-30 +422 -452
Kudos
#272998 (Top 85.4235%)
| Kudos/dag | -0.01 |
| Kudos/reaguursel | -1.07 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 141 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -150 |
-30 +422 -452
Kudos
#272998 (Top 85.4235%)
| Kudos/dag | -0.01 |
| Kudos/reaguursel | -1.07 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 141 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -150 |
28
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.01 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 27.7 |
| Reacties per reaguursel | 1.79 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 21-04-2015 |
| Eerste reactie op | 21-04-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2025-04-10 22:01:45 door Dakloser88 op Amerikaans huis bouwen
Je huis staat dus tussen de vloekende kleuren van de andere huizen. Je rijdt tussen andere onbetrouwbare auto's waar elke gek maar op schroeft waar ie zin in heeft. Je kan je kids van school halen want zo veel geven ze dus om educatie in Amerika.
4 kudos 2025-04-10 16:40:14 door Panofsky op Amerikaans huis bouwen
Geloof niet alles wat je op tv ziet over Amerika? Nee, het verhaal van een reaguurder is een betrouwbare bron. Kijk anders even naar de verkeersveiligheid statistieken. Veel plezier met je goedkope rijbewijs en niet huilie huilie doen als je total loss wordt gereden door een mafkees die niet kan remmen in z'n ouwe roestbak.
39 kudos 2025-04-10 15:46:46 door Zoepvogel op Amerikaans huis bouwen
Ik zou ook best in Amerika willen wonen, maar dan wel op het platteland of in zo'n klein dorp (stadje)
Maar ik woon in de Achterhoek en wil hier voor geen goud weg.
Het huis hiernaast wat m'n opa bouwde staat ook al 100 jaar en mijn huis wat m'n vader bouwde staat ook al meer dan 50 jaar.
Ik hoef alleen de kozijnen en de dakgoot zo af en toe eens te schilderen en ik mag zelf de kleur bepalen.
Mijn rijbewijs heb ik al 42 jaar en ik weet mijn god niet meer wat dat heeft gekost.
Mijn sleutels laat ik er niet in maar de autodeur zit vaak niet op slot, net zoals de achterdeur hier ook vaak niet op slot staat en er een raampje openstaat als ik even weg ben. Er is dan niemand thuis want ik heb geen kinderen en op vakantie ga ik ook niet want ik hoor vele westerlingen die hier op vakantie zijn altijd roepen 'hoe mooi de natuur en het landschap is en dat ze hier nog rust en vrijheid ervaren en de mensen vriendelijk zijn', dus waarom zou ik op vakantie gaan als ik 'hun vakantie gevoel' het hele jaar door al gratis heb.
2 kudos 2025-04-10 15:43:57 door Henkyouverymuch op Amerikaans huis bouwen
Je noemt al 5 dingen op waarvan ik hoop dat dit nooit in Nederland normaal gaat worden.
4 kudos 2025-04-10 15:37:00 door ijstijger2 op Amerikaans huis bouwen
Als frequent VS bezoeker kan ik dat beamen. Er zijn zaken daar die voor ons raar zijn maar de meeste mensen zijn echt niet veel anders dan hier. En buiten de steden zelfs vaak aangenamer dan hier. Ik verbaas me bijvoorbeeld nog wel eens wanneer automobilisten stoppen voor voetgangers die over willen steken, ook al is dat niet bij een zebrapad. Nee, in de grote stad moet je daar niet op rekenen maar iets daarbuiten is dat niet vreemd.
-18 kudos 2025-04-10 15:35:53 door Adalwulf op Amerikaans huis bouwen
@Roland | Heb je enig idee hoeveel auto's er in Nederland op de weg zijn die geen APK hebben? Officiele cijfers zijn er niet maar ruwe schatting is tussen de 1.9 en 2 miljoen auto's die in Nederland geen APK hebben. Waarvan het grootste deel nog nooit een APK heeft gehad (nieuwer dan 4 jaar) waar ook van alles mis mee kan zijn en zo'n 200.000 niet meer APK plichtig is (van voor 1975).
26 kudos 2025-04-10 14:37:09 door Roland op Amerikaans huis bouwen
Ik zou toch niet graag op de weg zitten tussen auto's zonder apk. Er zijn genoeg YouTube kanalen die laten zien hoe dat soort auto's bij een garage aan komen en dan niet eens gemaakt worden. Nee dank je. Fijn die apk!
0 kudos 2025-04-10 14:22:24 door Koos8173 op Amerikaans huis bouwen
Precies. En we hebben tenminste huizen in de VS. Plus dubbel zo groot, helft van de prijs.
27 kudos 2025-04-10 14:11:32 door Rest in privacy op Amerikaans huis bouwen
En de mogelijkheid hebben om voor je 40e levensjaar een vrijstaand huis te kunnen kopen in plaats van op je ouders zolderkamer te moeten wonen.
1 kudos 2025-03-09 14:17:44 door DiePanzerVorwaerts op Zelensky heeft de Amerikanen 94 keer bedankt
Sinds wanneer ben jij een expert op het gebied van etiquette, Joep?
-1 kudos 2025-03-09 11:12:52 door Rest in privacy op Poetin bombardeert Oekraine
@Sjoneytokoloney | 08-03-2025 | 16:25: Heel stoer om een medemens een zwijn te noemen. Ontmenselijken is het laagste wat je kunt doen.
-1 kudos 2025-03-09 11:08:53 door Rest in privacy op Poetin bombardeert Oekraine
Oei, nu trap op je de gevoelige teentjes van het Europese trollenleger dat hier elk andere geluid over deze oorlog ongenadig wegkudoot.
3 kudos 2025-03-09 10:25:36 door Rest in privacy op Zelensky heeft de Amerikanen 94 keer bedankt
Misschien moet je ter vergelijking eens een lijst maken wat er in Amerika allemaal niet klopt. En dan mag je me daarna met een strak gezicht vertellen of je liever zou willen dat in de wereld welvarende landen in vrede zijn of de constante dreiging van ieder buurland omdat defensie zo hard nodig is?
3 kudos 2025-03-09 08:51:24 door Rotsblokje op Zelensky heeft de Amerikanen 94 keer bedankt
Defensie op orde maar geen sociale zekerheid, onderwijs en democratie over tja wat heb je liever? Zolang de miljardairs niet eerlijk belast worden zullen we het belastinggeld op basis van prioriteiten moeten besteden.. en jarenlang was de dreiging van oorlog ver weg dus was het logischer het geld anders te besteden.
10 kudos 2025-03-09 08:11:56 door petergilles op Zelensky heeft de Amerikanen 94 keer bedankt
@Joep010 en Hellbilly, volgens jullie mag je geen kritiek hebben op iemand die sterker is dan jij? Zo iemand mag zich compleet misdragen en jij moet je bek houden?
16 kudos 2025-03-09 07:52:54 door Het Vragevuur op Zelensky heeft de Amerikanen 94 keer bedankt
Joep, stop met 's nachts reaguren. Sta op tijd op, maak je huiswerk en lees hier vooral goed wat anderen te zeggen hebben, in plaats van zelf onleesbare en onsamenhangende shit te posten.
-2 kudos 2025-03-09 07:51:32 door Hellbilly op Zelensky heeft de Amerikanen 94 keer bedankt
Een ongemakkelijke waarheid......
43 kudos 2025-03-09 06:14:16 door Dhr. K. Labanus op Zelensky heeft de Amerikanen 94 keer bedankt
Had helemaal niets uitgemaakt wat Zelensky had gedaan, Trump was erop uit om hem aan te vallen. Als Zelensky wel een pak aan had gedaan, was er wel weer een ander verwijt geweest.
12 kudos 2025-03-08 16:32:33 door Dietslander op Poetin bombardeert Oekraine
Ergens heeft hij wel gelijk, tijd dat Europa eens voor zichzelf leert zorgen. Al is Trump uiteraard wel een verrader en egoïst.
37 kudos 2025-03-08 15:25:57 door Sjoneytokoloney op Poetin bombardeert Oekraine
Trump is een onberekenbaar zwijn, het is simpel weg nog nooit zo instabiel geweest op veilige continenten sinds die oempaloempa "aan de macht" is, want dat is het, Macht!
0 kudos 2025-02-25 14:23:53 door Beëlzebubbel op Even mesje pakken uit de auto
En hoe zit dat in Swaziland?
12 kudos 2025-02-25 14:15:58 door pantoffel op Even mesje pakken uit de auto
Ik smeer mijn brood altijd met een geweer.
-7 kudos 2025-02-25 14:15:30 door HeroPositive op Even mesje pakken uit de auto
Waar is het nu? In Amerika of hier?
5 kudos 2025-01-29 19:16:39 door Peerke16 op Landen met de meeste schoolshootings
@factsdontlie, " slechts een klasgenoot neerschieten", zei je dat nou echt?
4 kudos 2025-01-29 17:03:20 door Robert_Dn_Hero op Landen met de meeste schoolshootings
@FactsDontLie | 29-01-25 | 16:36: oh ja als ze alleen 115 keer per jaar op een school schieten is het niet erg toch? rot toch op met je onzin, mafkees!
-8 kudos 2025-01-29 15:36:17 door FactsDontLie op Landen met de meeste schoolshootings
@SuqMadiq | 29-01-25 | 16:15: Het lastige aan dit soort dingen is dat in het filmpje schoolshooting een andere betekenis dan joep010 heeft. Verschillende landen hebben verschillende betekenissen hiervoor. Als een school geraakt wordt door kogels die niet op de school gemikt waren is het dan een schoolshooting? moet een idioot rond gaan schieten in een school of is slechts een klasgenoot neerschieten ook al genoeg. De reaguurder houd hier een andere definitie aan en dus noemt hij de cijfers niet kloppend. Welke statistieken deze groep zich in het filmpje op beroept staat er helaas niet bij
2 kudos 2025-01-29 15:15:06 door SuqMadiq op Landen met de meeste schoolshootings
Waarom kloppen ze niet dan?
11 kudos 2025-01-29 15:11:22 door dedump op Landen met de meeste schoolshootings
klopt, het gemiddelde is 115 per jaar.
0 kudos 2024-06-01 23:13:29 door danque op Trump vs the law
"Americca wil just geen..." Wil just? Als in "America just doesnt want a...". We hebben een indringer in ons midden.
-3 kudos 2024-06-01 21:43:44 door IJsboerke op Trump vs the law
Media is meervoud. Vertekenen dus. Vertekend was in dit verband nooit goed geweest trouwens.
2 kudos 2024-06-01 20:28:03 door mickey2410 op Trump vs the law
@MNM88 | 01-06-24 | 17:11: fox news waarschijnlijk want die zijn pro trump
21 kudos 2024-06-01 17:22:45 door Rest in privacy op Trump vs the law
Hoe is het nou om zo ontzettend in de wappie fuik te zitten dat je het opneemt voor een foute vent in een ander land?
-19 kudos 2024-06-01 17:14:32 door Sarcasmus op Trump vs the law
wel gelijk. Wij denken dat mensen die afhankelijk zijn van de staat voor hulp bij de ziekenhuiskosten, dat dan zouden waarderen, maar de (helft van de) Amerikanen wil dat gewoon liever zelf betalen.
Wij denken dat meer belasting voor de rijken goed is, maar de (helft van de) amerikanen willen zelf arm blijven en superrijken hebben. Wij denken dat als je zelf pathalogisch leugenaar bent, meerdere keren gescheien bent, ontrouw bent geweest en geen fuck geeft om andere, dat je dan geen goede cristen bent, maar de (helft van de) Amerikanen denkt daar ook anders over.
Ik vind het wel grappig dat er twee helften zijn die de ander gebrainwashed noemen. Maar ik kijk van beide kanten content en het is keer op keer toch wel heel duidelijk wie de propaganda is...
36 kudos 2024-06-01 15:11:34 door MNM88 op Trump vs the law
Vertel eens, wat is dan wel het beeld van Amerika? Als jouw beeld van Trump is dat het misschien een vervelende meneer is, ben ik benieuwd naar welke media jij hebt gekeken/geluisterd…
0 kudos 2024-05-24 09:30:27 door timmey op Prijs per munitie in de VS
@Borisdied dat de Sovje Unie in oorlog was met Nazi-Duitsland was alleen maar handig voor bezette landen omdat op die manier Nazi-Duitsland van 2 kanten werd bestookt en verzwakt. Na de oorlog waren bepaalde delen in het oosten toegewezen aan de Sovjet Unie, daarmee ontstond de DDR en had je geen Nazisme maar Communisme… alsof je daar ineens goed mee af bent..het is niet voor niks dat west en oost later weer samen waren.
-2 kudos 2024-05-24 08:57:44 door Craefter op Prijs per munitie in de VS
@TrustMeImAnEngineer | 24-05-24 | 07:19: Europa zou er economisch heel wat anders uit hebben gezien wanneer we toegang hadden tot de goedkope energie in Rusland. Een zwak Europa is in voordeel voor Amerika. Ik zie Amerika Rusland alleen maar ophitzen tegen Europa, om ons bezig te houden.
6 kudos 2024-05-24 08:06:27 door Sasser op Prijs per munitie in de VS
@darkracer125 | 24-05-24 | 08:57: Jij hebt duidelijk niet opgelet bij geschiedenisles
10 kudos 2024-05-24 07:44:22 door owikzegmaarwat op Prijs per munitie in de VS
@BorisDied | 24-05-24 | 07:39: mwa, dat was meer een gelegenheids-alliantie, puur omdat de gezamelijke vijand duitsland was. direct na de oorlog waren er spanningen en begon de koude oorlog. rusland is altijd al de vijand van het westen geweest.
-3 kudos 2024-05-24 06:57:40 door darkracer125 op Prijs per munitie in de VS
@TrustMeImAnEngineer | 24-05-2024 | 07:19:
volgens mij hadden we de helft minder oorlogen gehad als murica nooit bestaan had.
16 kudos 2024-05-24 05:39:52 door BorisDied op Prijs per munitie in de VS
Je weet dat de Sovjet-Unie bij de geallieerden hoorden?
36 kudos 2024-05-24 05:19:54 door TrustMeImAnEngineer op Prijs per munitie in de VS
En vooral ook dat ze ook nu nog bereid zijn zoveel te doen voor de Europese stabiliteit. Zie Oekraïne; daar hadden ze ook laks in kunnen zijn en/of ons de offertes kunnen sturen...
-4 kudos 2024-04-11 09:14:11 door SneakyHarry op Trump op propatour
Banjo-kazooie. Jij mag een seniele bejaarde die altijd aan kleine kinderen snuffelt als normaal beschouwen hoor. Ik word er onpasselijk van maar verschil moet er zijn.
2 kudos 2024-04-11 06:22:24 door banjo-kazooie op Trump op propatour
@SneakyHarry lol, pedo... typische ad hominem van team 88 lopende strafrechtelijke vervolgingen.
-27 kudos 2024-04-11 05:39:51 door SneakyHarry op Trump op propatour
Luister het is heel simpel. Pedofiel euh Biden goed, Trump boe. Gewoon luisteren naar de mainstream media en volg zonder te mokken. Al is in cijfers trump een van de beste die ze hebben gehad. Helaas hebben ook de medereaguurders gesmolten hersenen en minuten minnen ze alles wat maar met trump te maken heeft.
12 kudos 2024-04-11 05:32:11 door TrustMeImAnEngineer op Trump op propatour
Alsof Biden en Obama niet allang hetzelfde zeiden. Niet voor niks dat NL altijd al met allerlei oefeningen en kleine buitenlandse missies meedoet. De echte politieke urgentie is gekomen door Poetin, niet Trump. Ook Europa ziet dat de VS niet álles tegelijkertijd aan zou kunnen + willen. (China/Taiwan, Gaza en omstreken, Rusland, maar evt ook dan overige zaken die hun kans kunnen pakken zoals in Afrika, of Turkije/Griekenland, etc..)
36 kudos 2024-04-11 05:18:12 door flame_me op Trump op propatour
Daar heeft Poetin voor gezorgd. Niet Trump.
-1 kudos 2024-02-22 00:35:52 door mr-P.Doh op Tijd voor een gevoelsmomentje
Totdat de stroom uit valt en je hier afhankelijk van bent. Dan ben je blij dat ie na al deze handelingen binnen twee maanden is opgestart!
9 kudos 2022-04-25 14:26:42 door Oglog op Re: Zielige vid van de dag
My 600pound life? Gewoon op Nederland uitgezonden hoor
8 kudos 2022-01-12 22:36:36 door G.Kalf op Heftige mishandeling in A'dam
In Amerika was dit "Man schiet vader en moeder dood vanwege filmpje" geweest.
Wapenfreaks, koppen dichthouden. Jullie zijn gevaarlijker dan dit figuur.
-6 kudos 2022-01-12 22:35:05 door G.Kalf op Heftige mishandeling in A'dam
"Maar hij is niet. Incidentje. Moet kunnen. Eigenlijk de schuld van de samenleving" - De linkse rechter, 2025, als deze zaak eindelijk voor komt