DumpStats voor Kaalkloot

-278 +804 -1082

Kudos

#290831 (Top 91.0036%)

Kudos/dag -0.19
Kudos/reaguursel -1.9
Meeste kudos op 1 reaguursel 115
Minste kudos op 1 reaguursel -152

146

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.1
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 18.7
Reacties per reaguursel 0.58
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 7
Geregistreerd op 29-11-2021
Eerste reactie op 04-07-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-14 21:07:24 door blackphilip op Zomerjurkjes!
@dedodododedadada | 14-06-26 | 20:26: een vriend vraagt waar ook alweer?

-9 kudos 2026-06-04 22:53:07 door Kaalkloot op Mark in Kyiv
@ZzMak | 04-06-26 | 22:25: jij lekkere kraakfanaat van me

-8 kudos 2026-06-04 22:51:05 door Kaalkloot op Mark in Kyiv
@ZzMak | 04-06-26 | 22:25: ja doe maar minnen krullebol.

-8 kudos 2026-06-04 22:30:18 door Kaalkloot op Mark in Kyiv
@ZzMak | 04-06-26 | 22:25: jij heb dus de voorkeur aan behaarde kloten.??

12 kudos 2026-06-04 20:25:23 door ZzMak op Mark in Kyiv
Kale kloten vind ik ook wel een beetje griezelig.

1 kudos 2026-03-28 13:46:49 door navelsnor op How kom ik van m’n kind af?
Auto gaat door groen, fatbike zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel gaat door rood. Volgens mij is dit gewoon een bait voor minnetjes, wat een achterlijke reactie.

1 kudos 2026-03-28 08:03:51 door Coruix op How kom ik van m’n kind af?
Je zou best gelijk kunnen hebben als autorijdert helderziend is. Dat is hij niet. En dit snel optrekken? Wat in de 90's fiat duplo is jouw referentiepunt dan.

-8 kudos 2026-01-18 01:10:57 door HarrieDeBoswachter op Heel Groenland is uitgerukt
Trump wil Groenland terugkopen. Dan heeft Denemarken geen staatsschuld meer, is iedereen in Groenland stinkend rijk en gaat er geinvesteerd worden in het land en kan Amerika hun wateren beschermen, wat al decennia niet gedaan word. Geen slechte deal.

-4 kudos 2026-01-10 00:27:13 door ILoveHawkTuahChicks op Video door ICE‑agent die vrouw doodschoot
Lekker bezig Henk, maar volgens mij vechten er in jou gevallen niet twee mensen en is het vooral eenzijdig met onschuldige slachtoffers. Idem hier. Schieten was hier totaal niet nodig, geen intentie tot aanrijden, enkel tot wegrijden.

8 kudos 2026-01-09 23:49:05 door HenkHenkens op Video door ICE‑agent die vrouw doodschoot
"Waar twee (getallen onder de twintig schrijf je gewoon voluit) vechten hebben twee schuld". Zeg je dat ook als er bij jou wordt ingebroken? Of bij een terroristische aanslag? Of als een dictator besluit een ander land te bombarderen?

7 kudos 2025-10-18 06:55:30 door Okikidoki op Hebt je moeder geen respect
Door de persoon in onderbroek wordt de stelling opgeworpen dat de moeder van de uploadert hem wellicht geen respect heeft geleerd.

26 kudos 2025-10-14 20:52:38 door Tikkietakkie2 op Mountainbikestuntje
Waar heb je het over? Zo in je e-bike tunnelvisie dat je niet meer kan zien dat dit gewoon mountainbikes zijn?

6 kudos 2025-08-14 07:53:04 door Jamaarwatdannog op Fatbiker gaat zelf klussen
Hou toch op , al staat dat ding buiten op straat je blijft er gewoon af. We komen op een punt waar preventief ruimen van fatbikers de beste oplossing is.