DumpStats voor backtrack

20,919 +23314 -2395

Kudos

#3351 (Top 1.0486%)

Kudos/dag 3.17
Kudos/reaguursel 25.92
Meeste kudos op 1 reaguursel 2167
Minste kudos op 1 reaguursel -329

807

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.12
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 12.2
Reacties per reaguursel 0.49
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 22
Geregistreerd op 09-02-2008
Eerste reactie op 02-06-2008

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-07 19:20:08 door nieuwsgierige pelg op Zondagavond Erotiek #3
Erotiek, dat is seks beleven met een veder zonder meer. Harde porno dat is seks beleven met een veder, die nog aan de hele kip hangt.

9 kudos 2026-06-07 18:12:26 door aequum est aequum op Zondagavond Erotiek #3
Erotiek is juist geen harde porno. Anders had erotiek wel harde porno geheten. Erotiek is met een beetje vaseline op de lens lafjes kijken naar wat tietjes en wellicht een per ongeluk lipje.

0 kudos 2026-06-06 11:07:40 door KelderKebabKwab op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
@trucker0werner | 05-06-26 | 23:05: De daahcammer neemt toch geen voorrang? Dat doet die kudtbus. De dashcammer remt toch om een ongeluk te voorkomen? Hij is er enkel pissig om. En dat is terecht. Of je er wat aan hebt is wat anders. Maar doe niet niet alsof de dashcammer de boel hier verprutst.

6 kudos 2026-06-05 21:05:10 door trucker0werner op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
@EvenGeduldAUB | 05-06-26 | 20:51:
of de busje nu fout zat of niet. we moeten alle anticiperen in het verkeer.
Ja dashcammer heeft voorrang maar mag geen voorrang nemen. Die krijg je. Dit geval niet en daarop anticipeer je.
We blijven allemaal mensen en maken alle fouten.
Met wat geduld naar elkaar komen we alle veilig thuis.

17 kudos 2026-06-05 18:51:41 door EvenGeduldAUB op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
Lul niet man, hij moet gewoon stoppen en geen voorrang nemen. Zo druk leek het me niet op die rotonde. Deze kerel heeft gewoon schijt, en dat is asociaal. Mooi dat ie op Dumpert staat.

0 kudos 2026-05-24 14:48:50 door NSFWFTW op The War on terror
Misschien is het jouw referentiekader waardoor je dat denkt te zien?

0 kudos 2026-03-22 14:52:33 door backtrack op Twents tuig verbouwt wc
@Aleksandr | 22-03-26 | 10:44: Volgens mij staat er duidelijk dat ik het niet goedkeur. iets met goed lezen

-1 kudos 2026-03-22 11:39:23 door Wateenaccountnaamzeg op Twents tuig verbouwt wc
Jij bent het schoolvoorbeeld van de achteruitgang van dit land en onze maatschappij, mensen die wangedrag van de ene groep goedpraat en van de andere belachelijk vind. Jij bent het probleem, punt.

3 kudos 2026-03-22 09:50:15 door Nozemans op Twents tuig verbouwt wc
Kijk, en dit is meteen de kern van alle problemen. Wat maakt het uit, het is maar graffiti... Ik zal jouw huis eens komen onderkalken, kijken of je er nog zo over denkt.

4 kudos 2026-03-22 09:44:50 door Aleksandr op Twents tuig verbouwt wc
De boel onder kladden moet gewoon kunnen?
Als ik bij u op de koffie kom mag ik dat ook in het toilet?
Nee toch?

3 kudos 2026-02-15 10:27:15 door Durk145 op Goedemorgen!
Nog geen sleutels kwijt idd dit jaar

-1 kudos 2025-10-02 11:02:58 door Mislintat op Schwalbe van het jaar
Ik denk niet dat hij van deze tackle acuut 'de tering' (ouderwetse naam voor tuberculose/TBC) heeft gekregen. Het ziet er meer uit als een crurisfractuur (een onderbeensbreuk waarbij zowel het scheenbeen (tibia) als het kuitbeen (fibula) zijn gebroken en de enkelvork/voet dus niet meer gestabiliseerd worden, waardoor de voet ten opzichte van het onderbeen verder naar binnen of buiten kan draaien dan normaal.

0 kudos 2025-09-17 14:29:52 door Stomtoevallig op Wielrenners in de horeca
@Dopoog | 16-09-25 | 21:08: Want omdat er niemand anders is mag jij je misdragen? Ik snap die grootheidswaanzin niet zo goed.

36 kudos 2025-09-16 19:48:31 door Hornoks op Wielrenners in de horeca
Als ze dat al doen, sommigen komen enkel even op het toilet drie bidons gratis met water vullen.

-58 kudos 2025-09-16 19:08:55 door Dopoog op Wielrenners in de horeca
En daar heb jij last van? Is wel rond de tijd dat er nog niemand anders is. Jankerd