DumpStats voor TheDuchess

722 +1685 -963

Kudos

#41448 (Top 12.9694%)

Kudos/dag 0.19
Kudos/reaguursel 3.41
Meeste kudos op 1 reaguursel 224
Minste kudos op 1 reaguursel -79

212

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.06
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.7
Reacties per reaguursel 0.46
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 08-03-2016
Eerste reactie op 08-03-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-12 01:42:17 door Nicotinekauwgom op Ragebaitend lulletje met filmbril krijgt waar voor z'n geld
Als een product 'niet smaakt' is dat hetzelfde als 'ik vind het niet lekker' of 'het is anders dan ik had verwacht'. Die teleurstelling staat niet gelijk aan een gebrek van het product, en alleen bij gebreken is de winkel verplicht het product terug te nemen, om te ruilen of je geld terug te geven. Een gebrek is bijvoorbeeld een beschimmeld product, een product in de verkeerde verpakking, een chocoladereep die smaakt en ruikt naar wasbenzine - tenzij dit was beloofd volgens de verpakking, ik bedoel, je hebt tegenwoordig de meest raarste smaakjes...

3 kudos 2026-05-26 05:51:14 door WilfredGeenNee op Waterfeestje in de Schilderswijk
@flupke1980 | 25-05-26 | 20:29: Een brandkraan draai je niet zomaar open of dicht; die moet je correct bedienen. Daarom moeten ongetrainde mensen ervan afblijven. Je commentaar is het Dunning-Krugereffect in optima forma.

29 kudos 2026-05-25 19:01:04 door verdwaaldehippie op Waterfeestje in de Schilderswijk
Het is idd gewoon een brandkraan, maar de meeste breuken in waterleidingen ontstaan door het openen en sluiten van brandkranen ivm druk wisselingen in de leiding die daarvan komen.

0 kudos 2026-05-20 06:47:58 door Baron Von Awesome. op Goochelaar komt eitjes halen
@DiePanzerVorwaerts3 | 19-05-26 | 23:28: Sluit ik me graag bij aan! Als je dit kan, kan je overigens ook krantenlopen bijvoorbeeld, verdien je nog wat bij.

0 kudos 2026-05-19 21:28:43 door DiePanzerVorwaerts3 op Goochelaar komt eitjes halen
Ik kan je uit ervaring zeggen dat je ook met een zeer klein budget niet hoeft te jatten van boeren die hun producten in dit soort kastjes voor een habbekrats aanbieden.

0 kudos 2026-05-18 21:12:20 door De_GBS op Het is hier net de Efteling
"Pukkie heeft je speeltje stukgebeten dus ik heb het weg moeten werpen. Morgen gaan we naar de speelgoedwinkel en krijg je een puzzel."
Zo zal de smoes wellicht geklonken hebben.
Zijn er vandaag eigenlijk nog fysieke speelgoedwinkels?

7 kudos 2026-05-13 00:24:02 door Rest in privacy op Fikkie stoken in Loosdrecht
Je zou toch al betalen voor de instroom van alleenstaande jongemannen die dadelijk alles gefinancierd krijgen vanuit diversiteitssubsidies.

1 kudos 2025-12-03 04:54:04 door Denx op idioot in een i3
Doet er niet toe hoe lang hij links rijdt. De I3 maakt hier een gevaarlijke manoeuvre. Wat niet kan, dat kan niet. En ja, in deze situatie zou ik ook het gat verkleinen omwille van mijn eigen veiligheid.

-2 kudos 2025-10-17 16:22:34 door parre op Ja ook niet mijn probleem, doei
ja dat mag
De bewegingssensor-functie van de camera uitzetten als voor de openbare weg en wilt filmen wanneer er wordt aangebeld.

5 kudos 2025-09-02 17:45:30 door Cromabuik op Idioot in Parkstad
Die zit er zo dicht op dat de grijze wagen niet eens kan zien of het veilig is om ruimte te maken.

8 kudos 2025-09-02 17:21:38 door Rest in privacy op Idioot in Parkstad
O ja, het domme jij-rijdt-te lang-links-commentaar. Er is niets dat dit primatengedrag van die pauper BMW goedpraat. De ruimte is niet eens zo groot en de kans is groot dat de figuur in de Polo alleen maar met die drammerige oetlul achter 'm bezig is. Daar gaan je nekharen toch van overeind staan.

5 kudos 2025-09-02 17:12:18 door Walgenaar op Idioot in Parkstad
Wees nou eerlijk, heb je ooit een pauper in een ouwe BMW normaal zien rijden?