DumpStats voor Mithrandir

52,770 +60030 -7260

Kudos

#1029 (Top 0.3220%)

Kudos/dag 20.87
Kudos/reaguursel 27.53
Meeste kudos op 1 reaguursel 1541
Minste kudos op 1 reaguursel -582

1,917

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.76
Topreaguursels 14
Woorden per reaguursel 20.5
Reacties per reaguursel 0.34
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 29
Geregistreerd op 24-07-2019
Eerste reactie op 24-07-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-13 13:14:28 door pompen of verzuipen op Het is weekend!
Je hebt meiden van 20 die nog tiener lijken en je hebt meiden van 20 die al vrouw zijn. Mijn voorkeur gaat voor de laatste, maar zie hier vaak voorkeur voor de eerste. Ieder z'n ding.

16 kudos 2026-06-13 13:05:54 door Jiggle_Physics op Het is weekend!
Misschien in Afghanistan niet, maar normaal zijn vrouwen van pakweg begin twintig gewoon vrij om hun tetten te laten zien.

5 kudos 2025-11-09 11:39:23 door KelderKebabKwab op Protest in Split - zonder incidenten
@Pipo der Clown | 09-11-25 | 10:51: Tijdens de Tweede Wereldoorlog bestond er een onafhankelijke staat Kroatië, een vazalstaat van nazi-Duitsland en fascistisch Italië

-21 kudos 2025-11-09 09:51:08 door Pipo der Clown op Protest in Split - zonder incidenten
Lul niet zo dom na wat je net op internet hebt gelezen. Kroatië bestond in de tweede wereldoorlog nog niet eens, dat was allemaal Joegoslavië. De "onafhankelijke staat van Kroatië" werd puur en alleen tijdens ww2 opgericht als puppet state net als bijvoorbeeld Griekenland ("Hellenic State"), Noorwegen en Frankrijk, etc.
.
Dat jij niks over Kroatië hoort, ligt aan de grootte van de steen waar je onder leeft, de rest van Europa gaat er net zoveel op vakantie als naar bijvoorbeeld Oostenrijk.
.
Van de Joegoslavische oorlogen heb je waarschijnlijk ook nog nooit gehoord, die liggen nog behoorlijk vers in het geheugen daar. Dat ze daar zo snel overheen komen is alleen maar te bewonderen, daar zou jij een voorbeeld aan kunnen nemen in plaats van onwaarheden uit te kramen over een oorlog die je ouders niet eens hebben meegemaakt.

21 kudos 2025-11-09 09:49:50 door Mytire op Protest in Split - zonder incidenten
@Snotbakker: Mithrandir geeft context. Meer niet. Hier nog wat: stel je voor dat een Duits cultureel ding zou zijn geweest in Nederland rond 4 en 5 mei 1975. Dan was het ook hier niet geruisloos voorbijgegaan. Daar komt bij dat de Kroaten over het algemeen wel een tikkie nationalistischer zijn dan Nederland.

5 kudos 2025-10-16 12:00:12 door BennieDeKok op Feelgood van de dag
Gaaf hé? Emotie durven tonen. Bij zulke knuffels hou ik het ook niet droog. Maar ik snijd uien voor beroep...

0 kudos 2025-10-12 08:26:54 door DeNeuze op Ondertussen bij het politiebureau Urk
@cantstandya die vlag staat voor een gemeenschap van iedereen die niet hetero is. Laat ik nou net hetero zijn, ik wordt dus niet vertegenwoordigd door die vlag. Niet dat ik dat wil, maar dat iedereen vertegenwoordigd wordt, is dus niet waar. Het moet dus ook niet bij de politie hangen.

4 kudos 2025-10-12 04:52:41 door Joris Draaksteker op Ondertussen bij het politiebureau Urk
Een vlag die slechts de wens van tolerantie uitspreekt hoort juist wél bij een overheidsorgaan. Vlaggen die een geloof of landsgrenzen promoot zijn per definitie niet tolerant.

20 kudos 2025-10-11 17:56:53 door fredjuhh op Ondertussen bij het politiebureau Urk
7 oktober was het Diversity Day, iets wat bij heel veel overheidsgebouwen "gevierd" werd met een regenboogvlag. Het is ook niet mijn ding, maar seks met je nichtje zoals in Urk ook niet.

0 kudos 2025-10-08 09:15:01 door zgs op Voutje, bedankt
Is er ook een petitie om het hele songfestival te stoppen. Dan zijn we in een klap van al het gezeik af.