8,251 +9205 -954
Kudos
#9072 (Top 2.8387%)
| Kudos/dag | 7.41 |
| Kudos/reaguursel | 16.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1050 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -82 |
8,251 +9205 -954
Kudos
#9072 (Top 2.8387%)
| Kudos/dag | 7.41 |
| Kudos/reaguursel | 16.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1050 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -82 |
500
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.45 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 16.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.33 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 11 |
| Geregistreerd op | 05-06-2010 |
| Eerste reactie op | 08-06-2023 |
Shop via onze link β jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon π
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-8 kudos 2026-06-24 08:56:42 door pixelcodes op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
In de AI cloud
19 kudos 2026-06-24 08:50:25 door Strumpfenpfeiffer op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
Lesbos
0 kudos 2026-06-23 21:29:07 door Wakemeister op Lekkere hotdog eten bij de honkbal
Ik vind dat dan per direct de naam moet worden gewijzigd in stadiondieren.
-1 kudos 2026-06-23 20:58:57 door Internetriddert op Lekkere hotdog eten bij de honkbal
@klapmegool | 23-06-26 | 22:00: Ik al twee keer, waarvan de eerste het gruwelijkst was.
-1 kudos 2026-06-23 20:50:55 door Dump-Pie-Dump op Lekkere hotdog eten bij de honkbal
Hond hond hond...
-4 kudos 2026-06-23 20:49:14 door Dweeziltje op Lekkere hotdog eten bij de honkbal
Dan steek ik nog liever een vuurpijl in mn reet.
4 kudos 2026-06-23 20:00:35 door klapmegool op Lekkere hotdog eten bij de honkbal
@Loosecanon | 23-06-26 | 21:46: Geen idee, ik ben nog nooit doodgeschoten
7 kudos 2026-06-23 19:50:23 door MrRoyal op Lekkere hotdog eten bij de honkbal
@nee_geur | 23-06-26 | 21:36: Er worden ook mensen met shirtjes door de politie doodgeschoten....wat heeft dit er in hemelsnaam mee te maken?
11 kudos 2026-06-23 19:46:54 door Loosecanon op Lekkere hotdog eten bij de honkbal
De meeste mensen zullen het met me eens zijn: doodgeschoten worden is erger dan meegenomen worden naar het stadion.
-11 kudos 2026-06-23 19:36:10 door nee_geur op Lekkere hotdog eten bij de honkbal
Er worden honden met shirtjes door de politie doodgeschoten. ik weet niet wat erger is.
-9 kudos 2026-06-23 18:11:13 door Dweeziltje op Vis achtbaan
Vergeleken met horsefighter komt 'ie hier behoorlijk goed weg.
0 kudos 2026-06-12 04:30:01 door HorsterHundje op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
sterker nog, het is niet eens in Mexico maar in Houston opgenomen (NRG Stadium)
13 kudos 2026-06-11 14:32:29 door Naregeit op Wheeliemannetje heeft slechte dag
Nou, nou, nou, ik denk dat dit gewoon onder de bevoegdheid van de desbetreffende agent valt hoor.
6 kudos 2026-06-05 08:21:30 door bulletje1960 op Vrouw achter het stuur
Potkast? Zijn dat Indische lesbo's?
0 kudos 2026-06-03 13:16:02 door 64kbgeheugen op Ritsen, kent u die uitdrukking?
"uit ervaring". Jij wordt vaak overvallen in Mexico?
1 kudos 2026-05-21 03:00:30 door larsp1982 op Meisje in de keuken
@Niebang | 21-05-26 | 05:01: heerlijk! beestje bij zn/haar naampje noemen!
13 kudos 2026-05-20 19:32:23 door StadseOpDeBoerderij op Meisje in de keuken
https://www.dumpert.nl/zoek/st... toevallig?
22 kudos 2026-05-20 19:31:14 door Niebang op Meisje in de keuken
Die meid komt regelmatig voorbij in haar blote kut op Dumpert.
0 kudos 2026-05-20 19:31:01 door Gradje56 op Meisje in de keuken
ja ja
0 kudos 2026-05-20 19:29:25 door haagsepascal op Meisje in de keuken
Flashback
13 kudos 2026-05-20 19:29:22 door Bromevape op Meisje in de keuken
Het is je broertje na zijn gendertransitie
0 kudos 2026-04-03 03:06:43 door Kwaaie tor op ''Zojuist aangehouden en ontvoerd door rijkspolitie Dordrecht"
Wat doet jou dat denken? Dit soort idioten zeggen dan: "Zie je wel, de overheid is tegen de burger!" en vervolgens volharden die koekwausen zich in hun waanbeelden.
4 kudos 2026-04-01 13:29:16 door Forza_Ruud_Krol op Greet neemt het land over
Zelfspot? Waarmee neemt Greet zichzelf in de maling dan?
3 kudos 2026-03-30 16:09:50 door gebruikerB100 op Dat ene flesje balsamico azijn
Welke neusring?
-4 kudos 2026-03-30 08:26:00 door btrhmmtpndksnhglslg op Dat ene flesje balsamico azijn
Onzin. Dat zijn vaak de leukste.
Let op: Vaak. Niet altijd.
Er zitten absoluut gestoorden tussen, maar dat is met de neusringlozen ook zo.
9 kudos 2026-03-21 08:42:57 door Sybjap op Vrijheid van metingsuiting is weg
helaas zal ook deze trut hierdoor zich nog sterker voelen. jammer dat agenten terugdeinzen. en de overheid niet ingrijpt.
21 kudos 2026-03-20 21:37:37 door PizzaTheHut op Postbezorger rent voor zijn leven
precies! en daarna ook die keffende vierpoot aanpakken
78 kudos 2026-03-20 20:47:42 door freddiefred op Vrijheid van metingsuiting is weg
Zit soort figuren mogen ze gelijk uitzetten naar de Gazastrook. En de onschuldige burgers naar hier halen.
-1 kudos 2026-03-12 11:43:54 door Meta op Gezellig dagje met de dames van de HR afdeling
Van bewegen krijg je honger....
-2 kudos 2026-03-10 11:57:01 door eventijdelijktoch op 25-jarige maagd zoekt een man
Dankzij Asmongold bedoel je volgensmij.
1 kudos 2026-02-27 01:26:05 door Lekker Bezig op Mag ik ook een hapje?
@Mentale Retardatie | 26-02-26 | 22:57: Ja.
0 kudos 2026-02-26 21:57:53 door Mentale Retardatie op Mag ik ook een hapje?
@Lelijke_aap | 26-02-26 | 20:20: Een pekinees? Heb je ooit gehoord van een hamster die een mens zwaar verwond heeft?
-3 kudos 2026-02-26 19:37:45 door hacas op Mag ik ook een hapje?
Mensen zoals jij geven de Dobermann een slechte naam. 2 dobermanns gehad achter elkaar. Zijn de liefste familiehonden die je maar kan wensen. Mits goed opgevoed natuurlijk. Een Dober zal zn eigen gezin nooit iets doen.
4 kudos 2026-02-26 19:20:02 door Lelijke_aap op Mag ik ook een hapje?
Ze staan wel wat hoger op de lijst met dodelijke ongelukken dan een pekinees. Zo'n gekke gedachte is het niet. Maar het valt of staat bij de opvoeding, dat geldt voor alle honden.
-4 kudos 2026-02-26 19:14:42 door Olliesnieuweacc op Mag ik ook een hapje?
Dat weet jij van films toch?
8 kudos 2026-02-26 19:10:02 door Mentale Retardatie op Mag ik ook een hapje?
Wat een onzin. Dobermanns zijn de liefste honden die er zijn. Misschien beter je even inlezen op internet voordat je onzin praat.
7 kudos 2026-02-04 10:13:02 door yoghurtmetaambeien op Valt het doek voor Flitsmeister?
Neem aan dat je een medewerker van de speld bent? Moest stiekem wel lachen.
19 kudos 2026-02-04 09:50:59 door DominiqueWeesie op Valt het doek voor Flitsmeister?
Zoek hulp.
-5 kudos 2026-01-29 19:29:21 door Captain Obviouss op Mega gevaarlijke hond in de aanval
3. Jank niet, aansteller.
0 kudos 2026-01-28 19:04:00 door Vandekaartman op Gekkie maakt theater van arrestatie
Hopeloos
9 kudos 2026-01-28 14:02:50 door ikdenkwat op Gekkie maakt theater van arrestatie
Hope ellende.
0 kudos 2026-01-09 11:57:59 door Mr.Reance op Das pech
Omdat je je stoeptegeltuin op de een of andere manier moet vullen.
Voor de blinden onder ons: de parkeerhavens zijn trouwens te zien tussen de weg en de stoep, zeg maar de ruimte tussen de bomen.
-2 kudos 2026-01-08 20:42:12 door FreekvandeWeek op Das pech
Als je (denkt dat) je auto meer waard is dan je huis
3 kudos 2026-01-08 18:32:22 door ikkeweenie op Das pech
Omdat de plek voor de andere auto is. Zo te zien zijn er geen parkeervakken aan de straat, dus dat apparaat moet je ook ergens kwijt.
5 kudos 2026-01-08 18:31:38 door RW00 op Das pech
Zodat daar de BMW of Audi kan staan.
-1 kudos 2025-11-21 18:40:56 door duuveseboer op Vrijdagochtendspits
Lokale afhaal Chinees
11 kudos 2025-11-21 08:23:56 door Vicieuze-viscositeit op Vrijdagochtendspits
@lolliestok: je schrijft " McDrive" verkeerd, maar inderdaad.
36 kudos 2025-11-21 08:14:34 door Lolliestokje op Vrijdagochtendspits
Om vervolgens 2 minuten te rijden en dan zijn ze thuis.. clichΓ©
21 kudos 2025-11-05 20:25:58 door Hetlievemeisje op Date skipt date
En een vriezer
-10 kudos 2025-10-11 15:21:50 door Scherpstemes op Verveeljeugd mept vrouw met kinderwagen
Dream on.