DumpStats voor pishaas

2,111 +2318 -207

Kudos

#24765 (Top 7.7492%)

Kudos/dag 1.44
Kudos/reaguursel 11.17
Meeste kudos op 1 reaguursel 299
Minste kudos op 1 reaguursel -55

189

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.13
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 18.2
Reacties per reaguursel 0.42
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 11
Geregistreerd op 04-03-2010
Eerste reactie op 24-06-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-26 15:00:06 door Uhoortnogvanons op Optyfuh, ik wil nu inhalen!
Jij weet niet eens waar die derde rijbaan ligt. Ik zal het nog een keer uitleggen. In Nederland lezen we van links naar rechts. Zo 'lezen' we de rijstroken ook. Dus de meest linkerrijstrook noemen we rijstrook 1. De rijstrook rechts van rijstrook 1 noemen we rijstrook 2. Alle rijstroken bij elkaar noemen we een rijbaan, of hoofdrijbaan. Goed onthouden nu.

2 kudos 2026-06-26 14:30:16 door Routine op Agent breekt poot bij aanhouding
Allicht niet proportioneel in verhouding met het feit en omstandigheden. Hij vlucht niet, hij werkt alleen niet mee aan zijn aanhouding. Amateuristisch? Wellicht, echter kan het behoorlijk lastig zijn iemand die niet meewerkt, uit een auto te krijgen, probeer het zelf maar eens. Zelf zou ik hier allicht een polsklem aanzetten en hem doormiddel van een pijnprikkel de auto uit sommeren.

0 kudos 2026-06-26 13:54:22 door pishaas op Warmtetip van de dag
@RandyBiel | 26-06-26 | 14:15: Huh? Als iets overduidelijk met AI is gemaakt en je hebt bewijs met originele foto, waarom mag je dat dan niet zeggen?

-1 kudos 2026-06-26 12:15:55 door RandyBiel op Warmtetip van de dag
Meeste AI maakt er wat dat betreft nog steeds een zooitje van, ipv dat het gewoon 1:1 doorzet wat al goed is.

-3 kudos 2026-06-25 14:24:38 door Draakje.Floris op Oma laat kleinkind zwemmen
Heeft niks met man of vrouw te maken. Kom een dagje meedraaien in de zorg en je ziet allemaal vrouwen tig crisissituaties goed oplossen. Juist daar momenten meegemaakt dat bijvoorbeeld een bewoner (18+ maar verstandelijk peuter) door een open voordeur was gelopen, niet in de straat te zien was en een mannelijke begeleider doodleuk zei "Die durft alleen toch niet ver weg te gaan" en een vrouw zei "Er is een station op een paar honderd meter en een vijver in het park." En binnen een paar seconden wist ze te zeggen wie wat ging doen en inderdaad, meneer stond op de overweg naast het station want hij wou treinen kijken.

1 kudos 2026-06-02 11:41:51 door Wakemeister op Tokkie heeft ruzie met spiegel
Waar kennen we dat ook alweer van. Laatst leerden we dat sommigen tegen een tafel aanlopen dan dan kwaad worden op de tafel. Dit is net zoiets.

14 kudos 2026-06-02 10:54:38 door Zijkweif op Tokkie heeft ruzie met spiegel
Hij was al boos op het voorwerp. Hij valt omdat hij niet zo handig is in het al rijdend schoppen tegen die spiegel. Wat betreft het intellect van meneer ben ik het verder wel met je eens. Aan dit soort mensen hebben we niet zoveel in onze maatschappij.

2 kudos 2026-05-22 09:17:34 door Brainy op Goedemorgen!
Lachen. Dit is toch prima cynische humor als het zijn eigen fiets is.

6 kudos 2026-05-21 12:25:33 door Schuurm op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
Wel de goeie (of juist niet de goeie) ontslaan.
Bij de belastingdienst in Apeldoorn hebben ze zoiets geprobeerd. Toen waren degene die elders een goeie baan konden krijgen weg en wat er overbleef was grotendeels het deel dat je juist weg wilde hebben.

-4 kudos 2026-05-21 11:57:41 door Kroliek op Inwoners zijn het zat en doen-het-zelf
Eensch! Wat te denken van de regel druk die er door die overlegvormen en verantwoordelijkheid afschuiveningen bij de uitvoerende mensen neergelegd word. Kijk bijvoorbeeld eens naar alle verkeersregelaars die op plaatsen staan waar echt geen enkele vorm van verkeer in de buurt komt. Dagen en nachten lang (afwisselend uiteraard). Maar zo staat het in het protocol, dus het moet zo.

-3 kudos 2026-04-21 10:14:14 door pishaas op Met de vlam in de pijp.
@PietSukkel | 21-04-26 | 11:18: Wat dacht je van 112 bellen, helpen vuur te doven, water of brandblusser gaan helen voor het geval het vuur zich uitgebreid had (auto in de fik bijv), medische hulp of EHBO doos zoeken voor brandwonden van slachtoffer?
Maar ik begrijp dat jij het ook belangrijker vindt om zo snel mogelijk je filmpje op je social media account zetten om likes te scoren? Ook lid van de nacistische Gen Z generatie?

0 kudos 2026-04-03 10:37:33 door Tochmaardan op Kaarttrucje in de kroeg
Dit heeft toch geen zin Edgar, je neemt hem niet terug op de boer! Jammer, anders had het dubbelstift kunnen worden. Nog een spelletje?

3 kudos 2026-04-02 13:46:01 door pishaas op Ff spelen met je slang
@ikdenkwat | 02-04-26 | 15:08: Wat een onzin! En al zou dat wel zo zijn, dan maakt dat het niet minder triest.

0 kudos 2026-02-20 23:07:46 door bitflip op RE: Daarom is RAM zo duur
@alotofbananas | 20-02-26 | 15:16: Geheime diensten lopen gelijk met iedereen wat betreft toegang tot chip fabricage.

En zelfs al zouden ze 10 jaar voorlopen op wat ASML levert, Dan nog zouden ze niet genoeg schaal hebben om er echt iets nuttigs mee te doen behalve wat klein bier zoals wachtwoorden/encryptie kraken met die compute kracht.

4 kudos 2026-02-20 14:16:01 door alotofbananas op RE: Daarom is RAM zo duur
@Aristotalloss | 20-02-26 | 15:05: De vraag is hoe ver ze al waren 10 jaar geleden. Ga er maar van uit dat de publiek toegankelijke technologie achter loopt van de labs en geheime diensten.

-3 kudos 2026-02-17 15:19:11 door Zijnweweer op Fietsert in de dooie hoek
Fietser en vrachtwagenchauffeur kunnen beiden groen hebben. In dat geval hebben de vrachtwagenchauffeur en fietser beide een groen rond vlak. Dan kan het dus zijn dat je als nog voorrang moet verlenen aan kruisend verkeer. Dat geval moet de fietser voorrang krijgen.
Staat er een groene pijl voor de vrachtwagenchauffeur? Dan is er meestal geen kruisend verkeer en zou de fietser rood moeten hebben.

56 kudos 2026-02-13 16:35:31 door AliDigitalie op Weinig diversiteit in deze Noorse geschiedenisfilm
Mijn vrouw kijkt Bridgerton,. Echt, hoe ze daar alle kleuren en rassen door elkaar heen gooien, niet normaal. Begrijp mij niet verkeerd; ik gun een ieder zijn of haar plekje, maar films over het verleden en het zo krom verfilmen? Nee.

116 kudos 2026-02-13 16:19:31 door MojoNL op Weinig diversiteit in deze Noorse geschiedenisfilm
Nee hoor, tussen de 16e en 18e eeuw zijn er ook duizenden Nederlanders in Noord-Afrika tot slaaf gemaakt. Dus een film daarover zou zeker accuraat kunnen zijn en dus niet bij geschiedenisvervalsing horen.

1 kudos 2026-02-12 17:57:32 door Scrummaster op Naar elkaar omkijken
Het is super dat hij dit doet. Maar na 36x te horen dat hij dit helemaal kosteloos doet was ik er ook wel klaar mee. Hij moet nog even beter naar de filmpjes van SB mowing kijken. Saamhorigheid zijn we wel een beetje kwijt in Nederland. Dus dikke +.

-6 kudos 2026-02-12 12:00:07 door newtastyland op Naar elkaar omkijken
@pishaas | 12-02-26 | 12:31: Wat heb jij onlangs voor iemand anders gedaan? Ben zomaar benieuwd

9 kudos 2026-02-12 11:31:21 door pishaas op Naar elkaar omkijken
@guerrier | 12-02-26 | 12:18: Dat zeg ik toch ook: prima dat hij het deelt. Dat hij telkens maar blijft zeggen hoe geweldig hij zelf wel niet is met wat hij doet, dat irriteert mij.