45 +107 -62
Kudos
#101258 (Top 31.6845%)
| Kudos/dag | 0.13 |
| Kudos/reaguursel | 2.14 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 42 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -27 |
45 +107 -62
Kudos
#101258 (Top 31.6845%)
| Kudos/dag | 0.13 |
| Kudos/reaguursel | 2.14 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 42 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -27 |
21
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.06 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 9.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.76 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 02-07-2025 |
| Eerste reactie op | 14-07-2025 |
Shop via onze link โ jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-09 19:28:04 door groenteman op De buurman is er klaar mee
De auto ziet er absoluut niet uit alsof hij al een jaar stilstaat. Waarschijnlijk is de man die de sticker geplakt heeft gewoon een beetje HSP
1 kudos 2026-06-09 19:25:57 door nieuwsgierige pelg op De buurman is er klaar mee
@Errujd | 09-06-26 | 21:13: Rustah!! De fik, de fik, ben je niet goed wijs?
-1 kudos 2026-06-09 19:25:11 door Forza_Ruud_Krol op De buurman is er klaar mee
@Errujd | 09-06-26 | 21:13:
Doe normaal, dwaas.
Je hebt het over een geparkeerde auto, niet over een levensgevaarlijke situatie of een pedo die je kinderen bedreigt.
Schijnbaar heeft de gemeente geen mogelijkheid of geen zin om er iets aan te doen. Richt dan je energie er maar op om er wel iets aan te laten doen - op een normale en beschaafde manier. Verlaag jezelf niet tot tokkie of fin.
6 kudos 2026-06-09 19:24:19 door nergens_goed_voor op De buurman is er klaar mee
@Errujd | 09-06-26 | 21:13: Tuurlijk zou jij dat doen!
-9 kudos 2026-06-09 19:13:12 door Errujd op De buurman is er klaar mee
Persoonlijk had ik de fik er al ingezet. Dan kan de eigenaar zich weer met zijn eigen zaken bemoeien.
5 kudos 2026-06-01 19:54:46 door 69Terror-Jaap69 op BMW pauper
@stringvanoma | 01-06-26 | 21:07: Je bedoelt je bedoelt
4 kudos 2026-06-01 19:07:56 door stringvanoma op BMW pauper
Je bedoeld de bestuurder van de BMW.
-2 kudos 2026-05-07 16:09:21 door DwarsLezer op Immers en daarentegen
@DwarsLezer | 06-05-26 | 23:27: kunnen jullie wel minnen, maar passeren is anders dan inhalen.
7 kudos 2026-05-07 08:10:48 door gizahrrrr op Immers en daarentegen
Flikker op met je "stay in your lane". Ga gewoon naar rechts. Inhalen doen we links en dat is dikke prima.
Er mogen wel wat meer boetes uitgedeeld worden voor diebelen zoals de uploadert.
-1 kudos 2026-05-06 21:27:12 door DwarsLezer op Immers en daarentegen
Dan blijf je niet in je laan, hรจ....
0 kudos 2026-04-18 08:10:00 door altijd-guus op Mijn oma prankcallen
Nee dank je, gewoon kopje koffie graag.
1 kudos 2026-03-13 07:25:24 door KorteAchternaam op Bestuurder zit nog in brandende auto
Gehersenspoelde amoebe
0 kudos 2026-02-18 07:25:49 door BobV1 op Grote Twentse Carnavalsoptocht Oldenzaal
Leu oet Twente, leukeleu!
4 kudos 2026-02-17 21:14:48 door KopKaasKop op Grote Twentse Carnavalsoptocht Oldenzaal
Dank oe wa!
12 kudos 2026-02-17 21:02:24 door KMKK op Grote Twentse Carnavalsoptocht Oldenzaal
Twente leu bint leuke leu
2 kudos 2025-07-26 22:33:44 door Mosie op Meer dan een handje vol
Ok