudos 2026-03-03 11:13:48 door albe_r op Lulletje in bedrijfsauto doet brakecheck
Dit soort gasten leert niet van een kort pépje. Een bullbar door de achterkant, daar leren ze misschien van. Maar dat mag niet in dit fantastische land.
5 kudos 2026-03-01 11:23:27 door Pikpocket op Bijna 2 ton..
60% van alle reaguurders komen hiermee nog steeds in aanmerking.
19 kudos 2026-03-01 07:57:12 door xspalm op Bijna 2 ton..
Fijn hoor, hoe krijg ik dit ranzige beeld nou weer uit mijn hoofd.
3 kudos 2026-02-17 16:47:06 door Zoldergeit op Sleepwagen komt wagen halen!
Een gouwe ouwe inderdaad. Ik herinner me die aflevering ook gewoon nog.
12 kudos 2026-02-17 16:42:03 door SimonMc op Sleepwagen komt wagen halen!
Wacht, deze is een stuk beter qua kwaliteit: https://youtu.be/rxQ3Y4jO6q8?t...
7 kudos 2026-02-17 16:31:38 door SimonMc op Sleepwagen komt wagen halen!
https://www.youtube.com/watch?...
19 kudos 2026-02-17 16:20:12 door Hetlievemeisje op Sleepwagen komt wagen halen!
Ja, was geniaal. Heerlijke nonsense tv.
3 kudos 2026-01-24 16:33:57 door orwellis op Rotonde botsing met vluchtpoging
Ik had voorrang!!!!11!
2 kudos 2026-01-24 16:31:26 door IIVQ op Rotonde botsing met vluchtpoging
Geen geluid, én geen snelheid. Vrijwel alle dashcams, zeker met deze beeldkwaliteit, kunnen de snelheid en GPS-coordinaten in beeld tonen. De reden om dat niet te doen zijn om niet te tonen hoe fout je was.
14 kudos 2026-01-24 10:59:43 door Berend_Breedreet op Rotonde botsing met vluchtpoging
Zou goed kunnen, daarom geen geluid?
18 kudos 2026-01-24 10:28:33 door Kneiterlinks op Rotonde botsing met vluchtpoging
Dat gas bijgeven zag ik niet, maar je zag al 60m eerder dat die Ford waarschijnlijk niet ging remmen. Dan heb je alle mogelijkheid om een botsing te voorkomen, als je dat zou willen.
1 kudos 2026-01-16 06:48:48 door SarcoZQ op Petjemeneer denkt even bochtje te kunnen driften
Bezijes
3 kudos 2026-01-09 08:52:04 door SlimmeLantarenpaal op Iran staat op
Hee Mehrdad moet je kijken, wat een geile wijven!!!
5 kudos 2026-01-07 19:14:12 door jamaarikweethetbeter op Ondertussen in Utrecht
Dit is ook geen station, maar de ingang van een winkelcentrum.
3 kudos 2026-01-07 17:12:21 door deadrabbits op Ondertussen in Utrecht
Afbreken die handel. Heel snel. Vroeger hadden ze mooie stations.
19 kudos 2026-01-07 15:45:16 door martijnberendsen op Ondertussen in Utrecht
Zowel de stationshal als het bollenplein is sfeerloos gebouwd omdat men juist wil dat je daar niet blijft hangen. Kopen en doorlopen is het idee. Dank de commercie er maar voor
6 kudos 2026-01-06 13:49:29 door DwarsLezer op NS overgestapt naar de winterdienstregeling
En dan is de stiltecoupé eindelijk ook écht stil.
0 kudos 2025-12-19 18:17:36 door Jet 777 op RIP Tonny Eyk
Dat heb ik nou met De Heilige Koe
2 kudos 2025-12-19 09:16:38 door nlnoob op RIP Tonny Eyk
@Bertus_Butsers | 19-12-25 | 07:49:
Van een datalek waardoor iedereen weet welke vunzigheid jij kijkt?