DumpStats voor SprayingWhale 👶

301 +324 -23

Kudos

#57562 (Top 18.0117%)

Kudos/dag 7.17
Kudos/reaguursel 20.07
Meeste kudos op 1 reaguursel 93
Minste kudos op 1 reaguursel -21

15

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.36
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 24.4
Reacties per reaguursel 1
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 05-05-2026
Eerste reactie op 13-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-23 13:58:26 op Zoek de verschillen.
@Sep Splatter | 23-06-26 | 12:08: tot een aantal jaar geleden was Messi nog een prima voorbeeld. Ik keek met name graag naar Messi omdat hij in zijn jongere tijden gewoon opstond en doordribbelde. Tegenwoordig is het de meest getalenteerde janker die voetbalt.

-2 kudos 2026-06-22 17:03:13 op Donkere dagen voor HalperNL
Er moet toch iets aan deze goorpijp te doen zijn. Maar goed, als je je haters dan niet blij wilt maken: ik haat je en ik wil dat je op deze wereld rond blijft lopen en dat je nooit ongelukkig bent en nooit mentaal in zult zakken. GO!

0 kudos 2026-06-19 11:51:15 op Lief interviewtje Wim T.
Ja, vooruit, dan min ik je maar ook. Want er wordt ook teveel onzin met dat geld gedaan. Geen idee waarom ik het maar oké moet vinden om dat geld te besteden aan een paar hoogbegaafden die in de olie over een podium lopen te krioelen als een stel palingen.

27 kudos 2026-06-19 09:44:49 op Ismaël Koné breekt z'n been na tackle
Ja, echt een toevoeging dat er 16 landen bij het WK zitten die onder normale omstandigheden in geen 100 jaar gekwalificeerd zouden raken. En zie hier waarom. Zelfs na die tackle gingen ze bij Qatar nog door met oerdomme overtredingen. Sloeg echt helemaal nergens op.

6 kudos 2026-06-19 09:39:38 op Motor skipt de file
En ook nog tegen het busje schoppen. Tegenwoordig is het echt altijd iemand anders geweest behalve jij zelf. Arrogante hufters.

3 kudos 2026-06-09 16:35:27 op Goeiedinsdag
Wel netjes dat je toch nog even voor de consent gaat.

-21 kudos 2026-05-21 21:21:14 op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
Wat is nu bedoeling van dit bericht? Het is toch ook totaal debiel dat je iemand doodrijdt vanwege je portemonnee. Dat je kwaad bent kan ik begrijpen en als je hem een paar tikken verkoopt ook nog wel. Maar Wil van G is toch echt over de schreef gegaan.

33 kudos 2026-05-13 21:57:33 op Audi aso geeft mij geen voorrang
En toch even gas geven als je het ziet aankomen hé. Heb jij lekker je gelijk weer gekregen en kun je thuis je stoere verhaaltje doen.