DumpStats voor marc4y2 👶

528 +555 -27

Kudos

#46844 (Top 14.6579%)

Kudos/dag 5.28
Kudos/reaguursel 12.88
Meeste kudos op 1 reaguursel 168
Minste kudos op 1 reaguursel -9

41

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.41
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 8.9
Reacties per reaguursel 0.78
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 15-03-2026
Eerste reactie op 17-03-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-21 12:43:54 door sarabada op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
@doemawat | 21-06-26 | 10:54:
Ben je ooit 45-55 jaar geleden (eind jaren 70/begin jaren 80) in Rotterdam geweest?

De meest achterstallige wijken van Rotterdam nu komen niet eens in de buurt van de ghetto's die het Oude Westen enzo toen nog waren.

6 kudos 2026-06-21 09:01:13 door serpy-kun op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
Aan de hand van je eerdere reaguursels zal dit vast over buitenlanders gaan neem ik aan??
Zo ja, dan moet je jezelf toch eens flink achter de oren gaan krabben. Het Nederlands elftal is vrijwel de definitie is van multicultureel: De meerderheid van het team heeft ouders die niet in Nederland geboren zijn, zijn spelers met een dubbele paspoort en er zijn genoeg spelers die op dit moment niet in Nederland wonen en/of voor een Nederlandse club spelen. En tegelijkertijd zie je mensen van alle soorten komaf met elkaar feesten. Zowel daar, maar ook in de straten van Nederland.

Met alles wat niet goed gaat, zie ik dit als juist hét voorbeeld van hoe je cultureel erfgoed prima in stand kan houden binnen een multiculturele samenleving.
#mand

0 kudos 2026-06-21 08:54:56 door doemawat op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
@Rotterdam010 | 21-06-26 | 10:07:
Nou ja, kijk naar Rotterdam, is toch verschrikkelijk? Zeker ten opzichte van 50 jaar geleden.

0 kudos 2026-06-21 08:07:58 door Rotterdam010 op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
Het is serieus knap hoe reaguurders het voor elkaar krijgen om bij nagenoeg ieder filmpje een referentie te maken naar migratie of dat alles de schuld van links is.

5 kudos 2026-06-21 08:04:39 door doemawat op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
@hennie287 | 21-06-26 | 08:17:
In theorie is het mogelijk, maar in praktijk komen ze samen en vallen ze kleine meisjes aan op het moment dat er gescoord wordt onder het mom van oh ja, gebeurde per ongeluk in de drukte.
Kijk maar op het museumplein, dan zie je ze samen staan en zie je ze continu loeren naar dit soort momenten echt heel ziek cultuurtje.

0 kudos 2026-06-14 09:46:27 door owikzegmaarwat op Nog geen outfit voor vanavond
klopt, maar werd in de volksmond al gauw zwarte piet, dat rolt toch wat lekkerder van de tong dan roetpiet, of roetveegpiet. Nee geintje ik heb geen idee of het echt zo gegaan is.

0 kudos 2026-05-22 06:26:35 door illu op Goedemorgen!
En hoe lang geleden ben je alle plezier in je leven verloren?

-4 kudos 2026-05-21 18:32:56 door denicker op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
@geendubbelpaspoort, dat geloof ik zeker, maar dat heeft er toch niets te maken, jij hebt geleerd, hebt een leuke baan etc, dus dat is toch iets anders als geen toekomstperspectief. Jij zegt toch ook niet dat alle niet westerse mensen in de gevangenis zitten. Het is alleen wel dat het niet alleen afkomst is, maar het milieu en toekomst kansen waar je op groeit en dan is er opeens een stuk minder verschil

5 kudos 2026-05-21 18:30:38 door op Discussie tussen linkse meid en rechtse kaalkop
@denicker | 21-05-26 | 19:32:
En wat dan nog, al komt het in de buurt, de mensen die nu komen hebben niet zoveel toekomstperspectief. Het gaat er niet om of ze in potentie slechter zijn of niet, het gaat erom dat we een probleem importeren,.

1 kudos 2026-03-27 07:41:10 door Forza_Ruud_Krol op Ondertussen bij jeugdzorg..
@Schuurm | 26-03-26 | 16:19:
Het leger is geen gesticht.
Het leger is een professionele, geavanceerde organisatie waar zowel concreet als moreel met de allermoeilijkste materie wordt gewerkt. Laat neandertalers daar in vredesnaam buiten.
Richt dan maar alsnog die Lubberskampementen op.

1 kudos 2026-03-26 15:19:51 door Schuurm op Ondertussen bij jeugdzorg..
@JorisDePoris | 26-03-26 | 15:32: Deze groep probleem jongeren draagt weinig bij aan de economie. Waarschijnlijk is de totale bijdrage negatief. (kosten hoger dan de bijdrage)
De opvang in vakantiehuisjes maakt dit nog erger, want deze kinderen staan soms jaren stil in hun onwikkeling, geen school, helemaal niks.
Tijdens dienstplicht kunnen ze een vak leren zodat misschien een deel wel goed terecht komt.

-9 kudos 2026-03-26 14:32:39 door JorisDePoris op Ondertussen bij jeugdzorg..
Klinkt leuk maar dat zou funest zijn voor onze (kennis)economie als je zo'n grote groep starters voor een x-aantal jaar van de arbeidsmarkt/studie onttrekt.

1 kudos 2026-03-21 19:25:28 door Be2712be op Snelle pantserdrone
@Dee Miller | 21-03-26 | 16:50: Nederlanders zijn stiekem flagellanten.