44,905 +50741 -5836
Kudos
#1279 (Top 0.4002%)
| Kudos/dag | 28.37 |
| Kudos/reaguursel | 10.86 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1594 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -112 |
44,905 +50741 -5836
Kudos
#1279 (Top 0.4002%)
| Kudos/dag | 28.37 |
| Kudos/reaguursel | 10.86 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1594 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -112 |
4,133
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.61 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 10.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.4 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 120 |
| Geregistreerd op | 23-02-2022 |
| Eerste reactie op | 23-02-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 09:57:20 door Lautjekrijgde op Heb je het ook zo warm....
@WigaDan | 25-06-26 | 00:10: Je bedoeld een Nestlé fabriek zeker?
5 kudos 2026-06-25 09:51:43 door --Geurkaars-- op Politie ramt motorrijder
Ter bescherming van de twee fietsers die wilde oversteken!
-1 kudos 2026-06-25 09:47:28 door Zeist030 op Belangrijke tip met deze hitte: drink goed!
Naakt rondlopen zou wel gek zijn toch?
2 kudos 2026-06-25 09:30:17 door --Geurkaars-- op Rutte weer eens op bezoek bij Daddy Trump
'If you stad here....'
0 kudos 2026-06-25 08:24:45 door Maxima_Hartman op Heb je het ook zo warm....
@Cesare Lombroso | 24-06-26 | 21:11: Idd en dat ons land jaren geleden al ten onder is gegaan.
0 kudos 2026-06-25 08:15:51 door jan1000001 op Heb je het ook zo warm....
@thebeast4000 | 24-06-26 | 21:29: Wat er aan het eind van de streep over blijft kan je net aan een half emmertje bruin water van kopen man...
1 kudos 2026-06-25 07:51:56 door mr.Cam op Heb je het ook zo warm....
Leg aan die Afrikaan uit dat hij een waterput moet boren of dichter bij zoet water moet gaan wonen dan. Het is niet dat Nederland vanzelf drooggelged is, hebben we ook veel werk in gestoken zodat ons dagelijks leven comfortabeler werd. Elk volk bepaalt zijn eigen lot.
0 kudos 2026-06-24 22:10:23 door WigaDan op Heb je het ook zo warm....
@Jozef-Kotsbochel | 24-06-26 | 22:35: Daar mag je niet komen want daar staat dan een datacenter
5 kudos 2026-06-24 20:35:45 door Jozef-Kotsbochel op Heb je het ook zo warm....
Ik zou dan naast de bron gaan wonen…
11 kudos 2026-06-24 19:29:39 door thebeast4000 op Heb je het ook zo warm....
tja, als die miljarden en miljarden aan ontwikkelingshulp nu eens nuttig besteed waren hé?
7 kudos 2026-06-24 19:11:38 door Cesare Lombroso op Heb je het ook zo warm....
Als je sommige comments leest, zou je denken dat we in een van de verschrikkelijkste dictaturen ter wereld leven.
1 kudos 2026-06-24 18:48:42 door Vrijetijtsmenager op Heb je het ook zo warm....
Daarom moet je dat ook niet uitleggen
77 kudos 2026-06-24 18:26:17 door Kameleon4 op Heb je het ook zo warm....
wil ik best een keer doen, maar niet met deze hitte
9 kudos 2026-06-22 11:57:20 door Uhoortnogvanons op De jongens van Swapfiets zijn terug
Je zou haast denken dat ze bij swapfiets werken...
38 kudos 2026-06-22 05:29:57 door Grondgebondezoogdier op We zijn voor Turkije
Hoe dichtbij ga je zitten dan?
4 kudos 2026-06-22 05:16:38 door Het Vragevuur op Lastminute vaderdagcadeau: geurstokjes
Met die ongewassen geurkaars van je.
6 kudos 2026-06-21 22:16:47 door owikzegmaarwat op Lastminute vaderdagcadeau: geurstokjes
niveau
4 kudos 2026-06-21 17:33:37 door Schuurm op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
Niet alleen overige, ook jezelf of simpelweg hinderen.
"Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd."
1 kudos 2026-06-20 17:45:38 door duuveseboer op Restaurant Bels in Twente
De meerderheid is sowieso de helft kwijt en de sex wordt nooit meer hetzelfde als voor het trouwen.
-2 kudos 2026-06-20 12:09:52 door Creatieloos op Ondertussen in Moskou
Icy and Sot.
-3 kudos 2026-06-19 05:46:25 door nieuwsgierige pelg op De auto van je…
Een heerlijke.
0 kudos 2026-06-16 14:58:29 door HeelStijl op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
-weggejorist-
-1 kudos 2026-06-15 21:22:50 door dumpert_user_1047029 op Bijna de 70 aantikken met je E-step
Nee, auto klapte tegeb hen aan
1 kudos 2026-06-14 16:44:04 door Cesare Lombroso op Geredde straathond herkent verzorger
Zit er bij ons ook in, een geur uit je kindertijd brengt je onmiddellijk weer terug in de tijd.
0 kudos 2026-06-12 23:41:01 door Ledtherebelight op Tegenligger van de weg proberen te rijden
47 op een 50 weg is niet nergend langzaam.
3 kudos 2026-06-12 21:23:51 door Geen jeweetwel op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Of je kijkt het hele filmpje.
17 kudos 2026-06-12 21:11:30 door FreddyboyK op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Er rijdt nog iemand voor.
2 kudos 2026-06-08 16:13:43 door Deugjerot op Mag jouw vrouw…
@jamaarikweethetbeter | 08-06-26 | 13:58: Hahaha, daar heb je er weer een. Ja maar Urk dan! Alleen al hier in Den Haag wonen geloof ik meer moslims dan Christenen in die zogenaamde bible belt, maar kijk maar lekker weg joh. En denk maar lekker dat het over 120 jaar dus allemaal beter is.....welterusten.
6 kudos 2026-06-08 14:34:01 door Mister-D op Bloedzuigend Tiktokkertje plaagt Politie
Net als die moordenaars van carlo. Die hadden daar berecht moeten worden.
4 kudos 2026-06-08 12:30:38 door FlauweHerder op Mag jouw vrouw…
Dit gaat toch niet over de christelijke cultuur in de Bible Belt?
-2 kudos 2026-06-08 11:58:15 door jamaarikweethetbeter op Mag jouw vrouw…
Rustig, 120 jaar. Vrouwenrechten waren in Nederland 120 jaar geleden niet veel beter. En verdiep u eens in de Christelijke cultuur die er in de bible belt van Nederland is. Net zo achterlijk.
2 kudos 2026-06-07 06:11:55 door rcls89 op Honger in Lloret
@Zolderkamerheldje | 06-06-26 | 23:44: Hoe heten ze ook alweer?
6 kudos 2026-06-06 21:44:01 door Zolderkamerheldje op Honger in Lloret
Vooral omdat we het ergste stelletje moordenaars gewoon weer op vrije voeten hebben laten lopen.
-1 kudos 2026-06-05 16:56:16 door --Geurkaars-- op Update vistrap
Dank.u, dan ben ik even in de war!
5 kudos 2026-06-05 16:03:10 door padde20 op Update vistrap
Nee dat is de visdeurbel
1 kudos 2026-06-05 10:39:58 door A.tractie op Zomerhit 2026
Omdat mensen met die haarkleur zich veell vaker niet aan de regels houden. Normaal dat ies.
7 kudos 2026-06-05 09:25:41 door Het Vragevuur op Praktijkles natuurkunde
Met scholing was dit ^ niet *gebeurd.
7 kudos 2026-06-04 10:12:33 door Uhoortnogvanons op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
En Mies Bouwman, Ted de Braak, Willem Ruis, André van Duin...
3 kudos 2026-06-01 11:10:19 door bboss op Dumpert slowTV
*betaalt
-4 kudos 2026-05-29 21:15:30 door Tochmaardan op Amsterdamse koters in de zomer
Wegstaan!
-2 kudos 2026-05-29 16:24:12 door De Houtzagerij op Bijna je koppie kwijt
In de porno industrie zeker?
1 kudos 2026-05-28 14:55:50 door novosibirsk op Mag jouw vrouw
Nou, dat valt dus niet mee zo te zien. Je moet wel willen leren.
0 kudos 2026-05-28 10:44:48 door vansuyle.com op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Inderdaad, ik vind het toch een beetje slap gelul dat je in het Amsterdam van de jaren '80 iets beter je best zou moeten doen dan een ander wanneer je een kleurtje hebt.
Sorry hoor maar iedereen heeft wat bagage te dragen, en dat kan van alles zijn. Gescheiden ouders, ziekte, armoede, extreme druk door ouders, eenzaam enig kind zijn, et cetera.
0 kudos 2026-05-28 07:01:42 door JamDeksels op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
@08reprise-pionier | 27-05-26 | 21:28: 3e generatie wordt in Nederlandse statistieken meestal niet als "migratieachtergrond" geteld
0 kudos 2026-05-27 20:52:27 door MaikelMaikelsen op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Altijd lekker, gewoon wat aantallen uit je reet trekken om je punt te maken en dan aan de ander overlaten om aan te tonen dat het niet zo is. Graag cijfers en onderzoek als je dit soort dingen zegt!
Dat er procentueel meer criminaliteit is onder Nederlanders met een migratie achtergrond is een feit. Maar kom niet met lulkoek
0 kudos 2026-05-27 19:28:11 door 08reprise-pionier op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
@Radium | 27-05-26 | 20:47:
Het gaat om ongeveer 55% van alle bijstands-uitkeringen die aan mensen met een migratieachtergrond gaat. Niet 75%. Voor andere uitkeringen zijn er geen precieze cijfers, maar die liggen waarschijnlijk veel lager.
2 kudos 2026-05-27 19:20:33 door Schuurm op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
@Radium | 27-05-26 | 20:47: En daar is redelijk eenvoudig iets aan te doen zonder naar de achtergrond te kijken.
Kan iemand werken, dan geen uitkering.
Ontslagen omdat iemand praktisch niks doet, geen uitkering, enzovoorts.
Beter controleren op bezit, een auto telt mee als vermogen en dan al snel geen recht op een uitkering meer. Ook als een dure auto gehuurd wordt klopt er iets niet.
15 kudos 2026-05-27 18:47:22 door Radium op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Helemaal met je eens. Maar ik vind het ook belangrijk dat iemand noemt dat 75% van de uitkeringen gegeven wordt aan iemand met een migratie achtergrond, dat 45% van alle criminaliteit door iemand met een migratie achtergrond wordt gepleegd. We kunnen niet onze kop in het zand blijven steken. Daarnaast vind ik als je gewoon meedraait, werkt, aanpast, niet steelt, mensen met respect behandeld, dan maakt het mij niet uit wat voor kleur je hebt, dan ben je gewoon een Nederlander.
12 kudos 2026-05-27 18:18:17 door Thatsjustlikeyouropinionman op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Normen en waarden!
0 kudos 2026-05-26 22:00:22 door chocoass op Boer Hermsen pakt de snelweg
@Donald_Trumpert | 26-05-26 | 22:56: Als ik die disco heur dat tril ik op mien benen.