46,468 +49981 -3513
Kudos
#1226 (Top 0.3836%)
| Kudos/dag | 20.27 |
| Kudos/reaguursel | 25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4418 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -226 |
46,468 +49981 -3513
Kudos
#1226 (Top 0.3836%)
| Kudos/dag | 20.27 |
| Kudos/reaguursel | 25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4418 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -226 |
1,859
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.81 |
| Topreaguursels | 11 |
| Woorden per reaguursel | 15.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.64 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 42 |
| Geregistreerd op | 16-03-2020 |
| Eerste reactie op | 16-03-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
33 kudos 2026-06-20 20:47:19 door Franksfirst op VV Haren viert in Chania overwinning nederland Zweden
En bij Duitse klanten is hij groot fan van Duitsland
-3 kudos 2026-06-20 16:40:53 door Second_chance op Onweer des dood
testen=tetten natuurlijk
2 kudos 2026-06-19 14:35:01 door Leegzwembad op Zeuren is oppleuren
@AgentPigleton | 19-06-26 | 14:09: hoeft je zeker niet te hebben Amazon kan zo even duizenden werknemers de deur uitgooien als ze weer een nieuwe robot erbij hebben.
0 kudos 2026-06-19 14:34:20 door Leegzwembad op Zeuren is oppleuren
@Tycz | 19-06-26 | 14:39: maar 10% van mensen in loondienst in de VS is aangesloten bij een vakbond, denk dat er meer mensen zwart werken daar dan zijn aangesloten bij een vakbond.
0 kudos 2026-06-19 13:21:19 door SimonMc op Zeuren is oppleuren
@jamaarikweethetbeter | 19-06-26 | 14:56: *ontslagen
5 kudos 2026-06-19 12:56:16 door jamaarikweethetbeter op Zeuren is oppleuren
Er staat nergens dat ie ontslaan is. Het was een contractor, dus gewoon geen samenwerking meer. Dat is heel wat anders.
-1 kudos 2026-06-19 12:39:48 door Tycz op Zeuren is oppleuren
@AgentPigleton | 19-06-26 | 20:09: Hangt er vanaf of het een 'at will' staat is en of hij aangesloten is bij een vakbond.
16 kudos 2026-06-19 12:09:55 door AgentPigleton op Zeuren is oppleuren
Volgens mij hoef je in de states niet echt een valide reden te hebben.
-5 kudos 2026-06-18 07:31:00 door LieverSudoDanZwitsal op Zorg de komende dagen voor verkoeling
dooie muts
14 kudos 2026-06-07 20:20:45 door Radium op Gefrustreerde snelle Audi bestuurder doet brake-check op A73
Gooi er een zooi van die booslims uit en het wordt een stuk prettiger.
0 kudos 2026-05-26 19:12:25 door dikkejenkie op Lekker vuurwerkje afsteken vanaf het balkon
Dit is de vader. Binnen slapen Djaynivano en Rosalia-Daisjona.
6 kudos 2026-05-26 14:52:11 door Lux-et-Libertas op Lekker vuurwerkje afsteken vanaf het balkon
Niet alleen niet op vakantie mag, aar ook niet mag vluchten en ergens asiel aanvragen.
11 kudos 2026-05-11 19:26:32 door Draakje.Floris op Ballen knallen in de lucht
Ryan Dunn is met z'n dronken kop veel te hard gaan rijden en heeft niet alleen zichzelf maar ook een passagier omgebracht. Heel jammer voor zijn fans dat hij niet meer in Jackass te zien is, maar ik zou dat eigen schuld en niet een ongeluk noemen.
13 kudos 2026-05-11 17:20:38 door Slokdarmvolkwakker op Ballen knallen in de lucht
@Ongecompliceerd | 11-05-26 | 18:34: Johnny knoxville is er ook aardig goed terecht gekomen.
7 kudos 2026-05-11 16:34:35 door Ongecompliceerd op Ballen knallen in de lucht
Ongeluk, zo kun je het ook noemen ja. Bam is er verder gelukkig wel goed van afgekomen. Volgens mij is SteveO de enige die er uiteindelijk beter van is geworden.
10 kudos 2026-05-09 14:11:09 door Rest in privacy op Hommel zijn slim
Volgens mij zijn hoofdletters middenin een zin of woord niet oké hoor.
7 kudos 2026-05-06 11:19:23 door Kreationist op Hij valt
Toen waren er gewoon boze meneren en mevrouwen met boodschappentassen die je terecht wezen.
0 kudos 2026-05-04 21:17:19 door Routine op Donald heeft alle kaarten
@nieuwsgierige pelg | 04-05-26 | 14:35: Aldus vermeld in een reaguursel wat niets met het filmpje te maken heeft. Sein ze dan in voor het wegjorissen.
-1 kudos 2026-05-04 15:27:34 door BronstigPaard op Donald heeft alle kaarten
@nieuwsgierige pelg: *de afbeelding *regelement
0 kudos 2026-05-04 12:35:31 door nieuwsgierige pelg op Donald heeft alle kaarten
@Thomtidom | 04-05-26 | 13:15: Dumpert is geen instructieve Nederlandse taalsite. Als je tenenkrullende fouten (zie reglement) vindt, sein ze dan voor het jorissen, maar stop met opmerkingen die niets te maken hebben met het filmpje.
3 kudos 2026-05-04 11:39:36 door Youtoo op Donald heeft alle kaarten
Ik vind hem anders een hele grote! ...klootzak wel te verstaan.
3 kudos 2026-05-04 11:35:08 door Dwingend_Gordijn op Donald heeft alle kaarten
Hij heeft mij al eens ontslagen. Heel irritant.
11 kudos 2026-05-04 11:15:37 door Thomtidom op Donald heeft alle kaarten
*word
0 kudos 2026-05-02 14:16:51 door Gruune_knuppel op Juan ligt te tukken
Ellebogen op tafel en rik!
4 kudos 2026-05-02 14:08:52 door JorisKopvot op Juan ligt te tukken
Rikken doe je met zijn vieren.
1 kudos 2026-05-02 14:08:33 door Voornietskomtdezonop op Juan ligt te tukken
Dat kan kloppen want rikken is een kaartspel.
1 kudos 2026-04-28 15:11:51 door Djepper op Naakte poes op het aanrecht
Ja al die haren overal…
-2 kudos 2026-04-28 14:46:12 door thebeast4000 op Naakte poes op het aanrecht
zo denkt die kat ook over u.
-1 kudos 2026-04-28 08:41:16 door TheCommenter op Koningsdag 2026
Mag niet van Fem
3 kudos 2026-04-27 18:34:49 door Brammosopdefiets op Crash Jos Verstappen
Oke Jos, bedankt voor je bijdrage.
6 kudos 2026-04-27 17:45:10 door DiePanzerVorwaerts3 op Crash Jos Verstappen
O ja, het lag aan de auto natuurlijk.
Verder is/was Jos gewoon een vervelende patser.
-5 kudos 2026-04-27 15:52:52 door Mawe op Crash Jos Verstappen
Dan zei hij :'Ik zag een gaatje' en dan gingen ze er met z'n tweeën weer af, de grindbak in.
0 kudos 2026-04-06 12:52:04 door HarrieDeBoswachter op Never bring a knife to gunfight
22lr is in het hoofd extreem dodelijk omdat het rondstuitert. maar door het lichaam heb je best een kans dat je weg loopt.
2 kudos 2026-03-28 10:07:42 door Tomme_Pelg op Hé meisje, wil je eens flashen?
Zo te horen heb je niet veel gekregen.
0 kudos 2026-03-28 08:31:28 door Trekkroket op Hé meisje, wil je eens flashen?
Ik kan je wel een adresje sturen waar je ze kunt laten plaatsen…
1 kudos 2026-03-28 06:30:39 door Nihilon op Motorrijder is Levensmoe
Het is inderdaad geen break check maar een brake check.
0 kudos 2026-03-27 20:41:53 door KenJijDeSwaffelman op Motorrijder is Levensmoe
Wanneer rijdt hij tegen hem aan dan?
-4 kudos 2026-03-27 16:08:54 door Be2712be op Motorrijder is Levensmoe
Waarschijnlijk is de motorrijder boos omdat hij geen plaats maakte zoals het hoort bij die snelheid in België.
0 kudos 2026-03-08 14:21:52 door Lompe_Tinus op Piastri crasht al voordat de GP start
Samenvatting teruggekeken en ben inderdaad blij dat ik vanmorgen niet de wekker had gezet.
-4 kudos 2026-03-08 12:02:00 door Dee Miller op Piastri crasht al voordat de GP start
@redthehaghue | 08-03-26 | 12:50: Je kan zo zien wie hier gen Z is, die gebruiken geen hoofdletters want teveel moeite en ze hebben het al zo zwaar en zo.
-3 kudos 2026-03-08 11:50:03 door redthehaghue op Piastri crasht al voordat de GP start
@Departed82 | 08-03-26 | 10:22:
Aan onze minnetjes te zien, hadden ze dat dus al helemaal niet begrepen. Kijk dat je een komma verward met een punt, tot daar aan toe, maar geen hoofdletters, is onbegrijpelijk. Zeker omdat het merendeel van de ongeletterde hier, via de app reaguuren, dan zet je gewoon standaard je spellingscontrolle aan.
-12 kudos 2026-03-08 09:22:53 door Departed82 op Piastri crasht al voordat de GP start
@redthehaghue | 08-03-26 | 10:19: Hier is één woord voor: interpunctie.
-21 kudos 2026-03-08 09:19:54 door redthehaghue op Piastri crasht al voordat de GP start
Gebruik eens een komma in plaats van een punt en hoofdletters hè, het blijft moeilijk...
0 kudos 2026-03-03 09:32:27 door Kreationist op Goeiemorgen
Als mijn vrouw me hiermee betrapt, dan ben ik nog niet jarig.
-4 kudos 2026-03-03 07:54:07 door Chodt op Goeiemorgen
Felicitaties aan het uitlokken?
1 kudos 2026-03-02 22:17:27 door threeheadedmonkey op SNEL OVER DE LINKERBAAN NAAR BELGIE
Heb je 'm nu weer los gekregen?
1 kudos 2026-02-21 12:02:45 door Rikkert223 op 32 Keer gepakt zonder rijbewijs
Dit soort figuren omzeilen dat ook wel, ze hadden hem bij de 2de keer al in de bak moeten zetten oid.
0 kudos 2026-02-16 09:57:24 door Floepi_Floepi_Floepi op Dakloze Roemeen probeert zomaar kind te ontvoeren in Italië
-weggejorist-
11 kudos 2026-02-10 19:52:43 door holkontverklontering op Uitvoegen 2.0
Chauffeur kon niet naar links. Kwamen nog 2 auto's langs.
5 kudos 2026-02-05 19:59:26 door BennieDeKok op Gouden terugbrenger
Dat wordt relatiemateriaal voor elke BBQér.