23,574 +28709 -5135
Kudos
#2908 (Top 0.9099%)
| Kudos/dag | 15.29 |
| Kudos/reaguursel | 12.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2173 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -557 |
23,574 +28709 -5135
Kudos
#2908 (Top 0.9099%)
| Kudos/dag | 15.29 |
| Kudos/reaguursel | 12.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2173 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -557 |
1,925
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.25 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 17.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.35 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 19 |
| Aantal x weggejorist | 7 |
| Geregistreerd op | 05-04-2022 |
| Eerste reactie op | 05-04-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-4 kudos 2026-06-25 04:15:24 door hmaapje op Weinig lucht toeristje
Nee, je meent het?
0 kudos 2026-06-21 18:39:49 door Schraalhans op Meisje is toevallig geen Odi-girl meer
Oh dieee!!
-5 kudos 2026-06-21 12:57:52 door DonzigeFonzie op Meisje is toevallig geen Odi-girl meer
Stom? Die is vrolijker dan Garfield in ieder geval. Ik heb hier ook een dikke sjacherijnige rode kater naast me op de bank liggen. als je die ook maar aankijkt krabt ie je ogen uit. Volgens mij denkt ie dat het dierendag is . Fijne zondag
4 kudos 2026-06-20 11:37:42 door Hunebedbouwer op Politie heeft hulp nodig
Alsof het hier bij ons anders is?
4 kudos 2026-06-20 01:49:26 door SgtZandhaas op Aso van de dag
Dat witte hok op de middenbaan rijdt sowieso langer dan 30 seconden links zonder in te halen, die kan gewoon naar rechts.
1 kudos 2026-06-19 23:10:53 door wswa32 op Mannen zijn mannen
Wat doe jij dan bij je vriendin?
1 kudos 2026-06-19 20:07:50 door Uhoortnogvanons op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Weer makkelijk lullen. Niet alles is in een winkel te koop jongen.
-3 kudos 2026-06-19 19:55:59 door Ledtherebelight op Aso van de dag
Daar heb je helemaal gelijk in, maar de linkerbaan is gewoon verboden terrein volgens het wetboek van dumpert
1 kudos 2026-06-17 17:41:57 door DerAlte71 op Maaike op de stuntstep
Heel herkenbaar. Kan me me ene lijsttrekker nog herinneren op een skateboard.
4 kudos 2026-06-17 16:37:20 door Rikkert223 op Maaike op de stuntstep
Dat moet je juist wel doen, vergeet niet iemand te vragen om te filmen voor ons!
1 kudos 2026-06-11 17:57:45 door ochtendkoffie op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
Hello my name is organ joke.
0 kudos 2026-06-11 11:23:54 door Tjeumig op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
@Stinkzwam-indianus | 11-06-26 | 12:31: Je naamgenoot Dick Advocaat laat zich in Amerika, Richard noemen. Blijkbaar leek hem dat toch een beter idee.
-3 kudos 2026-06-11 10:59:25 door Forza_Ruud_Krol op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
@Dweeziltje | 11-06-26 | 12:41:
Kox *
5 kudos 2026-06-11 10:41:28 door Dweeziltje op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
@Stinkzwam-indianus | 11-06-26 | 12:31: Klopt. Groetjes Tiny Cock.
7 kudos 2026-06-11 10:31:15 door Stinkzwam-indianus op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
Dat valt heel erg mee hoor! groetjes Dick
-1 kudos 2026-06-11 10:26:05 door lickylickytong op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
*word
-11 kudos 2026-06-11 10:21:14 door heinekenspoiler op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
Dit had je zoveel beter kunnen typen:
Met zo'n naam wordt je in Engelstalige gebieden waarschijnlijk als grap gezien.
37 kudos 2026-06-08 17:41:44 door 68crat68 op Paardelul heeft geen geduld
Als de mevrouw niet op laatste moment onnatuurlijk een stap opzij doet rijdt deze mongol gewoon tegen haar aan. Zou even afspraak maken bij opticien of een cursus; hoe ben ik geen enorme asociale bokkelul
-2 kudos 2026-06-07 20:41:01 door Nihilon op Je eigen fouten kunnen toegeven
@DeSerafijn | 07-06-26 | 19:52:
Ja, dat is zo want ik ben homo en het uiterlijk van vrouwen interesseert me weinig. Ik reageer meer op de persoonlijkheid en vriendelijkheid van mensen, zowel mannen als vrouwen.
2 kudos 2026-06-07 17:52:04 door DeSerafijn op Je eigen fouten kunnen toegeven
Wat een onrecht. Jij daarentegen, behandelt dikke lelijke vrouwen exact hetzelfde als fotomodellen.
1 kudos 2026-06-07 11:27:01 door wietrokendekuthippie op Proefballonnetje: meer subsidies voor de grote vervuilers om zich te verbeteren
@Nihilon | 07-06-26 | 11:34: Probleem is dat het vervuilde natrium chloride is, waardoor het niet nuttig te gebruiken is en dus ook niet in zee gedumpt kan worden.
1 kudos 2026-06-07 09:34:38 door Nihilon op Proefballonnetje: meer subsidies voor de grote vervuilers om zich te verbeteren
@Tinus_Trotyl | 07-06-26 | 09:06: In de nieuwsartikelen hierover staat dat het wel Natriumchloride is.
3 kudos 2026-06-07 07:06:09 door Tinus_Trotyl op Proefballonnetje: meer subsidies voor de grote vervuilers om zich te verbeteren
Het is vast geen Natrium Chloride
0 kudos 2026-06-03 08:13:37 door Fogol op Oude vent let niet op motorrijders
@Blauwe_aardbei | 03-06-26 | 06:27: 'foutje' .. die kerel in die auto, hij kijkt niet eens, mindert geen snelheid, niks. hop - recht over die haaientanden heen de rotonde op.
0 kudos 2026-06-03 07:01:22 door dijkd op Oude vent let niet op motorrijders
@Wegrennerd | 03-06-26 | 07:39: Als je het niet goed kan zien, moet je niet aannemen dat er niks achter zit. Het hoofd van deze man heeft nooit naar links gedraaid
4 kudos 2026-06-03 05:39:42 door Wegrennerd op Oude vent let niet op motorrijders
vergeet niet auto's hebben tegenwoordig zulke dikke a-stylen, daar verdwijnen hele auto's in.
dus die zie je dan niet. laat staan motors.
iets met veiligheid dat soms averechts werkt
mij ook wel eens gebeurd
meer de automobilist blijft fout.
0 kudos 2026-06-03 05:29:51 door Vogelnest op Oude vent let niet op motorrijders
Je verhaal zou stand houden als zijn hoofd naar links was gedraaid en vaart minderde bij het naderen van de rotonde.
Echter kijkt hij strak voor zich uit en knalt de auto gewoon de rotonde op.
5 kudos 2026-06-03 05:27:21 door Blauwe_aardbei op Oude vent let niet op motorrijders
@Poerlepapvanbaatje | 03-06-26 | 05:09: Het woord fout ook... iemand maakt een foutje, kan gebeuren. Je ziet het gebeuren, dus anticipeert en weer door met je leven. De wereld nu draait vooral om gelijk krijgen en in je recht staan, daardoor mag je je gelijk afdwingen. Accepteer dat mensen soms fouten maken, houd daar rekening mee, zeker op een motor. Attendeer diegene op het foutje, je krijgt een handje en lekker door.
0 kudos 2026-06-03 03:52:15 door TweeKoplampen op Oude vent let niet op motorrijders
@Poerlepapvanbaatje | 03-06-26 | 05:09: Wat moet de beste man doen, de tijd terugdraaien om de fout ongedaan te maken? Of 100 euro overmaken aan de filmert als een soort boetedoening?
7 kudos 2026-06-03 03:09:47 door Poerlepapvanbaatje op Oude vent let niet op motorrijders
Ja leuk en aardig, hij zit nog steeds fout
4 kudos 2026-05-30 11:22:10 door dedodododedadada op Even Mama appen
Én hoe appen in het verkeer subiet een einde maakt aan de tent.
19 kudos 2026-05-23 09:59:54 door Ho-Eens-Even op ‘Privé’ publieke parkeerplek
Uitvaartcentrum design.
3 kudos 2026-05-13 19:31:44 door taringjentje op Trump over z'n ballroom
Als ze paleizen gaan bouwen dan is het unit lost.
2 kudos 2026-05-05 16:14:38 door IkZeiHetNogZo op Lekker bergbeklimmen
Het gaat nu niet om jou.
5 kudos 2026-05-02 05:58:53 door giggity op Dennis heeft er geen zin in
Dennis lijkt mij een eersteklas loser die maar beter geen kinderen kan krijgen.
-2 kudos 2026-04-22 23:12:13 door Wim Boekel op Tuinieren met oma
Ik hoorde dat een hond haar badmuts over haar oren had getrokken
0 kudos 2026-04-22 20:29:39 door Funk001 op Tuinieren met oma
Fout. Ze is inderdaad door een val in het ziekenhuis terecht gekomen, maar ze is overleden doordat ze tijdens de daaruit voortkomende operatie een overdosis medicatie heeft gekregen, en daardoor een hartstilstand/fatale coma.
-7 kudos 2026-04-16 20:16:24 door Jozef-Kotsbochel op Bochtje krap aansnijden
…en knakkende botjes en scheurend vel en pezen.
-1 kudos 2026-04-16 12:52:49 door Zolderkamervragen op Dingen die van dingen vallen
@GaiusMuciusScaevola | 16-04-26 | 12:12: Niet echt, hij bedoelt een hele andere wet.
2 kudos 2026-04-16 10:12:52 door GaiusMuciusScaevola op Dingen die van dingen vallen
@Zolderkamervragen | 16-04-26 | 11:52: Nou ja, het zijn idd kleine stapjes in de richting van volledige entropie
0 kudos 2026-04-16 09:52:12 door Zolderkamervragen op Dingen die van dingen vallen
Jij roept ook maar gewoon wat hè?
3 kudos 2026-04-15 08:24:45 door IslandI op Boer Matijs heeft geen oogst dit jaar
Als mijn vrouw vreemdgaat steek ik toch liever het huis van de buurman in de fik, dan haar huis. Want daar woon ik ook.
-1 kudos 2026-04-15 08:16:36 door BarryBadmuts op Wetenschapper doet onderzoek
En het CO2 probleem is nog groter wordt gezegd. Hoeveel procent is dat dan wel niet!
2 kudos 2026-04-15 05:19:45 door KnockKnockWhosthere op Boer Matijs heeft geen oogst dit jaar
Ja goed punt. Je hebt een relatie met de vreemdganger idd.
8 kudos 2026-04-15 04:48:01 door HansTzelfde op Boer Matijs heeft geen oogst dit jaar
Dat heet liefdesverdriet
17 kudos 2026-04-14 17:14:35 door SuqMadiq op RE: Tesla full self driving uitgetest in Amsterdam
Zoveel sensoren en camera's en dan een overduidelijk bord niet zien. Valt me tegen die techniek.
2 kudos 2026-04-14 11:56:29 door Hetlievemeisje op Motormuis heeft kudtdag
En als een vlammenwerper niet helpt dan hang je de motor aan een boom en blaas je de boom op.
2 kudos 2026-04-14 08:34:01 door Zolderkamerheldje op Motormuis heeft kudtdag
Pistool is zo gewoontjes ze hebben daar ook vlammenwerpers.
0 kudos 2026-04-09 10:03:07 door Omwentaryon op Staakt-het-vuren met Iran lijkt nog steeds gaande
Ja want Europa is al een paar duizend jaar het toonbeeld van vrede en harmonie
0 kudos 2026-04-09 07:41:54 door blaatreiger op Heftig motorongeluk in de Coentunnel
Je wordt gemind, maar je hebt wel een beetje gelijk. Hij had het remmen beter kunnen doseren, genoeg ruimte. Maar hij had ook prima tussen de Ford en de Kia(?) door kunnen rijden.
Toen ik lang geleden dom en nog jong was, heb ik ongeveer hetzelfde meegemaakt en ben ik heel " stoer" middendoor gereden. Dat was voor mij in ieder geval wel een eye opener...
Dus aan de stoere jonge motormuizen onder ons, doe maar gewoon rustig aan