DumpStats voor omgitsmehoney

21 +77 -56

Kudos

#121715 (Top 38.0857%)

Kudos/dag 0.01
Kudos/reaguursel 1.24
Meeste kudos op 1 reaguursel 13
Minste kudos op 1 reaguursel -38

17

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.01
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 16.9
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 15-08-2022
Eerste reactie op 15-08-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-18 17:45:01 door kaalmetbaardentattoo op Slaapchauffeur is toe aan weekend
@Kniptang | 18-06-26 | 19:16: Nee, hij heeft geen gelijk. Hier de letterlijke tekst uit de rijprocedure:

Indien de rotonde genaderd wordt met de bedoeling de eerste afslag op de rotonde te verlaten dan bij nadering van de rotonde richting aangeven naar rechts. Bij driekwart ronden van de rotonde, op de toeleidende weg tijdig richting aangeven naar links. De richtingaanwijzer buiten werking stellen zodra vanuit voorgesorteerde positie de rotonde is opgereden. Omwille van een betere communicatie met het andere verkeer kan het -afhankelijk van o.a. de te volgen rijrichting- zinvol zijn de richtingaanwijzer langer in werking te laten (minirotondes). Op rotondes met meer dan één rijstrook voor dezelfde richting kan het wenselijk zijn het richting aangeven anders uit te voeren. Anders zou er verwarring kunnen ontstaan bij andere weggebruikers.

-6 kudos 2026-06-18 17:16:56 door Kniptang op Slaapchauffeur is toe aan weekend
@Totaal-plaatje | 18-06-26 | 15:57: hij heeft gewoon gelijk. en als je op de rotonde je linkse richting aan wijzer voort ben je een sul of een fransman. voor je erop gaat is het netjes om even te laten weten dat je helemaal rond gaat . verders alleen het rechtse knipperlicht.