67,795 +73898 -6103
Kudos
#737 (Top 0.2306%)
| Kudos/dag | 13.11 |
| Kudos/reaguursel | 23.96 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2807 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -349 |
67,795 +73898 -6103
Kudos
#737 (Top 0.2306%)
| Kudos/dag | 13.11 |
| Kudos/reaguursel | 23.96 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2807 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -349 |
2,829
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.55 |
| Topreaguursels | 17 |
| Woorden per reaguursel | 18.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.47 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 35 |
| Geregistreerd op | 26-04-2012 |
| Eerste reactie op | 26-04-2012 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 20:47:18 door LieverSudoDanZwitsal op Tip voor deze warme dagen
Misschien gebruikte hij hem ook wel in de auto als die ging Ramallah.
-4 kudos 2026-06-22 18:41:21 door prachtigmachtigmooi op Zieke wolkformatie boven Zeeland
Hey Nohara (geen haar?) Als je heeeel goed keek zag je ook superman vliegen daar helemaal rechtsboven zo swoesj kwam ie langs en daarna Thor met zn bliksem....
-14 kudos 2026-06-22 17:03:01 door Zundgat op Mexicanen vergeten nooit #2
Gelul, was een penalty. Je hoeft niet met iedereen vrienden te zijn. En verder het opschrift van nr. 4 maar dan in het enkelvoud voor je.
1 kudos 2026-06-17 14:46:18 door dikkedik op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
@TUNF | 17-06-26 | 16:38: 4000 stream bedoel je?
-4 kudos 2026-06-17 14:38:28 door TUNF op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
En die zijn er ook genoeg dus waar blijft die 4k stream?
0 kudos 2026-06-16 07:49:22 door markstar1963 op Wat klopt hier niet?
Maar och ligt er ook zand op de tegels in het middengedeelte, waarom is dat dan bestraat?
2 kudos 2026-06-15 16:53:33 door Creatieloos op Wat klopt hier niet?
@desneeuwruimer | 15-06-26 | 17:58: Hekkie?
1 kudos 2026-06-15 15:58:03 door desneeuwruimer op Wat klopt hier niet?
Ik denk wel dat als je vanavond je hond uit laat als het donker begint te worden, je de zebra strepen langer blijft zien als die stoeprand. Ik zou dat hekje nog even verplaatsen.
0 kudos 2026-06-13 20:40:28 door Sracovlov op Visser springt in eigen net
Kapitein onderbroek...
1 kudos 2026-06-13 20:11:52 door Piertje0 op Visser springt in eigen net
Godmiljaar je liet me even graven in mijn geheugen...
9 kudos 2026-06-13 13:20:58 door Kittenszijnvetlief op Visser springt in eigen net
@bergheit | 13-06-26 | 15:17: jij hebt duidelijk de referentie gemist.
-15 kudos 2026-06-13 13:17:56 door bergheit op Visser springt in eigen net
Nooit geen = altijd
12 kudos 2026-06-13 13:17:49 door Kittenszijnvetlief op Visser springt in eigen net
Hahaha dommerik
1 kudos 2026-06-09 20:55:27 door Liegebeest op Vuurwerkbiem in Zwaanshoek
@Nohara | 09-06-26 | 15:11: Wat is het probleem nou eigenlijk? Hopelijk blazen ze zichzelf ermee op. Win-win situatie. De verzekering van de nabestaanden kan de schade aan de omgeving wel afhandelen.
-2 kudos 2026-06-09 19:51:12 door InternetNiet op Saxofoonmeneer ist wieder da!
Legendary in Germany, he?
2 kudos 2026-06-09 18:37:42 door Superjeap op Vuurwerkbiem in Zwaanshoek
@Zoepvogel | 09-06-26 | 16:56: "Die mensen leven daarvan, en zullen het wel weten hoe ze het moeten opslaan"
.
AANNAMES!
Daarnaast heb je het ook nog over china, daar waar ze geen moment onbenut laten om ergens van af te wijken zodra het goedkoper kan.
1 kudos 2026-06-09 16:09:52 door JammerJoh op Vuurwerkbiem in Zwaanshoek
Het is enkel en alleen de schuld van de mensen die kost wat kost vuurwerk willen hebben. Niemand zegt dat je (il)legaal vuurwerk moet kopen. Als er dan wat mis gaat kan ik geen spatje medeleven hebben voor de slachtoffers. Tenzij deze ook de dupe zijn van de eencelligen die zo graag willen knallen.
-1 kudos 2026-06-09 15:49:09 door Kasverrot op Vuurwerkbiem in Zwaanshoek
@Jpthemaster | 09-06-26 | 15:02: Ook de mensen die het afstaken zijn illegaal
0 kudos 2026-06-09 14:56:54 door Zoepvogel op Vuurwerkbiem in Zwaanshoek
Wat een onzin om daar het vuurwerkverbod bij te halen.
In Enschede ging de zaak ook de lucht in, en dat was allemaal legaal.
Onlangs is in een "vuurwerkstad" in China ook de boel weer in de lucht gevlogen. Die mensen leven daarvan, en zullen het wel weten hoe ze het moeten opslaan, dus die vlieger van "verkeerd opgeslagen" wat je zegt gaat ook niet op.
1 kudos 2026-06-09 13:11:53 door Nohara op Vuurwerkbiem in Zwaanshoek
@Egokiller | 09-06-26 | 14:35: Appels en peren. De hele route, de veranderingen in het vuurwerkbesluit in de loop der jaren, de huidige problemen met illegaal vuurwerk, een traditie van vele decennia, het is allemaal niet te vergelijken met andere landen. Je moet wel onwijs naïef zijn dat een consumentenvuurwerkverbod niet gaat leiden tot een toename van het al reeds illegale zwaardere vuurwerk. En dat wordt niet netjes opgeslagen bij de importeur en verkopers in de bunkers, om vervolgens maximaal 4 dagen in huis te liggen, maar ligt het een half jaar overal en nergens verspreid. Dat is ook nu al het geval, maar de vraag zal alleen maar toenemen, en criminelen en tokkies zullen in dat gat springen. Tijdens corona zagen we al dat er zelfs met draagvlak ivm zorg voor het verbod dat er al een enorme hoeveelheid illegaal vuurwerk werd afgestoken. Het tweede jaar nam dat nog eens flink toe. Nu is er geen draagvlak om de zorg te ontzien. Maar goed, we spreken nog eens over 5 jaar. Afgesproken?
1 kudos 2026-06-09 13:04:43 door Jpthemaster op Vuurwerkbiem in Zwaanshoek
@Egokiller | 09-06-26 | 14:35:
Frankrijk: Hoewel het afsteken van vuurwerk door particulieren in het hele land in principe verboden is (tenzij georganiseerd door de gemeente), vinden er rond de jaarwisseling geregeld incidenten plaats. Zo raakte er in Lyon een kindje van twee gewond in een kinderwagen en worden hulpdiensten soms belaagd met illegaal vuurwerk.Verenigd Koninkrijk: Vuurwerk is in principe verboden voor particulieren, met uitzondering van bepaalde feestdagen. Vuurwerk gerelateerde incidenten zijn hier vaak gekoppeld aan openbare wanorde of illegaal gekocht zwaar vuurwerk. Dit resulteert incidenteel in zware brandwonden of oogletsel.
10 kudos 2026-06-09 13:02:40 door Jpthemaster op Vuurwerkbiem in Zwaanshoek
@Egokiller | 09-06-26 | 14:35:
In Frankrijk is vuurwerk verboden. Heb je gezien hoe tijdens de rellen toen PSG kampioen werd duizenden kilo's vuurwerk richting de politie geschoten is. Das toch echt allemaal illegaal vuurwerk vriend
19 kudos 2026-06-09 12:35:48 door Egokiller op Vuurwerkbiem in Zwaanshoek
Nee hoor, in geen enkel land waar vuurwerk verboden is gebeurt dit. Maar fantaseer vrolijk verder.
18 kudos 2026-06-09 12:20:44 door Vindicus op Vuurwerkbiem in Zwaanshoek
en dit zijn precies de drogredenen waarmee een vuurwerkverbod jaren is tegengehouden.
0 kudos 2026-06-08 04:02:46 door dopinie op Burenruzie gaat verkeerd
-weggejorist-
6 kudos 2026-06-07 23:10:59 door Loerejan op Burenruzie gaat verkeerd
@zoindepoepertt | 07-06-26 | 23:47: Omdat ze het adres op 1:17 zegt
5 kudos 2026-06-07 23:08:27 door kopke woartel op Burenruzie gaat verkeerd
@Nohara | 08-06-26 | 00:30: interessant verhaal, maar in het filmpje schreeuwt ze gewoon het adres.
3 kudos 2026-06-07 22:30:48 door Nohara op Burenruzie gaat verkeerd
@zoindepoepertt | 07-06-26 | 23:47: Friesland aan het accent te horen, woningen aan slechts een enkele zijde, industrieterrein met oranje deuren, trampoline in de voortuin. Dan een beetje google maps kijken waar er een industrieterrein vlakbij een woonwijk met rijtjeshuizen staat. Drachten zag ik niks, Leeuwarden ook niet, Burgum was bingo.
0 kudos 2026-06-07 22:23:30 door ZoltarTheMagnificent op Burenruzie gaat verkeerd
Soms krijgen foto's of videos een geotag mee. Of het is ouderwets zoekwerk met streetview.
-4 kudos 2026-06-07 21:49:52 door Superman9 op Burenruzie gaat verkeerd
@zoindepoepertt | 07-06-26 | 23:47: verborgen talent
5 kudos 2026-06-07 21:47:21 door zoindepoepertt op Burenruzie gaat verkeerd
hoe heb je dat kunnen vinden van een paar shots van een klinkerstraatje en een hekje?
-3 kudos 2026-06-07 21:38:31 door Bunze op Burenruzie gaat verkeerd
Wordt ook bijna pepcity net als dr.
1 kudos 2026-06-06 16:10:51 door Superman9 op Badmode op de catwalk!
En nummer 1,2 en 3 dan
-2 kudos 2026-06-05 06:14:44 door grotgraver op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
@jayn | 05-06-26 | 00:25: Alcohol is wat anders dan een psychose.
1 kudos 2026-06-05 03:34:28 door MR.Crumble op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
@Forza_Ruud_Krol | 05-06-26 | 00:52: Dat vindt jij. Misschien zelf eens een maandje in zo'n kliniek gaan zitten..
0 kudos 2026-06-04 22:52:22 door Forza_Ruud_Krol op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
@BigfootXS | 05-06-26 | 00:11:
Ze! Heeft! Niet! Gevangen! Gezeten!
1 kudos 2026-06-04 22:25:24 door jayn op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
lekker om zo te spuien of niet? geen idee wat haar is overkomen in haar jeugd, tot waar dat heeft geleid en blijkbaar was dat een psychose waarin ze die vrouw heeft mishandeld. Praat ik dat goed? Nee zeker niet, maar het is oh zo makkelijk anderen veroordelen achter je beeldschermpje en zonder ook maar iets van het echte leven mee te krijgen.
-5 kudos 2026-06-04 22:11:51 door BigfootXS op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
In basis heb je door gevangen te zitten je schuld aan de maatschappij ingelost. Alleen zo werkt het in de praktijk inderdaad niet.
11 kudos 2026-06-03 18:11:10 door De_GBS op Limbo is boos
Dit zijn geen Kia Picanto's. Bij een geladen vrachtwagen ligt dat net iets anders, daar moet je remmen anders blijft die massa gewoon doorrollen.
Remmen betekent nadien ook weer evenveel tonnen in beweging trekken en dat kost (momenteel erg dure) diesel.
Iets om als bestuurder van een personenwagen altijd in het achterhoofd te houden wanneer je een vrachtwagen in het verkeer tegenkomt.
1 kudos 2026-05-26 21:55:16 door KenJijDeSwaffelman op Bizar bloedgevecht in de trein
Hoe weet jij dat het slachtoffer homo is? Ik denk niet dat veel homo's rondlopen met een mohawk en een zwart tshirt met tribal opdruk.
-9 kudos 2026-05-26 14:34:04 door Vurnality op Warming up voor Defqon.1 in de tuin
Waar zie je tijdslimiet? Hadden ze dat dan?
3 kudos 2026-05-21 06:34:07 door GoedFout op Het is fijn op het strand
Ja denk je dat ze dat daar goed op orde hebben?
3 kudos 2026-05-14 10:59:51 door Plankveurdekop op Iemand bedreigen
Wanneer je hier in Nederland een rode broek draagt ben je een boomer....
6 kudos 2026-05-13 21:09:15 door pietpvv op Iemand bedreigen
Flitz, ben je terug ?
-1 kudos 2026-05-12 07:04:59 door creamandchiveschips op Arsenal fan tussen West Ham supporters
Klopt, om dit idee door te zetten doen we voetballen in neutrale shirts. 1 team in een wit shirt en 1 team in een zwart shirt. De fans krijgen ook een willekeurig seizoenkaart toegestuurd en moeten dan die club aanmoedigen voor het jaar.
0 kudos 2026-05-08 18:42:33 door AzzKickah op Iemand iets kwijt
@Nohara | 08-05-26 | 18:09: Spreekwoordelijke lakens dan hè. Wie maakt er nou van een laken een pak?
6 kudos 2026-05-08 16:09:34 door Nohara op Iemand iets kwijt
Oh, ik zit fout, het is kutcrimineel Mula B, van hetzelfde laken een pak.
2 kudos 2026-04-18 17:28:43 door AzzKickah op Waar gaat jouw zakgeld aan op?
Supervet. Ademloos gekeken. Chapeau!
0 kudos 2026-04-13 13:00:06 door Farting_Furby op Meisje in de keuken
Haha pubertje. Lekker verder rukken op plastic jij
11 kudos 2026-04-03 15:16:31 door PPeterrr op Elon mag diep in de buidel tasten.
In een ideale wereld zou het misschien zo werken, maar niet in deze wereld. Big tech lacht om de boetes die na jaaaaren procederen misschien worden opgelegd.