35,766 +44418 -8652
Kudos
#1715 (Top 0.5366%)
| Kudos/dag | 6.45 |
| Kudos/reaguursel | 20.87 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2680 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -330 |
35,766 +44418 -8652
Kudos
#1715 (Top 0.5366%)
| Kudos/dag | 6.45 |
| Kudos/reaguursel | 20.87 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2680 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -330 |
1,714
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.31 |
| Topreaguursels | 10 |
| Woorden per reaguursel | 26 |
| Reacties per reaguursel | 0.76 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 18 |
| Geregistreerd op | 21-04-2011 |
| Eerste reactie op | 22-04-2011 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-19 07:39:26 door Albasalix op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Boehoe drugs slecht!
2 kudos 2026-06-18 18:59:20 door De_GBS op Vader helpt zijn kleine meisjes
Ik denk dat het probleem is dat die vader binnen een straal van 5 meter van die heks komt terwijl ze haar broekje omlaag heeft.
Dan zoek je problemen waar er zeker geen zijn.
2 kudos 2026-06-18 11:14:25 door vanderegen.indedrup op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Ze geeft zelf toe drugs te gebruiken en laat zien geweld toe te willen passen waar de kinderen nota bene naast staan, wat lijkt u dan den gepaste actie dan uithuisplaatsing?
3 kudos 2026-06-18 10:51:33 door niels1987 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Een moeder die een gevaar is voor de maatschappij (het niet afschrikt om bij geen direct gevaar offensief met een mes te steken) is uiteraard geen gevaar voor de kinderen/mensen om haar heen…..
0 kudos 2026-06-12 07:42:49 door Albasalix op Straatracen met je maten
@Lautjekrijgde | 11-06-26 | 15:32:
Ja, ik wil ook anderen op de weg terroriseren en achterop een motor zitten en lekker schuren in een strak zittend motorpakje. Misschien, net als alle andere motorrijders een andere gehelmde man zuigen!
Helaas is dat weggelegd voor de begenadigde motorgoden en kan ik er alleen maar van dromen!
1 kudos 2026-06-11 13:32:54 door Lautjekrijgde op Straatracen met je maten
Ja hoor daar heb je hem, te pauper om een fatsoenlijke motorfiets te kopen, en zijn vriendje wil het ook niet.
3 kudos 2026-06-11 11:25:10 door EvenGeduldAUB op Straatracen met je maten
Opzoek naar zo veel mogelijk minnetjes?
6 kudos 2026-06-11 11:05:36 door Stummy op Straatracen met je maten
Als motorrijders jou links en rechts inhalen en daarbij ook nog herrie maken, dan zou jij je wel eens mogen afvragen of je wel wat op de openbare weg te zoeken hebt.
17 kudos 2026-06-11 10:32:31 door Kannone op Straatracen met je maten
Albasalix. Wat een onzin. Het gros van de motorrijders gedraagt zich prima. En ja, je hebt er ook mafkezen tussen, of totale randdebielen zoals in dit filmpje. Het is net als bij auto's. Niet elke automobilist gedraagt zich als die gasten met de Polootjes en Golfjes die hier regelmatig voorbijkomen. Racen is prima, maar dat doe je op het circuit. Daar leer je dit gedrag op de openbare weg wel af.
24 kudos 2026-06-11 10:12:08 door Daan_O op Straatracen met je maten
Ho ho ho. Niet "iedere motor maakt onnodig veel herrie". Er zijn zat motoren, zoals die van mij, die gewoon klinkt zoals hij hoort te klinken. Die vallen jou alleen niet op.
3 kudos 2026-06-08 15:29:46 door Wintermute op In de islamosfeer...
@Biteme123 | 08-06-26 | 16:33: Ik denk dat geloof een te algemene verklaring is. Over refo's en de sgp mag om de zoveel tijd wel een ophefje gemaakt worden. Maar de islam is een speciaal geloof dat anders behandeld wordt. Sterker nog, kritiek op de islam heet dan islamofobie, waarbij "fobie" iets betekent als "ongerechtvaardigde angst". Nou, als ik deze heren hoor mag je als vrouw best gerechtvaardigd angstig zijn.
13 kudos 2026-06-08 14:33:33 door Biteme123 op In de islamosfeer...
Omdat dit hun geloof is? En omdat je in Nederland bijna niets meer mag zeggen zonder direct een label te krijgen en dood gemoraliseerd word?
En als je over cultuur en Nederlandse normen begint ontspoort het helemaal, daarom.
-2 kudos 2026-05-29 10:29:40 door 68crat68 op Wat moet je met algemene kennis
Keurig antwoord, hahaha! Heerlijk
-4 kudos 2026-05-29 10:13:22 door vansuyle.com op Wat moet je met algemene kennis
En dankzij DOGE weet ik dat er legers ambtenaren bezig zijn de publieke opinie te beinvloeden op websites als Dumpert.
3 kudos 2026-05-26 11:55:18 door ShakeShootStrike op Russell Crow vs handtekeningenjagers
Nog dank daarvoor, was mooi op tijd thuis die da.
1 kudos 2026-04-21 11:17:15 door nieuwsgierige pelg op Heldhaftige koe omgelegd door politie
Oude grap: ik ben een tweedehandsvleeseter. De koe eet gras, en ik eet de koe. Tegelijk ook part time vleeseter: tussen de maaltijden door, eet ik nooit vlees.
11 kudos 2026-04-21 07:21:33 door Pipo der Clown op Heldhaftige koe omgelegd door politie
Helemaal niet.
1 kudos 2026-04-14 12:40:16 door Schuurm op Auto wassen tijdens Pasen?
@mr.Cam | 14-04-26 | 10:14: Van mij mag de zondagsrust hier weer terug komen.
Grasmaaien kan prima op zaterdag.
Net als je met bladblazen met de straat een bepaalde tijd zou af kunnen spreken, even kort allemaal herrie maken en dan weer rustig. Dat kan ook zonder zure gezichten als iemand niet op die tijd kan.
Die zondagsrust mag van mij ook op maandag, maar op de zondag is het gewoon handiger.
9 kudos 2026-04-14 09:03:28 door Geheelnaarwaarheid op Auto wassen tijdens Pasen?
@mr.Cam | 14-04-26 | 10:14: Nou de overconsumptiedrang hier in Nederland is totaal uit de hand gelopen hoor, zondag openstelling is in slechts een handjevol Europese landen 'normaal'. Ook in Nederland is het nog niet zo lang geleden dat op maandag de winkels dicht waren tot 13:00 uur, dat alle winkels 's middags om 18:00 uur dicht moesten we 1 koopavond hadden van 19:00 uur tot 21:00 uur en dat op zondag alles hermetisch gesloten was, daar hoef je geen 30 jaar voor terug in de tijd.
1 kudos 2026-04-14 08:14:35 door mr.Cam op Auto wassen tijdens Pasen?
Dikke onzin als je het mij vraagt. Geloof is allemaal verzonnen en we leven in een vrij land toch..? Dus wat nou zondagsrust voor christenen. Dat doen ze maar lekker in de kerk of thuis, maar niet in de publieke ruimte als je het mij vraagt. Maar Duitsland loopt wel echt achter op dat vlak. Bijna geen koopzondagen daar. Echt bijna alles zit dicht daar op zondag. Gekkigheid.
0 kudos 2026-04-10 15:41:54 door schluckermann op ABN Amro moordenaar Clen V bij lldl
En aan de meth
0 kudos 2026-04-10 14:57:18 door owikzegmaarwat op Raakt het je?
Er is wel meer opgestaan, werd je vroeger in elkaar geslagen omdat je een geek was, nu ben je helemaal cool als je spiderman strips leest en Marvel films kijkt. Nu ben je cool met je (hopelijk) dure pokemon kaarten, etc....
4 kudos 2026-04-10 11:43:22 door Superjeap op Raakt het je?
Vaak zijn ze ook letterlijk oprecht en dankbaar!
21 kudos 2026-04-10 10:29:55 door Ruitn op Raakt het je?
Ik zie ook dat het je een beetje raakt.
1 kudos 2026-04-02 11:00:27 door fukkaduck op Op de stier rijden
goed idee
1 kudos 2026-03-24 13:04:51 door Albasalix op Wolf in enschede gespot
'Klinkt' alsof je vooral jezelf hoort -maar goed, vertel: waar baseer je dat 'klinkt' precies op?
1 kudos 2026-03-24 10:18:23 door Saekerhett op Wolf in enschede gespot
Jij klinkt anders ook niet als de kalmte zelve.
6 kudos 2026-03-20 17:09:42 door cowboyfarm op Varken is het zat
Als boer zou ik willen dat meer burgers langs komen. Samen in gesprek. Jij benoemt wat je vervelend vind, misschien zelfs met een oplossing en wij kijken of het anders kan. Het vervelende is dat zelfs als je het beter wilt dan het lang niet altijd kan. Meer ruimte voor het dier maar de zelfde inkomsten? Dat word niet gefinancierd, of je moet uitbreiden en meer dieren nemen. Bij de meeste boeren is er een wil alleen het word zo moeilijk gemaakt. Zeker vandaag de dag waarbij normen worden aangescherpt en je ineens niet meer voldoet. Ik begin weer te ratelen. Maar moraal van het verhaal. Kom langs. Wij boeren doen graag ook ons kans van het verhaal. Dan snap je de waarom. Slechte beelden zijn sensatie en views. Maar het is ook de uitzondering. Neem het niet over als de norm.
-15 kudos 2026-03-20 10:38:56 door Hetiswat op Varken is het zat
Jahoor zeker wel geweest en doet me niks. Heerlijk spekkie
-8 kudos 2026-03-20 10:34:27 door Puinruimer op Varken is het zat
Reagluurders zijn wel halal?
14 kudos 2026-01-16 10:43:05 door Pleunmatisch op Simpele vraag
filmpje niet afgekeken? dat vraagt hij weldegelijk, antwoord is nog steeds ontwijkend en ze beweert dat gender een spectrum is....
-5 kudos 2026-01-16 10:39:01 door curryworstspecial op Feestje geven als je ouders weg zijn
Of amerikaanse mensen, lekker oplossen met vaardigheden.
2 kudos 2026-01-13 17:08:44 door NightStalker op Dumpert longwatch: De belangrijkste machine ter wereld!
Ging dat maar... Helaas zitten er in die machines (ook) patenten uit Amerika. Dat is tevens de reden waarom Amerika ASML het kan verbieden om te exporteren naar bepaalde plekken/klanten.
-3 kudos 2026-01-13 14:28:38 door YojG op Dumpert longwatch: De belangrijkste machine ter wereld!
Grootaandeelhouders van ASML zijn helaas Amerikanen.
2 kudos 2026-01-13 12:33:52 door 2belgen op Dumpert longwatch: De belangrijkste machine ter wereld!
trump zegt tegenwoordig wel al welke landen mogen kopen bij asml hoor
0 kudos 2026-01-13 11:07:25 door martijnenco op Dumpert longwatch: De belangrijkste machine ter wereld!
@Jaques_D.ildo_Grande | 13-01-26 | 11:07: Trump ellende
-1 kudos 2026-01-13 10:07:57 door Jaques_D.ildo_Grande op Dumpert longwatch: De belangrijkste machine ter wereld!
Welke ellende?
0 kudos 2026-01-06 11:16:05 door Albasalix op Strooiauto heeft wat hulp nodig
@Penis-argrarius | 05-01-26 | 19:26: Nergens voor nodig. Mijn landrover heeft geen hulp nodig.
0 kudos 2026-01-06 11:14:08 door Albasalix op Geweldige close call net hier voor de deur
Jij bent gewoon een lul.
0 kudos 2026-01-05 20:15:17 door Ledtherebelight op Geweldige close call net hier voor de deur
Laat me raden, jij doet het precies goed?
-1 kudos 2026-01-05 19:11:08 door HarrieDeBoswachter op Strooiauto heeft wat hulp nodig
@Albasalix Dat je jaloers bent dat andere mensen wel een mooie auto kunnen betalen, zegt meer over jou.
-1 kudos 2026-01-05 18:26:02 door Penis-argrarius op Strooiauto heeft wat hulp nodig
Ga lekker in je wasdroger op wielen rijden. Ik doe nog wel een rondje door de sneeuw, kijken of ik nog mensen los kan trekken. Maar weiger mijn hulp als ik je tegenkom.
5 kudos 2026-01-05 17:46:54 door jebbele op Strooiauto heeft wat hulp nodig
Maar wel plussen als er een rs6 voorbij komt zeker.
10 kudos 2026-01-05 17:42:48 door Witteke3991 op Geweldige close call net hier voor de deur
Iedereen die harder rijdt dan ik is gek! Iedereen die langzamer rijdt is een prutser en hoort niet op de weg!
1 kudos 2025-11-28 13:08:03 door Kriebelige_Kittelaar op De evenknie van Groen Links in Australië
Helemaal mee eens. Zonder naam erbij, asociaal gewoon.
-1 kudos 2025-11-28 11:29:43 door GraafSteno op De evenknie van Groen Links in Australië
Is het ook. "Oeh oeh! Borsten!"
Sneu.
1 kudos 2025-11-28 09:59:49 door Rabarber op De evenknie van Groen Links in Australië
@Albasalix | 28-11-25 | 10:58: Nee ik ben niet de uploader maar ik was het met liefde geweest.
0 kudos 2025-11-28 09:58:02 door Albasalix op De evenknie van Groen Links in Australië
Uploader gespot.
Jij bent de reden dat vrouwen zich bekeken voelen door geile mannen met dito gevolgen voor houding van vrouwen.
0 kudos 2025-11-28 09:04:20 door Rabarber op De evenknie van Groen Links in Australië
Nou. Zoek jij een stukje van een woordvoerder met een flinke banaan in zijn broek en dan kijk jij daar fijn naar.
2 kudos 2025-11-14 22:16:59 door ja, of niet op Waarom hebben vrouwen twee tieten?
Een olifant is een aapachtige?