33 +82 -49
Kudos
#109678 (Top 34.3192%)
| Kudos/dag | 0.01 |
| Kudos/reaguursel | 3 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 42 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -39 |
33 +82 -49
Kudos
#109678 (Top 34.3192%)
| Kudos/dag | 0.01 |
| Kudos/reaguursel | 3 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 42 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -39 |
11
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.55 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 14-07-2018 |
| Eerste reactie op | 14-07-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
7 kudos 2026-06-15 22:09:28 op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
Dominee Gremdaat
0 kudos 2026-02-20 14:46:46 op Het is een hele mooie dag
Fijn dat je het ons toestaat deelgenoot te zijn van je existentiële crisis. Hou je taai!
0 kudos 2023-11-30 22:30:10 op ChatGPT gevraagd om een reaguurder te tekenen
Jij komen hier, in Sittard.
10 kudos 2023-11-26 19:12:40 op Meeuwen met praatjes
Die kunnen wel wat WD-40 gebruiken.
3 kudos 2023-01-08 22:00:13 op Ga lekker staan jongens
En ze zei ook nog “jongens”, nou nou nou zeg
-39 kudos 2018-10-19 23:08:26 op Duitser doet dikke doekoevondst
‘Ein kombiband’: wat is de Duitse taal toch mooi
-2 kudos 2018-10-19 23:01:54 op Lambo inhalen op de motor
Gaat net goed. Voor hetzelfde was ie morsdood geweest, had ie op rotten gestaan.
8 kudos 2018-09-06 20:18:04 op Rapper Sjors is slim
Het zit je hoog he Sjors?
12 kudos 2018-07-29 18:53:34 op Zondagavond Internetfaalcompilatie
Geen idee waarom ik heel die compilatie heb gekeken. Leedvermaak is toch altijd lekkerder als het 16+ betreft.
-8 kudos 2018-07-14 21:50:20 op Vriendin Groenewegen gaat uit haar dak
Toch maar eens een fiets aanschaffen en me als een hufter gaan gedragen...
42 kudos 2018-07-14 18:48:57 op Belgie pakt brons
Priceless. De ‘bakermat van het voetbal’ terecht verslagen door een klein land waarvan veel spelers in diezelfde bakermat voetballen. Toch maar eens zelf goede, lokale spelers opleiden in plaats van voor veel geld pubers uit andere landen weg te trekken.
Alle lof voor onze zuiderburen trouwens, leukste voetbal van dit WK.