DumpStats voor Paulus_de_boscrosser

7,855 +8881 -1026

Kudos

#9517 (Top 2.9780%)

Kudos/dag 3.76
Kudos/reaguursel 10.12
Meeste kudos op 1 reaguursel 277
Minste kudos op 1 reaguursel -110

776

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.37
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 7.6
Reacties per reaguursel 0.3
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 16
Geregistreerd op 03-10-2020
Eerste reactie op 03-10-2020

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-2 kudos 2026-06-24 10:36:03 door Tiszoalstis op Re: Truckert heeft reactievermogen
Ja, wat zou dat mooi zijn. Een onschuldige vrachtwagenchauffeur laten vermoorden door zo'n nazi-oekrainer. Een gemiste kans voor mensen met een Iq lager dan hun schoenmaat.

4 kudos 2026-06-11 20:36:43 door Peerke16 op Rob houdt van vlees
Je moet helemaal niks. Je kan gewoon een stukje kwaliteitsvlees krijgen in de Efteling hoor. Frikandellen en kroketten van meel en separatorvlees zijn nog volop verkrijgbaar! Sorry maar ik snap je gejank echt niet. Klagen over vegetarisch "moeten" eten in een kwestie over frituursnacks. Anti-vegetariers zijn in mijn ervaring dommer en irritanter dan vegetariërs.

-5 kudos 2026-02-23 11:49:53 door Batavus_Droogstoppel op Kabinet Jetten I is beëdigd
Veel van dit soort redt de 75 wel. Ze hebben dan ook geen fysiek zware baan of constant gehijg van hun manager in hun nek.
De beloningen die ze na hun periode in de kamer gaan opstrijken zijn vooral netto overeengekomen dus hoeveel belasting ze betalen zal ze een zorg zijn. Daar liggen ze echt niet wakker van zoals de werkende Nederlander.

2 kudos 2026-01-02 09:44:06 door KudtEV op Rijbewijs bij pakje boter
Dat is focus omdat ze daarheen willen, snap uberhaupt niet waarom mensen met een gebakkie op de linkerbaan gaan staan.

-5 kudos 2024-11-14 23:22:12 door Rest in privacy op Drankwinkel leegjatten
legen flessen zat dan. Alleen niet te hopen voor hem dat die zo dronken is dat die denk dat zijn nieuwe flessen drank.

13 kudos 2024-10-02 19:03:02 door De_GBS op Hoe moet je een fietsband oppompen?
Een gemiddelde goede band kan wel 5 a 6 bar hebben, racebandjes richting 8 en soms iets hoger.
Heb ook al eens per ongeluk een versleten exemplaar één laten knappen tijdens het oppompen en ik kan je zeggen dat dat echt een oorverdovende knal is in een garage.