DumpStats voor Lysian

5,136 +5956 -820

Kudos

#13512 (Top 4.2280%)

Kudos/dag 20.79
Kudos/reaguursel 28.22
Meeste kudos op 1 reaguursel 2688
Minste kudos op 1 reaguursel -236

182

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.74
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 9.6
Reacties per reaguursel 0.57
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 13
Geregistreerd op 19-08-2021
Eerste reactie op 21-10-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-21 10:04:29 door TweeKoplampen op Koning Willey is lekker ad-rem
@MrZombie | 21-06-26 | 11:20: Als je alleen de havens kunt noemen als belangrijk voor onze invloed op de wereld, dan heeft het weinig zin om hierover door te gaan. Nederlanders staan wereldwijd bekend als bruggenbouwers tussen verschillende omstandigheden.

-2 kudos 2026-06-21 09:20:38 door Rest in privacy op Koning Willey is lekker ad-rem
@AlleenstaandeVandaal | 21-06-26 | 09:43: Ik schrijf ook nergens dat ik akkoord ben met het asielbeleid (waar een koning dan iets aan zou moeten kunnen doen toch, daar word die voor betaald Maargoed), het gaat dus om een stukje symboolpolitiek waar enorm vermogende mensen rijker worden gemaakt door de samenleving waar diezelfde samenleving achteruit gaat.

Dan het meest lachwekkende nog dat ons koningspaar sympathie opwekt en goed is voor het wereldtoneel. Het enige goede voor het wereldtoneel zijn onze havens en de invloed die wij daardoor hebben op de wereldwijde handel. Dat loopt ook prima door zonder een stukje symboolpolitiek.

Zeiken over achterhaalde culturen die zich niet willen aanpassen maar zodra het om hun eigen cultuur gaat…

1 kudos 2026-06-21 07:43:59 door AlleenstaandeVandaal op Koning Willey is lekker ad-rem
@MrZombie | 21-06-26 | 08:29: Ja op de huur en onderhoud van die AZCs krijgen we gelukkig goede korting. Alleen jammer van al die boetes. Gelukkig betaalt het COA die zelf dus daar merken wij dan weer niets van.

-8 kudos 2026-06-21 06:29:04 door Rest in privacy op Koning Willey is lekker ad-rem
@BoerkaLover | 21-06-26 | 08:11: Altijd dat whataboutism, daarnaast kloppen je cijfers niet omdat het hier alleen om de basis uitkeringen gaan en niet om het onderhoud van panden, snoepreisjes, vakantiewoningen, personeel etc etc.

En dan praten we alleen over wat we weten, de familie heeft meer dan één miljard vermogen. Als ze zo betrokken bij het volk zouden zijn dan was onze bijdrage niet nodig geweest.

9 kudos 2026-05-27 17:29:11 door sarabada op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Heb nog weinig PRO (of PvdA en GL hiervoor) lijsttrekkers kunnen betrappen op deelname aan de Rode Khmer.

Daartegenover zijn er verschillende lijsttrekkers toegelaten bij de FvD die bij de Geuzenbond of NVU actief zijn.

1 kudos 2026-05-24 17:17:13 door HanzerPanzerKevertje op Lubach over Islamkritiek
@martijnberendsen | 24-05-26 | 14:22: Je argument weerlegd nog steeds niet mijn statement. Sterker nog: Het versterkt het statement, maar het leest alsof je bepaalde aannames doet.

1 kudos 2026-05-24 12:22:49 door martijnberendsen op Lubach over Islamkritiek
@HanzerPanzerKevertje | 24-05-26 | 10:43: Volgens mij heeft de PVV onlangs nog tegengestemd tegen veranderingen... (na uit twee kabinetten te zijn gestapt met 0,0 resultaat)
Misschien wil de PVV geen verandering, al eens over nagedacht?

14 kudos 2026-05-24 08:43:44 door HanzerPanzerKevertje op Lubach over Islamkritiek
@Wateenaccountnaamzeg | 24-05-26 | 10:30: Als het grootste probleem is, dat Wilders maar 1 issue aankaart, dan is de oplossing toch simpel? Pak dat issue eens een keer aan. Dan heeft zijn partij vrij weinig bestaansrecht meer. Win-Win.

-7 kudos 2026-05-24 08:30:42 door Wateenaccountnaamzeg op Lubach over Islamkritiek
Ik kan genoeg andere redenen bedenken om een hekel aan Wilders te hebben, geen democratische partij zijn, maar 1 issue bespreken en voor al het andere weglopen. Er zijn nog tal van voorbeelden maar deze leken mij meer dan voldoende.

6 kudos 2026-04-10 20:18:46 door Niels9288 op Fietser steekt nog ff over
Diepgaande teksten ook. Kan me niet voorstellen dat mensen de hele dag naar dit gebrabbel zitten te luisteren.

-4 kudos 2026-03-22 09:47:21 door Aleksandr op Agent houd van kinderen te duwen
Nee, dat is Surinaams. Scoutoe komt van schout, de oude benaming voor politie of eigenlijk voor de commisaris.
De straatagenten werden rakkers genoemd.

-3 kudos 2026-02-12 20:07:49 door Anyways op Zoek je je pakketje?
De uploaders hebben 9 van de 10 keer een 'tuin'. Net als dat veel uploaders van dashcamfilmpjes geen inzicht hebben en k*tmuziek aan hebben. De gemiddelde reaguurder/uploader is gewoon een tokkie.

75 kudos 2026-01-30 21:43:07 door Kameleon4 op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
Als het maar niet de dochter van de rechter is, is het niet zo erg. Als het maar niet de dochter is van een bekend iemand, is het niet zo erg. Als het niet de dochter is van iemand met macht, is het niet zo erg.

1005 kudos 2026-01-30 19:49:39 door En nu is het genoeg! op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
Lees en huiver: https://www.nhnieuws.nl/nieuws... "Het slachtoffer verklaarde eerder tegenover de politie dat ze nauwelijks adem kreeg, maar toch om hulp riep en probeerde terug te vechten. De verdachte (Mohammed H) had meerdere keren gezegd dat hij haar ging vermoorden: "Jij gaat vanavond dood. Dan weet je dat. Dit is jouw laatste avond!" De vrouw werd onder andere vier minuten lang door H. in een krachtige nekklem gehouden en geslagen. "
Volgens deze vriendelijke rechter is dat niet voldoende.

-301 kudos 2026-01-30 19:44:45 door Dwingend_Gordijn op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
Wat kun jij veel halen uit zo'n kort filmpje. En wat een mooi onderbouwde eindconclusie gebaseerd op niks. De Nederlandse rechtsstaat behoort tot de top van de wereld. Zoek maar op, slimmert.

0 kudos 2026-01-24 19:00:37 door MojoNL op ICE gaat weer donuts
Tsja... in een land waar regels en wetten gelden. Maar dit is een bananenrepubliek kerel, daar wordt je zonder bewijs gedeporteerd

0 kudos 2026-01-19 17:39:17 door banjo-kazooie op Chauffeur is geen psycholoog
De meeste chauffeurs proberen gewoon een beetje aan te voelen wat je prettig vindt omdat ze een commerciële dienst verlenen...

18 kudos 2026-01-15 19:46:50 door Wakemeister op Knal Utrecht op beeld
Ik vind het jammer voor de auditief minder bedeelden onder ons. Andersom vind ik het voor de visueel beperkten ook niet echt een aanrader. Moeilijk dit.

6 kudos 2026-01-12 19:49:15 door altijd-guus op Trump: 'looking for something to grab' in Air Force One
Blijft bijzonder dat als trump weer de totale randdebiel loopt uit te hangen, zijn fanboys Biden uit de mottenballen halen om aan te tonen dat.....ja wat wil je er nou eigenlijk mee aantonen?
Ja Biden was een seniele ouwe vent, dan heeft hij in ieder geval een excuus. Van trump zegt men dat ie bij zijn volle verstand is....