12,110 +13667 -1557
Kudos
#6149 (Top 1.9241%)
| Kudos/dag | 13.89 |
| Kudos/reaguursel | 15.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1053 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -124 |
12,110 +13667 -1557
Kudos
#6149 (Top 1.9241%)
| Kudos/dag | 13.89 |
| Kudos/reaguursel | 15.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1053 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -124 |
780
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.89 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 15.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.63 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 7 |
| Geregistreerd op | 05-02-2024 |
| Eerste reactie op | 06-02-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-27 12:35:21 door van_Sukkelenburg op Olievat spat uitelkaar tijdens vullen heatpipes
Heel goed, u mag voortaan ing. voor uw naam zetten.
-1 kudos 2026-06-27 10:35:46 door MushMaster op Dit kan dus niet
@jemeentut | 27-06-26 | 12:10: Ook dan maakt ie schaduw
-4 kudos 2026-06-27 10:10:39 door jemeentut op Dit kan dus niet
Niet als hij sneller dan het licht draait.
0 kudos 2026-06-25 11:53:37 door Schuurm op Voetbal kijken bij de buren
De ene camping is wat makkelijker met dit soort dingen dan de andere.
Als je dit beslist niet wilt, zoek dan een camping op die rust duidelijk in het regelement heeft staan en ook handhaaft. Vooral dat laatste want op de meeste mag dit niet.
Kan ook dat dit een camping is waar dit juist wel als normaal gezien wordt.
Zonder context geen oordeel.
1 kudos 2026-06-25 10:39:44 door Farthdater op Voetbal kijken bij de buren
@Jopie86 | 25-06-26 | 11:04: Je kan ook rekening houden met je medemens. echt zo'n fucking tokkieargument dat
0 kudos 2026-06-25 09:04:47 door Jopie86 op Voetbal kijken bij de buren
Je kan er ook bij aansluiten.. keuze tussen ergenis of plezier begint vaak bij jezelf.
12 kudos 2026-06-25 07:49:58 door Lelijke_aap op Voetbal kijken bij de buren
Hahaha, dus elke twee jaar met Wk of EK kan je alleen kamperen als je je niet stoort aan voetbalsupporters. Ga lekker naar een kroeg waar ze dit uitzenden en je met gelijkgestemden kan kijken.
-15 kudos 2026-06-25 07:47:50 door Saekerhett op Voetbal kijken bij de buren
Hou toch op. Dan moet je niet tijdens het WK op een camping gaan staan als je dit vreselijk vindt.
2 kudos 2026-06-25 07:03:34 door rew op Nee jonge ff niet
De beesten zijn ontiegelijk sterk maar van nature bang voor mensen. Dus als het kan, lopen ze weg (bijvoorbeeld als ze stemgeluid horen). Maar zonodig kunnen ze zich met geweld verdedigen. Dat is gevaarlijk: Dat verlies je.
Hier zie je dat de beer "gevangen" zit, Hij moet weg langs waar de mijnheer staat. Ruimte geven is gewoon de juiste reactie en de beer escaleert niet verder dan nodig.
-7 kudos 2026-06-18 12:42:31 door DominiqueWeesie op Fotootje maken
Darude is Spaans?
26 kudos 2026-06-15 14:00:59 door rik2je op Fietsen mee naar America
Nou voor 6 euro krijg je in de VS geen Uber hoor.. Stadion naar Dallas Downtown was 120 euro gisteren na de wedstrijd ;)
10 kudos 2026-06-15 07:10:51 door NatteKiwi op Frikandel graveren? Kan gewoon
Maar je hebt wel een meetlat op je lul getattoeerd en een beetje gesjoemeld met de lengtemaat?
3 kudos 2026-06-12 08:43:21 door ApoIIyon op Joyritje gaat fout
@Pula | 12-06-26 | 09:48: Waarom, begrijpend lezen is ook een vak.
-3 kudos 2026-06-12 07:48:58 door Pula op Joyritje gaat fout
Hele zinnen Japie, hele zinnen.
5 kudos 2026-06-10 20:03:41 door curryworstspecial op Golftrucje
waar staan de kegels dan??
1 kudos 2026-06-08 13:06:59 door nieuwsgierige pelg op Caravanongeluk
Ik zette de weegschaal op het trapje dat diende om in en uit de caravan te stappen. Trapje is stabieler dan een stuk hout. En je hebt dat trapje toch mee.
0 kudos 2026-06-05 16:17:11 door Duffe op Ben je lekker aan het maaien
Niet heel erg hoog gezien hoe plat dat beest op de grond ligt. Maar in iedergeval hoger dan dat want hij zag hem dus wel.
-9 kudos 2026-06-04 13:13:47 door Pipo der Clown op Reaguurder in Afghanistan
Als je nou niet naast de Piramides van Gizeh had gepoept zou je wel terug mogen denk ik.
4 kudos 2026-06-04 13:07:21 door DriftKicker op Margriet Hermans in de slimste mens
Shit, typo's
4 kudos 2026-06-02 08:29:30 door John McClane op Nieuwe Ferrari
Homo en/of net een Ferarri Luci besteld?
0 kudos 2026-05-26 16:45:45 door Genau op Howto de baas en Microslop Teams te slim af zijn
IT ziet dat met Microsoft defender for endpoint en Microsoft Purview.
0 kudos 2026-05-26 13:41:40 door Godjeminaz op Vriendinnetje is dombo
@ikbenaf | 26-05-26 | 15:07:
Ik heb 2 simkaarten in m'n telefoon, dat is gemakkelijker.
1 kudos 2026-05-26 13:36:50 door Ik spreek Nederlands op Howto de baas en Microslop Teams te slim af zijn
Of je doet gewoon normaal en gaat gewoon werken voor je maandelijkse honorarium. De baas zijn centen zijn niet van blik. En straks wel janken dat het kerstpakket weer zeer karig was dit jaar.
0 kudos 2026-05-26 13:07:08 door ikbenaf op Vriendinnetje is dombo
lijkt me niet. hij zegt toch dat die "phone not comming on". iemand met pistool zal er wel minimaal 2 hebben, 1 voor familie en 1 voor klanten/vrienden.
3 kudos 2026-05-22 13:39:07 door JijHebtOokEenMoeder! op Admiraal kwam niet opdagen bij Fox News
Jouw video laat een compleet ander soort schaduw zien. Namelijk een schaduw van het shirt die van onder wordt verlicht. In de video hier zie je duidelijk dat hij van boven wordt verlicht. Debunkers hebben ook niet altijd gelijk.
3 kudos 2026-05-22 10:50:16 door LONDSYEROVSKI op Admiraal kwam niet opdagen bij Fox News
ken de presentator verder niet, maar de huid/masker bij de kraag van het bloesje ziet er ook zeer vreemd uit
-2 kudos 2026-05-21 14:04:30 door Wateenaccountnaamzeg op Mountain life... is life
@ikdenkwat | 21-05-26 | 11:24: Je kan natuurlijk ook elk probleem bagataliseren zodat je zelf nergens meer over na hoeft te denken, dat maakt het vingertje wijzen naar een ander ook een stuk makkelijker.
1 kudos 2026-05-21 13:05:06 door Baron Von Awesome. op Mama’s leeftijd toen haar kinderen werden geboren
Maar er dan ook nog zo uitzien?
-2 kudos 2026-05-21 12:13:05 door Schuurm op Mountain life... is life
@ikdenkwat | 21-05-26 | 11:24: Het klimaat veranderen is redelijk eenvoudig, de gevolgen op de iets langere termijn zeer onvoorspelbaar.
Een nucleaire winter is een extreem voorbeeld.
-5 kudos 2026-05-21 09:24:17 door ikdenkwat op Mountain life... is life
@WierdKud | 21-05-26 | 11:13:
Jazeker die bestaat, alleen de oplossing niet. Vroeger anticipeerde je op de omgeving door bijvoorbeeld dijken hoger of duinen breeder. Maar heden ten dage zeggen we, wij gaan het klimaat veranderen! Tja, als je in kabouters wil geloven prima.
0 kudos 2026-05-21 09:13:38 door WierdKud op Mountain life... is life
Maar opwarming bestaat toch niet?
-2 kudos 2026-05-20 13:18:11 door Maxima_Hartman op Michael Robotson
Sommigen halen zelf een Alexia in huis.
1 kudos 2026-05-20 07:04:54 door Badd Pritt op Dochterlief heeft dorst
Heel veel dingen zijn verboden, die onder de vlag van religie ineens wel weer mogen.
0 kudos 2026-05-19 20:02:12 door Handhaving op Interessant t-shirtje
Da's een vrouwtjes kip, dus...
Pre-pear Uranus four flaming hen.
4 kudos 2026-05-19 18:58:18 door Harry_Wubbe op Interessant t-shirtje
Geen woord Chinees bij.
5 kudos 2026-05-19 18:25:08 door slomohamed op Dochterlief heeft dorst
Als dat het ergste was….
6 kudos 2026-05-19 17:44:32 door Pilslikker op Dochterlief heeft dorst
@DAFLUP | 19-05-26 | 19:28: ook nauw......
83 kudos 2026-05-19 17:28:41 door DAFLUP op Dochterlief heeft dorst
De kerk neemt de regels omtrent minderjarigen niet zo nauw.
-8 kudos 2026-05-18 08:03:28 door Lux-et-Libertas op Fans van 1860 München nemen Bayern in het ootje
Voor voetbalhaters en degene die het een "tokkiesport" vinden heb ik de volgende vraag: https://youtu.be/yPP5bD8xVhg?t...
2 kudos 2026-05-08 11:12:46 door Dries68 op Geen idee hoe dit spel heet
bolletra in Brugge
0 kudos 2026-05-07 19:27:01 door TinyAsianFemale op Zoontje mag ook ff rijden
lekker boeien! er zijn 8.3 miljard van deze wezens.
17 kudos 2026-05-04 12:39:48 door lollielikker01 op Geboorte van een olifant
Je mag die van mij hebben.
-1 kudos 2026-05-04 12:00:27 door Katdekat op Drankje doen?
@DieRooieVanDumpert | 04-05-26 | 13:33: dat is dus niet juist. Worcestershire sauce. Uitspraak: Woestersjersaus.
1 kudos 2026-05-04 11:33:27 door vlasteler op Drankje doen?
of je volgt deze worshop ; https://dumpert.nl/item/100116...
-1 kudos 2026-05-04 11:33:02 door DieRooieVanDumpert op Drankje doen?
@Valreep | 04-05-26 | 12:30: Ter informatie: het wordt uitgesproken als "Worster sauce", of zelfs "Wustuh sauce".
Het is helemaal niet zo moeilijk...
-1 kudos 2026-05-04 11:31:26 door DriftKicker op Drankje doen?
Ik heb het zelf opgezocht en dit zou een Michelada kunnen zijn.
Mexican Lager Beer (Carta Blanca),
Tomato juice,
Worcestershire sauce,
Maggi Sauce,
Limes,
Salt,
Ice cubes
9 kudos 2026-05-04 11:30:42 door Valreep op Drankje doen?
Bier / Tomatensap / Maggi / Worshehshhehshehsheiresaus / limoen / een bipolair, alternatief, verstoten, OnlyFans tiener die het papje likt.
1 kudos 2026-04-24 14:46:57 door DiePanzerVorwaerts3 op Reiziger scheldt Yusuf uit
Ze wil vier tassen meenemen, wordt daarop aangesproken en geeft een grote smoel.
Korter: een grafwijf.
8 kudos 2026-04-24 08:57:52 door John McClane op Reiziger scheldt Yusuf uit
Echt helemaal niks? Begin eens met op een rijtje te zetten wat je wel begrijpt, misschien dat de puzzelstukjes dan toch op hun plaats vallen.
4 kudos 2026-04-24 08:19:01 door GraafPoly op 10 seconde challenge voor een gratis knipbeurt
Het is zo willekeurig en onzinnig dat je bijna zou geloven dat er geen god achter zit.