DumpStats voor Lerp

21,391 +22825 -1434

Kudos

#3257 (Top 1.0191%)

Kudos/dag 3.37
Kudos/reaguursel 54.99
Meeste kudos op 1 reaguursel 6443
Minste kudos op 1 reaguursel -697

389

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.06
Topreaguursels 10
Woorden per reaguursel 18.8
Reacties per reaguursel 0.77
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 19-11-2007
Eerste reactie op 13-02-2009

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-07 14:30:27 door wdawn op Dat ene biertje was niet meer nodig
nouw, als ik drink dan kan ik makkelijker naar dit soort reacties luisteren.
De oppervlakkigheid en muzieksmaak van de gemiddelde persoon is dan ook wat makkelijker te tolereren.

dit vind ik genoeg reden om in gezelschap een drankje te pakken. En je zelf lamzuipen is een keuze, dat hoef je niet altijd te doen.


-1 kudos 2026-06-07 07:41:08 door TUNF op Dat ene biertje was niet meer nodig
@Aart4888 | 07-06-26 | 09:10: en bij 0.0 goed opletten welke maar gelijk heb je veel goede keus. Wijn is gewoon ranja en niet te drinken.

0 kudos 2026-06-07 07:10:14 door Aart4888 op Dat ene biertje was niet meer nodig
Ik vind het soms lekker om naast water, koffie en thee nog iets te drinken. En dan niet die zoete meuk.
Alcoholvrij bier is serieus prima. Alcoholvrij wijn is echt niet te drinken (nog).

-7 kudos 2026-01-03 15:42:48 door Kneiterlinks op Dit is hoe de brand in Zwisterland's Café begon
Als je buiten het vuur kan zien, dan heb je slechts seconden voordat het zo heet wordt dat zelfs een raam intrappen niet mogelijk is. Na 2001 in Volendam had je alleen nog in Rusland (2009) en in Roemenië (2015) een mega dodelijke brand. Nu zullen horeca eigenaren wel weer voor decennia op hun hoede zijn en daarna zal het wel weer een keer flink fout gaan.

14 kudos 2025-12-29 17:46:46 door Strontzeiker op Mathieu van der Poel weer bijna ten val gebracht
Geloof me, de meeste Vlamingen schamen er zich ook voor. Vandaag waren er daar ca. 15.000 toeschouwers. Ik heb de hele wedstrijd gekeken en buiten dit heb ik geen enkel ander incident gezien. Er is echt wel beterschap tegenover vroeger.

4 kudos 2025-12-27 16:15:50 door Houten_been op Oplichters opnaaien
Ze benaderen met een zielig verhaal en de vraag of je een petitie wilt ondertekenen. De petitie gaat over iets waar iedereen wel warme gevoelens voor heeft (steun voor gehandicapten of iets) dus als naïve toerist teken je want het is sociaal wenselijk en je wilt niet als een kille klootzak overkomen.

Maar ja, daarna vraagt dat vrouwtje met grote zielige ogen of je ook wat geld voor datzelfde goede doel wilt geven. Nu zit je een beetje vast, want eerst heb je gezegd dat je voor het goede doel bent, maar als nu geen geld geeft, dan geeft je toe dat het loze woorden waren en dat je eigen niet ECHT om ze geeft. Dus wat doe je... je haalt je portemonnaie tevoorschijn en geeft een gulle donatie.

Ik vermoed dat als je tegenstribbelt (niet betaald of niet genoeg) het verhaal van de oplichter is dat je al getekend hebt voor de donatie en dus wel MOET betalen. Misschien staan er inmiddels ook drie mensen om je heen, en iedereen roept dat je er al voor getekend hebt bla bla bla.

Dat iemand daar in meegaat is misschien moeilijk te begrijpen maar ja, toeristen zijn soms nogal goedgelovig.

2 kudos 2025-12-07 09:14:26 door wassedoos op Stuntje in het bos
Jij zal wel altijd op je zolderkamer tevinden zijn, zijn,dan zal dit jou niet gebeuren,ik zie de fietsers/mountainbikers altijd nog liever dan mensen die niks doen, dan alleen eten!

0 kudos 2025-07-20 07:28:43 door meulenh op Thymen Arensman pakt etappe
@Habbenzak | 19-07-25 | 18:02: Er was trouwens wel een postbode die samen met Micael Boogerd in 2001 de Cauberg op reed.

0 kudos 2025-07-18 18:23:05 door Lerp op Bedankt MBO!
Nee dikkedik, die loopt hier al rond.

8 kudos 2025-07-18 15:44:29 door dikkedik op Bedankt MBO!
Nou nog zien dat je een vrouw krijgt die een zoon weet te baren zeker?

7 kudos 2025-06-25 06:49:49 door Interfect op Dikke BIEM!!
Zijn dan ook allemaal professionele chauffeurs. Maar inderdaad +1 voor het handelen.

1 kudos 2025-05-17 09:46:44 door Kaakster op Herkent u deze nog nog nog...?
Ik wil juist dat jullie het ajax misgunnen, des te lekkerder als het dan weer lukt. En zelfs dit seizoen werd Ajax op voorhand afgeschreven, toch tweede geworden.

16 kudos 2025-05-17 06:42:37 door Willesss op Herkent u deze nog nog nog...?
Het mooie is dat velen van jullie niet zien waarom er veel andere supporters jullie de titel misgunnen. En dat is nou juist de reden.