5,136 +5956 -820
Kudos
#13512 (Top 4.2280%)
| Kudos/dag | 20.79 |
| Kudos/reaguursel | 28.22 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2688 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -236 |
5,136 +5956 -820
Kudos
#13512 (Top 4.2280%)
| Kudos/dag | 20.79 |
| Kudos/reaguursel | 28.22 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2688 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -236 |
182
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.74 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 9.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.57 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 13 |
| Geregistreerd op | 19-08-2021 |
| Eerste reactie op | 21-10-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-21 10:48:03 door teleersteenstot10 op Koning Willey is lekker ad-rem
@BoerkaLover | 21-06-26 | 08:11: 8,33 euro
0 kudos 2026-06-21 10:04:29 door TweeKoplampen op Koning Willey is lekker ad-rem
@MrZombie | 21-06-26 | 11:20: Als je alleen de havens kunt noemen als belangrijk voor onze invloed op de wereld, dan heeft het weinig zin om hierover door te gaan. Nederlanders staan wereldwijd bekend als bruggenbouwers tussen verschillende omstandigheden.
-2 kudos 2026-06-21 09:20:38 door Rest in privacy op Koning Willey is lekker ad-rem
@AlleenstaandeVandaal | 21-06-26 | 09:43: Ik schrijf ook nergens dat ik akkoord ben met het asielbeleid (waar een koning dan iets aan zou moeten kunnen doen toch, daar word die voor betaald Maargoed), het gaat dus om een stukje symboolpolitiek waar enorm vermogende mensen rijker worden gemaakt door de samenleving waar diezelfde samenleving achteruit gaat.
Dan het meest lachwekkende nog dat ons koningspaar sympathie opwekt en goed is voor het wereldtoneel. Het enige goede voor het wereldtoneel zijn onze havens en de invloed die wij daardoor hebben op de wereldwijde handel. Dat loopt ook prima door zonder een stukje symboolpolitiek.
Zeiken over achterhaalde culturen die zich niet willen aanpassen maar zodra het om hun eigen cultuur gaat…
1 kudos 2026-06-21 07:43:59 door AlleenstaandeVandaal op Koning Willey is lekker ad-rem
@MrZombie | 21-06-26 | 08:29: Ja op de huur en onderhoud van die AZCs krijgen we gelukkig goede korting. Alleen jammer van al die boetes. Gelukkig betaalt het COA die zelf dus daar merken wij dan weer niets van.
-8 kudos 2026-06-21 06:29:04 door Rest in privacy op Koning Willey is lekker ad-rem
@BoerkaLover | 21-06-26 | 08:11: Altijd dat whataboutism, daarnaast kloppen je cijfers niet omdat het hier alleen om de basis uitkeringen gaan en niet om het onderhoud van panden, snoepreisjes, vakantiewoningen, personeel etc etc.
En dan praten we alleen over wat we weten, de familie heeft meer dan één miljard vermogen. Als ze zo betrokken bij het volk zouden zijn dan was onze bijdrage niet nodig geweest.
26 kudos 2026-06-21 06:11:51 door BoerkaLover op Koning Willey is lekker ad-rem
Ons koningshuis jaarlijks kost 3 euro per Nederlander. De asielindustrie 175 euro per Nederlander.
41 kudos 2026-06-21 05:49:59 door StanChijter op Koning Willey is lekker ad-rem
Dacht dat de wappie-periode ondertussen voorbij was. Helaas niet dus….
59 kudos 2026-06-21 05:42:32 door TweeKoplampen op Koning Willey is lekker ad-rem
Alsof het hebben van een president goedkoper is.
10 kudos 2026-06-15 10:24:10 door Kwallus op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
De NOS doet verslag van iets wat de FIFA gaat onderzoeken.
1 kudos 2026-05-27 18:09:53 door lamskabouter op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@sarabada | 27-05-26 | 19:29: Inclusief genoeg aanwijzingen op innige banden met Rusland
1 kudos 2026-05-27 17:36:12 door VVin_Ka op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Voor de mensen die deze opmerking niet begrijpen:
https://www.wyniasweek.nl/rose...
9 kudos 2026-05-27 17:29:11 door sarabada op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Heb nog weinig PRO (of PvdA en GL hiervoor) lijsttrekkers kunnen betrappen op deelname aan de Rode Khmer.
Daartegenover zijn er verschillende lijsttrekkers toegelaten bij de FvD die bij de Geuzenbond of NVU actief zijn.
-4 kudos 2026-05-27 17:25:51 door Lysian op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@MaikelMaikelsen | 27-05-26 | 19:22:
Precies. Zou ook nergens op slaan.
4 kudos 2026-05-27 17:22:06 door MaikelMaikelsen op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Huh? Afstand nemen van een communistische dictator uit de vorige eeuw die miljoenen van zijn landgenoten heeft gemarteld en vermoord?
1 kudos 2026-05-24 17:17:13 door HanzerPanzerKevertje op Lubach over Islamkritiek
@martijnberendsen | 24-05-26 | 14:22: Je argument weerlegd nog steeds niet mijn statement. Sterker nog: Het versterkt het statement, maar het leest alsof je bepaalde aannames doet.
1 kudos 2026-05-24 12:22:49 door martijnberendsen op Lubach over Islamkritiek
@HanzerPanzerKevertje | 24-05-26 | 10:43: Volgens mij heeft de PVV onlangs nog tegengestemd tegen veranderingen... (na uit twee kabinetten te zijn gestapt met 0,0 resultaat)
Misschien wil de PVV geen verandering, al eens over nagedacht?
14 kudos 2026-05-24 08:43:44 door HanzerPanzerKevertje op Lubach over Islamkritiek
@Wateenaccountnaamzeg | 24-05-26 | 10:30: Als het grootste probleem is, dat Wilders maar 1 issue aankaart, dan is de oplossing toch simpel? Pak dat issue eens een keer aan. Dan heeft zijn partij vrij weinig bestaansrecht meer. Win-Win.
7 kudos 2026-05-24 08:41:00 door RW00 op Lubach over Islamkritiek
Er is een wereld van verschil tussen wat deze heren zeggen.
-7 kudos 2026-05-24 08:30:42 door Wateenaccountnaamzeg op Lubach over Islamkritiek
Ik kan genoeg andere redenen bedenken om een hekel aan Wilders te hebben, geen democratische partij zijn, maar 1 issue bespreken en voor al het andere weglopen. Er zijn nog tal van voorbeelden maar deze leken mij meer dan voldoende.
1 kudos 2026-05-08 18:47:29 door Lysian op Waar is mijn geld?
@dikkejenkie | 08-05-26 | 20:42:
Zie mijn laatste zin.
-12 kudos 2026-05-08 18:42:55 door dikkejenkie op Waar is mijn geld?
En hoe komt de EU aan dat geld dan, slimme Henkie?
-9 kudos 2026-05-07 07:40:19 door owikzegmaarwat op Douwe Bob koppelt stelletje
IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT!!!
Of bedoelde je dat niet?
4 kudos 2026-04-21 16:31:20 door BlauwePlatvink op WTF een lopende tak
dat stadium is hij al lang voorbij.
6 kudos 2026-04-10 20:18:46 door Niels9288 op Fietser steekt nog ff over
Diepgaande teksten ook. Kan me niet voorstellen dat mensen de hele dag naar dit gebrabbel zitten te luisteren.
16 kudos 2026-04-10 19:41:47 door ZoltarTheMagnificent op Fietser steekt nog ff over
Hij is fabrieksarbeider.
5 kudos 2026-04-03 09:32:31 door Texan op Een nieuw seizoen DUMPERT FILMT JE WERKPLEK!
Tis n teaser jankbal, wat wil je dan? Filmpje van 20 minuten
-4 kudos 2026-03-27 21:07:49 door Woeter op Nieuwe nummer Ali B
Geen van beide. Denk ik.
6 kudos 2026-03-27 20:49:25 door Lysian op Nieuwe nummer Ali B
@Ilovefatchicks | 27-03-26 | 21:46:
Logisch.
37 kudos 2026-03-27 20:46:59 door Ilovefatchicks op Nieuwe nummer Ali B
Ja
4 kudos 2026-03-22 10:24:26 door Koenraadkleefpasta op Telefoondief achtervolgen
De cameraman?
-4 kudos 2026-03-22 09:47:21 door Aleksandr op Agent houd van kinderen te duwen
Nee, dat is Surinaams. Scoutoe komt van schout, de oude benaming voor politie of eigenlijk voor de commisaris.
De straatagenten werden rakkers genoemd.
-3 kudos 2026-02-12 20:07:49 door Anyways op Zoek je je pakketje?
De uploaders hebben 9 van de 10 keer een 'tuin'. Net als dat veel uploaders van dashcamfilmpjes geen inzicht hebben en k*tmuziek aan hebben. De gemiddelde reaguurder/uploader is gewoon een tokkie.
-2 kudos 2026-02-12 20:00:39 door SilverSpoonCoonH0 op Amsterdamse wethouder Melanie van der Horst heeft oplossing tegen mannenprobleem
Hoezo?
318 kudos 2026-01-30 22:28:52 door GwoonAmber op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
Als je belasting ontduikt zijn de straffen veel zwaarder, Welkom in Nederland!.
75 kudos 2026-01-30 21:43:07 door Kameleon4 op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
Als het maar niet de dochter van de rechter is, is het niet zo erg. Als het maar niet de dochter is van een bekend iemand, is het niet zo erg. Als het niet de dochter is van iemand met macht, is het niet zo erg.
0 kudos 2026-01-30 20:14:43 door gebruikerB100 op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
-weggejorist-
-131 kudos 2026-01-30 19:51:52 door Dwingend_Gordijn op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
@Lysian | 30-01-26 | 20:47: het gaat mij om je laatste zin, demagoog.
1005 kudos 2026-01-30 19:49:39 door En nu is het genoeg! op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
Lees en huiver: https://www.nhnieuws.nl/nieuws... "Het slachtoffer verklaarde eerder tegenover de politie dat ze nauwelijks adem kreeg, maar toch om hulp riep en probeerde terug te vechten. De verdachte (Mohammed H) had meerdere keren gezegd dat hij haar ging vermoorden: "Jij gaat vanavond dood. Dan weet je dat. Dit is jouw laatste avond!" De vrouw werd onder andere vier minuten lang door H. in een krachtige nekklem gehouden en geslagen. "
Volgens deze vriendelijke rechter is dat niet voldoende.
476 kudos 2026-01-30 19:47:16 door Lysian op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
@Dwingend_Gordijn | 30-01-26 | 20:44: Zoek het zelf maar op. Dit oordeel is een gigantische klap in het gezicht van het slachtoffer.
-301 kudos 2026-01-30 19:44:45 door Dwingend_Gordijn op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
Wat kun jij veel halen uit zo'n kort filmpje. En wat een mooi onderbouwde eindconclusie gebaseerd op niks. De Nederlandse rechtsstaat behoort tot de top van de wereld. Zoek maar op, slimmert.
6 kudos 2026-01-28 21:07:51 door vlaamse-rietschieter op Overval in dé juiste buurt
Is die vrieskist leeg, kan die knakker erin
0 kudos 2026-01-24 19:00:37 door MojoNL op ICE gaat weer donuts
Tsja... in een land waar regels en wetten gelden. Maar dit is een bananenrepubliek kerel, daar wordt je zonder bewijs gedeporteerd
3 kudos 2026-01-24 18:00:55 door Deschuldvandelinkseelite op ICE gaat weer donuts
In een normaal werkende democratie, met een controle op de macht, zou het zo werken. Dit is de VS.
1 kudos 2026-01-19 18:13:19 door Lysian op Chauffeur is geen psycholoog
@banjo-kazooie | 19-01-26 | 18:39:
Ja gewoon een leuk praatje: "Hey will je overstappen!!??"
0 kudos 2026-01-19 17:39:17 door banjo-kazooie op Chauffeur is geen psycholoog
De meeste chauffeurs proberen gewoon een beetje aan te voelen wat je prettig vindt omdat ze een commerciële dienst verlenen...
18 kudos 2026-01-15 19:46:50 door Wakemeister op Knal Utrecht op beeld
Ik vind het jammer voor de auditief minder bedeelden onder ons. Andersom vind ik het voor de visueel beperkten ook niet echt een aanrader. Moeilijk dit.
-7 kudos 2026-01-15 19:40:43 door 0ngelovige op Knal Utrecht op beeld
Goed gezien van jou!
63 kudos 2026-01-13 17:02:03 door Voivod op Plisievloggert Jan-Willem draait in avondje Groningen mee
Dat is dus alleen maar stoer. In de auto zetten en thuis afleveren. Huisarrest aanzeggen en ouders verantwoordelijk maken en houden.
1 kudos 2026-01-12 21:57:09 door Befbabe op Trump: 'looking for something to grab' in Air Force One
"Ja ik ben misschien wel zo slecht in metselen dat geen muur overeind blijft staan, maar mijn voorganger vergat zelfs het cement. Dus eigenlijk ben ik de beste metselaar ooit."
- Lysian
6 kudos 2026-01-12 19:49:15 door altijd-guus op Trump: 'looking for something to grab' in Air Force One
Blijft bijzonder dat als trump weer de totale randdebiel loopt uit te hangen, zijn fanboys Biden uit de mottenballen halen om aan te tonen dat.....ja wat wil je er nou eigenlijk mee aantonen?
Ja Biden was een seniele ouwe vent, dan heeft hij in ieder geval een excuus. Van trump zegt men dat ie bij zijn volle verstand is....