2,953 +3591 -638
Kudos
#20124 (Top 6.2970%)
| Kudos/dag | 1.33 |
| Kudos/reaguursel | 6.85 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 208 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -64 |
2,953 +3591 -638
Kudos
#20124 (Top 6.2970%)
| Kudos/dag | 1.33 |
| Kudos/reaguursel | 6.85 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 208 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -64 |
431
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.19 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 11.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.24 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 19-05-2020 |
| Eerste reactie op | 19-05-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-18 06:48:00 door SchuivendePanelen op Popo mag het wel
*Politie
0 kudos 2026-06-16 08:32:01 door arkos op RIP Sesamstraat weer een bewoner armer
@TheDiver | 15-06-26 | 23:12:
KuTTje
0 kudos 2026-06-16 06:32:18 door novosibirsk op RIP Sesamstraat weer een bewoner armer
@TheDiver | 15-06-26 | 23:12: Ho, ho, geen tijd voor schunnigheden; wel met 2 T-es.
16 kudos 2026-06-16 05:18:28 door Tochmaardan op Kwark op maandag
Zo zien echte vrouwen er uit jochie. En dit is een geweldig mooi exemplaar.
9 kudos 2026-06-15 21:17:26 door Hangbuikzwijn op RIP Sesamstraat weer een bewoner armer
@TheDiver | 15-06-26 | 23:12: *Kuttje met twee t.
10 kudos 2026-06-15 21:12:14 door TheDiver op RIP Sesamstraat weer een bewoner armer
Met Gré Braadslee, Wilhelmina Kutje, Barendrecht Servet en Sjef v. Oekel.
-1 kudos 2026-06-15 05:50:25 door Allesmag34 op Wakker schudden!
hooooomooooooooo
2 kudos 2026-06-15 00:26:22 door Uberschwanz op Wakker schudden!
Gayyyyy
27 kudos 2026-06-06 09:30:48 door qwerty80 op Fijn weekend allemaal!
Nee hoor: https://www.reddit.com/user/ar...
1 kudos 2026-05-31 09:05:00 door CHUPACABRA213 op Een stier boos maken?
Dus hypothetisch vind jij dat ze deze traditie moeten stoppen als niet Spanjaard?
0 kudos 2026-05-30 20:32:57 door Loosecanon op Een stier boos maken?
Ik doe nog steeds aan negerzoenen.
9 kudos 2026-05-30 17:51:50 door Depunt op Een stier boos maken?
Ik mis het dwergwerpen nog iedere dag...
25 kudos 2026-05-29 22:08:02 door lollielikker01 op Humor van vroeger
Stap dan eens van je azijndieet af.
0 kudos 2026-05-25 08:37:47 door DohnJoe1 op Auto rijdt iets te ver door op de Trailerhelling
Zelfs de spelfout (rijdt/rijd) is inconsequent!
0 kudos 2026-05-25 08:32:17 door nieuwsgierige pelg op Auto rijdt iets te ver door op de Trailerhelling
Humor is per definitie inconsequent.
1 kudos 2026-04-07 05:33:41 door Mierenpiemel op Flightsimulator op je zolderkamer
Je bedoelt Spitfire 40
4 kudos 2026-04-03 16:44:06 door Robdebobrob op Artikel 5 dashcam breda
Ja joh, automobilisten die er tussen willen op een plek waar je moet ritsen? Ongekend.
1 kudos 2026-04-03 16:41:21 door BlindeFierljepper op Artikel 5 dashcam breda
Toevallig! Ik kom er nooit en denk dat ik dat maar zo laat.
0 kudos 2026-03-24 17:02:35 door Impractical_smoker op Man verliest potje fifa
Misschien wat geschreeuw aan vooraf gegaan
-2 kudos 2026-03-24 16:26:48 door Hammertime-2.0 op Man verliest potje fifa
Het observatieteam van de politie stond al een tijdje op zicht en dit is een deel van de volledige opname.
3 kudos 2026-03-09 20:57:59 door Loosecanon op Prikkie halen
Hij gaat hierna bloemschikken.
0 kudos 2026-02-22 23:27:17 door geenitalieen op Medaillespiegel Friesland
Fryslân ûnder!
-8 kudos 2026-02-19 13:11:17 door joulz op Groetjes van je buuf!
wat??
0 kudos 2026-02-16 20:21:08 door KenJijDeSwaffelman op Pranken op z'n Japanees
Kijk jij vaak zulke films?
13 kudos 2026-01-31 14:33:10 door LoganRoy op Er was eens...
Heeft niemand door dat die "guy" waarover ze het heeft die gozer zelf is waarmee ze op de bank zit en ze zo een 'stille' hint wil afgeven?
1 kudos 2026-01-28 23:18:34 door HenkHenkens op Hoofdlijnen zijn akkoord.
@Anus-Martius | 28-01-26 | 18:05: En waar baseert onze huispopulist dat op? Ik denk namelijk dat een ex-minister echt wel wat meer kennis heeft. Oh, en Wikipediakennis is één woord.
1 kudos 2026-01-28 18:31:46 door Kügelschreiber op Hoofdlijnen zijn akkoord.
Ja, want dat is heel belangrijk als je een land moet regeren. Of je hem BahBah vindt.
2 kudos 2026-01-28 18:16:16 door JeronimusChaoticus op Hoofdlijnen zijn akkoord.
@Konttenen | 28-01-26 | 17:35: je betaalt ook belasting als je een uitkering hebt. Hahah dus je betaalt lekker mee!
0 kudos 2026-01-28 17:40:21 door Kneiterlinks op Hoofdlijnen zijn akkoord.
Ik ken hem al sinds die een jaar of 16 is. Ik kan je bevestigen dat hij dat inderdaad is, maar mijn analyse was dat hij toen iedereen naar de mond praatte vanuit onzekerheid en later in zijn leven erachter is gekomen dat dit in de politiek erg functioneel is. Hij is wel een gedisciplineerde harde werker en is niet van het niveau Wiersma of mevrouw Faber. Dat maakt dat, waar ik 0 vertrouwen in een minderheidskabinet, ik wel denk dat hij een capabele vent. Hopelijk lukt het hem om een of meerdere gedoogpartners te vinden en is er een kabinet die 4 jaar zit.
-1 kudos 2026-01-28 17:15:40 door banjo-kazooie op Hoofdlijnen zijn akkoord.
Begint wel een beetje oud te worden, dat "oeh, hij/zij is zo éng! gossie wat naar!"
3 kudos 2026-01-28 17:05:51 door Anus-Martius op Hoofdlijnen zijn akkoord.
Eng gemaakt mannetje met louter oppervlakkige Wikipedia kennis...
4 kudos 2026-01-28 17:05:22 door NIngenieur_Hogendijk op Hoofdlijnen zijn akkoord.
@Konttenen | 28-01-26 | 17:35: Op uitkeringen gaan ze flink bezuinigen.
-14 kudos 2026-01-28 16:35:21 door Konttenen op Hoofdlijnen zijn akkoord.
Ik hoop oprecht dat dit kabinet belachelijk veel geld uit gaat geven aan asielopvang, klimaat en Oekraïne. En dat wij allen idioot veel belasting gaan betalen om dit te bekostigen. Gelukkig heb ik een uitkering dus mij kost het niks!
-4 kudos 2026-01-28 16:05:13 door Dumpertstrumperd op Hoofdlijnen zijn akkoord.
Nee Rutte dan, die was van teflon en lachte alle problemen weg. 15 jaar lang. Het ging best prima in dit land hoor maar als er eentje zo glad als een aal was, dan Rutte wel. Voorlopig krijgt Jetten van mij het voordeel van de twijfel.
32 kudos 2026-01-28 15:49:22 door StringVanJSON op Hoofdlijnen zijn akkoord.
Als hij, maar vooral zijn regering, maar dingen voor elkaar gaat krijgen. Dan boeit het me werkelijk waar geen ene reet dat het een gladjakker is...
-3 kudos 2026-01-15 22:40:21 door MakeEarthGreatAgain op Robert gestopt met dombo's pesten
Hij had bij zijn leest moeten blijven, namelijk grappige interviews doen. I.t.t. de interviews van Lubach waren die wel grappig. "Onderzoeksjournalistiek" op Facebook was duidelijk niks voor hem.
0 kudos 2026-01-15 14:49:27 door SchuivendePanelen op Ben van mijn paard gevallen
@Miel98 | 15-01-26 | 07:41: Dat is een tokkiebroek.
4 kudos 2026-01-15 06:52:38 door Letterlijkelul op Ben van mijn paard gevallen
Hoe vaak val jij van je paard?
5 kudos 2026-01-15 06:41:44 door Miel98 op Ben van mijn paard gevallen
Echte mannen dragen een riem. Daarom loopt 90% van tegenwoordig in een veredelde pyamabroek.
0 kudos 2026-01-01 16:14:00 door John1245 op Thunderking in kont
Echt he
-1 kudos 2026-01-01 05:37:36 door threeheadedmonkey op Feest al los in de kroeg
Het vreemde is dat de 0.0 variant best aardig is.
0 kudos 2026-01-01 01:13:56 door Zolder_raam op Zo worden je vuurwerkpakketjes gemaakt
Wie?
5 kudos 2025-12-17 09:00:05 door brummetje op Weet je wat ik lijp vind?
Weet je wat lijp is? Dat er allemaal figuren zijn die denken dat dit serieus is.
0 kudos 2025-11-29 13:36:19 door Comitatus op Piebe Guido heeft een raadsel om het weekend mee te beginnen
Midden-Amerika is een regio van Noord-Amerika.
Alles boven het Panamakanaal is het continent Noord-Amerika alles er onder Zuid-Amerika.
En niet te verwarren met Centraal-Amerika dat is Midden-Amerika zonder Mexico.
-1 kudos 2025-11-29 11:11:35 door Rene501 op Piebe Guido heeft een raadsel om het weekend mee te beginnen
Ik verwar Amerika met de Verenigde Staten. Nu snap ik hem. Geografisch gezien ligt het in het zuidelijkste punt van Noord Amerika. Tegen midden Amerika aan.
-1 kudos 2025-11-29 11:02:21 door Rene501 op Piebe Guido heeft een raadsel om het weekend mee te beginnen
Die snap ik ook niet helemaal. Nederland ligt toch ook niet in België? Geografisch gezien is het midden Amerika. Het zuidelijkste gedeelte van Noord Amerika.
-1 kudos 2025-11-29 09:52:54 door pantoffel op Piebe Guido heeft een raadsel om het weekend mee te beginnen
Ondertussen al koffie gehad?
-2 kudos 2025-11-29 09:11:12 door Dumpaholic op Piebe Guido heeft een raadsel om het weekend mee te beginnen
Jezus, jij bent dom.
2 kudos 2025-11-29 08:58:42 door Geheelnaarwaarheid op Piebe Guido heeft een raadsel om het weekend mee te beginnen
Het continent Noord-Amerika is toch echt iets anders dan de Verenigde Staten van Amerika, waar ligt anders Canada?
16 kudos 2025-11-29 08:14:47 door 666Paulito op Piebe Guido heeft een raadsel om het weekend mee te beginnen
Mexico hoort wél bij Noord Amerika