DumpStats voor Daan_O

145,744 +152620 -6876

Kudos

#276 (Top 0.0864%)

Kudos/dag 34.68
Kudos/reaguursel 27.5
Meeste kudos op 1 reaguursel 3226
Minste kudos op 1 reaguursel -371

5,300

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.26
Topreaguursels 24
Woorden per reaguursel 17.6
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 24
Aantal x weggejorist 48
Geregistreerd op 22-12-2014
Eerste reactie op 22-12-2014

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

28 kudos 2026-06-19 14:03:14 door Diwa88 op Deelnemer De Bondgenoten gaat naar een uitvaart
Ik heb even research gedaan. De Bondgenoten trekt volgens Stichting Kijkonderzoek gemiddeld 800.000 kijkers per aflevering.
Nu vragen jullie jezelf natuurlijk af, hoe komen ze bij dat aantal? Nou, dat had ik dus ook.
Deze kijkcijfers zijn gebaseerd op het kijkgedrag van 1850 gezinnen uit de gehele samenlaving.
Mijn vraag is nu: Leven er overal Tokkies, of is het percentage Tokkies dat dit kijkt dermate groot dat het kijkcijfergemiddelde niet juist is?

-3 kudos 2026-05-30 10:46:25 door flame_me op Alexia doet dansje
Als je een film kijkt zit je dan die film ook op dezelfde manier kapot te redeneren?

0 kudos 2026-05-27 22:16:30 door shrek2015 op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
Ik heb zonnepanelen waarvan de netbeheerder de stroom niet wil hebben op sommige dagen. Op zulke momenten is het prima om de airco aan te slingeren. Netbeheerder blij, huis cool. Vanaf volgend jaar gaan ze zelfs een vergoeding rekenen om te mogen terugleveren.

3 kudos 2026-05-27 17:43:56 door henkslaaf op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
Afhankelijk van welke temperatuur je instelt en hoe lang je weg bent kan het wel efficiënter zijn. Als het in je huis bv 30c is. dan moet die airco het ook 'uit de muren halen'. Terwijl als je de airco op 26c zet kan hij het rustiger bijhouden. Het goedkoopste is rolluiken. Goed voor winter en zomer.

4 kudos 2026-04-19 10:05:58 door Normaalridder op Gewoon doen Eef
@JeZusxxx | 19-04-26 | 12:03: Schijnheilig, dat zou jou wel heel bekend zijn. Zoon van iemand...

-8 kudos 2026-04-19 10:03:00 door JeZusxxx op Gewoon doen Eef
Oh, heilige onberispelijke Daan; schijnheilig stuk vreten.

1 kudos 2026-04-04 11:39:50 door darkracer125 op Artikel 5 dashcam breda
@Pimmetjes | 03-04-26 | 21:43:
als je het eerder doet doe dat dan niet terwijl er nog iemand rechts van je rijdt. maar doe het gewoon iets verder naar voren waar WEL de ruimte is

-1 kudos 2026-03-28 14:32:48 door Aleksandr op Paaltje recht in de roos
@LaidBack | 28-03-26 | 10:41: Nou, Hollanderigerug dan ik vind je ze niet (achternaam al 1000+ jaar oud) maar wennen aan het Nederlandse klimaat? Gaat niemand ooit lukken! Allemachtig zeg....

-1 kudos 2026-03-28 09:41:11 door LaidBack op Paaltje recht in de roos
Dat doen berbers om warm te blijven omdat het weer in Nederland te koud voor ze is en ze niet het intellect hebben om te weten dat je ook kunt wennen aan deze temperaturen..

1 kudos 2026-03-14 14:52:37 door Denverado op DENK komt flyeren in Duindorp
@ThaGuus | 14-03-26 | 15:02: Een van de weinigen die het snapt. DENK ging daar niet heen om zieltjes te winnen, er is geen Duindorper die op die Turkjse marionetten stemt. Ze kregen waar ze voor kwamen en kunnen dit ook nog gebruiken als de eigen achterban PVV-ers aanvalt. Treurige is dat de helft hier nog van mening is dat die DENK-hond hier het slachtoffer is ook.

-9 kudos 2026-03-14 14:28:36 door G.Kalf op Hoe zag je eruit in de jaren '90?
Mwo, hij heeft op een gegeven moment een paar rechtszaken gevoerd omdat hij wilde dat websites met de clip erop hem miljoenen betaalden. Dat doe je niet als je het wel prima vindt.

4 kudos 2026-03-14 14:02:17 door ThaGuus op DENK komt flyeren in Duindorp
@metjehoofd | 14-03-26 | 14:42: Heb je het filmpje wel helemaal afgekeken? Op 1:35 zie je gewoon een professionele camera. Ze wisten precies wat ze wilden, een filmpje waarin ze slachtoffer zijn.

-3 kudos 2026-03-14 13:42:33 door metjehoofd op DENK komt flyeren in Duindorp
Je weet dat er tegenwoordig ook camera's in telefoons zitten? Goede kans dat deze man niet alleen aan het flyeren is. Deze mensen hebben daarnaast elk recht om daar te flyeren.

-1 kudos 2026-03-14 13:34:13 door Daan_O op Auto VS Fietser
Oh, is dit "exact zo'n scenario". Dat gebeurt bij elke aanrijding tussen een automobilist en fietser, Einstein

2 kudos 2026-03-14 13:33:02 door Daan_O op Auto VS Fietser
Zonder richting aan te geven voor een auto langs schieten is ook gevaarlijk.

1 kudos 2026-03-14 12:16:55 door Houten_been op Auto VS Fietser
Nee, dit is nu exact een scenario waarin de automobilist aansprakelijk gesteld gaat worden en waarom we in Nederland die regel hebben. Je maakt de keuze om jezelf in een metalen box van 1500 kilo te vervoeren, dus dan is het ook aan jou om voldoende afstand te bewaren van fietsers en voetgangers die onbeschermd over straat gaan. Zelfs als ze kleine foutjes maken, dan moet je dat als automobilist anticiperen. Je kunt bijvoorbeeld ook gewoon rustig achter de fietser blijven rijden en pas inhalen op een veiliger plek dan middenin een bocht.

-2 kudos 2026-03-14 12:02:15 door flipflap113 op Auto VS Fietser
Geen excuus, de auto heeft meer dan een seconde de tijd om te reageren. Gevaarlijk.

-2 kudos 2026-03-07 22:36:01 door Balzakius op Goed verhaal
Als er nu érgens een stad is waar men elkaar uberhaupt niet aanspreekt, dan is het Amsterdam wel.

13 kudos 2026-03-07 21:04:21 door daniyel008 op Goed verhaal
Ik word er ook altijd schijtziek van als ik in het buitenland begroet wordt met Hallo! Discriminasie!