DumpStats voor JPR7019

2,953 +3591 -638

Kudos

#20124 (Top 6.2970%)

Kudos/dag 1.33
Kudos/reaguursel 6.85
Meeste kudos op 1 reaguursel 208
Minste kudos op 1 reaguursel -64

431

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.19
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 11.8
Reacties per reaguursel 0.24
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 19-05-2020
Eerste reactie op 19-05-2020

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

16 kudos 2026-06-16 05:18:28 door Tochmaardan op Kwark op maandag
Zo zien echte vrouwen er uit jochie. En dit is een geweldig mooi exemplaar.

13 kudos 2026-01-31 14:33:10 door LoganRoy op Er was eens...
Heeft niemand door dat die "guy" waarover ze het heeft die gozer zelf is waarmee ze op de bank zit en ze zo een 'stille' hint wil afgeven?

1 kudos 2026-01-28 23:18:34 door HenkHenkens op Hoofdlijnen zijn akkoord.
@Anus-Martius | 28-01-26 | 18:05: En waar baseert onze huispopulist dat op? Ik denk namelijk dat een ex-minister echt wel wat meer kennis heeft. Oh, en Wikipediakennis is één woord.

0 kudos 2026-01-28 17:40:21 door Kneiterlinks op Hoofdlijnen zijn akkoord.
Ik ken hem al sinds die een jaar of 16 is. Ik kan je bevestigen dat hij dat inderdaad is, maar mijn analyse was dat hij toen iedereen naar de mond praatte vanuit onzekerheid en later in zijn leven erachter is gekomen dat dit in de politiek erg functioneel is. Hij is wel een gedisciplineerde harde werker en is niet van het niveau Wiersma of mevrouw Faber. Dat maakt dat, waar ik 0 vertrouwen in een minderheidskabinet, ik wel denk dat hij een capabele vent. Hopelijk lukt het hem om een of meerdere gedoogpartners te vinden en is er een kabinet die 4 jaar zit.

-14 kudos 2026-01-28 16:35:21 door Konttenen op Hoofdlijnen zijn akkoord.
Ik hoop oprecht dat dit kabinet belachelijk veel geld uit gaat geven aan asielopvang, klimaat en Oekraïne. En dat wij allen idioot veel belasting gaan betalen om dit te bekostigen. Gelukkig heb ik een uitkering dus mij kost het niks!

-4 kudos 2026-01-28 16:05:13 door Dumpertstrumperd op Hoofdlijnen zijn akkoord.
Nee Rutte dan, die was van teflon en lachte alle problemen weg. 15 jaar lang. Het ging best prima in dit land hoor maar als er eentje zo glad als een aal was, dan Rutte wel. Voorlopig krijgt Jetten van mij het voordeel van de twijfel.

32 kudos 2026-01-28 15:49:22 door StringVanJSON op Hoofdlijnen zijn akkoord.
Als hij, maar vooral zijn regering, maar dingen voor elkaar gaat krijgen. Dan boeit het me werkelijk waar geen ene reet dat het een gladjakker is...

-3 kudos 2026-01-15 22:40:21 door MakeEarthGreatAgain op Robert gestopt met dombo's pesten
Hij had bij zijn leest moeten blijven, namelijk grappige interviews doen. I.t.t. de interviews van Lubach waren die wel grappig. "Onderzoeksjournalistiek" op Facebook was duidelijk niks voor hem.