DumpStats voor DrLoco

12,165 +13815 -1650

Kudos

#6124 (Top 1.9163%)

Kudos/dag 3.66
Kudos/reaguursel 17.26
Meeste kudos op 1 reaguursel 1146
Minste kudos op 1 reaguursel -417

705

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.21
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 20.3
Reacties per reaguursel 0.31
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 20
Geregistreerd op 16-05-2017
Eerste reactie op 16-05-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-2 kudos 2026-06-16 11:06:06 door reetgever op Lukaku komt invallen
Met die kleine baklijn had je me even, maar 'dan hem' ipv 'dan hij'? Jij bent helegaar geen Belg!

4 kudos 2026-06-10 11:06:08 door Kiuan op Rare koe
Ogen aan de zijkant = veilig. Ogen aan de voorkant = rennen voor je leven

-1 kudos 2026-06-10 09:16:15 door Rest in privacy op Rare koe
"Als die een van ons bij de nek pakt en het bos insleurt: rennen"

Dat is een beetje de vuistregel

2 kudos 2026-05-11 09:56:09 door Wateenaccountnaamzeg op Sjonnie en Jimmy hebben haast...
Grappig hoe hier asogedrag goed word gekeurd en het verklaarbare rijgedrag van iemand word afgebrand. Doen alsof iedereen exact hetzelfde is op de weg en zo niet dan mag je de aso uithangen is wel een enorm goed voorbeeld van een gebrek aan kennis en zelfreflectie. Mensen die zich laten uitlokken door andere aso's om zelf aso te gaan doen zijn echt de voetvegen van de samenleving en dat weten ze zelf ook donder goed.

6 kudos 2026-02-17 14:39:38 door Catalisator op Fietsert in de dooie hoek
Nou inderdaad, en wat een mazzel .. sjee .. ik zou direct een staatslot gaan kopen.
Maar jah, ik zou daar ook niet gaan fietsen zonder "oogcontact met de chauffeur" , dan maar iets later op de bestemming.

8 kudos 2026-01-27 11:48:45 door Tepelspeentje op Brakecheck in de tunnel
Maakt niet uit wat eraan voorafgaat. En wat dan? Een Aygo afstand houdt in een tunnel en een Mercedes die dat niet wil? Werkelijk de stomste, lompste, asociaalste inhaalactie met brakecheck op een locatie die ook echt niet kan. Daar word je toch echt niet goed van. Die mogen ze rijbewijs en auto afnemen. Oetlul is het.

23 kudos 2026-01-27 09:13:28 door Goelio op Brakecheck in de tunnel
Dat is inderdaad vervelend, maar dat geeft je niet het recht zoiets achterlijks te doen.

13 kudos 2026-01-18 19:54:35 door MojoNL op Pisventje heeft grote bek tegen SpoPo
@supertrom | hee! Niet nuanceren of de waarheid delen, daar houden we niet van! Dut tuig wordt weeeer eens gematst. Altijd hetzelfde verhaal.

67 kudos 2026-01-18 19:48:27 door supertrom op Pisventje heeft grote bek tegen SpoPo
"De verdachte is aangehouden wegens belediging van een ambtenaar in functie en zal zich later voor de rechter moeten verantwoorden". Volgens mij trek je nogal voorbarig de conclusie.

0 kudos 2025-12-01 14:43:03 door PointTaken op Max Verstappen wint de GP van Qatar!
@LONDSYEROVSKI | 01-12-25 | 13:13: nee, want nu staan ze gelijk. Bij een winst van Verstappen en gelijke punten gaat de winst naar Verstappen want dan heeft hij 1 overwinning meer.

-1 kudos 2025-12-01 12:13:15 door LONDSYEROVSKI op Max Verstappen wint de GP van Qatar!
@Wieps | 01-12-25 | 09:16: nee, anders zouden ze gelijke punten hebben en met norris die meer overwinningen heeft zou hij winnaar zijn.
Dus maakt niets uit

1 kudos 2025-12-01 08:16:41 door Wieps op Max Verstappen wint de GP van Qatar!
@LONDSYEROVSKI | 01-12-25 | 08:36:
Als max wint heeft Norris nu genoeg aan een 3e plaats. Anders zou hij 2e moeten finishen.

3 kudos 2025-10-22 12:51:24 door jan2310 op Wat een opschepper
@dissie | 22-10-25 | 08:35: Ja want jij bent een echte man en je kijkt daar niet naar. Cool hoor.

2 kudos 2025-10-14 06:22:23 door KelderKebabKwab op Twee passagierstreinen botsten in Slowakije
Gelukkig, 66 gewonden is dan toch nog een mooie opsteker, na al die dure schade aan die treinen. Zo bedoel je het toch? "Ik pas dan wel niet meer in die broek, ik heb het tenminste niet koud in de winter door dat buikvet."

0 kudos 2025-09-11 18:31:55 door vansuyle.com op RIP. Charlie Kirk.
@JP8926 | 11-09-25 | 01:52: Nationaal socialisten, echt heel rechts. Hebben in Nederland tijdens de bezetting het sociale stelsel geintroduceerd wat nooit meer is afgeschaft, echt heel rechts. Onder leiding van een vegetarische schilder. Zo rechts...

0 kudos 2025-09-11 10:33:05 door pipo1976 op RIP. Charlie Kirk.
@merino | 10-09-25 | 23:45: in brand steken teslas, weken rellen omdat crimineel george floyd dood ging, geweld tegen ice aanslag op trump, pro pallies die de boel bezetten en slopen, ja komt allemaal van rechts......geindoctrineerde idioot dat je bent