334,903 +353384 -18481
Kudos
#71 (Top 0.0222%)
| Kudos/dag | 49.42 |
| Kudos/reaguursel | 52.05 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4712 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -973 |
334,903 +353384 -18481
Kudos
#71 (Top 0.0222%)
| Kudos/dag | 49.42 |
| Kudos/reaguursel | 52.05 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4712 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -973 |
6,434
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.95 |
| Topreaguursels | 96 |
| Woorden per reaguursel | 20.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.53 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 21 |
| Aantal x weggejorist | 109 |
| Geregistreerd op | 05-12-2007 |
| Eerste reactie op | 05-12-2007 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
58 kudos 2026-06-24 16:23:43 door AnoniemeAlcoholist op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Ik moet zeggen dat ik van "de politie zegt doe maar niet", veel meer jeuk krijg. Dit houdt dat verdienmodel van kleine criminaliteit in stand
0 kudos 2026-06-20 04:58:29 door Cochin op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Ik snap niet waarom ze de linker- en rechterschoen apart bezorgen.
0 kudos 2026-06-20 04:11:51 door Maxima_Hartman op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Precies moet je maar thuis zijn, ik laat alles bij een pakketpunt bezorgen. Dan verveel ik de buren niet met mijn rommel en hoeft de bezorger minder ver te rijden.
0 kudos 2026-06-19 22:12:47 door Justevo op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
@Clemensa Je schoenen worden nu nooit nat in de regen? Hier zitten er nog 2 dozen en papier omheen.
23 kudos 2026-06-19 19:38:06 door Illidar op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Dan moet ie blij zijn, heeft hij iig een keer een natte doos.
-6 kudos 2026-06-19 19:36:46 door Clemensa op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
En als het gaat regenen?
3 kudos 2026-06-19 19:34:45 door geenspam op Bezorger gooit pakket over het hek
@onbelangrijkemening | 19-06-26 | 21:28:
Dan heb je zelf niet opgelet kennelijk. Alles valt alleen even snel als er geen luchtweerstand is. Als die er wel is vallen zware objecten sneller dan lichte objecten van dezelfde grootte omdat de luchtweerstand verhoudingsgewijs kleiner is. Als je het niet gelooft kun je een doosje met en zonder baksteen laten vallen vanuit je zolderkamer.
1 kudos 2026-06-19 19:33:49 door Justevo op Bezorger gooit pakket over het hek
@onbelangrijkemening Alles valt niet "even snel" naar beneden. Als ik een tennisbal van het dak laat vallen of een vel papier is de tennisbal toch echt sneller beneden.
-11 kudos 2026-06-19 19:28:27 door onbelangrijkemening op Bezorger gooit pakket over het hek
Niet zo goed opgelet bij natuurkunde vroeger? Alles valt even snel naar beneden...hooguit dat luchtweerstand iets doet, maar in zo'n formaat doos lijkt me dat heel minimaal.
1 kudos 2026-06-19 07:55:15 door de patatgeneratie op Thomas Tuchel doet oproep aan FIFA
Ja, want alles is een complot. In dezelfde theorie, zou Nederland ook kunnen fluiten naar de titel, omdat Virgil kritiek had op de reclamepauzes. Ik bedoel 'drinkpauzes'.
0 kudos 2026-06-18 20:28:19 door Wayfaring stranger op Moeder natuur gaf een showtje
@nassischijf | 18-06-26 | 13:14: Nou… Als je een volle bak aurora-show meemaakt, dan is dat ronduit spectaculair, hoor. Vooral met het blote oog.
11 kudos 2026-06-18 20:23:37 door pannekoekmetmosterd op Thomas Tuchel doet oproep aan FIFA
Wel mooi dat een Duitser, Engeland dwarsboomt qua titelkansen.
1 kudos 2026-06-18 11:14:52 door nassischijf op Moeder natuur gaf een showtje
Tja er gaan ook hordes mensen naar Lapland om het noorderlicht te zien, wat er via een telefoon/camera 10x mooier uit ziet dan met het blote oog.
6 kudos 2026-06-18 08:29:35 door pietjanklaashenk op Moeder natuur gaf een showtje
@Justevo| 18-06-26 | 10:15: Je hebt wel een lekkere zus hoor, ik zou d'r doen.
19 kudos 2026-06-18 08:15:59 door reageer_meneer op Moeder natuur gaf een showtje
Fijn dat je er zelf over begint, wij hebben ook liever dat je de volgende keer niet weer op het kinderfeestje van Milo komt. Groetjes je Zus.
2 kudos 2026-06-17 14:48:45 door Wintermute op Feesten, zuipen en zoenen..
Ik hoop dat ze bij ieder negatief reaguursel bedenkt dat het hoogstwaarschijnlijk door een veertigjarige obese maagd getypt is die bij z'n moeder op zolder woont.
4 kudos 2026-06-17 13:36:44 door Farthdater op Feesten, zuipen en zoenen..
Denk je dat ze op andere media milder zijn?
34 kudos 2026-06-17 13:35:27 door Katdekat op Feesten, zuipen en zoenen..
Lijkt me een aardig meisje i.p.v. zo'n 14-in-een-dozijn instasnol die al ettelijke meters zwarte sabel heeft verorberd.
1 kudos 2026-06-12 11:30:18 door redthehaghue op Potje matten op de tribune
Hij dacht vooral voordeel te hebben omdat wit shirt kachellam is.
0 kudos 2026-06-10 11:56:51 door Poopulist op Voetbal is kut, maar deze is geweldig
Ipv na te denken wat het antwoord op zijn eigen vraag zou kunnen zijn, gaat hij de vraag typen in een reaguursel...
Bewust kiezen dom over te komen Onbegrijpelijk
2 kudos 2026-06-10 07:54:59 door owikzegmaarwat op Voetbal is kut, maar deze is geweldig
die is ook deaud, wist je dat niet? helicopter-ongeluk
4 kudos 2026-06-04 10:11:20 door LinkseRukker43 op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
Zijn mond is groter dan zijn hersenen.
2 kudos 2026-06-03 05:54:08 door PulpFiction op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
Lees het stuk in de NRC, het ligt wel een stuk genuanceerder....
8 kudos 2026-06-03 05:36:01 door Weef op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
Volgens mij is het hele punt juist dat hij helemaal niet zo links is en vooral een opportunist is met bedenkelijke idealen. Maar wat had je precies willen reaguren dan op Nu.nl? Want dat zal niet zijn dat de reacties op Nu.nl dicht staan...
34 kudos 2026-06-02 19:34:34 door Batsheadshot op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
Links, rechts. Hij is flexibeler dan een turnmeisje van 6
0 kudos 2026-05-27 16:40:53 door oh nee he op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
@Joep_Doei | 27-05-26 | 14:09: toch krijgt die man hem vrij snel naar de grond en die twee vrouwen niet. laten we nou alsjeblieft ophouden met doen alsof vrouwen en mannen hetzelfde zijn. Mannen hebben over het algemeen meer kracht. punt.
1 kudos 2026-05-27 13:06:06 door ValeLaPena op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
In je tweede zin geef je jezelf al antwoord.
En gelukkig bestaat maar een heel klein deel van het politiewerk uit het vechten met dikke, dronken tokkies.
0 kudos 2026-05-27 12:51:43 door ruubin op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Even los van het feit dat je het hier slechts over een handeling hebt, wat denk je dat er gaat gebeuren met gezag als er nog minder politieagenten rondlopen?
1 kudos 2026-05-27 12:13:22 door Wakemeister op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Hoe had jij het aangepakt dan? Gewoon even benieuwd.
4 kudos 2026-05-27 12:09:00 door Joep_Doei op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Wat ben jij een simpele ziel zeg. Een dronken vervelio van 120 kilo krijgt geen 1 agent zomaar in de boeien. En een agent is er niet om autoriteit uit te stralen. Die doen veel meer. Door reacties als dit wordt het respect alleen maar minder dus bedankt!
5 kudos 2026-05-23 21:33:03 door AnoniemeAlcoholist op Welkom bij de afkickkliniek, tap zit links
@Greenhorn | 23-05-26 | 16:45: u riep?
31 kudos 2026-05-23 14:45:01 door Greenhorn op Welkom bij de afkickkliniek, tap zit links
Zeg dat maar tegen een alcoholist.
1 kudos 2026-05-16 00:20:56 door SimonMc op Kramp in je kuit
@WhySoSeriousss | 15-05-26 | 20:12: *vind
7 kudos 2026-05-15 19:53:22 door mmaster2 op Kramp in je kuit
@WhySoSeriousss | 15-05-26 | 20:12: Ik heb nog wel wat over:
mmmaaagggnnneeesssiiiuuummm
60 kudos 2026-05-15 18:12:41 door WhySoSeriousss op Kramp in je kuit
Ja, maar ja, waar vindt je zo snel langer magnesium?
-6 kudos 2026-05-15 08:50:03 door Stummy op Geen vuur maar toch peukie willen roken
Als je niet goed luistert ook.
1 kudos 2026-05-11 23:29:04 door Peerke16 op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
@very-ferry | 11-05-26 | 20:42: nou, om te beginnen gewoon je eerste reactie. Die duidt daar best duidelijk op. Maar ook het feit dat je je overduidelijk aangevallen voelt en in de verdediging schiet, terwijl je mij verwijt me door mijn onderbuik te laten leiden, spreekt toch best wel tegen je. Lees anders gewoon even je eigen woorden terug en pak ff een reflectiemomentje. Succes!
2 kudos 2026-05-11 21:44:05 door mikkelokkio op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
Je moet gewoon doen wat zo'n verkeersregelaar aangeeft. En niet in discussie willen gaan. Kan mij voorstellen dat als je de hele dag droeftoeters als jij moet uitleggen dat je er niet door kan zoals aangegeven, dat je wel eens knorrig kan reageren.
3 kudos 2026-05-11 19:51:13 door Willy1988 op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
@very-ferry | 11-05-26 | 20:42: Ik vroeg me altijd af of iemand die zwak begaafd is nu weet of die zwak begaafd is. Dank je dat je me hierop het antwoord gegeven hebt.
-4 kudos 2026-05-11 18:42:41 door very-ferry op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
@Peerke16 | 11-05-26 | 18:55: haha, ik ken mezelf ondertussen redelijk goed. Maar ben dan toch wel erg benieuwd welk deel van mijn opgetekende stukjes een indicatie zouden geven om mijn fatsoensnormen in twijfel te trekken.
3 kudos 2026-05-11 16:55:18 door Peerke16 op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
@very-ferry | 11-05-26 | 17:24: ik denk dat niemand je daarin gelooft, puur om wat je hier allemaal optekent. Misschien eens in de spiegel kijken makker.
-4 kudos 2026-05-11 15:30:21 door very-ferry op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
@Uhoortnogvanons | 11-05-26 | 15:55: Ohja? Waar? En waarom?
-2 kudos 2026-05-11 15:27:13 door very-ferry op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
@John McClane | 11-05-26 | 16:22: Ja, daar ben ik het in de basis mee eens.
-3 kudos 2026-05-11 15:24:53 door very-ferry op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
@tifftiffishere | 11-05-26 | 16:49: Nee, uiteraard niet. Ik reageer puur op het deel dat Justevo zegt, te weten dat ZELFS wanneer iemand je ontzettend onbeschoft benaderd dat je dan alsnog maar hebt te luisteren. En daar ben ik het dus niet mee eens. En geloof het of niet, hier bovenop ben ik nog steeds een redelijk normaal, fatsoenlijk en sociaal flexibel persoon.
-10 kudos 2026-05-11 15:22:30 door very-ferry op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
@Peerke16 | 11-05-26 | 16:38: Iets zegt me dat jij altijd snel conclusies trekt en dat je je vooral laat leiden door je onderbuik, wat waarschijnlijk vaker dan niet in een onjuiste beeldvorming resulteert. Zo ook nu dus.
4 kudos 2026-05-11 14:49:30 door tifftiffishere op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
@very-ferry | 11-05-26 | 15:48: Rijd jij vervolgens dan ook iemand aan die jou niet normaal aanspreekt of onbeschoft aanspreekt? Ik mag toch hopen van niet.
6 kudos 2026-05-11 14:38:05 door Peerke16 op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
@very-ferry | 11-05-26 | 15:48: iets zegt me dat jij altijd moeite hebt met autoriteit, ongeacht hoe je benaderd wordt.
7 kudos 2026-05-11 14:22:16 door John McClane op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
Dat je überhaupt aangesproken bent is al fout. Verkeersregelaar sluit de weg: jij kiest een andere route. Simpel.
21 kudos 2026-05-11 13:55:11 door Uhoortnogvanons op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
@Very, heb je je koffertje al ingepakt? Je gaat logeren namelijk.
-71 kudos 2026-05-11 13:48:10 door very-ferry op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
Ik luister naar helemaal niemand die mij ontzettend onbeschoft benaderd, ongeacht diens autoriteit. Lijkt me ook niet meer dan logisch. Als je wilt dat mensen normaal wenselijk gedrag vertonen dan heb je daar zelf mee te beginnen.