DumpStats voor Jackson01

4,004 +6335 -2331

Kudos

#16270 (Top 5.0910%)

Kudos/dag 2.59
Kudos/reaguursel 8.12
Meeste kudos op 1 reaguursel 852
Minste kudos op 1 reaguursel -109

493

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.32
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 22.3
Reacties per reaguursel 0.75
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 01-04-2022
Eerste reactie op 02-04-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

8 kudos 2026-06-17 14:47:01 door DominiqueWeesie op Waarom deze boodschap?
Misschien heeft het te maken met waar die afkorting voor staat? De politie is niet van hout en hoeft dat ook helemaal niet te zijn. Je hoeft ze niet heilig te verklaren, maar beledigen is wel het andere uiterste.

4 kudos 2026-06-12 19:12:12 door Gregovic op Nou, ik ga doei
En lekker blote armpjes en een t-shirtje ipv iets wat daadwerkelijk bescherming bied. Hij mag blij zijn dat hij nog kon vertragen.

2 kudos 2026-06-12 17:48:45 door A.tractie op Nou, ik ga doei
Nee, zeker niet. Ik zou echt niet zonder spiegels willen rijden in het verkeer en ik denk dat de meeste motorrijders dat ook niet willen. Op het circuit is het een ander verhaal.

1 kudos 2026-06-09 18:37:52 door Peerke16 op De Stelvio opjakkeren
Een echte coureur leeft zich uit op het circuit en hoeft op de weg geen adrenaline rush op te zoeken. Een echte motorrijder geniet van mooie bochtjes en rijdt lekker zijn ritje met respect voor anderen. Deze man is geen van beide maar gewoon een debiel op een motor.

-3 kudos 2026-06-09 18:04:31 door Spacedeee op Rare koe
In de slaapkamer onder jouw zolderkamer

5 kudos 2026-06-09 16:06:41 door Mbryo op De Stelvio opjakkeren
Nee Jackson, dit zou iedereen geweldig vinden als ie het op een afgezet stuk weg zou doen.

-3 kudos 2026-05-30 14:58:53 door very-ferry op Niet aan mij zitten
@Geheelnaarwaarheid | 30-05-26 | 15:53: Ja, want (hoog)zwanger. Of vind jij het normaal om dan maar met zwangere mensen te gaan gooien omdat ze mogelijk irritant zijn? Echt, al die low iq mensen hier, niet te harden.

-3 kudos 2026-05-30 13:53:02 door Geheelnaarwaarheid op Niet aan mij zitten
Precies, je kent de context niet maar meent wel te weten dat die vrouw een fluwelen aanpak behoeft.. Zie je de tegenspraak van jezelf hierin?

-2 kudos 2026-05-30 13:52:58 door BennieDeKok op Niet aan mij zitten
Op een gegeven moment is het klaar met "praten".
De baby is immers goed beschermd. Er zit nogal wat vrouw omheen. Zoveel politie-inzet met hond notabene, komt niet op een winkeldiefstal af.

12 kudos 2026-05-30 13:40:17 door Santtulainen op Bus vs rijinstructeur
Hij is wat laat met z'n knipperlicht. Kijk maar als hij bij de achterkant is, gaat het knipperlicht aan.

-2 kudos 2026-05-11 05:45:56 door CtrlAltDepeche op Volkert in jonge jaren
Je hoeft echt geen greintje sympathie voor Volkert van der G. te hebben om te snappen dat dit niet is hoe onze rechtsstaat werkt.

Hij is veroordeeld door een rechter, heeft zijn straf gehad en daarmee is het juridische traject afgerond. Je mag die straf te laag vinden. Je mag boos zijn over wat hij heeft gedaan. Maar oproepen om iemand structureel lastig te vallen is gewoon eigenrichting.

Als je je zo druk maakt om wie Nederland bestuurt, dan zou je ook moeten respecteren hoe Nederland werkt: niet de woede van het publiek bepaalt de straf, maar de rechter.

-1 kudos 2026-05-11 00:01:04 door nerdhoofdt op Volkert in jonge jaren
Tsja, zo werkt het noueenmaal in Nederland. Zelfs als je een verkeersboete krijgt vraagt oom agent: "wilt U een verklaring afleggen, het hoeft niet". Overigens ontgaat me volledig hoe je iemand hiertoe zou willen dwingen.
Nou ben ik het met je eens dat van der G een ongelooflijk naar menneke is hoor en ook ik hoef hem niet te zien of te horen.Maar eerlijk is eerlijk, Pim had het geen seconde langer volgehouden dan Mat Herben. Maar idd diep triest dat we dat nooit hebben mogen meemaken.

-22 kudos 2026-05-10 20:54:28 door Jessickqa2 op Volkert in jonge jaren
Ik snap je punt niet. Stem gewoon links, heb je nergens last van. Wilders is lang genoeg aan de macht geweest1!!!

-45 kudos 2026-05-10 20:30:53 door Dwingend_Gordijn op Volkert in jonge jaren
Het was een waardeloze populist waar tegenwoordig schijnbaar nog steeds mensen op stemmen. Dan zie je wilders, orban, trump en dan denk je toch: tja daar dus in ieder geval niet op stemmen. Maar nee hoor daar gaan we weer. En cenyrum links moet het daarna weer jarenlang herstellen met fatsoenlijke taal en beleid. Ik zal dat domme gedoe nooit begrijpen.

-12 kudos 2026-04-22 22:21:37 door Forza_Ruud_Krol op Opnieuw demo in Loosdrecht
De reden is dat ze niet hard genoeg lopen. Opzouten en rap een beetje.
De juridische houdbaarheid is dat de politie onder voorwaarden geweld mag gebruiken (er moet bijvoorbeeld duidelijk gevorderd zijn dat men weg moet gaan), dat hebben we zo met elkaar afgesproken middels wetten en regels die voor iedereen gelden.

57 kudos 2026-04-16 11:46:17 door Uhm_ok op Marmot met plaatsvervangende paniekaanval
In de natuur houden ze zelf hun nagels bij door veel te graven, in een opvang niet. De onzin is jouw denkwijze die maar 1 kant op gaat. Bekijk alles van meerdere kanten en wellicht is het dan geen onzin meer.

2 kudos 2026-04-07 14:48:03 door Lekker Bezig op Rollatoroma door rood
Als deze oma ze allemaal op een rijtje heeft, dan voegt jouw comment weinig toe. Dat impliceert dat ze prima weet wat ze doet.