DumpStats voor Reaguurdeluxe

8,076 +8569 -493

Kudos

#9268 (Top 2.9000%)

Kudos/dag 13.24
Kudos/reaguursel 24.77
Meeste kudos op 1 reaguursel 551
Minste kudos op 1 reaguursel -55

326

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.53
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 22.5
Reacties per reaguursel 0.81
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 23-10-2024
Eerste reactie op 23-10-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-05-27 09:24:38 door Vogelnest op Dat is pech, Fatbike weg
Toelaten van een elektrische fiets was een grote fout in dit land. De wetgeving die ze plannen voor kinderbrommers is ook om te janken. Die gaat nooit stand houden, want fabrikanten zullen direct het product aanpassen om de wet te vermijden.
-
Enige wat ik kan concluderen is dat er duidelijk een krachtige lobby actief is die wetgeving dwarszit.

-4 kudos 2026-05-17 11:25:25 door Halfweg op Prachtige dag in de achterbuurt
Ja, maar je bent geen 20er meer. Wél een egoïstische boomer die het waarschijnlijk prima voor elkaar heeft en daarom makkelijk kan afgeven op van alles.

3 kudos 2026-05-14 14:01:35 door hoppateewegermee op Starter op de huizenmarkt
@Onzinnn | 14-05-26 | 13:38: Dan is het geboortecijfer weer te laag en gaan we failliet aan vergrijzing. Denk dat je dan toch beter meer kinderen kan hebben.

2 kudos 2026-05-14 12:55:47 door Pumpin Iron op Starter op de huizenmarkt
@Flapperpoep | 14-05-26 | 14:31: u koopt appartementjes alsof het niets is? Dat is geen Jan modaal inkomen in huize Flapperpoep?

-2 kudos 2026-05-14 12:31:53 door Flapperpoep op Starter op de huizenmarkt
@ZeesterP | 14-05-26 | 13:35: Het makkelijkste is om nu alvast een klein appartamentje te kopen voor ze en deze gewoon te verhuren. Ik heb er twee en zo hou je het toch aardig bij, dan wonen ze maar een tijdje klein als ze ouder zijn

4 kudos 2026-05-14 11:38:45 door Onzinnn op Starter op de huizenmarkt
@ZeesterP | 14-05-26 | 13:35: als je het bij 2 had gehouden had je het probleem niet groter gemaakt

5 kudos 2026-04-17 18:26:16 door standjehopeloos op Blijf je ff hangen?
Echt niet!.. dit was zo een soort XR idioot die denken iedereen te kunnen hinderen.. Stomme spelletjes? Stomme prijzen .

46 kudos 2026-04-17 16:01:41 door Depunt op Blijf je ff hangen?
Maar wij hebben er een leuk Dumpert filmpje aan overgehouden, dat is ook belangrijk!

3 kudos 2026-04-17 10:06:28 door Batavus_Droogstoppel op Droeftoeters van handhaving Eindhoven pakken oude man met hond hard aan om het wildplassen
@Reaguurdeluxe | 17-04-26 | 10:43: Deze BOA's kunnen protocol niet spellen, laat staan lezen.
Ze zouden deëscalerend moeten optreden i.p.v. een oudere de lucht uit zijn longen duwen tegen een muur.
Normaal gesproken sta ik wel achter de BOA ik de verhufterende samenleving maar hier heeft de BOA coordinator toch echt gefaald door deze kneuzen met elkaar op pad te sturen. Het is al eerder opgemerkt: Het lijkt meer op sharia-politie en daarvan kun je dit ontoelaatbare gedrag verwachten.
Je kunt niet zomaar een hond aan een ander geven die deze niet kent en met een oudere kun je ook gewoon in gesprek, ook wanneer deze geïrriteerd is. Met je 'protocol'.

10 kudos 2026-03-03 11:13:48 door albe_r op Lulletje in bedrijfsauto doet brakecheck
Dit soort gasten leert niet van een kort pépje. Een bullbar door de achterkant, daar leren ze misschien van. Maar dat mag niet in dit fantastische land.

5 kudos 2026-03-01 11:23:27 door Pikpocket op Bijna 2 ton..
60% van alle reaguurders komen hiermee nog steeds in aanmerking.

19 kudos 2026-03-01 07:57:12 door xspalm op Bijna 2 ton..
Fijn hoor, hoe krijg ik dit ranzige beeld nou weer uit mijn hoofd.

2 kudos 2026-01-24 16:31:26 door IIVQ op Rotonde botsing met vluchtpoging
Geen geluid, én geen snelheid. Vrijwel alle dashcams, zeker met deze beeldkwaliteit, kunnen de snelheid en GPS-coordinaten in beeld tonen. De reden om dat niet te doen zijn om niet te tonen hoe fout je was.

18 kudos 2026-01-24 10:28:33 door Kneiterlinks op Rotonde botsing met vluchtpoging
Dat gas bijgeven zag ik niet, maar je zag al 60m eerder dat die Ford waarschijnlijk niet ging remmen. Dan heb je alle mogelijkheid om een botsing te voorkomen, als je dat zou willen.

19 kudos 2026-01-07 15:45:16 door martijnberendsen op Ondertussen in Utrecht
Zowel de stationshal als het bollenplein is sfeerloos gebouwd omdat men juist wil dat je daar niet blijft hangen. Kopen en doorlopen is het idee. Dank de commercie er maar voor

2 kudos 2025-12-19 09:16:38 door nlnoob op RIP Tonny Eyk
@Bertus_Butsers | 19-12-25 | 07:49:
Van een datalek waardoor iedereen weet welke vunzigheid jij kijkt?