108,064 +114225 -6161
Kudos
#412 (Top 0.1289%)
| Kudos/dag | 27.02 |
| Kudos/reaguursel | 58.73 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 8399 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -852 |
108,064 +114225 -6161
Kudos
#412 (Top 0.1289%)
| Kudos/dag | 27.02 |
| Kudos/reaguursel | 58.73 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 8399 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -852 |
1,840
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.46 |
| Topreaguursels | 37 |
| Woorden per reaguursel | 28.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.81 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 20 |
| Aantal x weggejorist | 50 |
| Geregistreerd op | 13-07-2015 |
| Eerste reactie op | 13-07-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-23 18:26:37 door Hetlievemeisje op Vis achtbaan
Klopt
1 kudos 2026-06-19 08:45:04 door nieuwsgierige pelg op Pas op: hittegolf op je scherm!
@DirkKwirk | 18-06-26 | 20:45: Ik sluit me daarbij aan: bedankt, en graag tot morgen voor de volgende portie.
1 kudos 2026-06-19 06:08:45 door JP8926 op Pas op: hittegolf op je scherm!
Holy moly, wat een fantastisch lekker figuurtje.
3 kudos 2026-06-18 19:52:36 door Justevo op Pas op: hittegolf op je scherm!
De tandjes.. die zou ik echt 3 seconden teleurstellen.
-6 kudos 2026-06-18 18:47:27 door Massiefje op Pas op: hittegolf op je scherm!
Zo'n mooi meisje, zo'n mooi lichaam en het enige wat ik zie... is een piercing die scheef zit...
Wat een autist...
23 kudos 2026-06-18 18:45:38 door DirkKwirk op Pas op: hittegolf op je scherm!
Namens de rest van dumpert: bedankt
0 kudos 2026-06-15 22:10:32 door nassischijf op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
@Leeuw11 | 15-06-26 | 22:31: Ah ik had het verkeerd gelezen, excuus. 137 dagen zitten is wel extreem weinig inderdaad.
4 kudos 2026-06-15 20:33:36 door RanzigeKachel op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
Maar ze komen er ook met een taakstraf van af. Dat staat in het artikel. Ze hoeven niet meer de cel in. Dit is letterlijk waar het over gaat.
4 kudos 2026-06-15 20:33:09 door Second_chance op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
ik denk dat je niet kan lezen. het zijn 500 en nog wat dagen waarvan een jaar voorwaardelijk. en omdat ze 137 dagen in voorarrest hebben gezeten mogen ze gaan.
7 kudos 2026-06-15 20:32:51 door Celsius63 op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
Vijf jaar? Ik lees 502 dagen, waarvan 1 jaar voorwaarlijk, is 502 - 365 = 137 dagen = bijna 5 maanden. Er was 4 jaar + 1 jaar voorwaardelijk geëist.
7 kudos 2026-06-15 20:31:55 door Leeuw11 op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
Er staat toch duidelijk 502 dagen waarvan 1 jaar voorwaardelijk. Dus daar blijft nog maar 137 dagen van over.. Was het maar 5 jaar en zelfs dat zou ik nog te laag vinden.
3 kudos 2026-06-04 16:38:20 door Triviaalbanaal op Die ene NSB-collega
Doen ze ook geregeld op vrijdagmiddag.
-1 kudos 2026-05-27 16:46:19 door Blackov op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Als niet-bewoner van nederland, wie van de twee is FvD?
26 kudos 2026-05-27 15:37:58 door JP8926 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Wat een onzin. Van links tot en met rechts, zie hier ook het betoog van Mona, sprak hier hun schande over FvD.
Die partij is een absoluut gevaar voor dit land en nee ik ben geen links stemmer.
0 kudos 2026-05-27 15:31:18 door snooyer op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Goh in de begin jaren 2000 was het op 1 man en die is vermoord, nu voelen ze dat er een partij wel heel goed begint te doen in de peilingen...
38 kudos 2026-05-27 15:29:58 door Weef op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
De extreem linkse Mona Keijzer bedoel je? Okay.... Het was nagenoeg de hele tweede kamer. En ik vond het ook wel een beetje een poppenkast, maar dat werd het ook doordat FvD zelfs weigerde om openlijk afstand te nemen van geweldplegingen en/of deze te veroordelen.
-4 kudos 2026-05-27 15:17:18 door Milidaat op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@Bertie Wooster | 27-05-26 | 17:02: Volledig eens.
4 kudos 2026-05-27 15:02:22 door Bertie Wooster op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@Milidaat | 27-05-26 | 16:56: Ik vind dat Forum een beetje een raar clubje, maar de waarheid is dat ze daar zitten met een paar zetels. Daar zullen we het mee moeten doen. Laat ze aan het werk gaan en inhoudelijk dingen oplossen. Nu is het bij iedere demonstratie van XR getrut of Pro daar wel voldoende afstand van neemt en bij AZC-demonstraties hetzelfde. En dan kunnen we weer zeggen: "Oooooh. Zij steunen dat allemaal" en dan piek je als tegenstander weer een weekje in de peilingen. Ik heb ondertussen helemaal de pest gekregen in 'afstand nemen', 'excuses aanbieden', 'anders bedoeld', 'had anders gemoeten', 'verkeer geïnterpreteerd'. Gewoon werken, of je nou links of rechts bent.
32 kudos 2026-05-27 14:56:01 door Milidaat op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
En toch werd haar van links tot rechts de maat genomen met haar uitspraken en durfde ze geen kleur te bekennen.
-21 kudos 2026-05-27 14:53:33 door sheepstrike op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Inmiddels is zo'n 20% van de kamer radicaal/extreem rechts, maar nee hoor, het is weer de schuld van extreem links die het allemaal heeft opgezet. Welke extreem linkse entiteiten hebben wij in de tweede kamer? En kom nu niet aan met 'ja maar PRO is extreem links'.
1 kudos 2026-05-16 11:35:52 door Blackov op Nederlanders zijn de mooiste mensen
@Chin.Ind.Rijsttafel | 15-05-26 | 21:18: en zeker als er nu en dan eens een geit in de familie zit.
0 kudos 2026-05-16 10:41:14 door darkracer125 op Grote haak, grote vis
vind het pas belachelijk dat er mensen zijn die denken dat ze
1 de rechten van een vis moeten verdedigen.
2 denken dat ze het beter weten en denken dat die vis ook maar iets lijdt door het haakje.
dat haakje is er zo weer uit en daar weet ie over 30 minuten als niks meer van.
waar ie wel last van heeft is uitgeput zijn en stress.
als je dan je punt gaat maken doe het dan over het geen wat wel belangerijk is en niet over een achterlijk haakje alsof die vis hetzelfde zenuwsysteem heeft als jij en hun lippen net zoveel pijn zenuwen hebben als jij.
0 kudos 2026-05-15 21:17:32 door jamaarikweethetbeter op Nederlanders zijn de mooiste mensen
Heeft ook een praktische reden. Een Marrokaan kan in Nederland geen hypotheek aanvragen vanwege zijn geloof. De hypotheekvorm die hier is, is haram. Voor een huis sparen gaat hem nooit lukken in zijn leven. Dus wat doe je? Blijven huren en van je gespaarde centen een auto kopen.
1 kudos 2026-05-15 20:02:36 door Headshot_happiness op Grote haak, grote vis
Hij zit door de lip, niet heel chill voor een vis maar ze ervaren meer ongemak door de stress. Er zijn heel veel meer huisdieren die het elke dag kut hebben en dat vinden veel mensen blijkbaar ook prima. 2x per dan 12min lopen met je hond is echt niet voldoende.
6 kudos 2026-05-15 19:23:13 door nassischijf op Grote haak, grote vis
@Rozemary | 15-05-26 | 21:08: Ik zeg toch ook op 0:29, dan zie je de haak door de kaak van die grote vis, die nog leeft, zitten.
52 kudos 2026-05-15 19:18:16 door Chin.Ind.Rijsttafel op Nederlanders zijn de mooiste mensen
Het is aangetoond dat het IQ lager wordt wanneer je generatie op generatie met nichten en neven laat.. trouwen.
46 kudos 2026-05-15 19:16:27 door waaromnoujij op Nederlanders zijn de mooiste mensen
@Driverofthedqy | 15-05-26 | 21:06:
En dat is voor hen anders.
Die slapen overdag en moeten de hele nacht runs doen van de haven naar Belgie. Dan heb je een AMGtje nodig toch.
-1 kudos 2026-05-15 19:08:30 door Rozemary op Grote haak, grote vis
maar die aasvis leefde al niet meer he dat is het iets minder zielig
77 kudos 2026-05-15 19:06:35 door Driverofthedqy op Nederlanders zijn de mooiste mensen
Daarbij ben ik per jaar heel wat meer uren in huis dan dat ik auto rijd, dus ik geniet ook nog meer van mijn geld
5 kudos 2026-05-13 07:27:04 door Pietjepercies op Lekker samen dutje doen
Tja als je op die manier wakker wordt heb je mogelijk nog niet zo veel realisatie van veiligheid. Maar vooral een gevoel van angst, ze komt niet heel wakker over in ieder geval.
3 kudos 2026-05-09 19:14:43 door A.tractie op Noem je me nou een alcoholist?
Kutwijf, gewoon één woord.
3 kudos 2026-05-08 21:54:11 door vansuyle.com op Hoe diagnosticeer je kanker?
Hoezo, jij kan geen kipfilet snijden?
8 kudos 2026-05-08 18:09:56 door nlnoob op Hoe diagnosticeer je kanker?
En dan zit de moeilijkheid niet in dit werk, maar in het juist interpreteren van de uiteindelijke beelden.
2 kudos 2026-05-06 09:48:01 door Ed-Random op Idioot op A10 heeft haast
@Uhoortnogvanons | 05-05-26 | 21:30: dit heeft geen zin joh. Alleen hulpdiensten, Rijkswaterstaat en aannemers praten zoals jij het doet. Dus je hebt wel gelijk, maar zo praten burgers nooit. Kijk maar naar het aantal minnetjes dat je pakt.
1 kudos 2026-05-06 08:16:20 door dz5b604587 op Idioot op A10 heeft haast
Dashcammer zal wel richting Den Haag moeten en het daarom een goed plan vinden om 5km voor de splitsing al te voorsorteren. Zo'n hekel aan dat soort mensen.
3 kudos 2026-05-06 07:43:54 door owikzegmaarwat op Idioot op A10 heeft haast
@Uhoortnogvanons | 05-05-26 | 21:30: nou zo te zien zit je er gigantisch naast. of de reaguurders houden gewoon niet van wijsneuzen, kan ook.
-6 kudos 2026-05-05 20:45:20 door SimonMc op Idioot op A10 heeft haast
*Rijdt
-18 kudos 2026-05-05 19:32:14 door DominiqueWeesie op Idioot op A10 heeft haast
Nog afgezien van het feit dat áls die Golfmalloot de vangrail had geraakt, de kans niet denkbeeldig is dat dashcammert zelf ook in een ongeluk terechtgekomen zou zijn.
-90 kudos 2026-05-05 19:30:04 door Uhoortnogvanons op Idioot op A10 heeft haast
De derde baan van rechts. Werkelijk? Je bent Arabisch? Want die lezen ook van rechts naar links. Nog één keer dan: de meest linkerrijstrook noemen we rijstrook 1. De rijstrook daarnaast rijstrook 2 etc. Graag gedaan.
0 kudos 2026-05-05 18:36:41 door Kannone op Shakira geeft gratis concert op Copacabana beach in Rio
En een biertje halen of een plasje moeten doen
0 kudos 2026-05-05 18:21:38 door LaffeHerder67 op Shakira geeft gratis concert op Copacabana beach in Rio
Parkeerplaatsje vinden aan de boulevard…
1 kudos 2026-04-28 10:48:38 door Forza_Ruud_Krol op Panna bij Willy
Pardon, ik doe het zelf ook fout.
DRIE jaar geleden *
4 kudos 2026-04-28 10:47:35 door Forza_Ruud_Krol op Panna bij Willy
twee jaar geleden *
0 kudos 2026-04-23 21:14:42 door grotgraver op Hoi ik ben Kelvin
Bij Kelvin gebruik je geen graden.
Dus gewoon 5 Kelvin.
-4 kudos 2026-04-22 17:36:05 door ZusAntigoon op Conciërges op school
verluidt
-1 kudos 2026-04-21 17:10:59 door Joris123 op Vluchtend scooterboefje gepakt
*verspild
4 kudos 2026-04-16 20:17:58 door insane op Boze Mo bedreigt mensen die kritiek hebben
@SilverSpoonCoonH0 | 16-04-26 | 21:37: Ja, maar als puntje bij paaltje komt, of paaltje bij puntje dan is het ineens: "Ho, Mo!"
12 kudos 2026-04-16 19:37:31 door SilverSpoonCoonH0 op Boze Mo bedreigt mensen die kritiek hebben
Je maakt een leuk grapje maar ik ken een homo en hij zegt dat echt heel veel mocro's stiekem homoseks zoeken.
1 kudos 2026-04-16 18:11:02 door Superjeap op Boomer heeft nieuwe vriend
@Onbekende Meneer | 16-04-26 | 20:05: ik denk dat je *bedoelt bedoelt
23 kudos 2026-04-16 18:10:59 door Anamagharabi2 op Boze Mo bedreigt mensen die kritiek hebben
Ja klopt, hij wil het van iedereen heb ik gehoord (van een vriend).
En ik kon m'n tientje gewoon in m'n zak houden.