DumpStats voor MrRoyal

8,251 +9205 -954

Kudos

#9072 (Top 2.8387%)

Kudos/dag 7.41
Kudos/reaguursel 16.5
Meeste kudos op 1 reaguursel 1050
Minste kudos op 1 reaguursel -82

500

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.45
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 16.1
Reacties per reaguursel 0.33
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 11
Geregistreerd op 05-06-2010
Eerste reactie op 08-06-2023

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

7 kudos 2026-06-23 19:50:23 door MrRoyal op Lekkere hotdog eten bij de honkbal
@nee_geur | 23-06-26 | 21:36: Er worden ook mensen met shirtjes door de politie doodgeschoten....wat heeft dit er in hemelsnaam mee te maken?

-9 kudos 2026-06-23 18:11:13 door Dweeziltje op Vis achtbaan
Vergeleken met horsefighter komt 'ie hier behoorlijk goed weg.

1 kudos 2026-05-21 03:00:30 door larsp1982 op Meisje in de keuken
@Niebang | 21-05-26 | 05:01: heerlijk! beestje bij zn/haar naampje noemen!

9 kudos 2026-03-21 08:42:57 door Sybjap op Vrijheid van metingsuiting is weg
helaas zal ook deze trut hierdoor zich nog sterker voelen. jammer dat agenten terugdeinzen. en de overheid niet ingrijpt.

0 kudos 2026-02-26 21:57:53 door Mentale Retardatie op Mag ik ook een hapje?
@Lelijke_aap | 26-02-26 | 20:20: Een pekinees? Heb je ooit gehoord van een hamster die een mens zwaar verwond heeft?

-3 kudos 2026-02-26 19:37:45 door hacas op Mag ik ook een hapje?
Mensen zoals jij geven de Dobermann een slechte naam. 2 dobermanns gehad achter elkaar. Zijn de liefste familiehonden die je maar kan wensen. Mits goed opgevoed natuurlijk. Een Dober zal zn eigen gezin nooit iets doen.

4 kudos 2026-02-26 19:20:02 door Lelijke_aap op Mag ik ook een hapje?
Ze staan wel wat hoger op de lijst met dodelijke ongelukken dan een pekinees. Zo'n gekke gedachte is het niet. Maar het valt of staat bij de opvoeding, dat geldt voor alle honden.

8 kudos 2026-02-26 19:10:02 door Mentale Retardatie op Mag ik ook een hapje?
Wat een onzin. Dobermanns zijn de liefste honden die er zijn. Misschien beter je even inlezen op internet voordat je onzin praat.

0 kudos 2026-01-09 11:57:59 door Mr.Reance op Das pech
Omdat je je stoeptegeltuin op de een of andere manier moet vullen.
Voor de blinden onder ons: de parkeerhavens zijn trouwens te zien tussen de weg en de stoep, zeg maar de ruimte tussen de bomen.

-2 kudos 2026-01-08 20:42:12 door FreekvandeWeek op Das pech
Als je (denkt dat) je auto meer waard is dan je huis

3 kudos 2026-01-08 18:32:22 door ikkeweenie op Das pech
Omdat de plek voor de andere auto is. Zo te zien zijn er geen parkeervakken aan de straat, dus dat apparaat moet je ook ergens kwijt.

5 kudos 2026-01-08 18:31:38 door RW00 op Das pech
Zodat daar de BMW of Audi kan staan.