DumpStats voor HendigeHarrie1

17,320 +20543 -3223

Kudos

#4137 (Top 1.2945%)

Kudos/dag 11.59
Kudos/reaguursel 12.64
Meeste kudos op 1 reaguursel 1783
Minste kudos op 1 reaguursel -121

1,370

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.92
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 12
Reacties per reaguursel 0.23
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 28
Geregistreerd op 18-05-2022
Eerste reactie op 23-05-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

8 kudos 2026-06-25 12:10:00 door Fapschwanz94 op Rutte weer eens op bezoek bij Daddy Trump
Jij bent blijkbaar niet net zo intelligent, want Markje weet verdomde goed wat hij doet. Maargoed, dat snap jij pas als je over een paar jaar de resultaten ziet waaraan je denkt zelf iets te hebben.

1 kudos 2026-06-19 18:29:33 door darkracer125 op Motor skipt de file
@Uncle Paulie | 19-06-26 | 14:41:
uit stapt?
je snapt dat ie de motor rijder aan heeft ziet komen en expres de deur open gooit om de motorrijder letsel aan te brengen onder het idee van "ik zal hem eens even een lesje leren" toch? dat snap je toch wel?

2 kudos 2026-06-19 14:39:23 door Wayfaring stranger op Nieuwe beelden uit Moskou
@Farthdater | 19-06-26 | 14:51: De oligarchen draaien Vlad al langzaam de rug toe. Met deze Oekraïense aanvallen erbij verliest-ie nog meer steun, ook van de eigen bevolking, en kan het wel eens einde oefening gaan worden voor die hufter.

4 kudos 2026-06-19 12:51:31 door Farthdater op Nieuwe beelden uit Moskou
@Free_Ranfred | 19-06-26 | 14:08: Mooi, zodra de normale Rus moet bloeden ipv gedetineerden, Noord-Koreanen of Tjetsjenen is het snel klaar met de steun voor Puta

15 kudos 2026-06-19 12:39:08 door Dunne_tet op Nieuwe beelden uit Moskou
@Free_Ranfred | 19-06-26 | 14:08:
Inderdaad! Hoe meer hoe beter, voelen die Russen ook eens wat hun eigen leider in een ander land uitvoert. Misschien komt er dan eindelijk eens verandering als de bevolking zich tegen hem keert.
Ben je nou echt zo dom om de Russen te verdedigen?

-22 kudos 2026-06-19 12:08:12 door Free_Ranfred op Nieuwe beelden uit Moskou
Inderdaad, laten we burgerslachtoffers maken onder de bevolking die totaal niets kan doen aan het feit dat Putin een oorlog is gestart!

1 kudos 2025-12-04 22:31:30 door HarrieDeBoswachter op Linksplakker doet brakecheck
Hoezo niet? Die trut in de aygo zit op haar telefoon te spelen en is niet bezig met autorijden. Er zat 15 seconden tussen dat ze naar rechts had moeten gaan en de eerste keer met groot licht seinen. Is claxoneren beter?

2 kudos 2025-11-30 20:07:23 door Schraalhans op Challenge gaat fout
Ik krijg meteen het beeld van zo'n potvis die vanuit de lucht weer in het water splasht!

0 kudos 2025-10-24 16:05:02 door Badderbeest! op Je bent jezelf niet als je trek hebt
Eens, maar wellicht is er sprake van een verzachtende omstandigheid. Bijvoorbeeld als je kind een verkeersongeval heeft gehad en naar de spoedeisende hulp is afgevoerd. Of als je huis in brand staat, of als je moeder op het punt staat om gebruik te maken van je afwezigheid en dan je zolderkamer tracht te betreden om de boel te kuisen.

5 kudos 2025-10-19 20:58:34 door Alex7777 op Aso met z'n asobak aso'd er even tussendoor
Hij doet eigenlijks niets fout. De dikke blokken geven aan dat het 2 verschillende wegen zijn en mag je langzamer of sneller gaan rijden om bijvoorbeeld in te voegen. Daarnaast rijdt de filmer met poesje toch echt teveel links.

-1 kudos 2025-10-08 12:52:39 door T33N op Matten met blote vuisten
Ach laat ze lekker. Zij doen alleen elkaar wat kwaad... Vergelijk het is met voetbal, dat is pas een tokkie magneet

3 kudos 2025-10-06 22:16:58 door AlexP1981 op Rode lijn demo Amsterdam
@Fritzz44 | 06-10-25 | 21:41:
Nogmaals: er is geen genocide. Wel een genocidaal oprichtingsmanifest van Hamas en andere vriendelijke Palestijnse clubjes.

Yam Israël chai!

-5 kudos 2025-10-06 19:41:27 door Fritzz44 op Rode lijn demo Amsterdam
De belangrijkste stelling van de demonstratie was "Stop de genocide in Israël". Ik ben blij dat daar 250.000 mensen achter staan. Onafhankelijk van religie of achtergrond zou elke genocide gedemonstreerd moeten worden, zeker als Nederland een van de grootste investeerders is in dat land.

0 kudos 2025-08-23 16:22:14 door Erwaseenseen op Persco over vermoorde meisje
Ik snap ook helemaal niet wat zo'n kloothommel midden in de nacht op straat te zoeken heeft. Hij zit toch in de opvang? Hou hem daar dan ook!

11 kudos 2025-08-08 11:18:43 door Peerke16 op Caravan haalt even in
Je mag daar ook naar 90 op de linkerbaan, en mag pas na het knooppunt naar rechts.

1 kudos 2025-08-07 06:48:08 door nergens_goed_voor op Polestar pauper heeft haast
Nou, volgens mij zie ik in het begin toch duidelijk dat de auto een drempel afrijdt, Ik weet niet hoe hard jij daar normaal over heen gaat?

0 kudos 2025-07-31 15:50:06 door Ontspannen_Badeend op Klassiekert: Midas Dekkers verklapt geheim bij P&W
Mensen die geloven hebben vaak iets heftigs meegemaakt wat ze hoop en richting doet zoeken bij iets. Religie is een geweldige vorm van storytelling die bij heel veel mensen aanslaat omdat het hoop en richting geeft. Ik vind het veel gedoe.