6,058 +6312 -254
Kudos
#11838 (Top 3.7042%)
| Kudos/dag | 3.7 |
| Kudos/reaguursel | 32.22 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1122 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -162 |
6,058 +6312 -254
Kudos
#11838 (Top 3.7042%)
| Kudos/dag | 3.7 |
| Kudos/reaguursel | 32.22 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1122 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -162 |
188
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.11 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 23.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.63 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 24-11-2021 |
| Eerste reactie op | 29-12-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-22 10:56:56 door SpaceVogel op Wie durft
@Sarcasmus | 22-06-26 | 12:11: Meestal de hond van de buren zo te horen.
13 kudos 2026-06-22 10:11:13 door Sarcasmus op Wie durft
waar ik lam op duik is totaal geen maatstaaf van of het een lekker wijf is of niet.
14 kudos 2026-06-22 10:03:39 door ikruiknaaruien op Wie durft
ze mogen me er voor wakker maken.
-4 kudos 2026-06-22 09:53:11 door lamskabouter op Wie durft
Nou die laatste videos die ze online post zijn wel echt enorme afknappers. weet niet als ik dat aandurf.
58 kudos 2026-06-22 09:23:21 door RagnarRagnarsson op Wie durft
Broodnuchter ook
0 kudos 2026-06-20 22:08:58 door LuchtSirene op Zlatan en Henry kunnen het nog
heb je de hugo frikandel al geprobeerd?
8 kudos 2026-06-20 14:11:57 door HitsigeHenri op Zlatan en Henry kunnen het nog
Gestopt met voetbal, begonnen met gehaktbal
25 kudos 2026-06-20 10:30:14 door SarcoZQ op Zlatan en Henry kunnen het nog
Die kunnen dit met een frikandel
3 kudos 2026-06-07 09:09:21 door Kalmaanenrap op Integreren kun je leren!
Ik denk dat je geen appels met peren moet vergelijken. Je vader kwam hier om (keihard) te werken. De nieuwkomers van de laatste decennia hadden daar echt geen last van. En er waren programma's en organisaties in overvloed die deze nieuwkomers taalles wilden geven. Als je dan nog steeds niet of nauwelijks Nederlands leert, ligt het volledig aan jezelf. Dan moet je je afvragen waarom je hier wil zijn en wat je kan en wil bijdragen hier. En mag Nederland zich ook terdege afvragen of we je wel of niet in ons midden dulden.
-5 kudos 2026-06-07 08:37:00 door Lekkerwijf op Integreren kun je leren!
Por lo que se ve en tu comentario, tu padre lo ha hecho muy bien, ¡enhorabuena!
-18 kudos 2026-06-07 07:28:13 door Pollop op Integreren kun je leren!
Wat een lang emo verhaal zeg! Ga wat leuks doen!
1 kudos 2026-06-07 06:27:48 door RGfrank166 op Integreren kun je leren!
MAND!
En ik ben het met je eens, je vader klinkt als een goede vent met moed
2 kudos 2026-05-19 09:02:34 door ZekerGeenRobot op Kind is boos op mama
Papa is al een tijdje zoek zeg maar.
4 kudos 2026-05-17 06:20:04 door Rest in privacy op Nog een LIVE van Max
Die is echt geweldig!
Met dat sneue spoilertje op de kofferbak tussen al dat GT geweld!
Dikke vette 165 pk!
Go Dacia Go!!
0 kudos 2026-03-19 10:32:16 door dirko raum op Karma gratis op te halen!
Volgens mij is het gewoon een sociaal initiatief dat goed werkt voor overbodige bruikbare spullen die je niet in de container wilt gooien.
0 kudos 2026-03-19 08:33:46 door Big Buick op Karma gratis op te halen!
we geven het geld liever weg aan oorlog, wapens, buitenlanders
2 kudos 2026-03-19 08:31:28 door NatteKiwi op Karma gratis op te halen!
Als ik jou was zou ik solliciteren als chatbot.
3 kudos 2026-03-02 07:20:23 door A. Tractie op Rood is de kleur van deze avond
Het is gelukkig gewoon uit te schakelen in de instellingen van Dumpert.
1 kudos 2026-02-17 07:11:58 door Droppie66 op Carnaval in Brazil
Muito anabolizante.
0 kudos 2026-02-10 07:13:32 door Polyvalentevent op Jake Paul moet huilon bij volkslied
Lekker relevant, een toernooi dat over 4 maanden begint, terwijl er op dit moment tientallen Nederlanders bezig zijn met het grootste toernooi uit hun carrière. En die zingen niet allemaal mee met het volkslied (zie bijvoorbeeld Kok).
Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat geen enkele speler van Oranje ongeïnteresseerd voor zich uit zal staren als ze op 19 juli een gouden medaille omgehangen krijgen.
3 kudos 2026-02-09 22:01:50 door Wilde_Geert op Jake Paul moet huilon bij volkslied
Juist
1 kudos 2026-02-04 20:07:49 door Geen jeweetwel op Pfff, jas is veel te warm
@Der Stöhn Schlüßel | 04-02-26 | 20:56: In die makkelijke pakken....
4 kudos 2026-02-04 19:56:58 door Der Stöhn Schlüßel op Pfff, jas is veel te warm
Hopjes!
Hopjes, vanille en chocola.
Aardbeien en blanke vla.
0 kudos 2026-01-28 10:08:15 door Lauwekak op Snelweg Alaska beschermen tegen lawines
Dit is toch veel gaver dan zo'n domme pijl!
10 kudos 2026-01-28 08:30:25 door VOC-tijd op Snelweg Alaska beschermen tegen lawines
Ze zouden dit met taalfouten ook moeten doen.
0 kudos 2026-01-26 13:31:24 door Aleksandr op Motorrijder met micropipi
Ik kan je gerust stellen. Iemand met een HOG patch op zijn rug is een Bartel-Jannetje van kantoor die in het weekend met de hadeeeee op pad gaat.
Best mogelijk dat hij zich bad-ass waant maar hij is het beslist niet.
Het is een lulletje dat niet beseft dat 1 tikje tegen zijn fiets einde leven kan betekenen.
6 kudos 2025-09-11 06:32:27 door Horstink op Ineens weet je het
Allebei goed.
19 kudos 2025-08-16 08:13:22 door Flow op Knap staatje tunnelbouwkunde
*Nederlands.
2 kudos 2025-07-20 09:17:02 door Calimerop op Hoe laag kan je gaan
Ik vind het anders tamelijk langzaam gaan.
7 kudos 2025-07-20 08:02:17 door Berend Geil op Hoe laag kan je gaan
@onbelangrijk | 20-07-25 | 09:30:
Ja, zo ging ik ook bij mijn tweede rijles door de bocht. Naar mate je wat beter wordt ga je wat hoger zitten omdat anders je pak slijt. Daarom rij ik nu voornamelijk recht op. Heeft er dus niks mee te maken dat ik gewoon niet plat durf!
42 kudos 2025-07-20 07:30:40 door onbelangrijk op Hoe laag kan je gaan
Zo zie je maar weer. Langzaam beginnen en naarmate je meer ervaring krijgt ga je sneller. En deze meneer is overduidelijk pas net begonnen met motorrijden.
75 kudos 2025-07-13 10:37:17 door Zolderkolder op Ik mag filmen
Of Antilliaanse, daar had hij al gelijk klappen gekregen
16 kudos 2025-07-13 10:13:36 door Alex7777 op Ik mag filmen
Ik denk niet dat ze mij verstaan, ik kan geen Frans, Spaans, of Italiaans.
63 kudos 2025-07-13 10:02:38 door zwavelzuursaus op Ik mag filmen
Ja of probeer dit niet. beter plan.
452 kudos 2025-07-13 09:55:56 door tuinplant op Ik mag filmen
Ik stem voor een uitwisselprogramma met buitenlandse eenheden
-2 kudos 2025-05-25 10:26:06 door Desinformatie_B.V. op Er is een 17 jarige jongen overleden
@redthehaghue
Simpel op te lossen door ook e-bikes 16+ met helmplicht en verzekering te maken. Lijkt me prima aangezien die ook al voor een stijging in het aantal verkeersdoden (m.n. onder ouderen) hebben gezorgd.
-2 kudos 2025-05-25 08:42:12 door --Geurkaars-- op Er is een 17 jarige jongen overleden
Fatbikes zijn niet getest op door Nederlandse wetgeving op remmen, frame, gestandaardiseerd vermogen (accu en motor), wielen en algehele stabiliteit. Daarnaast is de fatbike makkelijk om te bouwen om zonder trapondersteuning 60km/uur te rijden. (Bromfiets) Daarnaast kan ik als particulier een container van die kutdingen (grijs importeren) zonder kennis van kwaliteit van accu's staal en aluminium. Een gekeurde/kwalitatief goede auto, bromfiets, motorfiets, autobus, camper, volgens de Nederlandse wetgeving heeft een VIN-nummer een fatbike niet! Dus een risicotje! Mand!
-2 kudos 2025-05-25 08:12:33 door StadseOpDeBoerderij op Er is een 17 jarige jongen overleden
En hoe lost dat het probleem op? Die verplichtingen gelden ook voor scooters. En zijn scooterrijders allemaal voorbeeldige verkeersdeelnemers?
0 kudos 2025-05-25 08:06:21 door ridder_chocomel op Er is een 17 jarige jongen overleden
Was het maar zo simpel. Het is een elektrische fiets net zoals je zelf ook hebt waarschijnlijk. Niets meer en niets minder.
6 kudos 2025-05-25 08:03:37 door redthehaghue op Er is een 17 jarige jongen overleden
Dat kreng heeft officieel een 'hulpmotor', dat is dus een fiets hoe kudt het ook is. Anders moet elke fiets een kenteken, rijbewijs en een helm op. Er schijnt nogal een flinke wetswijziging voor nodig met de nodige haken en ogen, en zoals we gewend zijn in Nederland, gaat dat stroperig en dus lang duren.
7 kudos 2025-03-21 06:22:22 door HenkieWanky op Geen deken, geen probleem
Katten zelf zijn gelukkig schoon
7 kudos 2025-03-21 05:58:28 door Pummeltje op Geen deken, geen probleem
Dr ligt wel een bak aan katten.
0 kudos 2025-03-13 18:20:28 door vlasteler op Man bouwt op straat een DeLorean van sneeuw
Of sneeuwpiemel
0 kudos 2025-03-05 16:00:42 door Uhoortnogvanons op Atje klappen tegen Lucille Werner
@grappige_naam_999 | 05-03-2025 | 11:24: Lingo voor analfabeten. Lachen.
38 kudos 2025-03-05 10:24:42 door grappige_naam_999 op Atje klappen tegen Lucille Werner
Ik denkt alleen dat je niet zo ver was gekomen bij Lingo!
3 kudos 2025-02-19 16:38:35 door Platzak op Stewardess?
Ik denk dat het Guus Meeuwis
4 kudos 2025-01-27 17:22:37 door RandyBiel op Kortlontje niet eens met Amsterdamse 30 km zone
Misschien reed hij 30 waar hij gewoon 80 kon rijden. Dan snap ik die andere bestuurder wel
5 kudos 2025-01-27 14:34:08 door bamibami123 op Kortlontje niet eens met Amsterdamse 30 km zone
Volgens mij was filmert gewoon de gefrustreerde en heeft ie het zelf lopen uitlokken.
10 kudos 2025-01-27 14:04:18 door ikvindhelemaalmooi op Kortlontje niet eens met Amsterdamse 30 km zone
Of met een dashcam.
7 kudos 2025-01-13 12:01:06 door Zolderkamervragen op Welke dag is het vandaag?
Maar je kunt wel inzoomen, da's dan wel weer mooi.