DumpStats voor Nihilon

23,574 +28709 -5135

Kudos

#2908 (Top 0.9099%)

Kudos/dag 15.29
Kudos/reaguursel 12.25
Meeste kudos op 1 reaguursel 2173
Minste kudos op 1 reaguursel -557

1,925

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.25
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 17.2
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 19
Aantal x weggejorist 7
Geregistreerd op 05-04-2022
Eerste reactie op 05-04-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-5 kudos 2026-06-21 12:57:52 door DonzigeFonzie op Meisje is toevallig geen Odi-girl meer
Stom? Die is vrolijker dan Garfield in ieder geval. Ik heb hier ook een dikke sjacherijnige rode kater naast me op de bank liggen. als je die ook maar aankijkt krabt ie je ogen uit. Volgens mij denkt ie dat het dierendag is . Fijne zondag

4 kudos 2026-06-20 01:49:26 door SgtZandhaas op Aso van de dag
Dat witte hok op de middenbaan rijdt sowieso langer dan 30 seconden links zonder in te halen, die kan gewoon naar rechts.

-3 kudos 2026-06-19 19:55:59 door Ledtherebelight op Aso van de dag
Daar heb je helemaal gelijk in, maar de linkerbaan is gewoon verboden terrein volgens het wetboek van dumpert

0 kudos 2026-06-11 11:23:54 door Tjeumig op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
@Stinkzwam-indianus | 11-06-26 | 12:31: Je naamgenoot Dick Advocaat laat zich in Amerika, Richard noemen. Blijkbaar leek hem dat toch een beter idee.

37 kudos 2026-06-08 17:41:44 door 68crat68 op Paardelul heeft geen geduld
Als de mevrouw niet op laatste moment onnatuurlijk een stap opzij doet rijdt deze mongol gewoon tegen haar aan. Zou even afspraak maken bij opticien of een cursus; hoe ben ik geen enorme asociale bokkelul

-2 kudos 2026-06-07 20:41:01 door Nihilon op Je eigen fouten kunnen toegeven
@DeSerafijn | 07-06-26 | 19:52:
Ja, dat is zo want ik ben homo en het uiterlijk van vrouwen interesseert me weinig. Ik reageer meer op de persoonlijkheid en vriendelijkheid van mensen, zowel mannen als vrouwen.

0 kudos 2026-06-03 08:13:37 door Fogol op Oude vent let niet op motorrijders
@Blauwe_aardbei | 03-06-26 | 06:27: 'foutje' .. die kerel in die auto, hij kijkt niet eens, mindert geen snelheid, niks. hop - recht over die haaientanden heen de rotonde op.

0 kudos 2026-06-03 07:01:22 door dijkd op Oude vent let niet op motorrijders
@Wegrennerd | 03-06-26 | 07:39: Als je het niet goed kan zien, moet je niet aannemen dat er niks achter zit. Het hoofd van deze man heeft nooit naar links gedraaid

4 kudos 2026-06-03 05:39:42 door Wegrennerd op Oude vent let niet op motorrijders
vergeet niet auto's hebben tegenwoordig zulke dikke a-stylen, daar verdwijnen hele auto's in.
dus die zie je dan niet. laat staan motors.

iets met veiligheid dat soms averechts werkt

mij ook wel eens gebeurd

meer de automobilist blijft fout.

0 kudos 2026-06-03 05:29:51 door Vogelnest op Oude vent let niet op motorrijders
Je verhaal zou stand houden als zijn hoofd naar links was gedraaid en vaart minderde bij het naderen van de rotonde.
Echter kijkt hij strak voor zich uit en knalt de auto gewoon de rotonde op.

5 kudos 2026-06-03 05:27:21 door Blauwe_aardbei op Oude vent let niet op motorrijders
@Poerlepapvanbaatje | 03-06-26 | 05:09: Het woord fout ook... iemand maakt een foutje, kan gebeuren. Je ziet het gebeuren, dus anticipeert en weer door met je leven. De wereld nu draait vooral om gelijk krijgen en in je recht staan, daardoor mag je je gelijk afdwingen. Accepteer dat mensen soms fouten maken, houd daar rekening mee, zeker op een motor. Attendeer diegene op het foutje, je krijgt een handje en lekker door.

0 kudos 2026-06-03 03:52:15 door TweeKoplampen op Oude vent let niet op motorrijders
@Poerlepapvanbaatje | 03-06-26 | 05:09: Wat moet de beste man doen, de tijd terugdraaien om de fout ongedaan te maken? Of 100 euro overmaken aan de filmert als een soort boetedoening?

0 kudos 2026-04-22 20:29:39 door Funk001 op Tuinieren met oma
Fout. Ze is inderdaad door een val in het ziekenhuis terecht gekomen, maar ze is overleden doordat ze tijdens de daaruit voortkomende operatie een overdosis medicatie heeft gekregen, en daardoor een hartstilstand/fatale coma.

0 kudos 2026-04-09 07:41:54 door blaatreiger op Heftig motorongeluk in de Coentunnel
Je wordt gemind, maar je hebt wel een beetje gelijk. Hij had het remmen beter kunnen doseren, genoeg ruimte. Maar hij had ook prima tussen de Ford en de Kia(?) door kunnen rijden.
Toen ik lang geleden dom en nog jong was, heb ik ongeveer hetzelfde meegemaakt en ben ik heel " stoer" middendoor gereden. Dat was voor mij in ieder geval wel een eye opener...
Dus aan de stoere jonge motormuizen onder ons, doe maar gewoon rustig aan