327,614 +348496 -20882
Kudos
#74 (Top 0.0232%)
| Kudos/dag | 49.53 |
| Kudos/reaguursel | 25.4 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4462 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -462 |
327,614 +348496 -20882
Kudos
#74 (Top 0.0232%)
| Kudos/dag | 49.53 |
| Kudos/reaguursel | 25.4 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4462 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -462 |
12,899
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.95 |
| Topreaguursels | 98 |
| Woorden per reaguursel | 16.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.48 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 26 |
| Aantal x weggejorist | 156 |
| Geregistreerd op | 07-05-2007 |
| Eerste reactie op | 18-05-2008 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-28 05:39:07 door Hypo666crisy op Triest nieuws van Noa van der Bij en Cody Gakpo
ja maar.... dit was gods plan toch?
0 kudos 2026-06-26 18:46:44 door Touwtje_ op Mexicaan doet tellen
Om te giechelen.
-15 kudos 2026-06-26 06:15:12 door Abdell op Wakker worden in La Guaira
Het leeuwendeel wel , maar hoe zit het met krokodillendeel?
-9 kudos 2026-06-25 21:18:16 door Peerke16 op Nijmegen doet promonummertje
Want links is per definitie slecht natuurlijk!
0 kudos 2026-06-25 20:56:06 door RanzigeKachel op Nijmegen doet promonummertje
@creatiet Ben je wel eens in Groningen geweest? Een groot extreem links bolwerk daar.
6 kudos 2026-06-25 20:27:03 door creatiet op Nijmegen doet promonummertje
Helaas zijn de meeste steden knettertje links met als uitschieter een Utrecht.
1 kudos 2026-06-25 09:15:11 door Godvergeten op Vanavond ben jij de baas
Met chocolade en/of slagroom.
7 kudos 2026-06-25 08:39:23 door jemigwatverveelikme op Vanavond ben jij de baas
De incel is gelokaliseerd.
-2 kudos 2026-06-25 06:34:02 door blaatreiger op Vanavond ben jij de baas
O'rly?
1 kudos 2026-06-23 06:49:58 door jan1000001 op Samenvatting van NED - ZWE
@vanonder | 22-06-26 | 23:13: jullie gingen toch ook naar huis? Of lig je nog steeds in het stadion...
2 kudos 2026-06-23 05:17:59 door Mytire op Samenvatting van NED - ZWE
En toch heb ik dit filmpje geklust, want Sout Park.
2 kudos 2026-06-22 21:47:01 door HierSukkeKok op Samenvatting van NED - ZWE
Åch, neem het met een kørreltje zöut.
11 kudos 2026-06-22 21:35:32 door Dirk-teur op Samenvatting van NED - ZWE
@vanonder | 22-06-26 | 23:13: Dat gaan ze toch ook, uiteindelijk?
6 kudos 2026-06-22 21:13:32 door vanonder op Samenvatting van NED - ZWE
De Zweedse fans zongen dat wij naar huis gingen etc!
1 kudos 2026-06-21 18:53:27 door creatiet op We zijn voor Turkije
Een beetje.
2 kudos 2026-06-21 14:25:32 door Rabarber op De keuzes die je in het leven maakt
@Scheelder | 21-06-26 | 02:26: Na je 45ste wissel je de hoofdpijn met je vrouw en wil jij niet meer.
9 kudos 2026-06-21 06:50:25 door vrolijkenoot op De keuzes die je in het leven maakt
Je best om die BV draaiende te houden en een vrouw in de overgang te managen. Verder af en toe aan je piel trekken en in slaap vallen
3 kudos 2026-06-21 00:26:58 door Scheelder op De keuzes die je in het leven maakt
maar, wat doe je dan na je 45e?
4 kudos 2026-06-20 21:57:40 door MurphyBrown op VV Haren viert in Chania overwinning nederland Zweden
Lefgozerd
1 kudos 2026-06-20 14:59:26 door harres80 op HalperNL geilt op jong Filipijns meisje
Veel vaders daar stimuleren dit keihard juist, die komen hun dochters aan je aanbieden.
5 kudos 2026-06-20 14:16:03 door ArnoldBraumschweiger op HalperNL geilt op jong Filipijns meisje
Waarom wens je hem niet gewoon een pak slaag toe, door wie dan ook. Het zal even duren voordat de vader hem een pak slaag geeft.
14 kudos 2026-06-20 13:33:04 door Cinderella op HalperNL geilt op jong Filipijns meisje
Jammer dat die vader uit dat dorpje waarschijnlijk blij is dat hij elke maand 20 euro toegestopt krijgt van die engnek.
18 kudos 2026-06-20 12:27:19 door freddiefred op HalperNL geilt op jong Filipijns meisje
Vuile smeerpijp is het, zal me niets verbazen als zij minderjarig is.
12 kudos 2026-06-19 21:04:39 door vrolijkenoot op Messi is een diva
hij ziet er natuurlijk ook gewoon uit als iemand met down
-1 kudos 2026-06-19 12:39:39 door klaphaspel op Portretten schilderen van elkaar
Bij de LIDL gekocht, kent u dat niet?
5 kudos 2026-06-19 11:44:15 door D. Apeldoorn op Kampen hij komt eraan!!
En als je 'opzoekt' opzoekt in het woordenboek..?
3 kudos 2026-06-19 09:51:09 door Farthdater op Portretten schilderen van elkaar
Aan de hand van je comment kan ik mij precies voorstellen hoe je interieur eruitziet.
0 kudos 2026-06-19 08:25:38 door ario6 op Prima reclame
Kritisch zijn is goed maar schijten op het nest wat je één van de hoogste niveaus van welvaart in de wereld heeft bezorgd is fnuikend. Die overgereguleerde, kapotgemaakte bureaucratische teringzooi is de motor van één van de sterkste economieën in Europa, wat het als geheel niet slecht doet op het wereldtoneel. Ons BBP is per hoofd van de bevolking meer dan 11x dat van Oekraïne.
1 kudos 2026-06-19 08:23:11 door mr.Cam op Prima reclame
@RiKoMaWi | 19-06-26 | 09:57: Of je 'maakt even vrienden' met de verantwoordelijke wethouder. Is het zo geregeld.
0 kudos 2026-06-19 08:01:26 door Parodontax op Een mooie advertentie maken
We zijn niet verloren. We zijn aan het ontdekken hoe we met een splinternieuwe technologie om moeten gaan. Je kunt niet verwachten dat iedereen direct weet hoe je met AI moet werken, wat de do's en don'ts zijn. Deze discussie is door de oudere generatie gevoerd met de komst van internet, nu voert de huidige generatie deze discussie met de komst van AI. Beide technologieën veranderen onze wereld voorgoed. Ik durf te stellen dat internet meer positieve dingen teweeg heeft gebracht dan negatief, en dit zou voor AI ook heel goed het geval kunnen zijn.
2 kudos 2026-06-19 07:57:24 door RiKoMaWi op Prima reclame
@MaterieelMaster | 19-06-26 | 08:18: Zeker waar, maar ergens is het ook wel logisch dat een land in oorlog niet gaat wachten op de Nederlandse ambtenarij. Ik zit zelf al 14 maanden te wachten op uitsluitsel over een vergunningaanvraag/bestemmingswijziging en het ziet er naar uit dat het nog zeker 4 maanden duurt voor ik antwoord heb. Als land in oorlog heb je daar geen tijd voor.
-3 kudos 2026-06-19 07:08:13 door blackphilip op Prima reclame
Ze waren die corrupte teringzooi van Oekraine gewend. Belastinggeld op rekeningen doorschuiven en paar filmpjes tonen van successen voor miljarden.
24 kudos 2026-06-19 06:18:06 door MaterieelMaster op Prima reclame
Ergens is het wel logisch dat je vergunningen nodig hebt om wapens te produceren in Nederland toch?
5 kudos 2026-06-19 05:32:32 door Doelkoes op Een mooie advertentie maken
helemaal met je eens, als we denken dat deze generatie al dom is, de volgende generatie kan werkelijk helemaal niks meer.
-19 kudos 2026-06-18 22:55:04 door Naamzonderspaties op Een mooie advertentie maken
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dit expres is gedaan.. want grappig en daardoor meer kliks. Je bent zelf verloren.
1 kudos 2026-06-13 12:39:11 door Forza_Ruud_Krol op Hoe noemen jullie hem ook alweer?
@zusje v Christina | 13-06-26 | 13:55:
Neutronen!
1 kudos 2026-06-13 11:55:05 door zusje v Christina op Hoe noemen jullie hem ook alweer?
Basterd!
-19 kudos 2026-06-13 03:03:44 door Findingrijk op Hoe noemen jullie hem ook alweer?
Ik verstond hem ook niet, maar hier heb je het filmpje met ondertitels https://www.youtube.com/watch?...
2 kudos 2026-06-04 20:40:30 door Klerkberk op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Wilders ook niet.
19 kudos 2026-06-04 20:22:54 door Rabarber op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@Zezima67 | 04-06-26 | 22:21: Je hoeft niet rechts te zijn om dit ongewassen incompetente sujet uit de Kamer te wensen. Het land moet iets aan je hebben. Dat is jaar in, jaar uit niet het geval met dit stuk vlees op poten.
0 kudos 2026-06-04 20:21:44 door Zezima67 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
-weggejorist-
4 kudos 2026-06-01 20:34:44 door De_GBS op Hondenbaan
Tja, gefilmd vanop de tribune van toeristische attractie waar ze dit 3 keer per dag doen. Die schapen weten exact waar ze heen moeten.
21 kudos 2026-06-01 14:42:35 door KwarkTasMelkMan op Emotionele finish bij de Utrecht Marathon
Volgens mij doet hij dat ook vlak voordat het logo van die tv zender in beeld komt.
0 kudos 2026-06-01 08:06:33 door Floepi_Floepi_Floepi op Medische assistentie in Equador
Door van hem weg te sturen en loopt die voetballer er zelf tegen aan? Die strategie moet je even uitleggen.
-4 kudos 2026-05-28 07:35:42 door Flow op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Heel goed verwoord. Helemaal mee eens.
5 kudos 2026-05-27 17:14:02 door stahlindiehose op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
* comfortabel. Moet ik het zelf ook goed doen.
7 kudos 2026-05-27 17:09:21 door stahlindiehose op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@Kaalkloot, dat simpele gejank over links versus rechts komt mij een beetje de strot uit. Maar gezien jouw spelling voel jij je daar confortabel bij vrees ik.
-7 kudos 2026-05-27 17:02:27 door Kaalkloot op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@stahlindiehose | 27-05-26 | 18:30: jij en rabarber dus lekker links.???
Wie is er eigenlijk de extremist en wie is juist degene diegene nie luisterd naar het meerendeel van de bevolking ??
Democratie bestaat allang nie meer.
Partijen waar vollop op word gestemd,worden per direct uitgesloten.
Maar laten we vooral 'lekker links gaan doen"
17 kudos 2026-05-27 16:59:39 door Nerbreg op Guys ik heb een idee voor de zomer man
ik zou het wel leuk vinden als 'lauw' zijn herintrede weer maakt. te lang niet gehoord dat woord.
-1 kudos 2026-05-27 16:30:55 door stahlindiehose op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Bijzonder dat deze reactie vooralsnog in de min staat. FvD is een enge extremistische partij.