102,108 +108006 -5898
Kudos
#446 (Top 0.1396%)
| Kudos/dag | 36.39 |
| Kudos/reaguursel | 53.15 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6650 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1363 |
102,108 +108006 -5898
Kudos
#446 (Top 0.1396%)
| Kudos/dag | 36.39 |
| Kudos/reaguursel | 53.15 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6650 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1363 |
1,921
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.68 |
| Topreaguursels | 44 |
| Woorden per reaguursel | 9.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.6 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 64 |
| Geregistreerd op | 11-10-2018 |
| Eerste reactie op | 18-10-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-24 15:16:33 door Bonzi_Buddy op Vis achtbaan
Helemaal mee eens. Ik ben ook tegen dierenmishandeling, echter worden op dumpert vaak de meest pietluttige dingen al als dierenmishandeling gekwalificeerd.
Jezelf beter voelen door het middels het morele vingertje neersabelen van anderen is vaak de werkelijke reden van die lui.
0 kudos 2026-06-24 14:06:51 door Geheelnaarwaarheid op Met een mooie sprong het water in
Op een oude fiets rij je het lekkerst, die is al ingereden.,
2 kudos 2026-06-23 20:36:29 door Wesley_Scheider op Vis achtbaan
@gaatjegeenreetaan | 23-06-26 | 22:09: Als er een biertap was, dan had hij die wel gebruikt...
1 kudos 2026-06-23 20:09:15 door gaatjegeenreetaan op Vis achtbaan
kraanwater is kut voor een vis
5 kudos 2026-06-23 16:09:06 door Dielange88 op Wat te doen als internetbewoner als een wilde vrouw je aanspreekt
Kost teveel, ik heb liever gratis content.
0 kudos 2026-06-19 23:44:56 door Massiefje op Dumpert Hitteplan #6
@JP8926 | 19-06-26 | 13:03: Als dit interesse in je heeft... nooit meer laten gaan!
4 kudos 2026-06-19 11:03:39 door JP8926 op Dumpert Hitteplan #6
Trouwen hoeft toch niet direct?
4 kudos 2026-06-17 13:58:43 door Braindonor op De basis van heroïne
Dat sap is geen heroïne. Mits de juiste papaversoort is dat sap opium. En dat moet vervolgens nog een aantal stappen chemisch behandeld worden voordat het heroïne is.... Ja, ik ben ook gezellig op feestjes
8 kudos 2026-06-17 10:01:00 door redthehaghue op De basis van heroïne
De zaden van de klaproos is gewoon maanzaad.
-5 kudos 2026-06-17 09:46:41 door Creatieloos op De basis van heroïne
@Rijpie | 17-06-26 | 11:22: Had je beter 1 zakje wiet kunnen kopen.
13 kudos 2026-06-17 09:36:24 door zwavelzuursaus op De basis van heroïne
Ik ben niet verslaafd, ik vind bloemen gewoon heel lekker ruiken
32 kudos 2026-06-17 09:22:11 door Rijpie op De basis van heroïne
Jammer, heb net 10 zakjes klaprooszaad gekocht ...
0 kudos 2026-06-16 11:49:40 door owikzegmaarwat op Lukaku komt invallen
@larsp1982 | 16-06-26 | 13:33: beter kunnen is bondscoach worden
12 kudos 2026-06-16 11:35:48 door Chubbyy op Lukaku komt invallen
@larsp1982 | 16-06-26 | 13:33: Als ze Koeman coach van België maken is het eerste wat hij doet proberen om Depay tot Belg te laten naturaliseren
8 kudos 2026-06-16 11:33:26 door larsp1982 op Lukaku komt invallen
Koeman: letten we op?
9 kudos 2026-06-13 11:23:27 door Jiggle_Physics op Meisjes geven kus door
Oh, dan ben ik benieuwd welke van mij is.
15 kudos 2026-06-13 09:25:31 door Brainy op Motor blijft lopen na crash
Johan Derksen, ben jij het?
-10 kudos 2026-06-05 17:39:59 door Ranselaar op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
Alleen betacuckslaafjes werken tot pensioen. Beter een tonnetje sparen en naar Azië verhuizen
-1 kudos 2026-05-31 18:17:05 door Depunt op Herderskat...
@Warmhands | 31-05-26 | 10:40: Ekukurjuzz!
5 kudos 2026-05-31 09:05:04 door Aristotalloss op Meisje moet alsnog oscar krijgen
Die goeie oude tijd toen vrouwen (en slaven) nog niet mochten leren lezen en schrijven....
Those were the days....
17 kudos 2026-05-31 08:40:40 door Warmhands op Herderskat...
They took r jobs .
0 kudos 2026-05-29 20:24:04 door limpNoodles op Sprintrace tussen 2 boeren en vliegtuig
poah, das mien merk
-7 kudos 2026-05-27 08:30:05 door DumpertNerd1980 op Boete aanvechten
Ze zweert het, hand er op.
0 kudos 2026-05-26 16:07:02 door Carazy Android op Wielrenner met warrrrme worst heeft paniek
Nee, gewoon onbeschoft!
0 kudos 2026-05-25 17:41:36 door PinkFloydd op Amerikaans stadje kleurt oranje
als ie nou het witte huis oranje maakt mag ie van mij nog een termijn
-12 kudos 2026-05-25 16:51:03 door 68crat68 op Amerikaans stadje kleurt oranje
Vermoeiend
-3 kudos 2026-05-24 17:41:16 door Sfhcisdubcisrhbc op In Almere hebben ze ook de zomer in hun bol
Ja, hij wel. Op mijn zolder is het trouwens bloedheet.
14 kudos 2026-05-24 16:41:57 door Sfhcisdubcisrhbc op Kutkoter op kinderbrommer trapt fietser de bosjes in
Dit lijkt Engeland te zijn.
15 kudos 2026-05-24 16:25:27 door Timmeh..! op Kutkoter op kinderbrommer trapt fietser de bosjes in
Het lijken beide (schopper en oranje fiets) op Surrons. Geen fatbikes. Deze dingen hebben ook geen trappers. Zijn soort kruising tussen elektrische fietsen en crossmotors. Weet zeker dat ze hier mee pochen op social media. (https://surron.com/home)...
-5 kudos 2026-05-23 08:16:18 door ReaguurderPrimaris op Happy cardcore op je fluit
Haar...?
-11 kudos 2026-05-20 14:35:09 door dcmg7bwxuaz5 op Opgelost!
Gewoon een 2e paal tegen het omwaaien. Dit zie je vaker als ze gaan snoeien of maaien.
1 kudos 2026-05-19 08:24:31 door Jesdetsmie2 op We zijn weer aan het werk
@Boel-kloedig Filmpjes van illegalen die ze eruit flikkeren. Kunnen er niet genoeg zijn. Illegaal is illegaal
-1 kudos 2026-05-19 08:16:52 door DominiqueWeesie op We zijn weer aan het werk
@deadrabbits | 19-05-26 | 09:32:
Ja, want al die illegalen bouwen anti-Amerikaanse gebouwen, en daardoor kunnen ze nu geen hamburgers meer eten of honkbal kijken. Of zo.
Druiloor.
2 kudos 2026-05-19 07:32:31 door deadrabbits op We zijn weer aan het werk
Beter voor behoud eigen cultuur. Kijk in Nederland is geen Nederlandse cultuur meer.
4 kudos 2026-05-14 11:58:18 door larsp1982 op Hamza heeft extra vonkjes in zijn bougies gedaan
Nee vriend, kijk hier is helemaal zand.
0 kudos 2026-05-06 11:30:20 door Uhoortnogvanons op Tutoyeren
@pelg, met slagroom zeker.
-3 kudos 2026-05-06 10:31:41 door nieuwsgierige pelg op Tutoyeren
@ikdenkwat | 06-05-26 | 12:25: Verkeerd verstaan. Ze sprong op mijn schoot. De hoer. Hopelijk komt ze deze namiddag nog een koffietje drinken.
-1 kudos 2026-05-06 10:25:15 door ikdenkwat op Tutoyeren
Ja ze sprong gister nog in de sloot.
4 kudos 2026-05-03 08:09:02 door Tarrel666 op Mama, ik heb iets stoms gedaan
Dit filmpje komt eerder uit 2006...
-2 kudos 2026-05-02 18:40:06 door Dirkmeister999 op Je houdt van ze óf je vreet ze op
@Loosecanon | 02-05-26 | 20:34: ,
-2 kudos 2026-05-02 18:34:02 door Loosecanon op Je houdt van ze óf je vreet ze op
Dirk: zou je een normale zin kunnen typen? Dit is minachting voor de vele lezers.
-2 kudos 2026-05-02 18:03:00 door Schraalhans op Je houdt van ze óf je vreet ze op
Ik haaaaaaaat smurfen....
0 kudos 2026-05-02 18:01:11 door Dirkmeister999 op Je houdt van ze óf je vreet ze op
Zij ook schijnt
5 kudos 2026-05-02 16:48:10 door NitraatjeDerBij op Jeugd in Engeland doet stoer
Eerst bestralen tot een klein gezwelletje
0 kudos 2026-05-01 14:07:31 door Duffe op Wakker worden
Of Dimitri.
4 kudos 2026-04-15 07:24:49 door Kameleon4 op Dokter Trump vervolg
Voor dat rode kruis hebben ze een vierde spijker meegenomen.
0 kudos 2026-04-03 12:07:52 door TommeltjeHorlepiep op Scheer ons niet over 1 kam!
180. eerst sloot hij stelen.
-3 kudos 2026-04-03 11:33:51 door Aaaapie op Scheer ons niet over 1 kam!
*Slotgrist!
14 kudos 2026-04-03 11:32:48 door Aaaapie op Scheer ons niet over 1 kam!
Slottwist!
0 kudos 2026-04-02 09:37:20 door Zoepvogel op Elkaar ff goed trompetteren
Standje 96