28 +163 -135
Kudos
#114118 (Top 35.7085%)
| Kudos/dag | 0.01 |
| Kudos/reaguursel | 0.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 32 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -47 |
28 +163 -135
Kudos
#114118 (Top 35.7085%)
| Kudos/dag | 0.01 |
| Kudos/reaguursel | 0.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 32 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -47 |
53
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.01 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 22.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.49 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 18-04-2016 |
| Eerste reactie op | 18-04-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-24 07:19:11 door Farthdater op Koken daar! Koken daar!
Als ik minnetjes krijg bevestigd het mijn gelijk. Ja, zo kan je iedere comment wel verdedigen kutkneus.
0 kudos 2026-06-23 21:58:50 door George3342 op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
@Creatieloos | 23-06-26 | 21:40: Nee helaas fout:
Het 'kaarsincident' speelde zich niet af in Grolloo (het vond decennia eerder plaats), maar de gebeurtenis kwam in 2022 wel volop in de media terecht tijdens zijn periode als inwoner van het dorp
-1 kudos 2026-06-23 19:40:48 door Creatieloos op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
@George3342 | 23-06-26 | 21:02: Zit daar een kaarsje in?
2 kudos 2026-06-23 19:02:21 door George3342 op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
Nee, Grolloo heet het hol van zijn vrouw.
0 kudos 2026-06-23 18:07:51 door StevenQ op Politie achtervolgt gestolen voertuig door Rotterdam
Als ik het blad aan de bomen en op de bodem zie is dat waarschijnlijk wel november geweest
-1 kudos 2026-06-23 18:05:37 door XessXava op Politie achtervolgt gestolen voertuig door Rotterdam
Koffie verkeert
11 kudos 2026-06-13 11:12:23 door Bass Trouble op Sagrada Família met vuurwerkjes
Ben je er al geweest? Het is een meesterwerk, hoog op de lijst met arcitectonische hoogtepunten ter wereld. Unesco kom er maar in.
2 kudos 2026-06-03 21:30:00 door prutzert op re: Wanneer hij in z'n moedertaal praat
jo ma, jo ma. Hoe lang moet ik dat gehakt bakken. Ik ben macaroni aan het maken maar het nog een beetje roze van binnen. Is goed of moet dat langer? ohh?
7 kudos 2026-06-03 15:21:31 door AzzKickah op re: Wanneer hij in z'n moedertaal praat
Hij heeft je moeder gehakt, ze ziet nog wat roze van binnen en of ze nog langer in de macaroni moet bak'n.
Nou goed.
1 kudos 2026-05-03 16:40:02 door Ganz op Troepgooiers willen aandacht
@G.Kalf | 03-05-26 | 14:43: De uitstapper in dit filmpje en zijn broeders hebben het altijd heel snel over 'je moeder' vandaar deze bijvoeging.
0 kudos 2026-05-03 12:43:11 door G.Kalf op Troepgooiers willen aandacht
Moraal van dit verhaal: Zwerfafval komt omdat mama zo moeilijk doet over eten van de Mac
7 kudos 2026-05-03 09:42:50 door Vmbo-plutser2 op Troepgooiers willen aandacht
Het is gewoon luiheid ook, er zijn in dat dorp vast ook ergens open vuilnisbakken waar je het even in kan gooien, misschien een beetje voor omrijden dan, maar zal nooit ver zijn, maar nee hoor...
-4 kudos 2026-04-25 08:51:08 door freakspark op Na Loosdrecht is nu IJsselstein aan de beurt
Nee. Hij spreekt vanuit zijn onderbuik. En aangezien daar alleen maar redbull en frikandelbroodjes inzitten, komt er alleen maar troep uit.
0 kudos 2026-04-21 18:18:19 door vlametrodebessen op De vluchtstrook is van mij
Deze auto komt van de eerste rijstrook. We tellen in Nederland van links naar rechts.
0 kudos 2026-04-21 17:42:22 door Witje64 op De vluchtstrook is van mij
@holkontverklontering | 21-04-26 | 17:30: En het is rijstrook.
3 kudos 2026-04-21 15:30:53 door holkontverklontering op De vluchtstrook is van mij
Leg nou eens uit wat je zegt.
0 kudos 2026-02-28 13:40:44 door Shestov op Dat nummertje van de Lion King
@HeroPositive | 28-02-26 | 10:54:
Of het liedje "My Milkshake Brings all the Boys in the Yard".
Mijn melkschud brengt alle jongens in de tuin en verdomd recht het is beter die van jou. Ik kan het je wel leren maar dan moet ik chargeren.
Klinkt in het Nederlands toch net weer iets anders.
0 kudos 2026-02-28 11:26:15 door ZusAntigoon op Dat nummertje van de Lion King
Je redeneert incorrect dat vertalen enkel en alleen letterlijk kan en dan dus niet meer past of leuk klinkt. Terwijl een normale vertaling de betekenis overdraagt, wat immers het doel is van een liedtekst.
4 kudos 2026-02-28 09:54:57 door HeroPositive op Dat nummertje van de Lion King
Jij vertaalt gewoon slecht.Er zijn zoveel betere voorbeelden van idiote teksten. Zeker spaanse liedjes. Zoals La Cucaracha, gaat over een kakkerlak die niet kan lopen omdat hij geen poten heeft. La Bamba gaat iets in de zin van: Dans dans de Bamba. je hebt een drankje nodig om de Bamba te dansen. Ik ben geen zeeman, ik ben geen zeeman, ik ben kapitein....
5 kudos 2026-02-28 08:47:14 door mr.Cam op Dat nummertje van de Lion King
@Ganz | 28-02-26 | 09:28: Nee, als je iets vertaalt dan plaats je de woorden ook op de juiste plek voor de taal waar je naartoe vertaald. Jij bedoelt als je de woorden wel vertaalt, maar niet de juiste grammatica toepast.
-1 kudos 2026-02-28 08:28:02 door Ganz op Dat nummertje van de Lion King
@FuhrerUnlimited | 28-02-26 | 08:37:l Dan moet het nog steeds letterlijk zijn: als ik kon terugdraaien de tijd..
Wat dus ook niet een lekker lopende zin is in het Nederlands.
13 kudos 2026-02-28 07:37:55 door FuhrerUnlimited op Dat nummertje van de Lion King
'Als ik de tijd kon terugdraaien'
5 kudos 2026-02-27 15:04:27 door DieRooieVanDumpert op Kinderen zijn makkelijk te vermaken
Weten we ook meteen waarom ze met jou is...
8 kudos 2026-02-27 13:37:32 door Hetiswat op Kinderen zijn makkelijk te vermaken
kwam* & het toilet*
1 kudos 2026-02-21 23:36:11 door Bonzi_Buddy op Commentaar op bezorger
Jammer dat er mensen zoals jij bestaan.
9 kudos 2026-02-21 11:39:06 door Dee Miller op Commentaar op bezorger
Bovendien is het een Mazda RX-8, die koop je ook alleen als je liefhebber bent dus ja, die reactie is volkomen terecht.