DumpStats voor Boel-Kloedig

102,108 +108006 -5898

Kudos

#446 (Top 0.1396%)

Kudos/dag 36.39
Kudos/reaguursel 53.15
Meeste kudos op 1 reaguursel 6650
Minste kudos op 1 reaguursel -1363

1,921

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.68
Topreaguursels 44
Woorden per reaguursel 9.7
Reacties per reaguursel 0.6
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 64
Geregistreerd op 11-10-2018
Eerste reactie op 18-10-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-24 15:16:33 door Bonzi_Buddy op Vis achtbaan
Helemaal mee eens. Ik ben ook tegen dierenmishandeling, echter worden op dumpert vaak de meest pietluttige dingen al als dierenmishandeling gekwalificeerd.

Jezelf beter voelen door het middels het morele vingertje neersabelen van anderen is vaak de werkelijke reden van die lui.

2 kudos 2026-06-23 20:36:29 door Wesley_Scheider op Vis achtbaan
@gaatjegeenreetaan | 23-06-26 | 22:09: Als er een biertap was, dan had hij die wel gebruikt...

0 kudos 2026-06-19 23:44:56 door Massiefje op Dumpert Hitteplan #6
@JP8926 | 19-06-26 | 13:03: Als dit interesse in je heeft... nooit meer laten gaan!

4 kudos 2026-06-17 13:58:43 door Braindonor op De basis van heroïne
Dat sap is geen heroïne. Mits de juiste papaversoort is dat sap opium. En dat moet vervolgens nog een aantal stappen chemisch behandeld worden voordat het heroïne is.... Ja, ik ben ook gezellig op feestjes

12 kudos 2026-06-16 11:35:48 door Chubbyy op Lukaku komt invallen
@larsp1982 | 16-06-26 | 13:33: Als ze Koeman coach van België maken is het eerste wat hij doet proberen om Depay tot Belg te laten naturaliseren

-1 kudos 2026-05-31 18:17:05 door Depunt op Herderskat...
@Warmhands | 31-05-26 | 10:40: Ekukurjuzz!

-11 kudos 2026-05-20 14:35:09 door dcmg7bwxuaz5 op Opgelost!
Gewoon een 2e paal tegen het omwaaien. Dit zie je vaker als ze gaan snoeien of maaien.

1 kudos 2026-05-19 08:24:31 door Jesdetsmie2 op We zijn weer aan het werk
@Boel-kloedig Filmpjes van illegalen die ze eruit flikkeren. Kunnen er niet genoeg zijn. Illegaal is illegaal

-1 kudos 2026-05-19 08:16:52 door DominiqueWeesie op We zijn weer aan het werk
@deadrabbits | 19-05-26 | 09:32:
Ja, want al die illegalen bouwen anti-Amerikaanse gebouwen, en daardoor kunnen ze nu geen hamburgers meer eten of honkbal kijken. Of zo.
Druiloor.

-3 kudos 2026-05-06 10:31:41 door nieuwsgierige pelg op Tutoyeren
@ikdenkwat | 06-05-26 | 12:25: Verkeerd verstaan. Ze sprong op mijn schoot. De hoer. Hopelijk komt ze deze namiddag nog een koffietje drinken.

-1 kudos 2026-05-06 10:25:15 door ikdenkwat op Tutoyeren
Ja ze sprong gister nog in de sloot.