686 +904 -218
Kudos
#42886 (Top 13.4194%)
| Kudos/dag | 0.33 |
| Kudos/reaguursel | 4.97 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 54 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -56 |
686 +904 -218
Kudos
#42886 (Top 13.4194%)
| Kudos/dag | 0.33 |
| Kudos/reaguursel | 4.97 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 54 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -56 |
138
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.07 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 22.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.42 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 11-10-2020 |
| Eerste reactie op | 11-10-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-5 kudos 2026-06-26 13:31:08 door Uhoortnogvanons op Bestelbusmeneer helpt agent
Oke, ik ga het mij even inbeelden... Deur kan niet open. Busmeneer stapt even uit en opent de deur. De afloop blijft hetzelfde toch? Of mis ik wat?
8 kudos 2026-06-15 06:26:41 door BoerkaLover op De leraar die een voetballegende maakte
Kijk eens: https://www.instagram.com/reel...
1 kudos 2026-06-15 02:53:47 door ZoltarTheMagnificent op WK 1994: rellen in Den Haag na overwinning Nederlands elftal
Met meer in het magazijn achter de balie.
0 kudos 2026-06-14 22:31:51 door Cue_The_Deer op WK 1994: rellen in Den Haag na overwinning Nederlands elftal
Daarna heette dat een tijdje de 'Grijpshop'
6 kudos 2026-06-14 22:03:15 door aequum est aequum op WK 1994: rellen in Den Haag na overwinning Nederlands elftal
Nee. Je keek wat er in de vitrine stond. Wilde je het even vasthouden, dan deden ze de vitrine open. Dan vulde je een formulier in met het produktnummer en wachtte je tot je ding per liftje kwam. Leuk concept.
5 kudos 2026-06-14 20:57:15 door Poempaloempia op WK 1994: rellen in Den Haag na overwinning Nederlands elftal
Zeker. Dus 's ochtends koffie bij Ali, 's middags een tosti bij Henk en 's avonds frituren bij Mohammed.
1 kudos 2026-05-27 07:17:35 door Nordic_Stalker op De perfecte vrije trap
Buitenspel is ook buitenspelen.
0 kudos 2026-05-27 06:02:03 door Superior-bastard op De perfecte vrije trap
Volgens mij stond hij gewoon op het veld hoor.
2 kudos 2026-04-14 05:10:42 door wozz73 op Kapotgevaren hoogspanningsmast repareren in Dumpert Filmt Je Werkplek!
de laatste,in de montagebouw gebeurt dat altijd zo idd.
-3 kudos 2026-04-13 19:44:25 door Feggicodillah op Kapotgevaren hoogspanningsmast repareren in Dumpert Filmt Je Werkplek!
Ja
3 kudos 2026-04-13 19:33:14 door Wakemeister op Kapotgevaren hoogspanningsmast repareren in Dumpert Filmt Je Werkplek!
Ik vind het altijd prachtig om mensen te zien die hard aan het werken zijn.
10 kudos 2026-04-13 19:30:48 door Pipo der Clown op Kapotgevaren hoogspanningsmast repareren in Dumpert Filmt Je Werkplek!
Veel prostituees werken ook met hun handen. Schijnt ook goedkoper te zijn dan wanneer ze het met de foef doen.
3 kudos 2026-01-01 12:04:11 door Tonka_indahouse op Vuurwerk in azc ?
Chippen weet ik niet, maar onderzoek naar de aanwezigheid van welke mobieltjes op een bepaald moment op een bepaalde plaats waren, kan wellicht (en hopelijk) helpen om de opsporing te versnellen.
5 kudos 2026-01-01 12:00:48 door Tjeesas op Vuurwerk in azc ?
Die.chip hebben ze vast, hebben ze het mee gefilmd en hier op Dumpert gezet. Moet niet zo moeilijk zijn om ze op te sporen.
0 kudos 2025-10-24 10:59:35 door Hornoks op Waarom maken ze die wegen niet breder?
@banditoz | 24-10-25 | 12:43:
Zeg zelf piepers.
Oh, dat deed je al.
-1 kudos 2025-10-24 10:43:57 door banditoz op Waarom maken ze die wegen niet breder?
@athwa | 24-10-25 | 11:44: Zeg dan piepers.
1 kudos 2025-10-24 09:55:20 door JohannesWardenier op Waarom maken ze die wegen niet breder?
@athwa | 24-10-25 | 11:44: Dank!
12 kudos 2025-10-24 09:44:58 door athwa op Waarom maken ze die wegen niet breder?
Erpel
https://www.google.com/maps/pl...
1 kudos 2025-10-24 09:41:21 door Ioergidur op Waarom maken ze die wegen niet breder?
Een buurt konijnenhok. Of een pickup point van UPS.
0 kudos 2025-10-13 12:24:17 door 76ers op Waar train jij voor?
Wie is het?
0 kudos 2025-10-12 18:46:36 door MiesNootAap op Waar train jij voor?
Oh dat genre. Dat is een hele industrie op zich. Dan gaan ze zich heel verbaasd opstellen in een ander land. Sommige zijn positief sommige zijn negatief maakt niet uit als het maar bekeken word en click oplevert. Of ze het menen dat weet ook niemand.
27 kudos 2025-08-09 17:20:14 door m1lky op Rodekruisfanfare op de N2
Dan is er nog geen rood kruis he
3 kudos 2025-08-06 11:52:35 door DeKeizer1975 op Harinkje happen op NL expo in Osaka
Die vallen er onderweg af natuurlijk.
10 kudos 2025-08-06 11:29:57 door TellMeWhy op Harinkje happen op NL expo in Osaka
Persoonlijke voorkeur
1 kudos 2025-06-08 18:08:24 door godzill4 op Zo, dat afdakkie is weer schoongebeund
Je meent het, Sherlock?
10 kudos 2025-06-08 17:16:37 door ja, of niet op Zo, dat afdakkie is weer schoongebeund
Het zwartepunt heeft hij al schoon hoor. Ik zie niks.
4 kudos 2025-06-01 18:39:27 door Schraalhans op Bijna aangereden tijdens achtervolging!
Ja ik snap het ook niet...
-4 kudos 2025-05-21 23:43:58 door kees fukcfees op De week is weer doormidden
Dan zaag je niet dan hout je.
Dat blok hout in een bankschroef klemmen en de zaag bij het handvat pakken en zagen, op die manier is het rustiger op de SEH.
-2 kudos 2025-05-18 08:54:52 door dannyvanderzande op Volgens mij heeft ie niks gedaan
Voor degenen die nieuwsgierig zijn waar het is -->
maps*PUNT*app*PUNT*goo*PUNT*gl/GSqyCAyezgvcY94g9
2 kudos 2025-05-18 08:40:07 door NYDiesel op Volgens mij heeft ie niks gedaan
Het dorre gras vooral.
0 kudos 2025-05-01 05:11:06 door RepublicOfDave op Boze hondenmevrouw slaat een meneer
Welnee, dit is een slome, eenhandige tak aanval met een rottend stuk tak. Naar mijn mening is het vooral haar eigen reactie die haar vloert.
-1 kudos 2025-04-30 22:16:30 door KelderKebabKwab op Boze hondenmevrouw slaat een meneer
hoe heb je dit getest? Of is het 100% aanname? Zal ik ook een aanname doen? Het is een verrotte tak, een groot deel van de kracht gaat verloren door het breken van de tak. Je been breekt minder snel, en komt daardoor harder aan.
3 kudos 2025-04-30 19:03:08 door Justevo op Boze hondenmevrouw slaat een meneer
Mevrouw had precies dezelfde intenties hoor, alleen heeft ze daar helaas niet de capaciteiten voor.
12 kudos 2025-04-30 17:44:07 door JohannesWardenier op Boze hondenmevrouw slaat een meneer
@sjaak0041 | 30-04-25 | 19:36: ......kan een bowlingbal terug verwachten.
20 kudos 2025-04-30 17:36:54 door sjaak0041 op Boze hondenmevrouw slaat een meneer
wie de bal kaatst...
-1 kudos 2025-04-16 18:07:08 door JohannesWardenier op Charlotte, Gina en René in DUMPERTREETEN!
@Konttenen | 16-04-25 | 19:17: of inzicht; je hebt gelijk.
-3 kudos 2025-04-16 17:17:22 door Konttenen op Charlotte, Gina en René in DUMPERTREETEN!
Heeft niks met IQ te maken, maar met kennis.
1 kudos 2025-03-13 17:44:41 door darkracer125 op Grote boos in Murica
vroeger hadden we nog gewoon witte busjes en mannen met dwangbuizen. de goeie oude tijd.
5 kudos 2025-03-13 16:54:35 door klankerrijmtopkanker op Grote boos in Murica
Klinkt als een hoop verwarring man. Gaat het?
1 kudos 2025-02-28 07:37:36 door Piet.Beuk op Nieuwe beelden van de maan
Dat klinkt alsof wij ongeveer even oud zijn.
1 kudos 2025-02-09 20:34:26 door De_GBS op Belgische automobilist let lekker op
@Godjeminaz | 09-02-2025 | 17:14: Dichter bij het Pomphuis dan bij het havenhuis.
2 kudos 2025-02-09 16:14:52 door Godjeminaz op Belgische automobilist let lekker op
Het Havenhuis is dan ook heel herkenbaar.
43 kudos 2025-01-16 22:49:55 door vlasteler op Harde kern Quick Boys
To to to tomatenplukkers
0 kudos 2025-01-09 23:31:46 door Boobyphoto op Humor met inhoud uitgelegd
Jij denkt dat deze Belgische comedian van jou het assenkruis heeft uitgevonden of wat bedoel je nou met ''afgekeken''?
-9 kudos 2024-09-06 00:03:34 door SimonMc op Gehandicapte hoogspringer
*Meest indrukwekkend of indrukwekkends.
-1 kudos 2023-08-19 08:17:44 door DidAliensNukeMars? op Mag je het andere geslacht meppen?
@Laserdevil | 19-08-2023 | 09:23:
Daardoor stortte hij zwaargewond ter aarde?
Agressief achterbaks ventje is het.
1 kudos 2023-08-19 07:23:50 door Laserdevil op Mag je het andere geslacht meppen?
Het glas versplinterde en de stukjes vlogen zijn kant uit.
19 kudos 2023-08-19 00:53:38 door AlieBamie op Mag je het andere geslacht meppen?
Hij gooide die stoel ook naar de grond, alleen liep die stomme doos achterlijk hinderlijk in de weg. Gevalletje eigen schuld dus.
30 kudos 2023-08-11 17:14:38 door De_onderbewuste op Van 1 tot 10
In dat reaguursel van jou heeft de 7 ook geen streepje.
4 kudos 2023-04-16 11:58:42 door bit3m3 op Ondertussen in Rotjeknor
Klopt operatie gehad, is nog herstellende.