751 +817 -66
Kudos
#40770 (Top 12.7573%)
| Kudos/dag | 6.77 |
| Kudos/reaguursel | 7.29 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 55 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -25 |
751 +817 -66
Kudos
#40770 (Top 12.7573%)
| Kudos/dag | 6.77 |
| Kudos/reaguursel | 7.29 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 55 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -25 |
103
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.93 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 6.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.38 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 5 |
| Geregistreerd op | 06-03-2026 |
| Eerste reactie op | 07-03-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
13 kudos 2026-06-11 10:37:20 door Dasol op Goed nieuws: de week is weer doormidden
Of eten gewoon gezond
2 kudos 2026-06-05 16:58:29 door MrRoyal op VrijMiBo
Inderdaad, vroeger waren de VrijMiBo's beter.
0 kudos 2026-05-30 19:33:41 door DiePanzerVorwaerts3 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
Daarvoor moet je bij de ouders zijn. Die anti-autoritaire houding krijgen ze van huis uit mee, of het wordt gevoed doordat paps en mams het bij voorbaat altijd voor hun grut opnemen.
0 kudos 2026-05-30 12:17:19 door grotgraver op Meeisje vervoert lamp op de fiets
Hoeveel tijd heb je overgehouden door een 1 te typen ipv het woordje één voluit?
En een zin begin je met een hoofdletter.
-1 kudos 2026-05-29 20:22:30 door spekkie81 op Dumpert musthave auto review
1 met 4 wielen
0 kudos 2026-05-29 20:21:14 door Nordic_Stalker op Dumpert musthave auto review
De Clio Williams en de Clio V6 zijn twee verschillende auto's vriend.
Je moet trouwens de Renault 5 Turbo 1 hebben.
0 kudos 2026-05-29 20:19:31 door MadM op Dumpert musthave auto review
@spekkie81 | 29-05-26 | 22:07:Wat had jij in gedachten? Het is Clio Williams 16v (blauw met gouden velgen) of Clio V6 (dikke bak met middenmotor).
0 kudos 2026-05-29 20:10:29 door Fireherb op Dumpert musthave auto review
Ja met de 'gouden' velgen.
-3 kudos 2026-05-29 20:07:52 door spekkie81 op Dumpert musthave auto review
Williams V6*
0 kudos 2026-05-26 16:00:29 door spekkie81 op We gaan op vakantie
goed he
0 kudos 2026-05-26 11:57:28 door Fredje04 op We gaan op vakantie
Fan doe jij je naam eer aan
1 kudos 2026-05-24 12:24:34 door A.tractie op Motorrijder op de vlucht
Paralympische spelen*
2 kudos 2026-05-22 21:57:27 door blackphilip op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Echt werk zat overal nog steeds. Maar ja moet je wel vroeg op en dingen doen. Willen ze niet. Ook al die lui massaal kinderen... wtf
2 kudos 2026-05-21 15:10:29 door SimonMc op Mountain life... is life
*kwaliteitsschoenen
2 kudos 2026-05-18 17:28:49 door spekkie81 op Heel normaal in Rotterdam Zuid
nee niet echt... heb geen kinderen... bewuste keuze
5 kudos 2026-05-18 17:21:01 door Tiswatttis op Heel normaal in Rotterdam Zuid
Totdat die er een van je eigen kinderen "selecteert" dan praat je wel anders
10 kudos 2026-04-26 19:48:08 door CtrlAltDepeche op Vuur met benzine gaat fout
Iemand moet de kliko's ophalen
4 kudos 2026-04-25 12:31:19 door xspalm op Schat ik ga even een broodje halen.
jAdathaat,ikook;
-9 kudos 2026-04-25 11:51:45 door Zolderkamervragen op Schat ik ga even een broodje halen.
Ging* .*
Idem.
Ik vind het echt verbazingwekkend dat hoofdletters en punten gewoon opzettelijk worden weggelaten hier.
27 kudos 2026-04-18 18:11:34 door hardestamgast op Drones neerhalen
Ze kiezen bewust voor de kleinere sportvliegtuigjes omdat het snelheidsverschil tussen drones en deze barrels stuk kleiner is. Vandaar geen straaljagers. Dus dit is inderdaad nog niet zo gek.
1 kudos 2026-04-18 05:52:40 door Loosecanon op Groninger gevonden die wel voor gaswinning is.
De punt typ je in principe niet uit, je kan gewoon het leesteken gebruiken dat nu komt.
1 kudos 2026-04-17 21:27:56 door Willy1988 op De locals boos maken
@Zolderkamervragen | 17-04-26 | 13:56: je lijdt aan zeikstraal syndroom.
-1 kudos 2026-04-17 17:53:05 door Zolderkamervragen op De locals boos maken
@gheiurgerfbkebvii | 17-04-26 | 18:17: Nu nog een punt.
Verder prima. +1.
-2 kudos 2026-04-17 16:17:03 door gheiurgerfbkebvii op De locals boos maken
@Zolderkamervragen | 17-04-26 | 17:00: Loser, speciaal voor jou met hoofdletter
0 kudos 2026-04-17 15:00:53 door Zolderkamervragen op De locals boos maken
@Vage_eddie | 17-04-26 | 15:40: Prima Nederlands Eddie. +1!
Wat precies is "DSM"?
8 kudos 2026-04-17 13:40:03 door Vage_eddie op De locals boos maken
@Zolderkamervragen | 17-04-26 | 13:56:
En nu even de DSM erbij pakken om te kijken waar jij allemaal aan lijdt.
1 kudos 2026-04-17 11:59:24 door John McClane op 3..2..1.. go!
@Zolderkamervragen | 17-04-26 | 13:54: *.*? Dus gewoon alles?
-32 kudos 2026-04-17 11:56:42 door Zolderkamervragen op De locals boos maken
Je* .*
Je lijdt aan het Hoofdletterpuntsyndroom, ook wel C.P.S. (Capital Period Syndrome) genoemd.
Heb je dat zelf niet door?
-15 kudos 2026-04-17 11:54:27 door Zolderkamervragen op 3..2..1.. go!
Jouw Nederlands ook.
Die* dood* .*
0 kudos 2026-04-08 09:59:17 door Zolderkamervragen op Kijk eens wat ik kan
@Sabbey | 08-04-26 | 09:28: Ja en? Da's nog geen reden om je zin zonder hoofdletter en punt te eindigen, da's pas armoe (en pure gemakzucht).
1 kudos 2026-04-08 07:28:00 door Sabbey op Kijk eens wat ik kan
@Zolderkamervragen: in de nieuwe mobiele prutapp voor Android, doetie niet meer automatisch een hoofdletter aan het begin van het reaguursel, of na ren punt. Armoe..
-5 kudos 2026-04-08 07:25:33 door Zolderkamervragen op Kijk eens wat ik kan
Holy* .*
Je lijdt aan het Hoofdletterpuntsyndroom, ook wel CPS (Capital Period Syndrome) genoemd.
-8 kudos 2026-04-05 16:19:12 door Zolderkamervragen op Nieuw trucje bij het bowlen
Gewoon* .*
Jouw Nederlands ook.
Je bent besmet met het CPS-virus (Capital Period Syndrome).
-2 kudos 2026-04-01 16:11:14 door A.tractie op Wat extra tasjes benzine inslaan
Was ik nou maar met de trein gegaan!
2 kudos 2026-03-31 09:10:56 door PisFinger op Hallo ik zit er nog onder
Eigenlijk oefen je dit van te voren. 1) er zit lucht onder die boot en 2) hoe je weer boven komt.
2 kudos 2026-03-15 23:51:06 door pietpvv op Jackass met extraveel white trash
Geinig toch.
2 kudos 2026-03-09 18:28:35 door Batavier52 op Al die influencers die terugkomen uit Dubai
Dat gaat maar op vakantie naar het MO en als er bommen vallen moet het Nederlandse leger ze terughalen. Wat mij betreft mooi laten zitten!
1 kudos 2026-03-09 16:21:53 door Grootmeester_Flits op Cruzeiro en Atletico Mineiro gaan op de vuist
Ja, want het gebeurt overal toch?
-2 kudos 2026-03-07 22:09:12 door Leukerd op Die heupen liegen niet
Gloria.