20,919 +23314 -2395
Kudos
#3351 (Top 1.0486%)
| Kudos/dag | 3.17 |
| Kudos/reaguursel | 25.92 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2167 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -329 |
20,919 +23314 -2395
Kudos
#3351 (Top 1.0486%)
| Kudos/dag | 3.17 |
| Kudos/reaguursel | 25.92 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2167 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -329 |
807
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.12 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 12.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.49 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 22 |
| Geregistreerd op | 09-02-2008 |
| Eerste reactie op | 02-06-2008 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-23 19:46:10 door Hey_gozert op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
Grolsch kan niet.
14 kudos 2026-06-16 18:12:48 door Luchtbakker op Vos verzamelt bosje ratten
Dat probeerde hij ook maar het ging telkens weer aan.
-2 kudos 2026-06-15 00:00:56 door Warmkoud op Oranjebus fanwalk
Nu wel hè! Hahahaha
0 kudos 2026-06-07 19:20:08 door nieuwsgierige pelg op Zondagavond Erotiek #3
Erotiek, dat is seks beleven met een veder zonder meer. Harde porno dat is seks beleven met een veder, die nog aan de hele kip hangt.
9 kudos 2026-06-07 18:12:26 door aequum est aequum op Zondagavond Erotiek #3
Erotiek is juist geen harde porno. Anders had erotiek wel harde porno geheten. Erotiek is met een beetje vaseline op de lens lafjes kijken naar wat tietjes en wellicht een per ongeluk lipje.
0 kudos 2026-06-06 11:07:40 door KelderKebabKwab op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
@trucker0werner | 05-06-26 | 23:05: De daahcammer neemt toch geen voorrang? Dat doet die kudtbus. De dashcammer remt toch om een ongeluk te voorkomen? Hij is er enkel pissig om. En dat is terecht. Of je er wat aan hebt is wat anders. Maar doe niet niet alsof de dashcammer de boel hier verprutst.
0 kudos 2026-06-06 07:22:02 door KelderKebabKwab op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
Jij laat zeker ook je wijf neuken door je buurman omdat hij dat kennelijk even nodig had?
1 kudos 2026-06-06 06:54:09 door Superior-bastard op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
@EvenGeduldAUB | 05-06-26 | 20:51: Lul toch niet man, of dat jij nooit iets fout doet.
6 kudos 2026-06-05 21:05:10 door trucker0werner op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
@EvenGeduldAUB | 05-06-26 | 20:51:
of de busje nu fout zat of niet. we moeten alle anticiperen in het verkeer.
Ja dashcammer heeft voorrang maar mag geen voorrang nemen. Die krijg je. Dit geval niet en daarop anticipeer je.
We blijven allemaal mensen en maken alle fouten.
Met wat geduld naar elkaar komen we alle veilig thuis.
3 kudos 2026-06-05 20:38:58 door ijstijger2 op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
@Wateenaccountnaamzeg | 05-06-26 | 21:41: O dus met een aanhanger heb je voorrang. Ok, zal ik het verkeerd begrepen hebben.
-5 kudos 2026-06-05 19:41:10 door Wateenaccountnaamzeg op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
@EvenGeduldAUB | 05-06-26 | 20:51: Gewoon even je gas loslaten, je ziet dat er een aanhanger achter hangt. Gewoon ff voorlaten en de doorstroming bevorderen.
17 kudos 2026-06-05 18:51:41 door EvenGeduldAUB op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
Lul niet man, hij moet gewoon stoppen en geen voorrang nemen. Zo druk leek het me niet op die rotonde. Deze kerel heeft gewoon schijt, en dat is asociaal. Mooi dat ie op Dumpert staat.
0 kudos 2026-05-24 14:48:50 door NSFWFTW op The War on terror
Misschien is het jouw referentiekader waardoor je dat denkt te zien?
1 kudos 2026-05-23 10:17:51 door Dizsaidup op Welkom bij de afkickkliniek, tap zit links
@moraalsoldaat | 23-05-26 | 11:31: Mag het bij mij? Ahhhhh toe. Asjeblieft. (zet puppyogen op)
7 kudos 2026-05-23 09:31:44 door moraalsoldaat op Welkom bij de afkickkliniek, tap zit links
We zullen bij jou voor de voordeur ook eens een feesttent neerzetten.
6 kudos 2026-05-23 09:28:46 door Tomatensaus op Welkom bij de afkickkliniek, tap zit links
In de buurt? Om 1 meter afstand bedoel je.
-1 kudos 2026-04-26 08:30:03 door heyhoipiepeloitjes op Mevrouw is boos op de plisie
Terug naar hun eigen land!
13 kudos 2026-03-30 23:30:14 door Realistic op TBS'er is gesnapt!
Als eigenaar van een hond en een kat ben ik ook blij.
0 kudos 2026-03-22 14:52:33 door backtrack op Twents tuig verbouwt wc
@Aleksandr | 22-03-26 | 10:44: Volgens mij staat er duidelijk dat ik het niet goedkeur. iets met goed lezen
0 kudos 2026-03-22 14:51:20 door backtrack op Twents tuig verbouwt wc
@Wateenaccountnaamzeg | 22-03-26 | 12:39: Waarvan akte
-1 kudos 2026-03-22 11:39:23 door Wateenaccountnaamzeg op Twents tuig verbouwt wc
Jij bent het schoolvoorbeeld van de achteruitgang van dit land en onze maatschappij, mensen die wangedrag van de ene groep goedpraat en van de andere belachelijk vind. Jij bent het probleem, punt.
3 kudos 2026-03-22 09:50:15 door Nozemans op Twents tuig verbouwt wc
Kijk, en dit is meteen de kern van alle problemen. Wat maakt het uit, het is maar graffiti... Ik zal jouw huis eens komen onderkalken, kijken of je er nog zo over denkt.
4 kudos 2026-03-22 09:44:50 door Aleksandr op Twents tuig verbouwt wc
De boel onder kladden moet gewoon kunnen?
Als ik bij u op de koffie kom mag ik dat ook in het toilet?
Nee toch?
6 kudos 2026-03-22 09:24:26 door Cesare Lombroso op Oud-politieman: Politieke correctheid moet ff door toilet gespoeld
@klakkeloos101 | 22-03-26 | 10:13:
Als jij wel de juiste feiten hebt, noem ze dan.
6 kudos 2026-03-22 09:19:41 door freddiekrokedie op Oud-politieman: Politieke correctheid moet ff door toilet gespoeld
@klakkeloos101 | 22-03-26 | 10:13: En vertel mij wat dan?
-33 kudos 2026-03-22 09:13:39 door klakkeloos101 op Oud-politieman: Politieke correctheid moet ff door toilet gespoeld
Hij strooit makkelijk met onjuiste feiten, dus denk het wel.
26 kudos 2026-03-22 09:09:36 door Aleksandr op Oud-politieman: Politieke correctheid moet ff door toilet gespoeld
En dan?
Dan heeft hij nog steeds de steun van op zijn minst 75 andere kamerleden nodig.
En dat heeft niemand meer in dit toaal onbestuurbare land.
3 kudos 2026-02-15 10:27:15 door Durk145 op Goedemorgen!
Nog geen sleutels kwijt idd dit jaar
-3 kudos 2026-02-07 08:53:53 door HierSukkeKok op Voetbal of vuurwerkshow?
Mofrikaans
-2 kudos 2026-02-07 08:49:03 door Nietmijnprobleem op Voetbal of vuurwerkshow?
Alsof fries verstaanbaar is
11 kudos 2026-02-07 08:08:34 door HangoverHero op Voetbal of vuurwerkshow?
Dat is geen taal, maar kerkraads dialect.
0 kudos 2026-01-10 11:29:20 door KnockKnockWhosthere op Twee broodjes met alles
Dat is de grap juist.
-17 kudos 2026-01-09 20:53:57 door tijdelijkeban op Twee broodjes met alles
Vrouwen zijn ook niet grappig, maar wel lekker. Althans, degene waarvoor je moeite doet.
1 kudos 2025-12-31 20:06:40 door noemphatie op Feest al los in de kroeg
Liever niet .
1 kudos 2025-12-25 09:22:01 door vlasteler op Vrolijk Kerstfeest
Hoofd?
0 kudos 2025-10-23 20:18:37 door Toompie888 op Winkelwagens schoonmaken
Ik ga slapen. Maarja ieder zn ding natuurlijk.
5 kudos 2025-10-23 20:08:48 door NiCeY op Winkelwagens schoonmaken
Ook van voor naar achter kantelen.
18 kudos 2025-10-23 20:08:04 door ThisIsDeW op Winkelwagens schoonmaken
Een middelbare scholier met een Kärcher.
1 kudos 2025-10-23 20:04:45 door vlaamse-rietschieter op Winkelwagens schoonmaken
Hoeft geen nacht te duren denk ik
3 kudos 2025-10-17 18:17:31 door ElCornholio op Dumpert Muziek
Het eerste waar ik aan dacht.
4 kudos 2025-10-02 11:37:27 door FonzeOfficial op Schwalbe van het jaar
@Mislintat | 02-10-25 | 13:02: jajajajaja ( met stemmetje van Van Binsbergen)
-1 kudos 2025-10-02 11:02:58 door Mislintat op Schwalbe van het jaar
Ik denk niet dat hij van deze tackle acuut 'de tering' (ouderwetse naam voor tuberculose/TBC) heeft gekregen. Het ziet er meer uit als een crurisfractuur (een onderbeensbreuk waarbij zowel het scheenbeen (tibia) als het kuitbeen (fibula) zijn gebroken en de enkelvork/voet dus niet meer gestabiliseerd worden, waardoor de voet ten opzichte van het onderbeen verder naar binnen of buiten kan draaien dan normaal.
0 kudos 2025-09-17 14:29:52 door Stomtoevallig op Wielrenners in de horeca
@Dopoog | 16-09-25 | 21:08: Want omdat er niemand anders is mag jij je misdragen? Ik snap die grootheidswaanzin niet zo goed.
2 kudos 2025-09-17 05:17:33 door mrv op Wielrenners in de horeca
En allemaal apart willen afrekenen
6 kudos 2025-09-17 05:15:13 door Gekkie123 op Wielrenners in de horeca
@Dopoog: ja hoor, we hebben de wielrenner gevonden.
11 kudos 2025-09-16 21:31:22 door Plofferson op Wielrenners in de horeca
En vergeet niet een voor een afrekenen!
8 kudos 2025-09-16 20:50:54 door banjo-kazooie op Wielrenners in de horeca
Echte wielrenner bestelt ook zeker een appeltaart er bij.
36 kudos 2025-09-16 19:48:31 door Hornoks op Wielrenners in de horeca
Als ze dat al doen, sommigen komen enkel even op het toilet drie bidons gratis met water vullen.
-58 kudos 2025-09-16 19:08:55 door Dopoog op Wielrenners in de horeca
En daar heb jij last van? Is wel rond de tijd dat er nog niemand anders is. Jankerd
151 kudos 2025-09-16 18:41:44 door Maxima_Hartman op Wielrenners in de horeca
Het voordeel als ze op het terras zitten is wel dat je er dan op de weg geen overlast van hebt.