DumpStats voor Rabarber

327,614 +348496 -20882

Kudos

#74 (Top 0.0232%)

Kudos/dag 49.53
Kudos/reaguursel 25.4
Meeste kudos op 1 reaguursel 4462
Minste kudos op 1 reaguursel -462

12,899

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.95
Topreaguursels 98
Woorden per reaguursel 16.2
Reacties per reaguursel 0.48
Meeste reaguursels op 1 dag 26
Aantal x weggejorist 156
Geregistreerd op 07-05-2007
Eerste reactie op 18-05-2008

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-19 08:25:38 door ario6 op Prima reclame
Kritisch zijn is goed maar schijten op het nest wat je één van de hoogste niveaus van welvaart in de wereld heeft bezorgd is fnuikend. Die overgereguleerde, kapotgemaakte bureaucratische teringzooi is de motor van één van de sterkste economieën in Europa, wat het als geheel niet slecht doet op het wereldtoneel. Ons BBP is per hoofd van de bevolking meer dan 11x dat van Oekraïne.

1 kudos 2026-06-19 08:23:11 door mr.Cam op Prima reclame
@RiKoMaWi | 19-06-26 | 09:57: Of je 'maakt even vrienden' met de verantwoordelijke wethouder. Is het zo geregeld.

0 kudos 2026-06-19 08:01:26 door Parodontax op Een mooie advertentie maken
We zijn niet verloren. We zijn aan het ontdekken hoe we met een splinternieuwe technologie om moeten gaan. Je kunt niet verwachten dat iedereen direct weet hoe je met AI moet werken, wat de do's en don'ts zijn. Deze discussie is door de oudere generatie gevoerd met de komst van internet, nu voert de huidige generatie deze discussie met de komst van AI. Beide technologieën veranderen onze wereld voorgoed. Ik durf te stellen dat internet meer positieve dingen teweeg heeft gebracht dan negatief, en dit zou voor AI ook heel goed het geval kunnen zijn.

2 kudos 2026-06-19 07:57:24 door RiKoMaWi op Prima reclame
@MaterieelMaster | 19-06-26 | 08:18: Zeker waar, maar ergens is het ook wel logisch dat een land in oorlog niet gaat wachten op de Nederlandse ambtenarij. Ik zit zelf al 14 maanden te wachten op uitsluitsel over een vergunningaanvraag/bestemmingswijziging en het ziet er naar uit dat het nog zeker 4 maanden duurt voor ik antwoord heb. Als land in oorlog heb je daar geen tijd voor.

-3 kudos 2026-06-19 07:08:13 door blackphilip op Prima reclame
Ze waren die corrupte teringzooi van Oekraine gewend. Belastinggeld op rekeningen doorschuiven en paar filmpjes tonen van successen voor miljarden.

24 kudos 2026-06-19 06:18:06 door MaterieelMaster op Prima reclame
Ergens is het wel logisch dat je vergunningen nodig hebt om wapens te produceren in Nederland toch?

5 kudos 2026-06-19 05:32:32 door Doelkoes op Een mooie advertentie maken
helemaal met je eens, als we denken dat deze generatie al dom is, de volgende generatie kan werkelijk helemaal niks meer.

19 kudos 2026-06-04 20:22:54 door Rabarber op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@Zezima67 | 04-06-26 | 22:21: Je hoeft niet rechts te zijn om dit ongewassen incompetente sujet uit de Kamer te wensen. Het land moet iets aan je hebben. Dat is jaar in, jaar uit niet het geval met dit stuk vlees op poten.

4 kudos 2026-06-01 20:34:44 door De_GBS op Hondenbaan
Tja, gefilmd vanop de tribune van toeristische attractie waar ze dit 3 keer per dag doen. Die schapen weten exact waar ze heen moeten.

7 kudos 2026-05-27 17:09:21 door stahlindiehose op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@Kaalkloot, dat simpele gejank over links versus rechts komt mij een beetje de strot uit. Maar gezien jouw spelling voel jij je daar confortabel bij vrees ik.

-7 kudos 2026-05-27 17:02:27 door Kaalkloot op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@stahlindiehose | 27-05-26 | 18:30: jij en rabarber dus lekker links.???
Wie is er eigenlijk de extremist en wie is juist degene diegene nie luisterd naar het meerendeel van de bevolking ??
Democratie bestaat allang nie meer.
Partijen waar vollop op word gestemd,worden per direct uitgesloten.
Maar laten we vooral 'lekker links gaan doen"