7,256 +10134 -2878
Kudos
#10165 (Top 3.1807%)
| Kudos/dag | 1.05 |
| Kudos/reaguursel | 8.4 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1760 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -274 |
7,256 +10134 -2878
Kudos
#10165 (Top 3.1807%)
| Kudos/dag | 1.05 |
| Kudos/reaguursel | 8.4 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1760 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -274 |
864
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.13 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 51.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.22 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 4 |
| Geregistreerd op | 14-09-2006 |
| Eerste reactie op | 15-08-2007 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-13 08:57:39 door UeGrab op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Dat is allemaal prima, maar doe het wel zonder tegenliggers in gevaar te brengen.
2 kudos 2026-06-13 08:34:14 door Veni-Vidi-Perdidi op Tegenligger van de weg proberen te rijden
@John McClane | 13-06-26 | 07:33:
Hij heeft geen gelijk. Zie hier: https://uitspraken.rechtspraak...
"De uitleg die de gemachtigde geeft aan het begrip inhalen, namelijk dat men na het voorbijrijden weer moet terugkeren naar de oorspronkelijke rijstrook, volgt het hof niet. Ook het voorbijrijden van een voertuig zonder dat van rijstrook wordt gewisseld moet als inhalen worden aangemerkt."
3 kudos 2026-06-13 07:37:09 door JP8926 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Ik ook, maar dan wel op een plek waar het wel ruimschoots kan en niet zoals deze debiel. Zeker niet als het inhalen van meerdere auto's betreft.
12 kudos 2026-06-13 07:09:04 door Jacob-Dubbel op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Maar als je het filmpje afkijkt, zie je dat dashcammert ook niet harder kan door haar voorliggers.
3 kudos 2026-06-13 06:35:00 door altijd-guus op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Wat een rare vergelijking. Op de middelste baan blijven plakken is gewoon een overtreding en ook nog eens mega irritant. Wat de cammer in deze video doet is geen overtreding, wellicht irritant, maar we zien niet waarom hij zo langzaam rijdt. Wellicht rijdt er iets voor hem, waardoor hij niet harder kan. Op het moment van inhalen rijden ze netjes 50...dus dit heeft niet met moraal te maken met met asociaal en gevaarlijk gedrag.
6 kudos 2026-06-13 05:51:25 door moraalsoldaat op Tegenligger van de weg proberen te rijden
@Bakouterpulp | 13-06-26 | 07:11: Nee, rechts inhalen is verboden, rechts passeren mag wel.
3 kudos 2026-06-13 05:33:51 door John McClane op Tegenligger van de weg proberen te rijden
@Bakouterpulp | 13-06-26 | 07:11: nee. Hij heeft gelijk. Zie hier https://www.dumpert.nl/item/10...
2 kudos 2026-06-13 05:11:26 door Bakouterpulp op Tegenligger van de weg proberen te rijden
@Orichinals | 13-06-26 | 02:41: waar haal je die onzin vandaan? Dat wordt gewoon gezien als rechtsinhalen met bijbehorende boete als de politie dit ziet.
-14 kudos 2026-06-13 00:41:47 door Orichinals op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Je laatste deel heeft totaal niets met het eerste deel te maken, want nee, je hoeft niet naar links om voorbij de auto op de middelste baan, of rechts van je te gaan, je mag gewoon je snelheid aanhouden, wel uitkijken met passeren, dat de bestuurder niet onverwachts naar rechts komt, want dan heb je onnodige schade.
2 kudos 2025-02-26 16:54:42 door nergens_goed_voor op Belgmeisje niet zo goed met red flags
Beetje overdreven niet? Het is geen juweel maar ik zou het gewoon doen hoor.
6 kudos 2024-11-30 01:14:34 door MeerMeerikke op Ook altijd een te zware koffer met vliegen?
We hebben hier honden genoeg, ga jij maar daar wonen en voor de honden zorgen.
11 kudos 2024-11-29 22:17:00 door Ed-Random op Ook altijd een te zware koffer met vliegen?
Wat ben je toch een barmhartige oplichter.
9 kudos 2024-11-29 22:08:06 door Lonelytrucker op Ook altijd een te zware koffer met vliegen?
Totdat je boven de oceaan erachter komt dat iedereen dit deed en er daardoor te weinig brandstof meegenomen is
0 kudos 2024-11-29 21:09:26 door finseappelstroop op Het is weer tijd voor VrijMiBo!
En toch zou je niet klagen als ze bovenop je zaten en al dat moois in je gezicht bungelt
-10 kudos 2024-11-29 19:33:07 door Erwaseenseen op Het is weer tijd voor VrijMiBo!
@Ennubenikhetzat | 29-11-24 | 20:17:
Hou toch op knul, mambo heeft gewoon gelijk. Je oma heeft mooiere tieten dan deze "dames".
1 kudos 2024-11-29 19:31:49 door DoctorFluitketel op Het is weer tijd voor VrijMiBo!
Volgens mij ben jij niet van de echte borsten. Hou het bij fake boobies!
8 kudos 2024-11-29 19:17:46 door Ennubenikhetzat op Het is weer tijd voor VrijMiBo!
Tssss, Mr. Sixpack, wat een dooie reactie zeg. Helemaal niets mis met deze dames!!
7 kudos 2024-11-21 23:40:42 door Bas_weghier op René langs bij de PussyWetter™
Yep dat kan, hier Brakkrput; gekoppeld aan airgun....perfect.
56 kudos 2024-11-21 23:39:59 door DominiqueWeesie op René langs bij de PussyWetter™
Hoe moeten wij nou weten of jij dat kan?
5 kudos 2023-09-12 05:32:12 door Rest in privacy op 90 jaar oud
En je bent nu 36?
6 kudos 2023-09-12 05:10:33 door 666Paulito op Vliegtuigcrash in Hongarije
Ook als niet collega zie ik hier niets om te lachen. Mensen die hierom moeten lachen moeten zich laten helpen
10 kudos 2023-09-11 21:05:33 door Ed-Random op Vliegtuigcrash in Hongarije
Niemand vraagt je erom te lachen. Maar als je (net als ik) een collega ziet crashen, heb je vast ook een vermoeden van waar het fout is gegaan. Wat is jouw lezing?
25 kudos 2023-09-11 20:48:08 door bacongangster op 90 jaar oud
Goed verhaal ouwe. Ik zie mensen van mijn leeftijd (36), die al gestopt zijn met het 'leven'.. Alleen maar werken, overgewicht, nooit meer uitgaan, geen spanning en avontuur opzoeken want ze zijn altijd moe... Wat een verspilling van het leven is dat.
0 kudos 2023-09-11 20:16:59 door AlieBamie op Catherine Zeta-Jones is nog steeds mooi
Is ze vast erg blij mee. Namens mevrouw Zeta-Jones: hartelijk dank.
-2 kudos 2023-09-11 20:12:06 door AlieBamie op Catherine Zeta-Jones is nog steeds mooi
Is ze vast erg blij mee.
12 kudos 2023-08-18 08:11:57 door Uberschwanz op Stoere hond
Je hebt geen idee hoe tokkie je klinkt. Met je hondjes.
51 kudos 2023-08-18 07:15:21 door anonimoose op Stoere hond
Ga eerst zelf op cursus en neem later je honden mee.
49 kudos 2023-08-18 07:04:20 door Vader_van_2_dochters op Stoere hond
Mooi dat je honden opvangt. Jammer dat je ze vals maakt.
39 kudos 2023-08-17 23:51:33 door MastrubeerEngineer op Stoere hond
Wees er maar trots op.
-29 kudos 2023-08-17 21:50:58 door Bossguus1955 op Stoere hond
Dat zijn de beste.
1 kudos 2023-08-04 22:49:37 door Rest in privacy op Howto gelato bestellen als een pro
Dat zeg je allemaal wel, maar dat zijn allemaal woorden en deze mevrouw woont daar. Echte Gelato vs gelato...dat bedoelt ze nou juist. Dus ik denk dat jullie hetzelfde bedoelen maar je valt over de "Nederlandse" definitie van room vs melk. Jammer.
5 kudos 2023-08-04 21:18:42 door Driverofthedqy op Howto gelato bestellen als een pro
Meer dan 100% kan niet hè.
7 kudos 2023-08-04 19:27:35 door ditraaktkantnochwal op Howto gelato bestellen als een pro
Toch vertrouw ik een lokale Italiaanse dame meer op dit vlak dan een willekeurige reaguurder..
-1 kudos 2023-08-04 17:28:16 door Nelor op Howto gelato bestellen als een pro
Cestino!
14 kudos 2023-08-04 14:14:08 door KritischVentje op Howto gelato bestellen als een pro
Kuh-lere, das veel tekst
2 kudos 2023-08-04 14:11:28 door Hugedonger op Howto gelato bestellen als een pro
Vond het beiden interessant. Verklaart meer van het verschil in smaak en textuur tussen de meuk van de supermarkt en die van de specialist.
49 kudos 2023-08-04 14:05:45 door PaternKoekwaus op Howto gelato bestellen als een pro
Jammer voor je maar ik vond haar verhaal leuker om naar te kijken.
41 kudos 2023-08-04 14:05:16 door Zolderkamervragen op Howto gelato bestellen als een pro
Best veel letters zo ineens.
-14 kudos 2023-08-04 14:02:00 door RapperSjorsVerified op Howto gelato bestellen als een pro
Boeiend zeg, poeh hé!
0 kudos 2023-07-10 17:40:25 door Rest in privacy op Reaguurder test verschillende take offs
-weggejorist-
0 kudos 2023-02-10 22:37:00 door Przewalskipaardje op Camper doet een twerkje
*zij
0 kudos 2023-02-10 22:22:22 door RioolKreeft op Camper doet een twerkje
Niet als je op je mobieltje bezig bent
6 kudos 2023-02-10 22:18:54 door Sarcasmus op Camper doet een twerkje
er is geen auto voor hem. misschien is het probleem dat hij over de aanhanger heen kijkt inderdaad, maar ik verwacht eerder dat hij gewoon even een appje aan het versturen was dat ze veilig onderweg waren oid...
6 kudos 2022-12-16 07:14:37 door Schwarz3negger op Winter willem WINTEEERRR!!!!
ik kan me geen reaguursel herinneren dat hem verheerlijkt, behalve deze van jou dan
16 kudos 2022-12-16 00:03:24 door KutNSFW op Winter willem WINTEEERRR!!!!
Volgens mij was het altijd al een mongool, en was de consensus hier hetzelfde
1 kudos 2022-12-10 13:22:22 door Daapie72 op Normale dag op de Autobahn
Wie zijn zoon?
0 kudos 2022-11-22 09:08:07 door Hitman1992 op Gezelligheid in Roggel
Voor dit soort tuig als in het filmpje, ga je gang wat mij betreft. Van mij mag die sterven a la Ramsay Bolton.
5 kudos 2022-11-22 06:51:11 door KapteijnASO op Gezelligheid in Roggel
Van mij mag er een ban op die kut vechthonden. Die zijn gevaarlijker voor ons eigen volk dan de kerel uit dit filmpje
8 kudos 2022-11-22 04:22:59 door Rattlehead3111 op Gezelligheid in Roggel
Dit soort adressen waren altijd zeer fijn als bezorger.
-21 kudos 2022-11-22 01:57:10 door dipswitch op Gezelligheid in Roggel
Potdomme stoer man. En dat gaat dan zeker over je beftekkels ?