DumpStats voor JaapAap2 👶

15,373 +16573 -1200

Kudos

#4773 (Top 1.4935%)

Kudos/dag 2.62
Kudos/reaguursel 15.06
Meeste kudos op 1 reaguursel 917
Minste kudos op 1 reaguursel -83

1,021

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.17
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 20.3
Reacties per reaguursel 0.26
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 24
Geregistreerd op 31-05-2010
Eerste reactie op 31-05-2010

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-27 13:10:45 door StandaardDrinker op Komiek heeft Israeli in het publiek
@bitcrumb | 27-06-26 | 08:07: Je bedoelt al het gedrag en "uitvreten" wat alleen door Israel niet goed gekeurd wordt maar wel voor de rest van de wereld?? Zoals wat moslims doen in Sudan, Jemen, Somalie en Syrie is een heel stuk ergers dan die kleine pretendocite in Gaza. Ik ben niet super in rekenen maar in de 2 jaar van het Gaza conflict zijn er 500.000 vrouwen en kinderen afgeslacht en in Gaza 30.000 burgers volgens mij is 500k hoger dan 30k maar ik kan mij vergissen. Je bent gewoon een hypocriet die zijn ogen dicht houdt voor al het "uitvreten" wat niet joods is. Schaam je.

-2 kudos 2026-06-27 08:55:58 door Mr.Reance op Komiek heeft Israeli in het publiek
@Borrywops | 27-06-26 | 08:51: Zoek de definitie eens op. Genocide is wat de palestijnen graag willen (river to the sea) maar bepaald niet wat er in Gaza gebeurt.

2 kudos 2026-06-27 06:51:21 door Borrywops op Komiek heeft Israeli in het publiek
@nietzowoke | 27-06-26 | 08:18: Is je punt dat, omdat Nigeria iets doet, Israël dat ook mag? Of doe je een "whataboutism"? Waar het om gaat, is dat we dachten dat Israël een beschaafd land was dat aan onze kant stond en waarmee we bevriend zijn. Maar nu blijkt de extreemrechtse regering van Netanyahu toch iets te doen wat erg genocidaal lijkt. Het is hetzelfde verschil als wanneer je op het nieuws hoort dat een vreemde iemand heeft vermoord, of wanneer je hoort dat een van je vrienden iemand heeft vermoord. Dat komt toch net even anders binnen.

14 kudos 2026-06-27 06:07:24 door bitcrumb op Komiek heeft Israeli in het publiek
Het enige waanidee is het ontkennen dat er door Israël op een ongezien niveau vernietigd en gemoord wordt tegen hoofdzakelijk één bevolkingsgroep. Of je daar nu de term genocide op plakt of niet maakt zelfs niks uit. Wat Israël de laatste jaren uitgevreten heeft is totaal verachtelijk. Dan heb ik het zowel over het hun politiek en militair gedrag evenzeer als de zogenaamde kolonisten. Je kan voor mijn part de Israëlische zaak bepleiten maar dat praat hun gedrag in de wereld absoluut niet goed.

6 kudos 2026-02-08 13:55:00 door Ahjeto op Andrea Bocelli op de openingsceremonie
Ah joh; ander land, andere cultuur. Volgens mij had dat hele LHBTQI stuk bij de opening betrekking op de mode industrie die in Parijs een nogal belangrijk onderdeel van de cultuur is, niet gek dat ze daar dan aandacht aan besteden lijkt mij. Ook al heb ik niks met mode / LHBTQI vond ik het wel leuk om te zien (het was eens wat anders dan dansende mensen in een stadion).

2 kudos 2026-02-05 21:33:07 door Beunes op Makelaars met AI
in deze markt? In Leiden? ER zijn zelfs mensen die op basis van de advertentie kopen. Niet slim, uiteraard niet, maar alsnog misleiding. Bovendien best vervelend als je in het Oosten woont, helemaal naar Leiden rijdt voor een bezichtiging op basis van de foto's om er dan achter te komen dat het anders is dan op de foto. Kost je toch tijd en brandstof

43 kudos 2026-01-26 17:56:36 door PikaPikaPipa op We facked and we got facked up
Wortels groeien verrassend genoeg in de grond. Die pluk je niet. Wortels oogst je. Alleen Australische wortels kun je plukken. Die groeien hier namelijk verkeerd om.

1 kudos 2026-01-06 08:08:40 door Frenqle op Reddit-post gaat viraal
Je kan toch vrij makkelijk af van iemand met een vast contract. Mijn vader werkte 18 jaar bij hetzelfde bedrijf. Zij wilden af van de buitendienst en hebben jaarlijks iemand eruit gesodemieterd. Mijn vader had relatief kort achter elkaar drie negatieve functioneringsgesprekken waarin hij ineens niet meer functioneerde na 18 jaar. Kleine oprotpremie mee en daar is de deur

9 kudos 2026-01-05 22:10:37 door Meta op Reddit-post gaat viraal
@Lekker Bezig | 05-01-26 | 22:09: Sorry, maar dit klopt gewoon niet.
Je werkgever moet in de eerste plaats in orde zijn met zijn documenten. Iedereen moet een functieomschrijving hebben. Dan moet je 1 a 2x per jaar een evaluatiegesprek/beoordelingsgesprek doen. Zo bouw je over de jaren een dossier op over iemand. Als ze er dan met de pet na beginnen te gooien behandel je dat in die gesprekken en maak je afspraken over werkpunten. Blijft dan verbetering uit, dan lig je gewoon op straat.

-10 kudos 2026-01-05 21:09:33 door Lekker Bezig op Reddit-post gaat viraal
Als iemand niet presteert en je kunt ze niet buiten zetten, dan doe je het als manager dus niet goed. Functioneringsgesprekken en alles vastleggen is voldoende ontslag.

5 kudos 2025-12-07 17:22:30 door ikbennieuw op Dropshippers hebben bedrijfsfeest
Ik ben in het filmpje te bekennen en zou daar ook niet persee willen zijn maar vind ook wel dat het veel gezeur is om niks met allerlei aannames.

6 kudos 2025-12-06 12:00:41 door Martijn100 op Even links er voorbij!
Zonder de goeden na te willen spreken, dit slag mensen staat niet bepaald bekend om hun leervermogen.

6 kudos 2025-12-05 09:35:15 door Jiggle_Physics op Daar zijn we ook weer vanaf!
@ZolderMajoor | 05-12-25 | 00:28: Er is geen genocide. Er is een zeer beperkt aantal burgerdoden en die zijn er vooral omdat Hamas de neiging heeft zich te verstoppen achter burgerdoelen.

4 kudos 2025-12-05 08:42:33 door Bumar op Daar zijn we ook weer vanaf!
@Bobsooi, kijk nog ff een keertje naar de films over de Holocaust, dat precies is genocide..

6 kudos 2025-11-10 19:51:11 door trevejan op Harry Pettit vertrekt bij Radboud Universiteit
@SticKieJ | 10-11-25 | 18:14: absolute onzin. bij genocide moet je onderzoek kunnen doen. Overigens ± 1200 mensen afgeslacht in 1 dag in israel. Helaas 50.000 mensen omgekomen omdat oorlog in stedelijk gebied heel moeilijke is . 50.000: 700 duur oorlog= 71 doden per dag. Best sukkelige genocide voor een modern leger