DumpStats voor Justevo

334,903 +353384 -18481

Kudos

#71 (Top 0.0222%)

Kudos/dag 49.42
Kudos/reaguursel 52.05
Meeste kudos op 1 reaguursel 4712
Minste kudos op 1 reaguursel -973

6,434

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.95
Topreaguursels 96
Woorden per reaguursel 20.4
Reacties per reaguursel 0.53
Meeste reaguursels op 1 dag 21
Aantal x weggejorist 109
Geregistreerd op 05-12-2007
Eerste reactie op 05-12-2007

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-19 19:34:45 door geenspam op Bezorger gooit pakket over het hek
@onbelangrijkemening | 19-06-26 | 21:28:
Dan heb je zelf niet opgelet kennelijk. Alles valt alleen even snel als er geen luchtweerstand is. Als die er wel is vallen zware objecten sneller dan lichte objecten van dezelfde grootte omdat de luchtweerstand verhoudingsgewijs kleiner is. Als je het niet gelooft kun je een doosje met en zonder baksteen laten vallen vanuit je zolderkamer.

1 kudos 2026-06-19 19:33:49 door Justevo op Bezorger gooit pakket over het hek
@onbelangrijkemening Alles valt niet "even snel" naar beneden. Als ik een tennisbal van het dak laat vallen of een vel papier is de tennisbal toch echt sneller beneden.

-11 kudos 2026-06-19 19:28:27 door onbelangrijkemening op Bezorger gooit pakket over het hek
Niet zo goed opgelet bij natuurkunde vroeger? Alles valt even snel naar beneden...hooguit dat luchtweerstand iets doet, maar in zo'n formaat doos lijkt me dat heel minimaal.

1 kudos 2026-06-19 07:55:15 door de patatgeneratie op Thomas Tuchel doet oproep aan FIFA
Ja, want alles is een complot. In dezelfde theorie, zou Nederland ook kunnen fluiten naar de titel, omdat Virgil kritiek had op de reclamepauzes. Ik bedoel 'drinkpauzes'.

1 kudos 2026-06-18 11:14:52 door nassischijf op Moeder natuur gaf een showtje
Tja er gaan ook hordes mensen naar Lapland om het noorderlicht te zien, wat er via een telefoon/camera 10x mooier uit ziet dan met het blote oog.

19 kudos 2026-06-18 08:15:59 door reageer_meneer op Moeder natuur gaf een showtje
Fijn dat je er zelf over begint, wij hebben ook liever dat je de volgende keer niet weer op het kinderfeestje van Milo komt. Groetjes je Zus.

2 kudos 2026-06-17 14:48:45 door Wintermute op Feesten, zuipen en zoenen..
Ik hoop dat ze bij ieder negatief reaguursel bedenkt dat het hoogstwaarschijnlijk door een veertigjarige obese maagd getypt is die bij z'n moeder op zolder woont.

34 kudos 2026-06-17 13:35:27 door Katdekat op Feesten, zuipen en zoenen..
Lijkt me een aardig meisje i.p.v. zo'n 14-in-een-dozijn instasnol die al ettelijke meters zwarte sabel heeft verorberd.

0 kudos 2026-06-10 11:56:51 door Poopulist op Voetbal is kut, maar deze is geweldig
Ipv na te denken wat het antwoord op zijn eigen vraag zou kunnen zijn, gaat hij de vraag typen in een reaguursel...
Bewust kiezen dom over te komen Onbegrijpelijk

7 kudos 2026-05-15 19:53:22 door mmaster2 op Kramp in je kuit
@WhySoSeriousss | 15-05-26 | 20:12: Ik heb nog wel wat over:

mmmaaagggnnneeesssiiiuuummm

1 kudos 2026-05-11 23:29:04 door Peerke16 op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
@very-ferry | 11-05-26 | 20:42: nou, om te beginnen gewoon je eerste reactie. Die duidt daar best duidelijk op. Maar ook het feit dat je je overduidelijk aangevallen voelt en in de verdediging schiet, terwijl je mij verwijt me door mijn onderbuik te laten leiden, spreekt toch best wel tegen je. Lees anders gewoon even je eigen woorden terug en pak ff een reflectiemomentje. Succes!

2 kudos 2026-05-11 21:44:05 door mikkelokkio op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
Je moet gewoon doen wat zo'n verkeersregelaar aangeeft. En niet in discussie willen gaan. Kan mij voorstellen dat als je de hele dag droeftoeters als jij moet uitleggen dat je er niet door kan zoals aangegeven, dat je wel eens knorrig kan reageren.

3 kudos 2026-05-11 19:51:13 door Willy1988 op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
@very-ferry | 11-05-26 | 20:42: Ik vroeg me altijd af of iemand die zwak begaafd is nu weet of die zwak begaafd is. Dank je dat je me hierop het antwoord gegeven hebt.

-4 kudos 2026-05-11 18:42:41 door very-ferry op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
@Peerke16 | 11-05-26 | 18:55: haha, ik ken mezelf ondertussen redelijk goed. Maar ben dan toch wel erg benieuwd welk deel van mijn opgetekende stukjes een indicatie zouden geven om mijn fatsoensnormen in twijfel te trekken.

3 kudos 2026-05-11 16:55:18 door Peerke16 op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
@very-ferry | 11-05-26 | 17:24: ik denk dat niemand je daarin gelooft, puur om wat je hier allemaal optekent. Misschien eens in de spiegel kijken makker.

-3 kudos 2026-05-11 15:24:53 door very-ferry op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
@tifftiffishere | 11-05-26 | 16:49: Nee, uiteraard niet. Ik reageer puur op het deel dat Justevo zegt, te weten dat ZELFS wanneer iemand je ontzettend onbeschoft benaderd dat je dan alsnog maar hebt te luisteren. En daar ben ik het dus niet mee eens. En geloof het of niet, hier bovenop ben ik nog steeds een redelijk normaal, fatsoenlijk en sociaal flexibel persoon.

-10 kudos 2026-05-11 15:22:30 door very-ferry op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
@Peerke16 | 11-05-26 | 16:38: Iets zegt me dat jij altijd snel conclusies trekt en dat je je vooral laat leiden door je onderbuik, wat waarschijnlijk vaker dan niet in een onjuiste beeldvorming resulteert. Zo ook nu dus.

4 kudos 2026-05-11 14:49:30 door tifftiffishere op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
@very-ferry | 11-05-26 | 15:48: Rijd jij vervolgens dan ook iemand aan die jou niet normaal aanspreekt of onbeschoft aanspreekt? Ik mag toch hopen van niet.

-71 kudos 2026-05-11 13:48:10 door very-ferry op Verkeersregelaar gaat aangifte doen
Ik luister naar helemaal niemand die mij ontzettend onbeschoft benaderd, ongeacht diens autoriteit. Lijkt me ook niet meer dan logisch. Als je wilt dat mensen normaal wenselijk gedrag vertonen dan heb je daar zelf mee te beginnen.